Eli millainen mahtaa olla yhdistelmä Tuli-Tiikeri Neitsyt?
Tuli-Tiikeri Neitsyt
10
1955
Vastaukset
- edelliseen
niin vielä lisään, että olen syntynyt ma 15.9-86
klo 20:12. Jos joku osaisi tarkempaa kertoa..- Tulisika
Olet Nouseva Koira (syntynyt 19:00 - 20:59). Nousumerkki saattaa hieman rauhoittaa Tuli-Tiikerin menoa... Tiikeri-Koira auttaa myös mielellään muita ihmisiä (Neitsyt!).
Tiikeri/Neitsyt on aika erikoinen yhdistelmä. Neitsyt on viileä, Tuli-Tiikeri tulinen. Nousevalla merkillä on suuri vaikutus myös länsimaisessa astrologiassa. Onko Nousumerkkisi Oinas, Leijona tai Jousimies (siis tulen merkki)?
Koira ja Neitsyt ovat nimittäin aika samanlaisia. - vastauksesta
Tulisika kirjoitti:
Olet Nouseva Koira (syntynyt 19:00 - 20:59). Nousumerkki saattaa hieman rauhoittaa Tuli-Tiikerin menoa... Tiikeri-Koira auttaa myös mielellään muita ihmisiä (Neitsyt!).
Tiikeri/Neitsyt on aika erikoinen yhdistelmä. Neitsyt on viileä, Tuli-Tiikeri tulinen. Nousevalla merkillä on suuri vaikutus myös länsimaisessa astrologiassa. Onko Nousumerkkisi Oinas, Leijona tai Jousimies (siis tulen merkki)?
Koira ja Neitsyt ovat nimittäin aika samanlaisia.Olen nousevalta merkiltäni härkä eli maamerkki tuokin neitsyen tavoin. Kiitos tiedoista :)
T: Tuli-Tiikeri/Neitsyt - siis...
vastauksesta kirjoitti:
Olen nousevalta merkiltäni härkä eli maamerkki tuokin neitsyen tavoin. Kiitos tiedoista :)
T: Tuli-Tiikeri/NeitsytNiin tai siis nousumerkiltäni härkä... jos tarkkoja ollaan :)
- Tulisika
siis... kirjoitti:
Niin tai siis nousumerkiltäni härkä... jos tarkkoja ollaan :)
On luja ja itseensä luottava. Sydämmellinen (Koira!).
- MasterZeromus
vastauksesta kirjoitti:
Olen nousevalta merkiltäni härkä eli maamerkki tuokin neitsyen tavoin. Kiitos tiedoista :)
T: Tuli-Tiikeri/NeitsytEnkä voi kertakaikkiaan sietää tiikereitä. En ainakaan tiikeri-skorpiooneja enkä tiikeri-oinaita koska ovat niin itsepintaisia etteivät piruakaan periksi anna meikäläisen vaatimuksille. Näet olen tulilohikäärme-rapu mikäli sinua kiinnostaa tietää.
- grigori r
...viileä ulkokuori..viimeisen päälle huoliteltu ulkonäkö..älykäs, uhkarohkea. jos joku osaa oikein lähestyä ja käsitellä, hän on todella hyvä erotiikan alalla...hieman suvaitsevaisuutta ja laajempaa näkemystä, jos hän saa, niin hän on todella hyvää seuraa kenelle vaan..luotettava ystävä....rikollisenakin saattais olla huippuluokkaa
eikä helposti kii jäis..heh- Tiger
On niin lähellä toi viesti omaa kysymystä että lainaan topicciasi.
Eli ilmeisesti minäkin olen tuli-tiikeri neitsyt (M)
synt. 30.08.1986 09.15
Onkos kenelläkään mitään kerrottavaa minusta ja luonteestani. Kaikki tieto kiinnostaa horoskooppiani kohtaan. - Tulisika
Tiger kirjoitti:
On niin lähellä toi viesti omaa kysymystä että lainaan topicciasi.
Eli ilmeisesti minäkin olen tuli-tiikeri neitsyt (M)
synt. 30.08.1986 09.15
Onkos kenelläkään mitään kerrottavaa minusta ja luonteestani. Kaikki tieto kiinnostaa horoskooppiani kohtaan.Olet syntynyt 30.8.1986 kello 09:15.
Kesäaika Suomessa: 30.3-30.9. 1986. Sinun tapauksessasi vähennetään yksi tunti syntymäajasta (08:15).
Nouseva Lohikäärme: 07:00-09:00
Nouseva Käärme: 09:00-11:00
Kiinalainen tunti on kaksoistunti. Kiinalaisessa astrologiassa lasketaan auringonaika paikkakunnan pituuspiirin mukaan vain silloin, kun ihmisen syntymäaika on lähellä paritonta tuntia.
Tämän mukaan olet Tuli-Tiikeri, Nouseva Lohikäärme. Karismaattinen ihminen. - puhve li
Tulisika kirjoitti:
Olet syntynyt 30.8.1986 kello 09:15.
Kesäaika Suomessa: 30.3-30.9. 1986. Sinun tapauksessasi vähennetään yksi tunti syntymäajasta (08:15).
Nouseva Lohikäärme: 07:00-09:00
Nouseva Käärme: 09:00-11:00
Kiinalainen tunti on kaksoistunti. Kiinalaisessa astrologiassa lasketaan auringonaika paikkakunnan pituuspiirin mukaan vain silloin, kun ihmisen syntymäaika on lähellä paritonta tuntia.
Tämän mukaan olet Tuli-Tiikeri, Nouseva Lohikäärme. Karismaattinen ihminen.miten sen pystyy selvittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000544901924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1781404Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja181088- 70904
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72774En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622