VW Golffi ja uudet helmat

tomtom

Paljonko tulisi kustantamaan (noin/suunilleen), jos laittaisi vw golf varianttiin [1994] uudet helmat? Ja mistä kannattaa lähteä ettimään?

Kiitos vastauksista!

4

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallista on

helmat vaihdettuna ja maalattuna maksaa
      autopeltikorjaamossa noin 1000 euroa kappale.

itse laittettuna alle 100 euroa kappale

• korjaamo

Voisin tehdä tuon helmojen vaihdon noin 500e alv.
      Eli yksi helma tuo 500e, siihen sisältyisi helman pohjamaalaus. Jonka jälkeen ruiskutetaan helmojen päälle kivenisku massa,niitäkin löytyy nykyään eri värejä...
      Helmojen sisään ruiskutetaan kotelosuoja aineet..
      Eli noin..
      Mutta ensin täytyy auto ehdottomasti nähdä ja katsoa minkälaisessa kunnossa on auton lattia....
      Saako helmojen alaosaa sinne hitsattua...
      Ettei ole päässyt liian pahaksi???

yks asentaja

• sama mies

Pohja on varsin hyvässä kunnossa ja viime vuonna tehtiin 100% hitsaus kuskinpuolelle... mutta nytten viime leimassa tuli sitten pelkääjän puolen helmoista sanomista. Voi olla, että hitsaamallakin selviäisi, mutta hitsipuikkoa pitäisi näyttää vähän enemmän ja täytyy olla vähän kokeneempi hitsaaja.

ite en ole tutkinu helmoja kuin silmäilemällä ja en osaa kovinkaan tarkasti selostaa kuinka paljon ja miten homma kannattaisi hoitaa.

auto muuten loisto kunossa, mutta helmat pitäisi hoitaa ennen talvea.

Niin ja onko sulla tietoa kun nähny uusimissa III variant (vr6) malleissa muovipäälystelistat..antaako se suojaa jos ottaa alta paskat pois. Niiiin Tarkotus ois selvitä luonollisesti mahdollisimman halvalla, ja laatu hyvää ettei ois jos seuraavana talvena samat jekut edessä :)

• HuomennaLaittoon

Tänään, helmapelti varaosana noin 50€, hitsaus/massaustyö noin 250€ näissä pikkupajoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5655
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      3011
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      277
      2646
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2469
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      23
      2359
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1780
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      60
      1378
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1243
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1185
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90