niin se on.
Miksi pitäisi kadehtia?
Jokaisen pitäisi pystyä nauttimaan siitä mitä itsellään on, sillä ilon aiheita voi löytyä paljonkin.
Olen joskus ollut katkera elämälle mutta en kadehtinut mitään.
Minä suorastaan inhoan ihmisissä sellaisia kateellisuuden tuomia negatiivisia piirteitä.
Kateellisuudesta seuraa paljon pahaa varsinkin työyhteisöissä nykyään.
Kateellisuus voi tuhota hyviäkin ihmissuhteita.
Älkää antako kateudelle valtaa!
kateus
2
403
Vastaukset
- Siku
Kateus on myös voimavara, joka voi antaa voimia toteuttamaan omia haaveita.
kateus voi ola myös tietysti myös todellakin sairautta, jonka kohteeksi moni joutuu. Jokainen ihminen on kateellinen jossakin elämän vaiheessa, mutta se miten osaa käsitell kateuttaan voi terveellä tavalla nostaa itsetuntoa.
älä itke sen perään mitä toisella on, vaan tee asian eteen jotain.- tehdään asialle jotain
"älä itke sen perään mitä toisella on, vaan tee asian eteen jotain"
Hmm.. nii joo sä siis tarkotit sitä, että jos toisella menee oikein hyvin, niin tee asialle jotain jotta hänen kelkka kääntyisi toiseen suuntaan. Siis ihan vaan sen takia, jotta itsellesi tulisi hyvä olo, katos sitä voimavaraa mitä saat tosta ja sillee... Just joo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837