minulla on soneran kaapeli ja webstarin langaton modeemi. tänä aamuna kun katsoin modeemia niin cable valo ei palanut laisinkaan ja nettiin ei päässyt, soitin vikayksikköön ja he mittasit modeemin ja sanoivat että sen arvot on hyviä.
miten on siis mahdollista että kun cable valo ei pala ja muka näyttää että linja on kunnossa`?
cable valo
5
567
Vastaukset
- luigi
jos kerran modeemissa ei pala cable valoa niin silloin ei mittaus voi näyttää oikeita arvoja, vaihda pois soneran verkko sillä se ei toimi.
- V-sovitin
soneran mittaukset näyttivät kaikki oikean arvon vaikka cable valo ei palanutkaan.
soneran verkossa ei ole ollut mitään vikaa vaan kaikki nämä soneran ns.viat on tietokone ohjelma vikoja paitsi nyt tämä cable homma - luigi
V-sovitin kirjoitti:
soneran mittaukset näyttivät kaikki oikean arvon vaikka cable valo ei palanutkaan.
soneran verkossa ei ole ollut mitään vikaa vaan kaikki nämä soneran ns.viat on tietokone ohjelma vikoja paitsi nyt tämä cable hommaälä nyt kokoajan vänkää vastaa, kun kerran asia on niin että cable valon ollessa pimeenä niin operaattorin arvot eivät ole silloin kohdallaan.
vaikka sonera niin sanookin, vaihda nyt jo pois se sonera!!!!!!!
- veijalainen
mites sonera on sulle webstarin antanut????
jos huomaat että kaapeli valo on pimeä niin heti vaan vikailmoitusta tekemään.
toki linjat voi silti olla hyviä vaikka soneran modeemin tehot olisivatkin liian heikot.
muistitko kysyä soneralta että toimiiko heidän modeeminsa eli "suotin"- V-sovitin
sonera ei antanut minulle mitään vaan ostin modeemin itse.
sen vikailmoituksen kanssa ei ole kiirettä, nimittäin aina voi itse tehdä jotain testejä ennen operaattoria.
minulla ei ole soneran modeemia vaan itse ostettu webstarin modeemi.
mikä on tämä suotin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522864892Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1013609Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka293169Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672390Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032311TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain941595Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281339- 411336
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761324- 691019