Ärsyttävää, tei juuri kahden päivän tuotannon joka käsitti 9 spottia. Kaikki yhden kuvan juttuja, joita ajetaan sitten kokonainen vuosi pihalle. Tuotantoyhtiö sai hyvän keikan, mutta miettivätkös sitä ettei vuoteen tälle asiakkaalle tehdäkään, ja niitä filkkoja on turha reelille laittaa, niin hätäsesti kyhättyjä. Kyseessä kuitenkin yksi suomen suurimmista toimistoista joka takana.... Pääsimpäs vollottamaan johonkin, mutta ei näin enää jooko.
Vastaukset 1
- täysin....
Tuohan on täysin normaali tuotantotapa Suomessa, jossa kaikki pitää tehdä mahdollisimman halvalla.
Olen ollut useassa tuotannossa mukana, jossa kaikki tuotantokauden jaksot on kuvattu neljässä päivässä, yhteensä 12 jaksoa.
Onnenpyörä tiimillä taitaa olla ennätys tehdyissä jaksoissa, ne teki aikoinaan kahdeksan jaksoa päivässä.
Ja olen ollut mukana, että mainosspotteja on tehty 3-5 päivässä.
Kaikki voisi olla toisin, jos olisi enemmän rahaa käytössä. Onneksi tv-mainoksiin ollaan vielä valmiita sijoittamaan rahaa, että niitä voi tehdä isolla kalustolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80983
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513- 29513
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61485