Neitsytnaiset!

Tumma Kauris

Nyt on käynyt niin, että kaurismies on hyvää vauhtia ihastumassa erääseen mahdottoman hurmaavaan neitsytnaiseen.

Tämä kissamaisen seksikäs neitsyt on todellakin kaikkea sitä mitä naiselta haluan. Tyylikäs, älykäs, huumorintajuinen, sanavalmis, hillitty pikku seksipommi. Ihana nauru ja viettelevät silmät.

Mitenkäs te neitsytnaiset arvioisitte itseänne? Mitä hyviä ja mitä huonoja puolia teissä on? Entä onko kellään kokemusta kauriin ja neitsyen yhteiselosta? Millaisen tyttöystävän saa neitsytnaisesta? ;-)

26

6924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt711

      Kauris sopii todella hyvin. Pisimmät suhteeni olleet juuri kauriiden kanssa. Kauris tietää miten meitä käsitellään. Ja seksi on loistavaa ;-D

      • Ikuinen Neitsyt

        Kyllä kauris on yksi parhaista vaihtoehdoista neitsyelle. Molemmat ovat maamerkkejä ja molemmat ovat perusluonteeltaan rauhallisia, älykkäitä ja huumorintajuisia. Kauriin ja neitsyen välillä vallitsee sellainen lämmin ja sensuelli harmonia. Itse olin kauriin kanssa kimpassa yli viisi vuotta ja saimme jatkuvasti kuulla muilta kuinka upea pariskunta olimme. Ja kyllähän me olimme tosi mainio kaksikko. Kaikki pelasi...huumori, luottamus, välittäminen, yhteiset harrastukset ja mielenkiinnon kohteet, seksi jne.

        Voih, edelleen kaipaan kauristani aina silloin tällöin vaikka emme ole olleet pariin vuoteen missään tekemisissä.


      • N nainen

        minullakin oli katkeran suloinen juttu kaurismiehen kanssa ja hän kyllä tiesi mistä naruista milloinkin vetää ja nii tyttöä vietiin..
        Kaurismies kuitenkin pelkää tulevaansa satutetuksi ja siinä toisinaan on tasapainottelemista.
        En unohda koskaan tätä ihanaa kaurismiestä!


    • vastaa

      "Mitä hyviä ja mitä huonoja puolia teissä on?"

      Tässä jotain vinkkiä luonteesta, ainakin mun kohdalla pitää paikkansa.

      https://www.astro.fi/ilmaispalvelut/rakkaushoroskooppi/merkki/vir/sukupuoli/f

      Tyttäystävänä minä olen luotettava, ystävällinen, kohtelias ja en järjestä mitään kohtauksia julkisilla paikoilla. Pokka pitää vaikka mitä tapahtuisi. Tietysti minulla on se toinen puolikin ja olen todella vee..mäinen jos minua kohdellaan huonosti. Sanan säilää löytyy...todella riittämiin.

      Toivottavasti sinulla on hyvä itsetunto, koska tulevaa naistasi tullaan imartelemaan/pokaaman, kun olette ulkona, vaikka sinä olet paikalla. Itse olen kohteliaasti torjunnut kosiat aina kun näin on tapahtunut. Olen äärettömän uskollinen kun seurustelen ja mieheni ei ole tarvinnut hävetä käytöstäni koskaan.

      Onnea teille!

      • itsestäni

        (")kerron vähän minkälainen neitsyt olen!Ahkera,tunnollinen,pikkutarkka,tarkkailija,sanavalmis,iloinen hyvässä seurassa,kriittinen,"seksikäs"(sanoo vaakamies)erittäin uskollinen,sille,kenen kans seurustelen,hellyyden kipeä,romanttinen(takkatulen ääressä,rakkaan kainalossa)säästäväinen(rahaasiossa)ja jalat maassa kulkeva miellyttävä ihminen!!Neitsyissä on paljon hyviä puolia(tietysti jotain huonojakin löytyy jonkun mielestä,niinkuin kaikista merkeistä)


    • neitsythänminäkin

      ..Onneksi olkoon. Olet löytänyt mahtavan tyypin.heh.
      Mutta joku huono puolikin lähestulkoon täydellisessä neitsyessä on.Ainakin itse olen saanut palautetta välillä överiksi menevästä kriittisyydestä, joka kohdistuu paitsi muihin niin myös itseeni.Neitsyt on siis välillä todella rasittava täydellisyyden tavoittelija.Neitsyt on aina ajoissa ja vaatii sitä myös muilta ja itse ainakin löydän joka asiassa vähän parannettavaa.
      Vinkkinä vielä mainitsen ettei neitsyt voi sietää LIKAA!!! Suihkun raikas mies POP.

    • VirgoGirl

      Itse olen neitsyt ja minulla oli kerran mies ystävä, joka oli kauris. Meillä synkkasi tosi hyvin vaikkei koskaan seukattukkaan. Neitsyt naisena voisin sanoa millainen itse olen. Tosi on se mitä täällä joku kommentoi et likaiset ihmiset ja asiat eivät neitsyttä saa syttymään:)
      Minä itse olen tosi kriittinen ja vaadin itseltäni paljon ja toisilta (puolisolta) odotan myöskin samaa. Rakastuneena olen hyvin uskollinen ja teen kaikkeni rakkaani puolesta/hyväksi.
      Neitsyet ovat välittäviä ihmisiä (haluavat toiselle hyvää) ja jaksavat kuunnella murheita. Varsinkin läheistensä . En kauheesti kestä itseeni kohdistuvaa kritiikkiä (ainakaan mieheni osalta) eli olen melko herkkähipiäinen:)

      Tässä sulle jotain esimerkkejä mutta muista, että ei kannata yleistää vaan tee itse omat päätelmäsi kun tutustut tähän neitsytnaiseen:)

      Onnea

    • 16.9.1983

      Kauris ja neitsyt saattavat olla jopa liian samanlaisia.

      Kauris ja neitsyt tulevat epäilemättä hyvin toimeen keskenään johtuen juuri samanlaisista elämänarvoista ja samanlaisesta huumorintajusta. Seksuaalinen vetovoima näiden kahden välillä voi olla voimakaskin. Ainakin aluksi.

      Mutta kauris ja neitsyt ovat molemmat niin maanläheisiä ja realistisia järki-ihmisiä, että molemmat ehkä salaa toivovat tapaavansa sellaisen hieman räiskyvämmän ja avoimesti intohimoisemman ihmisen kuin mitä he itse ovat. Eli yleensähän just ajatellaan, että maamerkeille(härkä, neitsyt, kauris) sopisivat parhaiten tunteikkaat vesimerkit (skorpioni, rapu, kalat).

      Mutta koskaan ei voi olla varma ennen kuin kokeilee! Olen varma että kauriilla ja neitsyellä ei ole ongelmia tulla juttuun keskenään, joten siitä on toki hyvä aloittaa. Ja jos jommalla kummalla tai molemmilla on esimerkiksi nousevana merkkinä tai kuumerkkinä vaikkapa jotain tulta tai vettä, niin silloin sopasta saattaa tulla hyvinkin mielenkiintoinen ja noiden aurinkomerkkien merkitys vähenee.

      • Neitsykkä

        Olet mielestäni oikeassa. Itse olen aina tykännyt rapuista, kaloista ja skorpioneista juuri niiden TUNTEELLISUUDEN takia. Olen itsekin tunteellinen, kauriin kanssa menee kyllä hyvin, mutta vesimerkit tuovat suhteeseen LÄMPÖÄ JA HELLYYTTÄ.


      • 16.9.1983
        Neitsykkä kirjoitti:

        Olet mielestäni oikeassa. Itse olen aina tykännyt rapuista, kaloista ja skorpioneista juuri niiden TUNTEELLISUUDEN takia. Olen itsekin tunteellinen, kauriin kanssa menee kyllä hyvin, mutta vesimerkit tuovat suhteeseen LÄMPÖÄ JA HELLYYTTÄ.

        Joo vähän erheellisesti kuvailin tuossa aiemmin vesimerkkejä räiskyviksi ja avoimiksi, koska nämä adjektiivit sopivat paremmin tulimerkkeihin. Mutta Sinä tajusit pointtini. Eli juuri tuota vesimerkkien tunteellisuutta tarkoitin. Maamerkeille ja VARSINKIN kauriille ja neitsyelle ja ERITYISESTI kauriille ne tunteet ovat aina vähän outo asia. Sekä omat että toisten tunteet. Vesimerkit sen sijaan ovat tosi herkkiä tunneihmisiä ja jonkinlaisia tunne-elämän ammattilaisia. Vesimerkkien tunteellisuus kompensoi maamerkkien tietynlaista pidättyväisyyttä ja estyneisyyttä.


      • elämän arvot

        määräytyy sen mukaan, mikä astrolooginen merkki sattuu olemaan. Kyllä ainakin minun elämän arvoihin vaikuttaa enemmän muut seikat, kuin että mikä astrolooginen merkkini on!!!!


    • Nappivalinta

      Olet kaurismies tehnyt tiedostamattasi oikean valinnan naisen suhteen! Olen itse neitsytnainen ja omalta kohdaltani voin sanoa minkälainen itse olen suhteessa. USKOLLINEN, ehdottomasti. Silloin kun en seurustellut ja ihastuin erääseen mieheen (salaa, tietenkin. En helpolla näytä tai tunnusta tunteitani ennen kuin olen 100% varma vastapuolen tunteista minua kohtaan) olin jopa hänelle uskollinen ja torjuin muiden miesten pokausyritykset. Rakastan elämää ja rakastan rakkautta, läheisyyttä ja tasa-arvoa. Olen huomannut itseltäni vain sen pienen piirteen, että jos kumppanillani on huono päivä ja hyvätahtoisena haluan jakaa hänen taakan tivaan häneltä syytä pahaan oloon kunnes syntyy kina. Olen syntyjään auttavainen ja haluan parantaa ja kuunnella, mutta aina ei haluta puhua siitä.
      Neitsytnainen on aina paikalla 24/7 jos tarvitsee!

    • :) :) :)

      Et ole kommentoinut mitenkään. Miten teidän juttu edistyy?

      • neitsytnainen

        Kaurismiehen kanssa on loistavia keskustelutuokioita,mutta oisko pikkasen liian jäyhä neitsytnaiselle.Ja neitsytnaisella on aika voimakas sukupuolivietti.
        Itse olen ainakin rehellinen ja uskollinen,haluaa auttaa aina,haluan keskustella asiat selviksi.Älyllistä keskustelua pitää olla.
        Neitsytnainen voi aluksi vaikuttaa ujolta(ei aina välttämättä halua edes tutustua kaikkiin ihmisiin),mutta parisuhteessa,kun hän oppii luottamaan kumppaniin,niin voit yllättyä hänen seksuaalisuudestaan(no ehkä itsellä se korostuu,kun olen nouseva skorpioni).


    • eräs vaan....

      tiedän kuka oot Tumma Kauris, sun nimi alkaa A:lla ;)

      Älä kysy miten, tiedän vaan.

      terv. samoin tunteva

      • Säkenöivä Neitsykkä

        Tiedänpä hyvinkin kuka on...todella nimi alkaa A:lla. :)


    • kommentti

      Niitä on neitsyt naisiakin monenlaisia, hyvine ja huonoine ominaisuuksineen. Niin kuin meitä muitakin.

    • Nimetön

      Ole onnellinen mies, neistsyt nainen on paras. kaikki toimii. mulla oli 2-vuotinen suhde kaurismieheen, oli ihana

    • neitsyt itsekkin

      siis itse olen ollut 20v kauris miehen kanssa naimissa.enkä kadu!
      suhde toimii.muista vain jutella,vaihtaa ajatuksia
      myös syvällisistäkin aiheista neitsyesi kanssa.

