Hei skorpionimiehet (ja kaikki muut asiasta kokemusta omaavat)
Pulmani on tämä: miehiä noin yleensä on suhteellisen helppo taivutella lakanoiden väliin, mutta jostain syystä skorpionit onnistuvat kerta toisensa jälkeen vastustamaan viehätysvoimaani.
Ja koska varmin tapa herättää oinasnaisen kiinnostus on välinpitämättömyys, mä tietenkin haluaisin juuri niitä skorppareita...
Kaikki vinkit suurkiitollisuudella vastaanotetaan! Ei tarvitsisi saada rakastumaan, pelkät yhden yön hairahdukset käy :)
Miten vietellään skorpparimies
17
6474
Vastaukset
- tai sitten..
että käyttämällä samaa taktiikkaa kuin skorppari itse -olemalla saavuttamaton.
Näin ainakin tämä saavuttamaton ja vaikeasti iskettävä härkänainen sai skorpparimiehensä :DD - imumaster
Skorpionihan on kaikista merkeistä seksuaalisin, joten luulisi sen olevan helppoa varsinkin miesten kohdalla :)Skorpioni tarvitsee myös vastusta mielen tasolla, joten tarvitset hiukan oveluutta mukaan.Jokaisella merkillähän on omat ruumiinosansa ja skorpionilla ne on, yllätys, yllätys, sukuelimet;). Siinä muutama vinkki, koitahan keksiä miten kaataa skorpparimies, mä olen sen jo tehnyt :)
- Momosan
siinä se ehkä se ongelma onkin. Mun oinasmainen viettelytaktiikkani on se yhden lauseen mittainen, "haluaisitko rakastella kanssani?" Toimii hyvin muiden kuin skorpparien kanssa.
Jos koen, että toinen on potentiaalisesti loistava rakastaja, en kyllä osaa olla yhtään saavuttamaton. Ehkä mussa ei ole skorpparien etsimää mysteeriä ratkaistavaksi... - skorpparimiehet
Momosan kirjoitti:
siinä se ehkä se ongelma onkin. Mun oinasmainen viettelytaktiikkani on se yhden lauseen mittainen, "haluaisitko rakastella kanssani?" Toimii hyvin muiden kuin skorpparien kanssa.
Jos koen, että toinen on potentiaalisesti loistava rakastaja, en kyllä osaa olla yhtään saavuttamaton. Ehkä mussa ei ole skorpparien etsimää mysteeriä ratkaistavaksi...ovat ainakin vaikeita "vietellä" vällyjen väliin.Luulen että miestä tarvii kiinnostaa nainen myös älyllisesti ja naisessa olla sitä jotakin.Ikäkin voi tietenkin vaikuttaa,eivät ole enään mitään teinejä,eivätkä muutenkaan perusta yhdenyön jutuista.Mutta luulisin ettei skorppari miestä kiinnosta itsestäänselvä nainen,haastetta ja salaperäisyyttä pitäs löytyä,jotta mielenkiinto herää..Mulla lykästi jo,kyllä kannatti,mutta yks yö ei mulle riitä:) Onnea yritykseen! :)
- sorpion
skopua saa sänkyyn sillä että kysyy suoraan, sähän olet helppo ja helpot skopu jättää rauhaan.
Naisessa täytyy olla jotain vastusta ja keskusteluakin olisi hyvä olla. - Maaliskuun Idus
olen skorpparimiehen kanssa nyt ollut kimpassa. Hän kertoo olleensa viisi vuotta yksinään ja että satunnaiset seksisuhteet on jäänet vähille koska seksi on hänelle tunneasia.
Miten sain hänet kiinnostumaan? Olemalla oma itseni. Itse en edes tiennyt hänen olevan kiinnostunut ennenkuin kaverit kertoivat. Pari kuukautta siinä meni ennenkuin päästiin edes keskusteluetäisyydelle koska kummatkin ovat toivottoman ujoja (minä ole kalat).- mimosan
Kiitos vastauksista. Kertokaahan vielä,
jos sitten onnistuisi olemaan 'saavuttamaton', niin miten siinä vinkataan toiselle osapuolelle, että oikeesti kuitenkin olisi huomattavasti saavutettavampi kuin kuka tahansa. Eli miten se siirtymävaihe saavuttamattoman ja vuoteen välillä hoidetaan lopahduttamatta kiinnostusta... - kiinnostava...
mimosan kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Kertokaahan vielä,
jos sitten onnistuisi olemaan 'saavuttamaton', niin miten siinä vinkataan toiselle osapuolelle, että oikeesti kuitenkin olisi huomattavasti saavutettavampi kuin kuka tahansa. Eli miten se siirtymävaihe saavuttamattoman ja vuoteen välillä hoidetaan lopahduttamatta kiinnostusta...mutta ei tyrkky.
Siinä voi vain käydä et sun pitää rakastua skopuun
- kalat
Täällä sanotaan, että pitää olla "saavuttamaton". En ihan usko tuota. Tapailen skorpionimiestä, mutta en ole koskaan ollut mikään saavuttamaton tai vaikea, koska tykkäsin hänestä heti (ei kalat sellaiseen pystyisi). Tiesin kyllä, mitä skorpioneista sanotaan, mutta minä en jaksa sellaisia leikkejä, että pitää näytellä jotain, mitä ei ole. Itse en inhoa mitään niin paljon kuin "välinpitämättömiä" miehiä, joten jos skorpionimieheni olisi yhtään sellaista peliä pelannut, mitä tuossa kuvaat, olisin kyllästynyt häneen heti. Hän sen sijaan osoitti kiinnostuksensa alusta saakka kauniilla tavalla. Ehkä ero on tuossa...sinä haluat käyttää miestä tarpeisiisi, etkä rakastaa häntä...ehkä he eivät siksi kiinnostu...
- tosiaan tarvitse
olla, mutta scorpioni mies rakastaa, jos häntä nostetaan jalustalle.Toisaalta, kun scorpioni rakastuu, niin se on intohimoista ja 100%n varmuudella et tunne hetkeäkään,ettei hän sinua halua,mutta tällä on hintansa, niinkuin kaikilla elämän parhailla asioilla. Oinas valitettavasti on hiukan väärä horoskooppi merkki scorpioonille. Scorpiooni tarvitsee seurakseen herkän, seksuaalisen, älykkään ja turvaa tarvitsevan ihmisen, ihmisen, jolle hän itse voi olla se "alfauros". Kalat on kuin luotu scorpioonille, ainakin näin on silloin kuin on kyseessä kalanainen...
- a.strologi
tosiaan tarvitse kirjoitti:
olla, mutta scorpioni mies rakastaa, jos häntä nostetaan jalustalle.Toisaalta, kun scorpioni rakastuu, niin se on intohimoista ja 100%n varmuudella et tunne hetkeäkään,ettei hän sinua halua,mutta tällä on hintansa, niinkuin kaikilla elämän parhailla asioilla. Oinas valitettavasti on hiukan väärä horoskooppi merkki scorpioonille. Scorpiooni tarvitsee seurakseen herkän, seksuaalisen, älykkään ja turvaa tarvitsevan ihmisen, ihmisen, jolle hän itse voi olla se "alfauros". Kalat on kuin luotu scorpioonille, ainakin näin on silloin kuin on kyseessä kalanainen...
"herkän, seksuaalisen, älykkään ja turvaa tarvitsevan ihmisen"
Kauris olisi omiaan, on kaikkea tuota edellämainittua. - samaa mieltä
kanssasi!ei tarvitse olla "saavuttamaton",skorppari vaan ei ole kenen kanssa vaan.Itse olin myös oma aito itseni,en "pelannut"mitään ja tykkäsin heti,ehkä juuri siksi kiinnostin.minun skorpparini näytti myös avoimesti tunteensa ja mikään ei jäänyt epäselväksi;aivan toisenlaista kuin aikaisemmissa suhteissani,mies tosissaan alusta asti.jospa skorpparia ei "saa" jollei itse ole tosissaan.Jospa sinun (alkuperäinen kirj.)täytyy keskittyä muihin merkkeihin:)
- olla
ihan helvetin ruma,jos et edes skorpparia saa..
- ?????????????
Kaikki paska käy, en ole minkään arvoinen....eli jatkoa edelliseen.
- änimöl
vastauksia, mutta vaikka skorp. mies on äärimmäisen seksuaalinen jopa viettelyn ja arjen kannalta. Ei hän todellisuudessa halua seksiä kuin lutka vaikka useimmat etsivät "vastauksia" panemisen kautta. Ei!!!
Skorp. on romanttinen ja kaipaa ohjausta romantiikan avulla... jos lakanoiden väliin hänet haluat, niin tee siitä edes sen arvoista. - Mimosan
Skorpparit ei oikein tykkää yhden yön jutskista!
kiinnostui miinusta varmasti viekottelutaidoistani, en mennyt suoraan asiaan(ei kyllä myöskään hän) ja nyt olemme onnellisesti yhdessä jo kolmatta kuukautta:)tällasta onnea en ole koskaan kokenut:) Itse olen siis oinas, en kyllä usko että horoskoopilla on merkitystä, enemmän ihmisten luonteesta. Onnea sinulle:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399