Myydään Kuningaspyton

3kk

Myydään Kuningaspyton, oletettavasti uros. Kuoriutunut heinäkuun lopussa, joten ihan pieni vauva vielä :) Terraariossa kasvatettu, ostettu yksityiseltä kasvattajalta Ruotsista.

Mukaan tulee täysin sisustettu terraario, jossa käärme voi asua aikuiskokoonsa saakka. Ainoastaan lämpömatto ei kuulu kauppaan.
Voin myös harkita myyntiä ilman terraa.

Syö ja luo nahkansa moitteettomasti.

Kuljetusmahdollisuus pääkaupunkiseudun alueella mutta sovittaessa järjestyy myös keski-suomeen.
Tiedustelut aluksi vain sähköpostiin : kingin*@*luukku.com (poista tähdet)

Hinta koko paketilla: 350e (tinkiäkin saa yrittää;)

Kuvia saa pyytämällä.

21

5858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pytikka?

      kiinnostaisi, terraa en tarvitse! tarjoan pelkästä pythonista 80e. tuskin enempää olet itsekkään ruotsista ostaessa maksanut?

      • Kingin

        Ihan 80 euroon ei lähde pelkkä käärme ;)
        Tuohon hintaan jos haluaa, niin voi itse lähteä hakemaan eläintä Ruotsista ;)

        Tarjouksia voi esittää jatkossa sähköpostiin, tosin pääsen niitä lukemaan vasta viikonloppuna.


      • mennä!
        Kingin kirjoitti:

        Ihan 80 euroon ei lähde pelkkä käärme ;)
        Tuohon hintaan jos haluaa, niin voi itse lähteä hakemaan eläintä Ruotsista ;)

        Tarjouksia voi esittää jatkossa sähköpostiin, tosin pääsen niitä lukemaan vasta viikonloppuna.

        hakemaan itse ruotsista kun samalla summalla saa jo parikin jos jaksaa vähän etsiä... muutenkin reissu ruotsiin edessä, joten matkakustannuksiakaan ei tule! mutta kiitos kumminkin, toivottavasti saa omasi myytyä!


      • kingin
        mennä! kirjoitti:

        hakemaan itse ruotsista kun samalla summalla saa jo parikin jos jaksaa vähän etsiä... muutenkin reissu ruotsiin edessä, joten matkakustannuksiakaan ei tule! mutta kiitos kumminkin, toivottavasti saa omasi myytyä!

        Kannattaa ryhtyä etsimään niitä halpoja käärmeitä jo hyvissä ajoin, niin ei tule puoli-ilmaiseen eläimeen ainakaan lisäkustannuksia...;=)

        Pelkän käärmeen hinta on 180e haettuna kotoani Vantaalta.
        Ei osamaksua, enkä myy eläintä ala-ikäiselle.

        Totta juu, että Ruotsista voi saada pytikan poikasen hyvinkin halvalla, mutta kannattaa miettiä millaista laatua saa esim. parilla kympillä? Eläintä ostettaessa halvan hinnan ei pitäisi olla mikään ostokriteeri.Puhutaan kuitenkin eläimestä, joka oikein hoidettuna elää useita kymmeniä vuosia.

        Hyvää matkaa!;)


      • RogueStar
        mennä! kirjoitti:

        hakemaan itse ruotsista kun samalla summalla saa jo parikin jos jaksaa vähän etsiä... muutenkin reissu ruotsiin edessä, joten matkakustannuksiakaan ei tule! mutta kiitos kumminkin, toivottavasti saa omasi myytyä!

        Kannattaa myös muistaa, jos et tiedä mitä ostat, saatat saada farmatun, jolla voi pahimmillaan olla sisäloisia jotka tappavat madon ennen pitkää. Ennestään tuntemattomilta myyjiltä ja eläinkaupoista peräisin olevat madot kannattaa käyttää eläinlääkärillä mahdollisten sisäloisten varalta. Jos on ulkoloisia, jätä ostamatta, säästät paljon aikaa ja vaivaa.

        Yleensä halvimmat yksilöt ovat juuri Afrikassa farmattuja, tosin terraariossa kasvatettujakin siellä varmasti on. Esim. Akvariecenter ja Reptilcenter ovat omien kokemuksieni mukaan asiallisia.


      • ihmeessä
        kingin kirjoitti:

        Kannattaa ryhtyä etsimään niitä halpoja käärmeitä jo hyvissä ajoin, niin ei tule puoli-ilmaiseen eläimeen ainakaan lisäkustannuksia...;=)

        Pelkän käärmeen hinta on 180e haettuna kotoani Vantaalta.
        Ei osamaksua, enkä myy eläintä ala-ikäiselle.

        Totta juu, että Ruotsista voi saada pytikan poikasen hyvinkin halvalla, mutta kannattaa miettiä millaista laatua saa esim. parilla kympillä? Eläintä ostettaessa halvan hinnan ei pitäisi olla mikään ostokriteeri.Puhutaan kuitenkin eläimestä, joka oikein hoidettuna elää useita kymmeniä vuosia.

        Hyvää matkaa!;)

        pyydät yli 50% voittoa käärmeestä, jonka olet juuri itsekkin halvalla ruotsista ostanut? luuletko, että kukaan yhtään käärmeistä tietävä maksaa pyytämääsi hintaa, varsinkaan kun tiedossa on ruotsin hinnat?
        ja mitä tulee ruotsista tuotuihin, kyllä niitä on täälläkin, ja hyvin toimivat/kasvavat, eikä ongelmia ole ollut!
        mutta juu, aina saa pyytää, hullu on se kuka maksaa!


      • kingin
        RogueStar kirjoitti:

        Kannattaa myös muistaa, jos et tiedä mitä ostat, saatat saada farmatun, jolla voi pahimmillaan olla sisäloisia jotka tappavat madon ennen pitkää. Ennestään tuntemattomilta myyjiltä ja eläinkaupoista peräisin olevat madot kannattaa käyttää eläinlääkärillä mahdollisten sisäloisten varalta. Jos on ulkoloisia, jätä ostamatta, säästät paljon aikaa ja vaivaa.

        Yleensä halvimmat yksilöt ovat juuri Afrikassa farmattuja, tosin terraariossa kasvatettujakin siellä varmasti on. Esim. Akvariecenter ja Reptilcenter ovat omien kokemuksieni mukaan asiallisia.

        Mistähän ihmeestä sinäkin tiedät, mitä minä olen käärmeestä itse maksanut? Sen voin kertoa, ettei se ole missään nimessä miltään halppis trokarilta eikä eläinkaupasta. Ihmettele ihan rauhassa vaan....

        Käytkö sinä useinkin maitokaupassa tinkimässä? Tai käytkö sinä eläinkaupassa valittamassa Kuningaspytoneiden korkeaa hintaa (150e-220e)? Kerrot varmasti eläinkaupan myyjälle, paljonko ruotsista ostettu eläin maksaa?

        Mikä ihme tuossa hinnassa nyt olevinaan on? Minä tiedän eläimen alkuperän, siitä on oikein todistuskin ;) Saatko sinä eläinkauasta pytikkasi mukaan kasvattajan kirjoittaman alkuperäistodistuksen? Tuskin? Hyvä jos myyjä edes tietää, mistä maanosasta eläin on kotoisin....

        RogueStar puhuu asiaa!
        Mutta etsi sinä rauhassa Ruotsista pytikkasi muutamalla kympillä, saat varmasti tosi hyvän ;)!


      • tosiaan!
        kingin kirjoitti:

        Mistähän ihmeestä sinäkin tiedät, mitä minä olen käärmeestä itse maksanut? Sen voin kertoa, ettei se ole missään nimessä miltään halppis trokarilta eikä eläinkaupasta. Ihmettele ihan rauhassa vaan....

        Käytkö sinä useinkin maitokaupassa tinkimässä? Tai käytkö sinä eläinkaupassa valittamassa Kuningaspytoneiden korkeaa hintaa (150e-220e)? Kerrot varmasti eläinkaupan myyjälle, paljonko ruotsista ostettu eläin maksaa?

        Mikä ihme tuossa hinnassa nyt olevinaan on? Minä tiedän eläimen alkuperän, siitä on oikein todistuskin ;) Saatko sinä eläinkauasta pytikkasi mukaan kasvattajan kirjoittaman alkuperäistodistuksen? Tuskin? Hyvä jos myyjä edes tietää, mistä maanosasta eläin on kotoisin....

        RogueStar puhuu asiaa!
        Mutta etsi sinä rauhassa Ruotsista pytikkasi muutamalla kympillä, saat varmasti tosi hyvän ;)!

        että ostaisin eläinkaupasta yhtään mitään eläintä? en tosiaan ole niin tyhmä... miksi maksaa turhasta kun kasvattajalta saa edullisemmin? kun on käynyt kauppaa ruotsalaisten kasvattajien kanssa, saa sitä mitä tilaa ja edullisesti! ilmeisesti sinua harmittaa se kun olet tietämättömyyttäsi ostanut ensimmäiseltä vastaantulleelta kasvattajalta ylihintaan kunkkupythonin ja nyt yrität myydä sitä ehkä toimimattomana muiden harmiksi? tsemppiä yritykseen.


      • kingin
        tosiaan! kirjoitti:

        että ostaisin eläinkaupasta yhtään mitään eläintä? en tosiaan ole niin tyhmä... miksi maksaa turhasta kun kasvattajalta saa edullisemmin? kun on käynyt kauppaa ruotsalaisten kasvattajien kanssa, saa sitä mitä tilaa ja edullisesti! ilmeisesti sinua harmittaa se kun olet tietämättömyyttäsi ostanut ensimmäiseltä vastaantulleelta kasvattajalta ylihintaan kunkkupythonin ja nyt yrität myydä sitä ehkä toimimattomana muiden harmiksi? tsemppiä yritykseen.

        Minä en mitenkään voi ymmärtää tuota sinun suunnatonta, jopa kohtuutonta, kiinnostustasi minun myynti-ilmoitustani kohtaan :))))??

        Melko pitkälle viet nuo oletuksesi käärmeen toimimattomuudesta ja minun hankintojeni hinnoista...niin joo, sitten vielä tiedät, että ostin sen ensimmäiseltä vastaantulijalta! :))))

        Hei, ihan oikeasti, hanki oma eläimesi ihan sieltä mistä itse saat halvimmalla mutta älä puutu minun ilmoitukseeni enää tämän enempää. Asia ei varmasti kuulu sinulle. Tai jos nyt kuitenkin koet tarvetta vielä avautua, lähetä sähköpostia. Vastaan mielelläni.

        Tätä tämä on täällä suomi24 palstalla, jossa pikkulikat valittaa eläinten hinnoista kun ei ole varaa ostaa...tunnetusti sehän on kallista vain sille, jolla ei ole varaa maksaa ;))))

        Ps. Ethän sinä ole minultakaan eläintä ostamassa mutta silti valitat hinnasta. Kiitos tsemppauksesta, toivottavasti sinunkin elämä helpottaa myöhemmin ;))))!


      • kingin
        kingin kirjoitti:

        Minä en mitenkään voi ymmärtää tuota sinun suunnatonta, jopa kohtuutonta, kiinnostustasi minun myynti-ilmoitustani kohtaan :))))??

        Melko pitkälle viet nuo oletuksesi käärmeen toimimattomuudesta ja minun hankintojeni hinnoista...niin joo, sitten vielä tiedät, että ostin sen ensimmäiseltä vastaantulijalta! :))))

        Hei, ihan oikeasti, hanki oma eläimesi ihan sieltä mistä itse saat halvimmalla mutta älä puutu minun ilmoitukseeni enää tämän enempää. Asia ei varmasti kuulu sinulle. Tai jos nyt kuitenkin koet tarvetta vielä avautua, lähetä sähköpostia. Vastaan mielelläni.

        Tätä tämä on täällä suomi24 palstalla, jossa pikkulikat valittaa eläinten hinnoista kun ei ole varaa ostaa...tunnetusti sehän on kallista vain sille, jolla ei ole varaa maksaa ;))))

        Ps. Ethän sinä ole minultakaan eläintä ostamassa mutta silti valitat hinnasta. Kiitos tsemppauksesta, toivottavasti sinunkin elämä helpottaa myöhemmin ;))))!

        MYYTY!
        -Kiitos asiallisista yhteydenotoista!


      • Ei kehtais tinkiä.
        kingin kirjoitti:

        MYYTY!
        -Kiitos asiallisista yhteydenotoista!

        Itse ostin normaalivärisen kunkun ja maksoin 200e,siis sellaselta ihmiseltä jolla on tietoo kymmeneltä vuodelta noista käärmeistä ja kunkku on kaikinpuolin kunnossa. siis paskanjauhamista toi hinnasta tinkiminen,en edes kehtais tinkiä,jos jotain haluu ja hyvää sellaista,se yleensä maksaa.


    • -mindy_

      onks toi viel myynnis ?? =D

    • ihmetyttää

      Miksi halusit eroon käärmeestä, jos kerran se oli nuorikin vielä?

      • wuuuuuuuutfuuuckk

        turpa kiini


      • kingin

        Siksi koska käärme osoittautui vaaralliseksi, se puri minua varpaasta.


    • Vastaus kingin vies.

      Niin sitten se puree ostajaa :D

    • PitkääJaPaksuaKiitos

      Näin vanhempana naishenkilönä pitkä pyton tekisi terää.

    • öokuiygtfgvhjk

      kyl iha toriinki voi laittaa näit ilmoituksii, paitsi jos haluut lisämainontaa:>

    • Anonyymi

      Sähköposti ei toimi. Voitko laittaa mulle viestiä 0458095879 yt. Mika

      • Anonyymi

        On kuollut jo yli kymmenen vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Joku eläin laki pitäisi sorvata.niilä joilla käärme,käärmeitä tarkistetaan kodit ja kirjataa ylös.Myös myyjät rekisteriin.Kärme vilitys menee yli todelisuuden eri ikäisillä.Joten koti johon käärme myydään rekisteriin.Tarkistetaan olosuhteet.Varmistetaan käärme ei pääse karkaa ja tule viemäri verkoston kautta muihin asuntoihin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe