tahtoisin tietää tuosta nousevasta horoskoopista; mitä se tarkoittaa ja mikä olen jos olen syntynyt klo 07:10?
nouseva horoskooppi?
4
1933
Vastaukset
- syntymäpaikkakin
pitää tietää
Astrologiassa ihmisen persoonan rakentajina tärkeimmät osatekijät ovat aurinkomerkki, nouseva merkki ja kuun merkki sekä niiden sijainti tähtikartan eri huoneissa ja niiden tekemät aspektit (kulmat) muiden planeettojen kanssa. Teknisesti nouseva merkki, askendantti, on astrologisessa syntymäkartassasi se taivaankappale, joka oli nousemassa itäisessä horisontissa hetkellä, jolloin vedit elämäsi ensimmäisen henkäyksen. Tämän vuoksi on välttämätöntä tietää tarkka syntymäaikasi, ennen kuin nouseva merkkisi voidaan luotettavasti selvittää. Karttasi ensimmäisen huoneen kärjessä sijaitseva (tai kello yhdeksän asennossa) nouseva merkki lyö leimansa koko karttaan, ja voi vaikutukseltaan olla aivan yhtä merkittävä kuin aurinko- tai kuumerkkisi.
Jos aurinkomerkki kuvastaa sieluasi, sisäisiä voimavarojasi ja mahdollisuuksiasi, kuvastaa nouseva merkki ulkoista minääsi, sekä fyysisesti ulkonäkönä (esimerkiksi nousevilla Oinailla on usein ulkonevat silmät, nousevalla leijona leveät hartiat ja hyvä ryhti, ja pitkäkasvoinen nouseva Jousimies ei koskaan tunnu tietävän, mihin laittaisi jalkansa, vaan kiemurtaa ne melkein solmuun istuessaan) että henkisemmin siinä, millaisena toiset ihmiset sinut näkevät. Jos aurinkomerkkisi on Härkä, mutta nousevana merkkinä vaikkapa Kaksonen, saatat itse tuntea olosi varsin rennoksi ja levolliseksi, mutta samassa tilanteessa ihmiset kuitenkin saavat sinusta mielikuvan ihmisenä, joka on täynnä hermostunutta energiaa, mutta hyvin sanavalmis ja nokkela. Ehkä se runoilija tunsi astrologiaa, joka sanoi: "Älä välitä siitä, mitä ihmiset sinusta sanovat. Eiväthän he puhu sinusta, vaan siitä, millaisena sinut näkevät."
Sanotaan, että ihminen kasvaa kohti nousevaa merkkiään, ja alkaa 30 ikävuoden jälkeen entistä enemmän muistuttaa sitä myös sisäisesti. Joskus nouseva merkki myös toimii naamiona, kätkien taakseen ne sisäiset ominaisuutesi, joita et tahdo toisille paljastaa. Sanotaan myös, että askendantin vastakkainen l. polaarimerkki ilmaisee henkilölle sopivan kumppanin horoskooppimerkin.
Mikä on Sinun nouseva merkkisi?
Voit selvittää nousevan merkkisi astrologisella laskurilla. Huom. nouseva merkki ilmaistaan laskurilla tunnuksilla AS tai AC (askendantti, ascendant).
http://www.mtv3.fi/helmi2005/kuudesaisti/tahtikartta.shtml
http://www.disney.fi/Publishing/Witchmagazine/fun/ascendent.htm- näyttää väärin
ei kande uskoa
- Maaliskuun Idus
näyttää väärin kirjoitti:
ei kande uskoa
valehtelee.
- Maaliskuun Idus
Maaliskuun Idus kirjoitti:
valehtelee.
oli mun mielestä aika kätevä.
http://www.saturuotsalainen.net/pages/tilaa.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982