Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tuli-Tiikeri Neitsyt

millainen on?

Eli millainen mahtaa olla yhdistelmä Tuli-Tiikeri Neitsyt?

10

1797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelliseen

      niin vielä lisään, että olen syntynyt ma 15.9-86
      klo 20:12. Jos joku osaisi tarkempaa kertoa..

      • Tulisika

        Olet Nouseva Koira (syntynyt 19:00 - 20:59). Nousumerkki saattaa hieman rauhoittaa Tuli-Tiikerin menoa... Tiikeri-Koira auttaa myös mielellään muita ihmisiä (Neitsyt!).

        Tiikeri/Neitsyt on aika erikoinen yhdistelmä. Neitsyt on viileä, Tuli-Tiikeri tulinen. Nousevalla merkillä on suuri vaikutus myös länsimaisessa astrologiassa. Onko Nousumerkkisi Oinas, Leijona tai Jousimies (siis tulen merkki)?

        Koira ja Neitsyt ovat nimittäin aika samanlaisia.


      • vastauksesta
        Tulisika kirjoitti:

        Olet Nouseva Koira (syntynyt 19:00 - 20:59). Nousumerkki saattaa hieman rauhoittaa Tuli-Tiikerin menoa... Tiikeri-Koira auttaa myös mielellään muita ihmisiä (Neitsyt!).

        Tiikeri/Neitsyt on aika erikoinen yhdistelmä. Neitsyt on viileä, Tuli-Tiikeri tulinen. Nousevalla merkillä on suuri vaikutus myös länsimaisessa astrologiassa. Onko Nousumerkkisi Oinas, Leijona tai Jousimies (siis tulen merkki)?

        Koira ja Neitsyt ovat nimittäin aika samanlaisia.

        Olen nousevalta merkiltäni härkä eli maamerkki tuokin neitsyen tavoin. Kiitos tiedoista :)

        T: Tuli-Tiikeri/Neitsyt


      • siis...
        vastauksesta kirjoitti:

        Olen nousevalta merkiltäni härkä eli maamerkki tuokin neitsyen tavoin. Kiitos tiedoista :)

        T: Tuli-Tiikeri/Neitsyt

        Niin tai siis nousumerkiltäni härkä... jos tarkkoja ollaan :)


      • Tulisika
        siis... kirjoitti:

        Niin tai siis nousumerkiltäni härkä... jos tarkkoja ollaan :)

        On luja ja itseensä luottava. Sydämmellinen (Koira!).


      • MasterZeromus
        vastauksesta kirjoitti:

        Olen nousevalta merkiltäni härkä eli maamerkki tuokin neitsyen tavoin. Kiitos tiedoista :)

        T: Tuli-Tiikeri/Neitsyt

        Enkä voi kertakaikkiaan sietää tiikereitä. En ainakaan tiikeri-skorpiooneja enkä tiikeri-oinaita koska ovat niin itsepintaisia etteivät piruakaan periksi anna meikäläisen vaatimuksille. Näet olen tulilohikäärme-rapu mikäli sinua kiinnostaa tietää.


    • grigori r

      ...viileä ulkokuori..viimeisen päälle huoliteltu ulkonäkö..älykäs, uhkarohkea. jos joku osaa oikein lähestyä ja käsitellä, hän on todella hyvä erotiikan alalla...hieman suvaitsevaisuutta ja laajempaa näkemystä, jos hän saa, niin hän on todella hyvää seuraa kenelle vaan..luotettava ystävä....rikollisenakin saattais olla huippuluokkaa
      eikä helposti kii jäis..heh

      • Tiger

        On niin lähellä toi viesti omaa kysymystä että lainaan topicciasi.

        Eli ilmeisesti minäkin olen tuli-tiikeri neitsyt (M)
        synt. 30.08.1986 09.15

        Onkos kenelläkään mitään kerrottavaa minusta ja luonteestani. Kaikki tieto kiinnostaa horoskooppiani kohtaan.


      • Tulisika
        Tiger kirjoitti:

        On niin lähellä toi viesti omaa kysymystä että lainaan topicciasi.

        Eli ilmeisesti minäkin olen tuli-tiikeri neitsyt (M)
        synt. 30.08.1986 09.15

        Onkos kenelläkään mitään kerrottavaa minusta ja luonteestani. Kaikki tieto kiinnostaa horoskooppiani kohtaan.

        Olet syntynyt 30.8.1986 kello 09:15.

        Kesäaika Suomessa: 30.3-30.9. 1986. Sinun tapauksessasi vähennetään yksi tunti syntymäajasta (08:15).

        Nouseva Lohikäärme: 07:00-09:00
        Nouseva Käärme: 09:00-11:00

        Kiinalainen tunti on kaksoistunti. Kiinalaisessa astrologiassa lasketaan auringonaika paikkakunnan pituuspiirin mukaan vain silloin, kun ihmisen syntymäaika on lähellä paritonta tuntia.

        Tämän mukaan olet Tuli-Tiikeri, Nouseva Lohikäärme. Karismaattinen ihminen.


      • puhve li
        Tulisika kirjoitti:

        Olet syntynyt 30.8.1986 kello 09:15.

        Kesäaika Suomessa: 30.3-30.9. 1986. Sinun tapauksessasi vähennetään yksi tunti syntymäajasta (08:15).

        Nouseva Lohikäärme: 07:00-09:00
        Nouseva Käärme: 09:00-11:00

        Kiinalainen tunti on kaksoistunti. Kiinalaisessa astrologiassa lasketaan auringonaika paikkakunnan pituuspiirin mukaan vain silloin, kun ihmisen syntymäaika on lähellä paritonta tuntia.

        Tämän mukaan olet Tuli-Tiikeri, Nouseva Lohikäärme. Karismaattinen ihminen.

        miten sen pystyy selvittää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe