jousimies(mies)ja rapu nainen

jmM

miksi kaikki naiset joiden kanssa olen pari suhteessa ollut ovat rapuja mikä ihmeen rapu mangneetti mus oikee on ihmetyttää paljon ja suhteet ei yleensä ole toiminut enkä edes usko horoskooppeihin mut kyl ois kiva tietää et mitä merkkii kannattaa (metsästää) ONKO MUILLA KOKEMUKSIA????????

7

3689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimiehiä:)

T: rapu-nainen

• jmM

jos jousimiehet vetää rapuja puoleensa ja päin vastoin niin mistä se voi johtua? mut kuitenkaa juttu ei oo ikinä toiminu pitkää. jos ei niin ei

• Jousimiesnainen-->

oinaita tai leijonia...;))
      Tai tietysti toinen jousimies...hih...niin kuin minä:)

• Jousimies nainen

Mullakin ollut rapuherroja 4, mikähän siinä oikein on, että aina niihin ihastuu, ja loppuu kuin kanan lento. Jotenkin alussa ovat niin ihastuttavan herkkiä ja tunteellisia, sitten alkaa kaikenlaiset tunteenpurkaukset ja turhat mökötykset,ei pysy tuliluonteena mukana niiden mielenailahduksissa. Rapuherrojen silmät ja aistillisuus,herkkyys kai se sitten on mikä meitä jouskari naisia vetää puoleensa. Olen sanonut olevani rapuimuri :)

• tellu 07

toivottavasti tästä on apua
      Parhaiten tämän valloittavan sydäntenmurskaajan kanssa pärjäävät tulen ja ilman merkit - Oinaan kanssa suhteesta tulee täydellisyyttä hipova, Vesimiehen kanssa syvä ja lennokas, Leijonan kanssa kuuma ja kiihkeä, toisen Jousimiehen kanssa dramaattinen ja Vaa'an kanssa suloinen, kaunis ja kestävä, mutta maan merkkejä suurpiirteisen Jousimiehen ei kannata edes kokeilla - heiltä hän vain särkisi sydämen. Veden merkkien kanssa Jousimies saattaa hetkellisesti onnistua hyvinkin, mutta kaikkein eniten Jousimies kuitenkin rakastaa elämää itseään ja sen salaisuuksien paljastamista.

• klorion

joo kyllä antoi suuntaa :)

• rapu nainen
        klorion kirjoitti:

joo kyllä antoi suuntaa :)

olen ollut avoliitossa jouskarin kanssa 27v.olen rapu ja voi sanoa etta on erimielisyyksia.jouskari on kiinnostunut ravuista meidan mielialan takia! eivat pysty ratkaisemaan salaisuutta miksi olemme piruja yksi hetki ja enkeleita toinen.Olemme ainainen arvoitus jousimiehille.Han pitaa myos minusta kun olen niin naisellinen ja annan vapauden hanelle.Olen myos riippumaton joten han tietenkin viihtyy luonani.Mutta haluan oman vapauden vaikka jouskari, onkin omistus haluinen.joku pitaa meita kuitenkin yhdessa.Onnea sinulle ja kaikille ravuille.Helppoa ei tule olemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      14
      2029
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1405
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      102
      1379
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1225
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1151
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      997
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      996
    8. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      981
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      950
    10. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      917
    Aihe