Ärsyttävää, tei juuri kahden päivän tuotannon joka käsitti 9 spottia. Kaikki yhden kuvan juttuja, joita ajetaan sitten kokonainen vuosi pihalle. Tuotantoyhtiö sai hyvän keikan, mutta miettivätkös sitä ettei vuoteen tälle asiakkaalle tehdäkään, ja niitä filkkoja on turha reelille laittaa, niin hätäsesti kyhättyjä. Kyseessä kuitenkin yksi suomen suurimmista toimistoista joka takana.... Pääsimpäs vollottamaan johonkin, mutta ei näin enää jooko.
Tuotantotahti
kyrsii
1
310
Vastaukset
- täysin....
Tuohan on täysin normaali tuotantotapa Suomessa, jossa kaikki pitää tehdä mahdollisimman halvalla.
Olen ollut useassa tuotannossa mukana, jossa kaikki tuotantokauden jaksot on kuvattu neljässä päivässä, yhteensä 12 jaksoa.
Onnenpyörä tiimillä taitaa olla ennätys tehdyissä jaksoissa, ne teki aikoinaan kahdeksan jaksoa päivässä.
Ja olen ollut mukana, että mainosspotteja on tehty 3-5 päivässä.
Kaikki voisi olla toisin, jos olisi enemmän rahaa käytössä. Onneksi tv-mainoksiin ollaan vielä valmiita sijoittamaan rahaa, että niitä voi tehdä isolla kalustolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675