niin se on.
Miksi pitäisi kadehtia?
Jokaisen pitäisi pystyä nauttimaan siitä mitä itsellään on, sillä ilon aiheita voi löytyä paljonkin.
Olen joskus ollut katkera elämälle mutta en kadehtinut mitään.
Minä suorastaan inhoan ihmisissä sellaisia kateellisuuden tuomia negatiivisia piirteitä.
Kateellisuudesta seuraa paljon pahaa varsinkin työyhteisöissä nykyään.
Kateellisuus voi tuhota hyviäkin ihmissuhteita.
Älkää antako kateudelle valtaa!
kateus
2
429
Vastaukset
- Siku
Kateus on myös voimavara, joka voi antaa voimia toteuttamaan omia haaveita.
kateus voi ola myös tietysti myös todellakin sairautta, jonka kohteeksi moni joutuu. Jokainen ihminen on kateellinen jossakin elämän vaiheessa, mutta se miten osaa käsitell kateuttaan voi terveellä tavalla nostaa itsetuntoa.
älä itke sen perään mitä toisella on, vaan tee asian eteen jotain.- tehdään asialle jotain
"älä itke sen perään mitä toisella on, vaan tee asian eteen jotain"
Hmm.. nii joo sä siis tarkotit sitä, että jos toisella menee oikein hyvin, niin tee asialle jotain jotta hänen kelkka kääntyisi toiseen suuntaan. Siis ihan vaan sen takia, jotta itsellesi tulisi hyvä olo, katos sitä voimavaraa mitä saat tosta ja sillee... Just joo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222802Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412562Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861546Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171488- 491209
- 851154
- 45996
- 59993
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En179984