vesimies-miehen mustasukkaisuus?

Ketokaas ihmiset minulle vesimies miehen mustasukkaisuudesta. Itse seurustelen vesimiehen kanssa, ja se on ihan järkyttävää, jos juttelen kaverin kanssa (naispuolisen) mesessä, niin hän epäilee että mulla on suhde hänen kanssaan. Mulla ei ole miespuolisia ystäviä, onneksi! :) Hänellä kyllä on naispuolisia ystäviä, montakin, mutta en minä ole siitä mustasukkainen, koska itsekin tunnen heidät. Mutta kertokaa omia kokemuksianne asiasta. :)

13

5769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veskarin muija

      vesimies on mustasukkaisin ikinä näkemäni merkki (olen seurustellut monien merkkien kanssa- leijona niistä parhain)
      Minun kaverini saivat kaikki "huutia" yksi kerrallaan. Ensin miespuoliset ja perään naiset.
      Jopa oma äitinikin on "uhka" ja v..ttuilun aihe..
      Ja kaikki vain mustasukkaisuuden tähden!

      Miehellä on luultavasti aika heikko itsetunto (vaikka kokoa ja näköä löytyy) ja sairaalloinen "rakastumis-pakkomielle" minuun, josta varmaankin johtuu tämä jatkuva älytön mustasukkaisuus.
      Vesimiehethän eivät helposti rakastu kehenkään, mutta sitten kun sen "oikean" valitsevat, se juuri taitaa jotakuinkin olla tällaista kun meillä.
      Asia ahdisti kovastikkin minua aluksi, mutta aika "erakkona" itsekkin, en enää jaksa sillä vaivata päätäni. Liikumme mieheni kanssa todella paljon eri paikoissa, matkustelemme paljon, teemme kaiken yhdessä jne jne.. Hän on paras kaverini minulle ja päinvastoin, joten en ole osannut kaivata edes vanhoja kavereitani (ei niitä montaa ollutkaan, mutta ehkä sitäkin läheisempiä)
      Ajanmittaan mieheni on myös rauhottunut sen mustasukkaisuuden kanssa. Ehkä olen osoittanut uskollisuuteni niin monella tavalla ja monta kertaa, että alkaa pikkuhiljaa itsekkin tajuamaan, että turha epäily ei kannata!
      Tätä likkaa kun ei muut miehet kiinnosta =)

      Sen asian kanssa on vain elettävä tai sitten vaihdettava miestä (minä en ainakaan, on veskarimiehessä niin paljon HYVIÄKIN puolia;)

      T: 15v. yhteistä taivalta...

      • Niin, minun miehelläni se on menettämisen pelko, joka aiheuttaa tämän mustasukkaisuuden(uskoisin näin) Hän on niin paljon joutunut kärsimään edellisissä suhteissaan, eikä halua pettyä enää, hänet on jätetty niin raa'asti. Ja nyt kun hän on rakastunut minuun, hän tekee kaikkensa pitääkseen minut. Kerran kysyin, miksi hän on niin mustasukkainen, hän sanoi vaan että, eikös se ole hyvä jos on vähän mustis. Sanoin hänelle että on, jos ei liiallisuuksiin mene. :) Minä en nyt pienen mustasukkaisuuden takia eroa miehestäni. :) (kunhan tosiaan ei liiallisuuksiin mene)


      • eipä nyt

        mennä mustaamaalamaan vesimiehiä asialla, joka ei todellakaan pidä paikkaansa yleisesti ottaen.

        Otos tietysti tähän edelliseen, jos horoskooppimerkki muutenkaan on edes pätevä muuttuja johon vedota, on itseni lisäksi kaikki muut =noin kymmenkunta vesimiestä kenen kanssa olen samaisesta aiheesta jutellut. Eipä päätä-huimaava määrä, mutta 100% kaikki olivat samaa mieltä asiasta, joten ehkä se asiasta voisi jotain sanoa kuitenkin.

        Eli tultiin tulokseen, että meidän tapauksessa mustasukkaisuus on semmoinen tunne, mitä ei (ehkä valitettavastikin) ole vaan olemassa! Kyllä sen tietää jo ennen kunnon suhteeseen astumista, jos joku on luotettava tai sitten ei. Ei siinä tarvitse mitään kohtauksia järjestää. Jos on tarvetta niin silloin on vahinko (=pettäminen) jo tapahtunut eikä paluuta luottamuksen saavuttamiseen enää ole. Joten siinäkin tapauksessa ei tarvitse kenellekään mitään sen kummoisempaa tehdä tai sanoa, suhde vaan päättyy, vaikkei tunteet toista kohtaan olisikaan välttämättä loppuneet.

        Syytön, kunnes toisin todistetaan, eikä niitä syytöksiä tarvitse koskaan ruveta etsimään, ne vaan on nähtävissä jos on ollakseen ja jos ei ole todellakaan mitään aihetta epäillä toisen luotettavuuttaan niin mustasukkausuushan rajoittaa sekä omaa että toisen vapautta.

        Eli mustasukkaisuus on kyllä niitä viimeisempiä ja ehkäpä turhimpiinkin kuuluvia tunteiden esittelytapoja suhteessa.


      • Vesimies-nainen.

        BULLSHITTIÄ. Ei Vesimies ole mustasukkainen. Se sun siippasi on tietysti nouseva HÄRKÄ ja se selittää kaiken!


    • mustasukksisuus johtuu

      ihan muusta kuin horoskooppimerkistä. minä tunnen vesimiehiä jotka eivät oo yhtään mustasukkaisia ja sitten tiedän monia muita jotka on horoskoopiltaan ihan muita ja ovat mustasukkaisia

    • Jellonaneiti

      huomattu on!
      Oma pitkäaikainen seurustelukumppanini on vesimies ja hän kyllä kieltämättä on aina välilllä tosi mustasukkainen! Meillä kuitenkin on rakennettu suhde niin vakaalle pohjalle, että aika usein nämä mustasukkaisuus kohtaukset saa heitettyä nurinpäin huumoriksi, itselläni on moniakin keinoja kuinka alan esim leikisti murjottaa ja silloin tämä kyseinen jässikkä kyllä huomaa että hänen epäilynsä ovat aiheettomia. Tosin luulen että se että opiskelemme eri paikkakunnilla vaikuttaa näihin mustasukkaisuuksiin, onneksi sentään nähdään melko usein.

    • itse veskari

      sen jälkeen epäluuloiseksi, sitten alkaa kylmeneminen, tunteet haalistuu, häviää, bye, olet menettänyt veskarisi.
      Vesimies ei saa tulla mustasukkaiseksi mikäli haluat hänet pitää.

    • Maylis

      Kun rakastan olen mustis, mutten ahdista rakastani selkä seinää vasten. En osaa sanoa miesten touhuista, kun itse olen nainen, mutta tottakai olen rakkaastani mustis:)!!! Etenkin ellei hän mielellään esittele ystävilleen tai muuten käyttäytyy sulkeutuneesti. Eikö sellainen epävarmuus kuitenkin ole aivan normaalia käytöstä rakastuneelle? Jos reilusti esitellään niin ei ole aihetta olla mustis, jos taas asiaan liittyy salailua niin totta Mooses kuka tahansa tuntee itsensä uhatuksi:)...loogista eikö totta?

    • ollut veskarin kanssa

      Yli 20v. yhdessä ja hän on tosi mustasukkainen, epäluuloinen ja harhaluuloinen, vaikka en ole antanut aihetta. Miestäni en ole pettänyt enkä flirttaile muiden kans.Hän epäilee esim. tyttäremme (15v.)että hänen poikaystävän kans olisi jotain yhteistä minulla ja olisin kiinnostunut myös muista tyttäreni poikakavereista,minulla on myös ollut pilkettä silmäkulmassa appiukkonikin kanssa, joka on minua yli 20v. vanhempi.Olen hoitoalalla, niin mieheni epäilee, että minulla olisi myös miespuolisten asiakkaiden kanssa suihkutilanteissa kontaktia ym.ym....epäilyjä Nyt olemme eroamassa ja vieläkin hän viikottain epäilee aina jotain....

      • kyseessä

        jo jokin sairaus. Tuohan on aivan mieletöntä!
        Luulisi kyllä että 20 vuodessa olisi tämän jo huomannut,
        välittänyt toisesta edes sen verran että olisi hommannut hoitoon.
        -------------------------------------------------
        Mielestäni pieni mustasukkaisuus kuuluu rakkauden tunteeseen,
        eikä ole niin paha asia jos se ei ole aiheetonta eikä myöskään tahalleen aiheutettua.

        terv. veskari


      • MiSu88
        kyseessä kirjoitti:

        jo jokin sairaus. Tuohan on aivan mieletöntä!
        Luulisi kyllä että 20 vuodessa olisi tämän jo huomannut,
        välittänyt toisesta edes sen verran että olisi hommannut hoitoon.
        -------------------------------------------------
        Mielestäni pieni mustasukkaisuus kuuluu rakkauden tunteeseen,
        eikä ole niin paha asia jos se ei ole aiheetonta eikä myöskään tahalleen aiheutettua.

        terv. veskari

        leijonakin osaa olla älyttömän mustis ja omistus
        haluinen..


    • wesimies-n-

      Mieheni ei ollut lainkaan mustasukkainen. Tuntui jotenkin välinpitämättömältä. Itse olen enemmänkin sellanen epäilijä ym...

    • mustasukkainen

      siitä ei pääse yli eikä ympäri. Eikä myöskään ole merkitystä onko ollut 1 v. vai 15 v. Se sama mustasukkaisuus on ja pysyy. Olen ollut mieheni kanssa 7 vuotta ja kun luen esim. iltalehteä netissä, niin hän tulee kattoon chattailenko...:) Mutta mun mielestä vesimie onjo niin mustaukkainen, että sille ei voi kun nauraa, oikeasti.

      Vesimies muutoin on aivan huippu mies! On myös hyvä että, hän ei ole väkivaltaisuuteen taipuvainen edes suurimmassa mustasukkaisuuskohtauksessaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2826
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe