Onpa surullista huomata, millä tasolla täällä yleinen keskustelu liikkuu. Olisi ilo jakaa kokemuksia, elämyksiä ja keskustella tämän loistavan bändin vaiheista ja ennenkaikkea sen erinomaisesta musiikista. Musiikista, joka on uudistunut juuri sopivasti ajan hengen mukaisesti ollen kuitenkin aitoa Hanoi rokkia, ja jottei kenellekään jää epäselväksi että bandi voi paremmin kuin koskaan.
Mutta otsikko toisensa jälkeen täyttyy epämääräisistä alatyylin kommenteista. No siinä mielessä maailma ei siis ole muuttunut, niinhän se oli jo kasariaikoinakin, silloin tosin kirjoiteltiin vessan seiniin, ei nettiin.
Aito fani jo kasariajoilta
7
884
Vastaukset
- ZX1
>silloin tosin kirjoiteltiin vessan seiniin, ei nettiin.
Ajat muuttuvat, jos et ole huomannut. - nuorina miehinä
Talvisota oli ohi ja kortteeria ei maalta löytänyt niin piti muuttaa kaupunkiin ja siellähän oli kanssa ihan huono asuntotilanne niin minä pääsin yhden Elsan alivuokralaiseksi. Ransistoriratiolla sitä kuunneltiin emmavalssia ja tanssattiin peräkammarissa. Laulettiin että emma emma sinä risanen remma kun potkit minun sänkystäni perälaudan pois. Häätöhän siitä tuli.
- mieltä
"Onpa surullista huomata, millä tasolla täällä yleinen keskustelu liikkuu. Olisi ilo jakaa kokemuksia, elämyksiä ja keskustella tämän loistavan bändin vaiheista ja ennenkaikkea sen erinomaisesta musiikista. Musiikista, joka on uudistunut juuri sopivasti ajan hengen mukaisesti ollen kuitenkin aitoa Hanoi rokkia, ja jottei kenellekään jää epäselväksi että bandi voi paremmin kuin koskaan. "
Juu olen täysin samaa mieltä sun kanssa saman tyylin ovat säolyttäneet ja eikä voi erehtyä hanoita soi radiosta. En nyt tiiä paremmin kuin koskaan mutta kiva kun ovat taas yhdessä ja tekevät uutta hyvää hanoi rockkia. Ja itekin jo silloin 80 luvulla hanoita diganneena enkä ikuna ole sen kuuntelua lopettanut enkä lopeta. - make.,.,.,.,
Olen ekan kerran nähnyt Hanoin livenä 1981, olivat Dave Lindholmin lämppärinä :)
Niinkun Andy sanoo: Hyvä musiikki on hyvää musiikkia, jos joku diggaa, niin ei siitä voi kiistellä.
Mulle on ihan sama mitä kundit on tehneet muuten, onko menestystä tullut paljon vai vähän, kuka diggaa ja kuka ei, musa on tärkeintä. Hanoit on antanut mulle hienoja hetkiä musan parissa ja keikoilla jo kolmella vuosikymmenellä, olen tavannut kaikki, Razzle ja Cyp mukaanluettuna, monta kertaa ja minulla on bändistä pelkästään hienoja muistoja.
Musa on hieno asia, keskittykää enemmän siihen kun tyhjänpäiväiseen jauhamiseen. - anarkomarko
älä brassaa läskimooses, sillon oli sillon ja nyt on nyt,
- se tarkoittaa
se kasariaika? Ja kun lukee kasarihevistä? En todellakaan tiedä. Onko tämä salaisuus niin pidettävä omana tietona?
- ................
Sitä se tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764