autosalpa Kotka

ovlov 07

Onkos teillä kokemusta Autosalvan palvelusta ja mitä mieltä olette niistä tarkoitan lähinnä huoltopalveluja?

14

3102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mersumooses

Kyllä se on kaikissa autoliikkeiden korjaamoissa sama kohtalo eli huollot ei oikein toimi tai sitten jos jotain tehdään saat mennä parin päivän päästä uudelleen saman asian takia

• volvo myös

olen saanut huonoa palvelua sieltä ja olen kuullut että rellujen sähkö vikoja korjataan antamalla asiakkaalle kourallinen isompia sulakkeita kun alkuperäiset palaa.

Perheemme kakkos auto on toyota ja sen paikallinen huolto palvelu petraa palveluaan kun sika juoksuaan

• 12qwerty

Kerran erehdyin asiakkaaksi, enää en koskaan

• autosalpan ukko

Ei ne sitä sun 82 vuosimallin autoa korjaa. Joten älä tule tänne itkemää köyhä.

• 12qwerty
        autosalpan ukko kirjoitti:

Ei ne sitä sun 82 vuosimallin autoa korjaa. Joten älä tule tänne itkemää köyhä.

En tiedä millanen katiska sulla on mutta omaan autooni oon ihan tyytyväinen.

• 25 v
        12qwerty kirjoitti:

En tiedä millanen katiska sulla on mutta omaan autooni oon ihan tyytyväinen.

Museoautot on pop

• 12qwerty
        25 v kirjoitti:

Museoautot on pop

Jokaisella on makunsa, museoautot ei oo mun makuun. Ajelen ihan tavallisella parivuotta vanhalla matolaatikolla.
        Auto on onneksi toiminut hyvin, mutta jos ei olisi niin salpa olisi viimeinen paikka mihin sen korjattavaksi veisin.
        Kaikkisen paikan maineen tietää...sitä on turha kiistää

• lindsay lohan

Ei missää tapauksessa kannata viedä sinne yhtää mitää auto huollettavaks!! Ainoa minkä ne osaa tehdä niin viedä rahat ja sit saat mennä autos kanssa sinne uudestaan parin päivän päästä. Salvas huolto tarkoittaa että lyödään tietokone kiinni ja korjataan sen antamat viat, jotka on yleensä kunnossa. Varsinaista fyysistä vian etsintää tässä kyseisessä lepakkoluolassa ei tehdä.

• ei...

...sinne kannata autoa viedä. Rahat häviää, viat jää... Paremman palvelun ja halvemmat hinnat saa muualtakin... Ja se kuuluisa takuu myös säilyy muuallakin huollettaessa... Miksi maksaa tyhjästä?

• 940

hyvä palvelu huono, olisi kiva tietää kuinka tolla palvelulla saa sertifikaatin. Käsittämätontä toimintaa

• Volvo_V50

Hyvää palvelua jälleen, hinnatkin varsin kohtuulliset... Asiakashan tosiaan voi itse valita mitä autolleen teettää... Niinkuin joku tuossa mainitsi, jos vie auton ohjelmisto päivitykseen niin eipä siinä juuri fyysistä työtä tule.. Maksamaan joutuu jokatapauksessa...

• Anonyymi

Huonoja kokemuksia, juoksutetaan asiakasta, luvataan huolto kuukaude päähän ja ajan lähestyessä ilmoitetaan että ei onnistukkaan, vielä uudestaan kuukauden päähän…auto seisoo ja seisoo- sähköautomimmi

• Anonyymi

Sen siitä saa kun hankkii kiinalaisen patteriauton.

• Anonyymi

Samaa mieltä- kiinnostavaa seurata sivusta näitä huoltokokemuksia eri firmoista- onko asiakkaalla mitään oikeuksia ja miten eri firmat tulee vastaan- isoja eroja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4481
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      504
      2405
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1961
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      17
      1722
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1503
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      1001
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      93
      890
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      808
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      115
      800
    Aihe