Tuotantotahti

kyrsii

Ärsyttävää, tei juuri kahden päivän tuotannon joka käsitti 9 spottia. Kaikki yhden kuvan juttuja, joita ajetaan sitten kokonainen vuosi pihalle. Tuotantoyhtiö sai hyvän keikan, mutta miettivätkös sitä ettei vuoteen tälle asiakkaalle tehdäkään, ja niitä filkkoja on turha reelille laittaa, niin hätäsesti kyhättyjä. Kyseessä kuitenkin yksi suomen suurimmista toimistoista joka takana.... Pääsimpäs vollottamaan johonkin, mutta ei näin enää jooko.

1

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysin....

      Tuohan on täysin normaali tuotantotapa Suomessa, jossa kaikki pitää tehdä mahdollisimman halvalla.

      Olen ollut useassa tuotannossa mukana, jossa kaikki tuotantokauden jaksot on kuvattu neljässä päivässä, yhteensä 12 jaksoa.

      Onnenpyörä tiimillä taitaa olla ennätys tehdyissä jaksoissa, ne teki aikoinaan kahdeksan jaksoa päivässä.

      Ja olen ollut mukana, että mainosspotteja on tehty 3-5 päivässä.

      Kaikki voisi olla toisin, jos olisi enemmän rahaa käytössä. Onneksi tv-mainoksiin ollaan vielä valmiita sijoittamaan rahaa, että niitä voi tehdä isolla kalustolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe