Terveisiä

Enkelichihulta

Hau! Olen pieni chihuahua ja kerron elämästäni. Synnyin 9 vuotta sitten hyvin hyvin pienenä ja kasvoin emon turvissa ensimmäiset elinkuukauteni. Vartuttuani hieman sain uuden, rakastavan kodin. Olen huomannut, että minusta on pidetty, olen näyttänyt sen lähimmilleni olemalla leikkisä ja iloinen. Ystävällinen olen ollut aina, olen ottanut vastaan joka päivä häntäheiluen kotiinpalaavat perheenjäseneni, vetänyt nätisti nenäni kurttuun ja näyttänyt iloisesti valkoisia hampaitani. Minut on aina huomattu ja pidetty hyvänä, nukkuakin olen saanut rauhassa.

Aloin saamaan hiljalleen kohtauksia, joista lähimmäiseni olivat kovin huolissaan. Aluksi lääkäritäti luuli, että minulla on epilepsia. Eli ei kovin vakavaa, ajatteli mammani ja muut läheiseni. Aloin kuitenkin pökertymään useammin ja minut jouduttiin viemään eläinsairaalaan. Karvojani ajettiin ja tutkittiin. Todettiin, että sairastan vakavaa sydänsairautta. Lääkkeet auttoivat. Ne auttoivat hyvin kevään ja kesän yli, että jaksoin olla iloinen ja vähän leikkiä. Lenkkeillä en oikein jaksanut kun aloin läähättämään helposti ja sydän hakkasi kovasti. Auringosta olen aina pitänyt, kesähelteellä on ollut kiva maata kalliolla auringossa. Viime kesänä en pystynyt oikein auringosta nauttimaan, minua kiellettiin ottamasta aurinkoa. Alkusyksynkin jaksoin hyvin, jouduin kyllä syömään niitä pahanmakuisia lääkkeitä vieläkin enemmän kuin aiemmin.

Eilen en enää jaksanut. Oli pakko antaa periksi ja nukahtaa mamman syliin. Heilutan nyt häntääni täällä koirataivaassa, pehmeän pilven päällä. Sain mukaani oman rakkaan peittoni, leluni ja nukkumakorin. Tiedän, että mammani itkee tätäkin kirjoittaessani, ja muillakin läheisilläni on kova ikävä. Mutta minun on hyvä olla täällä. Heilutan iloisesti häntääni niinkuin ennenkin, ja leikin. Olen saanut paljon uusia haukkukavereita. Minulla ei ole mitään hätää.

1

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rollo64

      Otan osaa suureen suruusi. Joka on niin tyypillinen lause. Minusta minun kuuluisi sanoa sinulle, että tiedän miltä sinusta tuntuu.
      Tuntuu todelta pahalta. Anna itkun tulla.
      Itse olen saman joutunut rakkaalle Karolleni tekemään, sydänvika meni niin pahaksi.
      Se päivä on aina mielessä. Ja ikävä on vieläkin.
      Oli herttainen, pieni nukkekoira, hölmösana, mutta lapset aina ihastelivat, kuten nallea. Oli lasha apso, tukka ponnarilla.
      Itku tulee vieläkin vaikka tästä jo pari vuotta.
      Minun suruaikani ei ole vielä ohitse. Enkä sitä kiirehdi. Se oli rakas ja sitä rakastettiin.

      Ikävä kun jollain paikkakunnilla ei ole koirein hautausmaata, jossa voisi käydä samoin kuin ihmisten. Kyllä varmaan löytyisi aina sellainen alue. Mut ei! Siitäkin pitäisi alkaa taisteleen.

      Jaksamista ja voimia sinulle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe