Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

jousimies(mies)ja rapu nainen

jmM

miksi kaikki naiset joiden kanssa olen pari suhteessa ollut ovat rapuja mikä ihmeen rapu mangneetti mus oikee on ihmetyttää paljon ja suhteet ei yleensä ole toiminut enkä edes usko horoskooppeihin mut kyl ois kiva tietää et mitä merkkii kannattaa (metsästää) ONKO MUILLA KOKEMUKSIA????????

7

3142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimiehiä:)

      T: rapu-nainen

      • jmM

        jos jousimiehet vetää rapuja puoleensa ja päin vastoin niin mistä se voi johtua? mut kuitenkaa juttu ei oo ikinä toiminu pitkää. jos ei niin ei


    • Jousimiesnainen-->

      oinaita tai leijonia...;))
      Tai tietysti toinen jousimies...hih...niin kuin minä:)

    • Jousimies nainen

      Mullakin ollut rapuherroja 4, mikähän siinä oikein on, että aina niihin ihastuu, ja loppuu kuin kanan lento. Jotenkin alussa ovat niin ihastuttavan herkkiä ja tunteellisia, sitten alkaa kaikenlaiset tunteenpurkaukset ja turhat mökötykset,ei pysy tuliluonteena mukana niiden mielenailahduksissa. Rapuherrojen silmät ja aistillisuus,herkkyys kai se sitten on mikä meitä jouskari naisia vetää puoleensa. Olen sanonut olevani rapuimuri :)

    • tellu 07

      toivottavasti tästä on apua
      Parhaiten tämän valloittavan sydäntenmurskaajan kanssa pärjäävät tulen ja ilman merkit - Oinaan kanssa suhteesta tulee täydellisyyttä hipova, Vesimiehen kanssa syvä ja lennokas, Leijonan kanssa kuuma ja kiihkeä, toisen Jousimiehen kanssa dramaattinen ja Vaa'an kanssa suloinen, kaunis ja kestävä, mutta maan merkkejä suurpiirteisen Jousimiehen ei kannata edes kokeilla - heiltä hän vain särkisi sydämen. Veden merkkien kanssa Jousimies saattaa hetkellisesti onnistua hyvinkin, mutta kaikkein eniten Jousimies kuitenkin rakastaa elämää itseään ja sen salaisuuksien paljastamista.

      • klorion

        joo kyllä antoi suuntaa :)


      • rapu nainen
        klorion kirjoitti:

        joo kyllä antoi suuntaa :)

        olen ollut avoliitossa jouskarin kanssa 27v.olen rapu ja voi sanoa etta on erimielisyyksia.jouskari on kiinnostunut ravuista meidan mielialan takia! eivat pysty ratkaisemaan salaisuutta miksi olemme piruja yksi hetki ja enkeleita toinen.Olemme ainainen arvoitus jousimiehille.Han pitaa myos minusta kun olen niin naisellinen ja annan vapauden hanelle.Olen myos riippumaton joten han tietenkin viihtyy luonani.Mutta haluan oman vapauden vaikka jouskari, onkin omistus haluinen.joku pitaa meita kuitenkin yhdessa.Onnea sinulle ja kaikille ravuille.Helppoa ei tule olemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe