SaPKolle tilastotappio

SaPKo hävisi kotonaan KooKoolle 1-5

SaPKolta heikko esitys tosin KooKoota edesauttoi kanukkipelle Michael Clarke joka teloi törkeästi kyynärpäätaklauksella Mikko Silvennoisen lasarettiin. Kaverilla on aivotärähdys ja Kovanen tuomari antoikin kanukin "puhtaasta" tempusta ruhtinaallisen 2 minuutin jäähyn.

Loppusaldo: Kovasen seuraavan kerran saapuessa Savonlinnaan puhkomme pösilön autosta renkaat ja kaadamme tankkiin kaksi kiloa sokeria.
Kanukki-Clarke saa turpaan ja menettää 12 hammasta.

9

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olav1-

Tappiosta huolimatta SaPKo on tällä hetkellä tarkallaan 1,5 pistettä/peli -vauhdissa. Jos sama tahti jatkuu, on lopullinen sijoitus arviolta kuudes. Sillä pääsee playoffeihin ja välttää ekalla kierroksella kaksi kovinta. Yleisestikin ottaen playoffeihin pääseminen olisi oikein hyvä saavutus.

Kohta muuten alkanee feikkaminen. Tunnistanet kaiketi, mitkä viestä ovat minun kirjoittamiani ja mitkä jallupojun.

• Eihän jallupoju kykene meidän kummankaan verbaaliselle tasolle.

Kohta saadaan nauraa, usko vaan. Mainitseekohan jallu navettaa?

• huh huh!
        SavoRULES kirjoitti:

Eihän jallupoju kykene meidän kummankaan verbaaliselle tasolle.

Sun verbaalinen tasos???? Hah hah...Taidat olla ihan oikeasti sairas? Kyllä nyt kiukuttaa kun SaPKo palasi tasolleen. Jussi mene hoitoon!

Ps. niin se sun verbaalinen tasosi on opeteltu...just sieltä Jallusta...ehe ehe!

• Älä uhoo paremmilles : DDDD
        SavoRULES kirjoitti:

Eihän jallupoju kykene meidän kummankaan verbaaliselle tasolle.

Sinun ja minun ero on kuin Liigan kärkiporukka ja Suomisarjan peräpää, jota SaPKo hallitsee vuoden päästä suvereenisti.....

• SM-liigaa...

Etkö sä SavoRULES huomaa kuinka epätoivoinen olet? Ei sinunlaisia kusipäitä ole muita, joten on mahdotonta tuonkin nikin olevan muiden kuin sinun!
        Kummalla vastaat ensin? Hah hah!

• Täytyy nyt lisätä tähän että kanukkiClarkella onkin kuuleman mukaan enää 7 hammasta jäljellä.

Vetoan tässä nyt SaPKon "badboysiin" että antakaa kanukin olla rauhassa. Ajatelkaa kanukin eläkepäiviä ja kahvin/korpun imemistä.

Ei ole mitään muuta niin säälittävää kuin 75-vuotias kanukkivanhus joka tutisee useiden aivotäräysten vuoksi ja louskuttaa vasten hampaattomia ikeniään kahvia ja korppua muistellen hienoja hetkiään SaPKo-ottelussa jäänpinnassa.

• SM-liigaa...

tuokin kirjoitus on tosi naiivi. Vaihda vaippas pelle!

• Joku toinen päivä poika heh...

Sä olet juntti ja sillä sipuli. Ei noin tyhmää tyyppiä täällä ole ollut eikä tule. Olen liian paljon sua edellä jos meinaat älylliseti kisata poika.

• makkaransyöjät ry

Paluu koittaa jo tällä kaudella.Tiedät sen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe