Onkos teillä kokemusta Autosalvan palvelusta ja mitä mieltä olette niistä tarkoitan lähinnä huoltopalveluja?
autosalpa Kotka
14
2996
Vastaukset
- Mersumooses
Kyllä se on kaikissa autoliikkeiden korjaamoissa sama kohtalo eli huollot ei oikein toimi tai sitten jos jotain tehdään saat mennä parin päivän päästä uudelleen saman asian takia
- volvo myös
olen saanut huonoa palvelua sieltä ja olen kuullut että rellujen sähkö vikoja korjataan antamalla asiakkaalle kourallinen isompia sulakkeita kun alkuperäiset palaa.
Perheemme kakkos auto on toyota ja sen paikallinen huolto palvelu petraa palveluaan kun sika juoksuaan
- 12qwerty
Kerran erehdyin asiakkaaksi, enää en koskaan
- autosalpan ukko
Ei ne sitä sun 82 vuosimallin autoa korjaa. Joten älä tule tänne itkemää köyhä.
- 12qwerty
autosalpan ukko kirjoitti:
Ei ne sitä sun 82 vuosimallin autoa korjaa. Joten älä tule tänne itkemää köyhä.
En tiedä millanen katiska sulla on mutta omaan autooni oon ihan tyytyväinen.
- 25 v
12qwerty kirjoitti:
En tiedä millanen katiska sulla on mutta omaan autooni oon ihan tyytyväinen.
Museoautot on pop
- 12qwerty
25 v kirjoitti:
Museoautot on pop
Jokaisella on makunsa, museoautot ei oo mun makuun. Ajelen ihan tavallisella parivuotta vanhalla matolaatikolla.
Auto on onneksi toiminut hyvin, mutta jos ei olisi niin salpa olisi viimeinen paikka mihin sen korjattavaksi veisin.
Kaikkisen paikan maineen tietää...sitä on turha kiistää
- lindsay lohan
Ei missää tapauksessa kannata viedä sinne yhtää mitää auto huollettavaks!! Ainoa minkä ne osaa tehdä niin viedä rahat ja sit saat mennä autos kanssa sinne uudestaan parin päivän päästä. Salvas huolto tarkoittaa että lyödään tietokone kiinni ja korjataan sen antamat viat, jotka on yleensä kunnossa. Varsinaista fyysistä vian etsintää tässä kyseisessä lepakkoluolassa ei tehdä.
- ei...
...sinne kannata autoa viedä. Rahat häviää, viat jää... Paremman palvelun ja halvemmat hinnat saa muualtakin... Ja se kuuluisa takuu myös säilyy muuallakin huollettaessa... Miksi maksaa tyhjästä?
- 940
hyvä palvelu huono, olisi kiva tietää kuinka tolla palvelulla saa sertifikaatin. Käsittämätontä toimintaa
- Volvo_V50
Hyvää palvelua jälleen, hinnatkin varsin kohtuulliset... Asiakashan tosiaan voi itse valita mitä autolleen teettää... Niinkuin joku tuossa mainitsi, jos vie auton ohjelmisto päivitykseen niin eipä siinä juuri fyysistä työtä tule.. Maksamaan joutuu jokatapauksessa...
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia, juoksutetaan asiakasta, luvataan huolto kuukaude päähän ja ajan lähestyessä ilmoitetaan että ei onnistukkaan, vielä uudestaan kuukauden päähän…auto seisoo ja seisoo- sähköautomimmi
- Anonyymi
Sen siitä saa kun hankkii kiinalaisen patteriauton.
- Anonyymi
Samaa mieltä- kiinnostavaa seurata sivusta näitä huoltokokemuksia eri firmoista- onko asiakkaalla mitään oikeuksia ja miten eri firmat tulee vastaan- isoja eroja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793