Leijona veskarin ystäväksi?

Vesityttönen

Olenko ainut vesimies jolla on hankaluuksia tulla toimeen ystävänä ja muutenkin leijonien kanssa? Minua leijonissa häiritsee lähinnä se että he eivät kuuntele ja yrittävät hallita ja alistaa vesimiestä. On itsessänikin vikaa, sillä minua lähinnä huvittaa leijonien mahtailu ja niin ilmiselvä "diivailu" joten ehkä myös leijonat aistivat tämän huvittuneisuuteni ja loukkaantuvat tästä. Mitäs mieltä muut olette?

11

2023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin täälläkin

      isäni kanssa tökkää (jellona) ja mahdollinen kandidaatti sängynlämmittimeksi olisi jellona...pistää miettimään. Toisaalta ei veskari halua mitään nössöä jolla ei ole mielipiteitä. Eikö parhaimmillaan jellona anna paljon ja osaa ottaa myös vastaan? kai kaikki lopulta riippuu ihmisen kehitysasteesta.
      on verra.

    • minulla taas

      on kovin huonoja kokemuksia veskareista. Avioliitossa hän jakoi itseään joka petiin. Ystävinä he haluavat mm. aina hallita ja pitää kaikkien huomion, tuntuvat saavan mielihyvää muiden tahallisesta kiusaamisesta. Nyt en näe paljonkaan hyvää veskarista edes ystävänä, mutta rauhaa rakastavana pysyn mieluummin poissa kuin tappelen...kunnes-. Pysy poissa MINUN reviiriltäni, niin minä pysyn sinun reviiriltäsi, jos et niin vetäisen kunnolla kynnekkäällä tassullani ja karjaisen. Siihenpä jäät miettimään mikä osui.

    • mutta itselläni

      ainakin on leijonasta oleva ystävä. Ollaan tunnettu iät ja ajat eikä ole mitään ongelmia. Seurustelu-suhdetta en tosin tämän naisleijonan kanssa kuitenkaan missään tapauksessa halua, mutta kaveri pohjalta on aina ollut hauskaa puolin ja toisin.

    • Jellonaneiti

      kyllä ite ainakin oon sitä mieltä että leijonien ja veskareitten ystävyys toimii....ainakin parisuhteessa...ite oon jo pari vuotta seurustellu veskarimiehen kanssa ja hyivn menee...itse kuuntelen häntä mielelläni ja saan myös häneltä huomiota. Ei itselläni ainakaan ole ollut valittamista, mutten varmaan sitten olekaan ihan tavallinen leijona....Veskarit kuulema voi olla iaka erakoituneita ja itsekseen viihtyviä, voisko tässä olla jotain yhteyttä sun ja kaveris ystävyyteen ja siihen kuinka tunnet ystävyytenne toimivan?

    • Maylis

      ...siksi, että he ovat suorapuheisia vaikeissakin asioissa, eivät koskaan mielistele esim. toisen yhteiskunnallisen aseman vuoksi eivätkä juokse karkuun, kun pahoja asioita tapahtuu. Yksikään lukuisista leijona ystävistäni ei ole koskaan koittanut hallita saati alistaa, vielä vähemmän mahtailla saati diivailla...päinvastoin ensimmäisinä ojentamassa auttavan kätensä mikäli joku on avun tarpeessa. Kuinka tarkkaan olet analysoinut oman käytöksesi, enkä nyt puhu vain huvittuneisuudestasi? Ketä tahansa loukkaa ylimielinen käytös, ei pelkästään leijonaa:)

      Ystävinä kultaakin kalliimpia, ehkä et vain ole nähnyt vielä pintaa syvemmälle oman käytöksesi vuoksi..?

    • vesimies n ja leijona m

      Mä olen sun kanssa samaa mieltä, olen itse vesimies nainen ja mieheni on leijona. välillä on hankalaa mutta silti rakastan ylpeätä leijonaani.

    • shiroinegai

      Mä oon vieläkin riidoissa mun leijonakaverini kanssa

      • volare71

        Itse olen leijona ja nykyinen kaverini vesimies.
        Ollaanko me leijonat ihan oikeasti noin vaikeita.
        Itse olen kyllä tosi voimakastahtoinen ihminen,
        tarkoitan sillä että menee läpi vaikka betoniseinän.
        Ihan pienet asiat ei hetkauta, mutta eihän se horoskooppimerkistä voi johtua,eiks se tuu kuitenkin luonteen voimakkuudesta.


    • sylvie

      Leijona on itsetietoinen ja varma asiastaan. Hän pitkästyy, jos jaarittelet ja vatvot ihmissuhdesotkujasi. Hän valikoi, mitä paljastaa sisimmästään ja mitä taas kätkee. Ota tai jätä. Hän ei alennu kerjäämään huomiotasi. Haavat hän nuolee salassa. Tämä on kokemusperäistä, horoskooppikirjojen viisauksista en tiedä.

    • astrofani

      Sama täällä. En voi sietää leijonien diivailua ja alistamista. He herättävät ympäristössään hilpeyttä sekä myös ärsytystä jatkuvalla huomion hakuisuudella ja hienotunteisuuden puutteella. Ja jos he eivät saa jatkuvaa huomiota alkavat leijonamaiseen tapaan karjumaan. Lisäksi he katkeroituvat usein elleivät saa kaikkea haluamaansa. Yritetty on monesti mutta ei vaan toimi. Itse olen vesimies ja nouseva skorpioni( jälkimmäinen ei tule leijonan kanssa yhtään toimeen).En puhu rakkaus suhteesta vaan ystävyys suhteista.

    • Leijona mies on omaa laatuaan ,pitää mennä hänen sielunelämään että pysyy itse omassa itsessään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      124
      7530
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      72
      3583
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1303
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1067
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      972
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      47
      944
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      803
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      685
    9. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      36
      678
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      653
    Aihe