      • milica

        tosi hyvin pelaa, itse olen ollut kauris miehen kanssa 24 v ja vuosi takaperin menimme naimisiin ,oli vähän pitkä harkinta aika :)


    • Neitsyt 68

      Kerronpa minkälainen neitsys olen itse. Olen tarkka ajoista, siisteydestä ulkonäöstä ja luotettava ihminen. Tulen toimeen itseni kans välillä kyllä tinkaan kovasti (itseni kans) mutta tulen toimeen. Parisuhteet ei mene kauan hyvin jos toinen on liian hyvä, pitää olla vastoin käymisiä, siis ei liian helppoa. Mutta yli ei saa mennä. On pitkä jänteisyyttä, mutta kun pinna palaa niin se kans palaa, siihen kyllä menee aikaa. Kun suhe loppuu niin se kans loppuu.
      Haluan kuiten hyvää kaikille. Rakastan kaikenlaisia ihmisiä. Osaan kyllä olla hiljaa mutta olen kauhea puhumaan.

    • Unohtumaton Neitsytnainen

      Kaikki riippuu siitä minkä ikäisiä ihmisiä olette.Nuori Neitsyt nainen on raakile mutta mitä vanhemmaksi tullaan sitä parempi kumppani Neitsytnainen on.Plus kaikki sinun kuvaukset siihen mukaan ;)Jokainen joka kerran kokeilee muistaa Neitsyen kosketuksen ikänsä.

    • Neitsyt ihana ihminen

      Neitsyelle suositellaan kumppaniksi Kaurista, Skorppionia ja Rapua.Itse olen Neitsytnainen ja vielä Kauris ja Skorpioni kokeilematta mutta huomaan vetäväni Kauriita puoleeni ja toisin päin. ;) Ravusta Neitsyt kärsii muttei liikaa tai ihan liikaa.

    • katiliini1969

      täydellinen tyttöystävä - neitsytnainen, kaurismiehelle.

      oliko jotain muuta vielä ?

      Moi :)

      Neitsytnainen naimisissa Kaurismiehen kanssa

    • Neitsyt--nainen

      Hei seurustelusta kauriin kanssa en tiedä mutta ystäviä mulla on montakin ja omasta kokemuksesta ystävinä ainakin toimii hyvin. (kala miehen) kanssa meille tulee 12vuotta täyteen tänä vuonna kyllä räiskettä tasapainoa on riittänyt. Neitsyenä olen kriittiinen enemmän itseäni kohtaan kuin muita. Miten teidän elonne on alkanut?

    • naikkonen--

      aikoinaan seurustelin kauriin kanssa.lopulta meni niin että mies kauris oli ehkä liiankin kiltti ja myötäilevä, jätin hänet.muuten meillä sujui kivasti. itse olen mielestäni paljon suhteeseen panostava romantikko, jolle läheisyys ja seksi ovat tärkeitä.minun kumppanin tulisi olla avoin seksiasioissa ja panostaa yhteisiin hetkiin. olen luoyutettava ja hellä kumppani, mutta tilanteen mukaan tulinen ja joskus jopa liian suorasanainen. huumori on tärkeä osa minua, jolloin sen on oltava myös tärkeä osa kumppania. älykkäät keskustelut antavat suhteelle merkitystä etenkin jos jakaa samanlaisen maailmankatsomuksen. en voisi elää ihmisen kanssa joka ei olisi perillä maailman asioista ja joka ei ajattelisi asioita syvemmin. itse pohdiskelen paljon ja haluan jakaa sitä kumppanin kanssa, eli olen siinä mielessä myös älykästä seuraa. mieheni pitää myös tyylistäni ja ulkoisesta olemuksesta, josta yleensä olen tarkka.tykkään pikkutuhmasta flirtistä myös.olen auttavainen ja tukea antava kumppani.

      huonoja puolia tai sanotaanko kehittymässä olevia asioita: jankutan joskus liikaa, mutta osaan myös pyytää anteeksi sitä. jos jokin painaa minua olen äkkipikainen ja saatan sanoa inhottavasti. en aina kestä minuun kohdistuvaa arvostelua, kritiikin pitää olla rakentavaa ja hienovaraista..tässä olen koittanut kasvattaa nahkaani kun olen muutenkin herkkä. voin joskus olla tunnevammainen ja kylmä, mykkäkin.. mutta itselläni tämä johtuu lapsuudesta ja sen huonoista tunnekokemuksista. joskus olen myös mustasukkainen, olen työstänyt tätä asiaa uudessa suhteessani parempaan päin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe