Leijonamies Johtaja (ko)?

VeskariNainen...

Onko kaikki leijonamiehet ns. johtajaluonteita?
Minun leijonani päättää kaikesta. Anomiset ei auta, vaan hän sanelee mitä minä saan tehdä ja mitä en. Ja lopuksi "olen puhunut", sen jälkeen asia on käsitelty, keskustelematta. Kun kaikki hyvin ihanan hellä ja huomioiva, mutta jos tällä leijonamiehellä itsellään ei olekaan kaikki hyvin, silloin kärsitään.
Mutta minun leijonamieheni onkin Afrikasta.
Miten suomalaiset leijonamiehet?

5

1489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihankuin

      isäni. epäkypsyyyttä...uskon että jos leijona tuntee itseään hän kykene ottamaan muut huomioon. loistaa tosin varmasti aina haluaa, mutta laita veskari vastaan tai anna mennä. tää on vaan elämää ja valintoja.

    • MiSu88

      homma!siis leijona mieheni on kyllä tosi komenteleva,ja tiukan tilenteen tullessa itsekäs..
      itse olen myös vesimies.osaa toki olla ihana ja
      rakastava,mutta jos hänellä on stressiä jne niin
      minun tehtäväni on se aina korjata.

      • Nimetön

        Olen ves.m nainen ja olen nyt tapaillut leijona (m) 7 kk, emme seurustele, koska hän haluaa olla varma suhteeni, koska meillä on n.15 v ikäeroa. Ihmetyttää kuitenkin hänen käytöksensä. Välillä hän on maailman huomaavaisin, hellä, ihana, ja ottaa huomioon, mutta auta armias jos leijonan suututtaa jotenkin (esim. jos on tanssinut baarissa toisen miehen kanssa, mutta ei ole tapahtunut mitään muuuta). Hän haukkuu minut kaikilla maailman sanoilla mitä ikinä keksii, on kylmä ja etäinen, sanoo ettei halua jatkaa enään tutustumista. Sitten kun muutama päivä kuluu ja olen pyytänyt tuhannesti anteeksi ja pahoitellut ja itse loukkaantunut, hän ns. palaa luokseni ja jatketaan tapailua.. sitten hän on taas lämmin ja lähettelee flirttiviestejä ja on kiinnostunut. En ymmärrä... Silti hän ei kuitenkaan halua vielä alkaa seurustelemaan.. En tiedä mitä tekisin hänen suhteensa?


      • leijonan ihailija
        Nimetön kirjoitti:

        Olen ves.m nainen ja olen nyt tapaillut leijona (m) 7 kk, emme seurustele, koska hän haluaa olla varma suhteeni, koska meillä on n.15 v ikäeroa. Ihmetyttää kuitenkin hänen käytöksensä. Välillä hän on maailman huomaavaisin, hellä, ihana, ja ottaa huomioon, mutta auta armias jos leijonan suututtaa jotenkin (esim. jos on tanssinut baarissa toisen miehen kanssa, mutta ei ole tapahtunut mitään muuuta). Hän haukkuu minut kaikilla maailman sanoilla mitä ikinä keksii, on kylmä ja etäinen, sanoo ettei halua jatkaa enään tutustumista. Sitten kun muutama päivä kuluu ja olen pyytänyt tuhannesti anteeksi ja pahoitellut ja itse loukkaantunut, hän ns. palaa luokseni ja jatketaan tapailua.. sitten hän on taas lämmin ja lähettelee flirttiviestejä ja on kiinnostunut. En ymmärrä... Silti hän ei kuitenkaan halua vielä alkaa seurustelemaan.. En tiedä mitä tekisin hänen suhteensa?

        Olen samaa mieltä kanssasi. Olen vesimies nainen ja seurustellut leijonamiehen kanssa 1 vuoden ja käyttäytyy aivan samoin...mm.baarissa ollessamme. Epävarma luottamuksestani ja luotettavuudestani vaikka en ikinä olisi miehelleni uskoton. Mies kyllä saa ihailla naisia ja kehua niitä ja olla itse kuin kuningas käytökseltään, mutta auta armias jos joku mies sattuu vilkaisemaankin minuun, olen varmasti vehdannut sen miehen kanssa hänen selän takana tai vastaavaa, vaikka en miestä tuntisikaan.....mutta toisen kautta ne ovat ihania ja helliä ja mielettömän romanttisia sängyssä. Pitää vaan kestää se että seurustelee Kuninkaan kanssa.. ja pitää vielä olla ylpeä kuninkaastaaan. Muuten tulee satikutia.


    • apuva(N)

      APUA SAATANA - AFRIKASTA...!!!!


      SYYTÄ ITSEÄSI!!!!!


      En ole rasisti, mutta afro-muslimien EGO tiedetään! (siihen vielä Leijona päälle!)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe