Jarruremontin hinta

utelias2

Autoni takarumpujarrut juuttuivat täysin pari päivää sitten. Mitään ei ollut tehtävissä, vein auton hinauspalvelulla huoltoon. Jarruihin jouduttiin tekemään iso remontti. Hintapyyntö on kuulemma 250;- . Onko tämä kohtuullinen hinta? Mitä yleensä isommassa jarruremontissa tehdään?

12

21135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumpelo automies

      Pyysin tarjousta autoni takajarrulevyjen,sekä palojen vaihdolle liikkeestä joka ei ole merkkiliike.
      Hinta olisi ollut 300eur..eli näin meillä pääkaupunkiseudulla yritetään riistää.
      Tein itse ja hinnaksi tuli vajaa 50eur tunnin työ.
      Ensi kerralla menee jo puolessa tunnissa.

    • asentaja..

      Pari kolmesataa se maksaa.
      Uudet jarrukengät jousineen, uudet jarrusylinterit ja ehkäpä myös itse rummut.
      Jarrusylinterien vaihdossa voi myös jarruputket katketa.
      Parin tunnin homma.
      Tuo hinta ei ole paha.

    • AudiRS2

      Mun autoon maksoi 885€ !!!

      • romuautoilija

        Se on halpa harrastus ajella vähän eksoottisemmalla pelillä, kaikki kiva maksaa =)


      • utelias2

        ja kyseessä oli siis Renault, johon jarruremppa tehtiin..Audit, BMW:t ja Mersut saavat tosiaan maksaa sitä premiun-lisää.


      • AudiRS2
        utelias2 kirjoitti:

        ja kyseessä oli siis Renault, johon jarruremppa tehtiin..Audit, BMW:t ja Mersut saavat tosiaan maksaa sitä premiun-lisää.

        ja mun auto on mazda 626 -94.Levyt takana...toinen satula,käsij.vaijerit,levyt ....


      • metallikukko
        utelias2 kirjoitti:

        ja kyseessä oli siis Renault, johon jarruremppa tehtiin..Audit, BMW:t ja Mersut saavat tosiaan maksaa sitä premiun-lisää.

        johonkin japsiautoon ennenkuin tulee muutakin remonttia.
        Nimimerkillä paljon patonkien kanssa touhunnut.


    • taavettitappurainen

      Jarruremontti on tosi kallista, ilman osiakin. Autoni toinen takajarru alkoi oireilla. Vinkunaa kuului ja vanne kuumeni ajossa.
      Ajoin auton Taavetissa huoltamolle. Lasku oli yli 200 euroa pelkästä työstä, osia ei tarvittu. Homma hoitui pelkällä työllä, johon kului laskun mukaan 4 tuntia.
      Meneekö yhden jarrun avaamiseen ja kunnostamiseen ammattimieheltä todellakin neljä tuntia? Siis 16 tuntia kaikkien jarrujen läpikäymiseen? Tä? Minusta tuntuu, että ei voi mennä.
      Laskussa ei selostettu, eikä laskun antanut mitenkään selvittänyt, mitä oli tehty.

      • Kallis kuitti

        Se on semmotteen jos ei mitään kilpailuu oo pystys ja kunnon vehkeet niin saan jarrut auki semmottees 15 minuutis max 30 min.
        ja hilppeet ku vaihdan niin se o semotteen 30 min
        ja takkaat si jos o letkuu putkee vaijerii tai koko sylinteri
        tekee semmotteen 45 min. Yht 2 tuntii kaffepaussin kanssa.

        Jos tietää mitä remonttii tekee valmiiks, ja joku lyö tissit tiskiin
        niin vedän 4 kulmaa 45 minuuttiin ja jos se asiakas on jotain
        Megan Foxin näköä, niin 4 tunnis teen sil vaiks uuden auton

        No nyt kun ei ole omaa paikkaa missä laittaa ja oon liian
        vanha tommoseen tosa kadulla ruuvaamaan lumessa,
        niin vien tonne missä noita autotalli firmoja o.
        Osineen se tekee 150 € maksimissaaan veikkaan et 90 €.
        Kuitin kanssa 350 €


    • kuka mitä häh

      Sika Halpa,jos vaihdetaan ,rummut,kengät,asennus sarja niille,vaijerit,sylkyt.....Riipuu mitä tehty............

    • keijo5

      Noin 150 osat M-netistä. Hiukka teki tiukkaa irroitella ruostuneita jarruputkia, mutta eivät hajonneet. 1,5h per kulma tee-se-itse mieheltä. Samalla yksi raidetangonpää. Levyt palat kengät rummut.
      Liikkeessä hyvinkin olisi 1000 lappunen mennyt.

      • rasvanäpit rulaa

        Ja tämä vain jos osat lähtee irti, eikä putket vaurioidu jne....
        Ja sitten aurauskulmat kotikonstein kohdilleen ja säästöä siitäkin.
        Maalla suukissa nuo hommat onnistuu hyvin kun ei tarvitse seuraavana päivänä töihin vaivautua.
        orjaamon hintojahan tuossa kyseltiin ja vastaukset oli taas jotain ihan muuta, kuten tee ite säästät, ei vaan onnistu ihan joka paikassa ja jokaisella, dorkat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe