PUUTUUKO JALAT JA KÄDET

Puutuja

Heippa!

OOn ruvennu ihmettelemään ku oon siis paniikkihäiriöinen ja lääkitys cirpalex...Ja on auttanut suht hyvin...mut mulla puutuu paikat jos vähän aikaa pidän paikallaan jalkaa tai kättä ...vessaskin hetken istues jalat on ihan puuduksis....
Onko kenelläkään samanlaista tai onko tietoa voiko lääkkeet aiheuttaa??oon jo ruvennu miettimään ms-tautia ym...

Kiitos jos joku jaksaa vastailla!!:)

3

1759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaan kyllä

muutakin on tulossa, haitat pienenevät ajan mittaan ja todennäköisesti jäät saamapuolellé.
      Hyödyt voittavat haitat > noin 1-1,5 kk niin
      tuloksia pitäis näkyä.

• jgjgj

Moi

Mulla on ehkä paniikkihäiriö mut en lääkkeitä syö. Mut tuo jalkojen puutuminen. Itselläni ainakin jalat puutuu kun kauan istun vessassa. Mut samalla kyynärpäillä nojaan polviin eli se aiheuttaa sen. Myös muuten jos hermo on puristuksissa. Mut se menee ohi. Luulen että se johtuu ihan siitä kun jalan hermo on puristuksissa

• verenpaine?

Mulla nousee verenpaine kauheisiin lukemiin. Onko näihin apua. En mä kumminkaan mikään hullu ole.
      Raajat puutuu ja on ihan voimaton olo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      225
      2530
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2109
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      321
      1860
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      102
      1624
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1505
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1180
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1053
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1006
    Aihe