suttuiset kynteni,,

kbasa

herattivat aamulla kysymyksia
tyopaikkani ilmapiiri suorastaan muuttui!
puntari laski
kuin laskukone konsanaan
mita kynsilleni olikaan tapahtunut?!

28

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käydessä

      käyttää paperia?

      • kbasa

        yleensa kaytan paperia


      • syvälle laitoit
        kbasa kirjoitti:

        yleensa kaytan paperia

        kynnet nuuskarasiaan?


      • kbasa
        syvälle laitoit kirjoitti:

        kynnet nuuskarasiaan?

        vain vuoristoilmaa
        bar**** menthol extralight


      • olet tietty
        kbasa kirjoitti:

        vain vuoristoilmaa
        bar**** menthol extralight

        ollut perunamaalla ja nyt on multaa kynnenaluset täynnä?


      • kbasa
        olet tietty kirjoitti:

        ollut perunamaalla ja nyt on multaa kynnenaluset täynnä?

        tuo oli oiva syy!


      • se multa ei
        kbasa kirjoitti:

        tuo oli oiva syy!

        lähde kuin kulumalla sieltä kynsien alta


      • kbasa
        se multa ei kirjoitti:

        lähde kuin kulumalla sieltä kynsien alta

        aina toisinaan hampaissa nirskahtaa :-)


    • Nipa Noiman oli käyny yällä lakkaamassa sun varpaankynnet.

      • kbasa

        nipa lakkasi jo kauan sitten


      • kbasa kirjoitti:

        nipa lakkasi jo kauan sitten

        et kynnet on suttaset. Kato lakkaus pitää uusia aina sillon tällön.

        Enkä mä tiädä lakkasko se Nipa. Vastahan se alko.


      • kbasa
        AnaLyyzi kirjoitti:

        et kynnet on suttaset. Kato lakkaus pitää uusia aina sillon tällön.

        Enkä mä tiädä lakkasko se Nipa. Vastahan se alko.

        varpaankynnet tarvitsee sen myrkkymaalin


      • kbasa kirjoitti:

        varpaankynnet tarvitsee sen myrkkymaalin

        kysyy et olik ne varpaan- vai sormenkynnet ku sitä ahristusta aiheutti kanssaihmisissä. Vai olik se joku tekosyy syyntakeetonta tyäkaveria nälvästä.

        Nyt mä visioin. Pistit siis kymmenisen vuatta sitte Nipan lakkaamat varpaat kera silloisen varvaslakan kahvepöyrälle etkä ollu muistanu pestäkkää jalkojas sen jälkeen.

        No oishan se voinu olla pahemminkin. Meinaan jos kyyhkyslakan oisit pannu pöyrälle ois se varmaan harmittanu viäl enemmän.
        Ainaki niit kyyhkysiä jotka siin lakassa oliva ja tiätenkin sen lakan omistajaa. Jos et se ollu sä.


      • kbasa
        AnaLyyzi kirjoitti:

        kysyy et olik ne varpaan- vai sormenkynnet ku sitä ahristusta aiheutti kanssaihmisissä. Vai olik se joku tekosyy syyntakeetonta tyäkaveria nälvästä.

        Nyt mä visioin. Pistit siis kymmenisen vuatta sitte Nipan lakkaamat varpaat kera silloisen varvaslakan kahvepöyrälle etkä ollu muistanu pestäkkää jalkojas sen jälkeen.

        No oishan se voinu olla pahemminkin. Meinaan jos kyyhkyslakan oisit pannu pöyrälle ois se varmaan harmittanu viäl enemmän.
        Ainaki niit kyyhkysiä jotka siin lakassa oliva ja tiätenkin sen lakan omistajaa. Jos et se ollu sä.

        kuitenkin vain kymmenen sormenkyntta kyseessa :-)


      • kbasa kirjoitti:

        kuitenkin vain kymmenen sormenkyntta kyseessa :-)

        mää kuvittelin vaik mitä.

        Mul on vilkas miälikuvitus. Kato täs on hyvä esimerkki siit kuinka tarina saa siivet. Nytki tuli jo pulutki mukaan.


      • kbasa
        AnaLyyzi kirjoitti:

        mää kuvittelin vaik mitä.

        Mul on vilkas miälikuvitus. Kato täs on hyvä esimerkki siit kuinka tarina saa siivet. Nytki tuli jo pulutki mukaan.

        kynnesta puluun
        tuhti aasinsilta


    • padme_amidala

      Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että kihokki ennakoi osaltaan vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä.

      • kbasa

        on yleensa neutraali
        aaritapauksissa saattaa esiintya suruliputusta tms.


    • piilee kysymys mitä kynsillesi on tapahtunut, niinhän?

      Sinä olet rapsuttanut kaasumahaasi, tahdo olla ilkeä mutta... joskus kbasa on hyvä käydä suihkussa.

      • kbasa

        kaasumahaa ei sovi kynsia
        seurauksena voi olla kaasun vauhdikas laajeneminen
        epamiellyttaviin mittoihin


      • kbasa kirjoitti:

        kaasumahaa ei sovi kynsia
        seurauksena voi olla kaasun vauhdikas laajeneminen
        epamiellyttaviin mittoihin

        minusta tuntuu että, tämä juttusi liittyy tuohon ökykerhoon ja miksi, noohhhh...

        Ne sai selville että, sinä maksoit katteettomalla pankkikortilla tuon kerhomaksun ja eilen sinä jouduit ns. "maksumieheksi" ja urheasti vaihdoit mullat kerhon tuhanteen kukkapurkkiin, näin uskon...


      • kbasa
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        minusta tuntuu että, tämä juttusi liittyy tuohon ökykerhoon ja miksi, noohhhh...

        Ne sai selville että, sinä maksoit katteettomalla pankkikortilla tuon kerhomaksun ja eilen sinä jouduit ns. "maksumieheksi" ja urheasti vaihdoit mullat kerhon tuhanteen kukkapurkkiin, näin uskon...

        maxoin visalla
        mutteivat hyvaksyneet leningradin matkan visaani
        kaheksankytaluvun alusta
        multapurkit oli takahuoneessa jo puolivalmiina!


      • kbasa kirjoitti:

        maxoin visalla
        mutteivat hyvaksyneet leningradin matkan visaani
        kaheksankytaluvun alusta
        multapurkit oli takahuoneessa jo puolivalmiina!

        meinasin että nyt kbasaseni narahtaa tuosta visakortista, mutta pah pah ja pah...

        Visat tuli Suomessa käyttöön -80 luvun alussa. :)


      • kbasa
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        meinasin että nyt kbasaseni narahtaa tuosta visakortista, mutta pah pah ja pah...

        Visat tuli Suomessa käyttöön -80 luvun alussa. :)

        leningradinmatkan visaani vuosikaudet lompakossa
        sitten vahasin sen ja sailøin kurkkuastiaan
        lopulta yritin hyødyntaa sita økyklubilla
        huonolla menestyksella
        siita oli lehdissakin!


    • mikhaildenisov

      päätäs kynsiny,sillon olis löytyny tikkujakin
      kynsien altaO)))

      • kbasa

        huolissaan
        puupaan kanssa kaffella istuvat


      • mikhaildenisov
        kbasa kirjoitti:

        huolissaan
        puupaan kanssa kaffella istuvat

        kahta asiaa,sadetta ja tikkoja...


      • kbasa
        mikhaildenisov kirjoitti:

        kahta asiaa,sadetta ja tikkoja...

        sateenvarjon kanssa


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe