Soneran asiakaspalvelu

prius

Soneran asiakaspalvelu hoitaa ongelmat varsin tahdikkaasti; ei vastata puhelimeen niin ei tule korjattavaakaan. Olen nyt jonottanut yli tunnin valittaakseni oman adsl-linjani heikkoa yhteyttä, joka tuskin johtuu mistään yleisestä ongelmasta. Täytyy kai luovuttaa ja koittaa viikonloppuna pitää koko lauantai sitä auki. Josko vaikka aamusta kun alkaa jonottamaan, niin ennen sulkemista vielä saisi valituksen tehtyä.

67

6002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxcvbnm

      Kirjoita vanhanaikainen kirje ja lähetä se kirjattuna pääkonttoriin. Asiat hoituu nopeammin. Puhelimella on turha yrittää puhelinoperaattoria tavoittaa.

    • EI hoida

      asiakaspalveluaan oikein. Ympäripyöreitä vastauksia eikä mihinkään kysymyksiin osata sanoa mitään. Teksitiestillä kerrotaan ongelmatilanteisiin että meiltä päin kaikki asiat on kunnossa. Törkeätä asiakkaiden aliarvioimista.

    • Kippari_Kimmo

      Joo todellakin asiakaspalvelua, jonotellut parina iltana 1-2 tuntia tekniseen asiakaspalveluun... mutta ei ole päässyt läpi ennen sulkemisaikaa. Yhteys pätkinyt 3-4 viikon ajan, ois kiva tietää tieetäkö sonerallakaan kukaan missä mättää... Vaihtaisin palveluntarjoajaa välittömästi, mutta maalla ei ole paljon valinnanvaraa.
      Suomeen tarvittaisiin lisää paikallisia laajakaistayhteyden
      tarjoajia ainaskin yksi asiakas olisi varma.

      • viksari

        Minunkin kokemukseni mukaan Soneralle on turha soitella, sähköposteja saa suotta lähetellä. Paperisen kirjeen ne näemmä lukevat (tai joku lukutaitoinen lukee sen niille). Faksia en ole kokeillut, ehkä jos jostain löytyisi telexi, vieläköhän niitä on olemassa?


    • TELE LAAKSONEN

      OLEN AIVAN SAMAA MIELTÄ!
      KOKEMUSTA ON

    • Musta Pekka

      Eivät viitsi vastata. Hirvittävää välinpitämättömyyttä asiakkaita kohtaan. Hävetkööt. Saatana!

    • Asiakas ilman oikeuksia

      Olen yrittänyt korjata laskujani Soneran asiakaspalvelun kautta. Käyttänyt aikaa, etsinyt sen, mitä oli sovittu, viitannut siihen. Mutta ei mitään reagointia - he laskuttavat juuri niin mielivaltaisesti kuin haluavat! Tuntuu, että tarvitsisin jatkuvasti oikeusapuasiamiehen heidän kanssaan asioidessani. En ole enää kovin nuori ja olen tottunut hoitamaan maksuasiani oikein ja asiallisesti. Tämä tuntuu niin järkyttävältä, että varoituksen sana on paikallaan.

      • GJ Sonera

        Aivan samaa mieltä sonerasta. Nopeuden noston yhteydessa alko netti pätkimään/toimimaan joskus ja jouluna nopeus heittelee välillä 00000.1-max. Tämä oli perjantaina 23.10. soittelin asiasta tein vikailmoutuksen. Maanantaina usean soiton jälkeen soneran asiantuntia soitto ja alko testaileen systeemeitä. 2h yrittämisen jälkeen tulos oli tämä. Linja kunnossa mutta mulla täällä 4 rikkinäistä adsl boksii tai 3 rikkinäistä konetta koska vika ei kuulemma oli linjassa :D. Asia tähän päivään mennessä edennennyt sen verran että tulossa varmaan 100e puhelin laskua ku soitellu sinne vikailmotukseen ja kyselly asiasta HUOM SONERAN "ASIAKASPALVELU" on MAKSULLINEN!!!. 2.11 netti edelleen paskana ja odotettu torstaista asti kun o kuulemma sillo menny asentajalle mitään ei oo tapahtunu. Myöskään kun pyydän että tämä asentaja, joka asiaa hoitaa soittaisi minulle. Se ei soneran mukaan ole mahdollista.
        HYVÄT IHMISET JOS TEILLÄ ON SONERA VAIHTAKAA JOS OLETTE OTTAMASSA UUTTA ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OTTAKO SONERAA!!!. paljon o kirjotusvirheitä ja puuttuu asiaa koska tää episoni soneran kanssa on niin pitkä ettei kaikki mahdu tähän


      • apua saanut
        GJ Sonera kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä sonerasta. Nopeuden noston yhteydessa alko netti pätkimään/toimimaan joskus ja jouluna nopeus heittelee välillä 00000.1-max. Tämä oli perjantaina 23.10. soittelin asiasta tein vikailmoutuksen. Maanantaina usean soiton jälkeen soneran asiantuntia soitto ja alko testaileen systeemeitä. 2h yrittämisen jälkeen tulos oli tämä. Linja kunnossa mutta mulla täällä 4 rikkinäistä adsl boksii tai 3 rikkinäistä konetta koska vika ei kuulemma oli linjassa :D. Asia tähän päivään mennessä edennennyt sen verran että tulossa varmaan 100e puhelin laskua ku soitellu sinne vikailmotukseen ja kyselly asiasta HUOM SONERAN "ASIAKASPALVELU" on MAKSULLINEN!!!. 2.11 netti edelleen paskana ja odotettu torstaista asti kun o kuulemma sillo menny asentajalle mitään ei oo tapahtunu. Myöskään kun pyydän että tämä asentaja, joka asiaa hoitaa soittaisi minulle. Se ei soneran mukaan ole mahdollista.
        HYVÄT IHMISET JOS TEILLÄ ON SONERA VAIHTAKAA JOS OLETTE OTTAMASSA UUTTA ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OTTAKO SONERAA!!!. paljon o kirjotusvirheitä ja puuttuu asiaa koska tää episoni soneran kanssa on niin pitkä ettei kaikki mahdu tähän

        Ladatkaa koneelenne soneran avustaja niin saatte avun nopeasti ja vaivattomasti(tietenkin jos kone toimii edes jotenkin)itse sain avun sieltä nettiongelmiini


      • Adsladhd
        apua saanut kirjoitti:

        Ladatkaa koneelenne soneran avustaja niin saatte avun nopeasti ja vaivattomasti(tietenkin jos kone toimii edes jotenkin)itse sain avun sieltä nettiongelmiini

        Minun kokemustani avustajasta on että kaksi kertaa sen koneelleni latasin ennenkuin uskoin.... Sen kansioihin piiloutui molemmilla kerroilla troijalaisia ynnä muita örkkejä. No tietysti omaa vikaa että ne madot koneelle yleensä tuli jostain imuroitua, mutta siinä vaiheessa sitten tämä "avustaja" otti haltuunsa koko koneen ja tunki itseään kaikkiin tiedostoihin. Minä en ainakaan sitä enää koneeseeni ota.

        Asiakaspalvelusta sanon että kyllä se toimii, mutta puhelimella sinne ei kannata jonotella, Minä jätän omien sivujeni kautta palvelupyynnön ja siihen on poikkeuksetta tullut viimeistään 2:n päivän sisällä vastaus, eli asiakaspalvelu soittaa minulle päin. Tosin pitkä pinna pitää olla, mikään ei hoidu samantien.

        Ja sitten vikapalvelu on ihan oma lukunsa puhelimella soittaessa....siellä häärii vianrajaus-robotti. Yhden kerran siihen erehdyin soittamaan ja poltin päreeni aivan täysin, se on kyllä ihmisten pitämistä pilkkanaan että siellä joku umpitollohuuhaa-robotti toistelee: En saanut selvää, ole hyvä ja toista....

        Ja vielä tästä puhelinmyynnistä... Minusta on täyttä huijausta myydä 18kk sopimuksia luvaten suurempaa nopeutta, minun tapauksessani 8M entisen 540K tilalle, kun se ei teksinsesti ole mahdollista. Puhelinmyyjä ei missään vaiheessa kertonut ettei kauppaa pysty purkamaan mitenkään, hän puhui vain siitä että että liittymän hinta ei ainakaan nouse seuraavan 18kk:n aikana. Minun tapauksessani yhteys alkoi pätkiä ja oli poikki tuntikausia kun 8M yhteys kytkettiin. Asiakaspalvelu tarjosi minulle vaihtoehtoa että maksa kaikki 18kk maksut pois kerralla niin sopimus raukeaa tai nopeuden lasku takaisin hintaan 29,90e. No sanomattakin on selvää että hermostuin ja tämä tosi ystävällinen asiakasneuvoja otti sitten asiakseen tutkituttaa meidän liittymän sieltä Soneralta käsin ja lopputulos oli että 8M ei ollut mahdollista toimittaa. Sopimusta ei sanottu irti mutta nopeus pudotettiin 2M joka oli teknisesti mahdollista ja netti ei enää pätkinyt. En kyllä ymmärrä että tälläistä puhelinmyyntiä tehdään kun myytävä nopeus ei kerran edes toimi, Tämänkin asian selvittelyyn kului 3 päivää jona aikana ei netti toiminut ja v***tus-käyrä oli todella korkealla!


      • GJ Sonera
        Adsladhd kirjoitti:

        Minun kokemustani avustajasta on että kaksi kertaa sen koneelleni latasin ennenkuin uskoin.... Sen kansioihin piiloutui molemmilla kerroilla troijalaisia ynnä muita örkkejä. No tietysti omaa vikaa että ne madot koneelle yleensä tuli jostain imuroitua, mutta siinä vaiheessa sitten tämä "avustaja" otti haltuunsa koko koneen ja tunki itseään kaikkiin tiedostoihin. Minä en ainakaan sitä enää koneeseeni ota.

        Asiakaspalvelusta sanon että kyllä se toimii, mutta puhelimella sinne ei kannata jonotella, Minä jätän omien sivujeni kautta palvelupyynnön ja siihen on poikkeuksetta tullut viimeistään 2:n päivän sisällä vastaus, eli asiakaspalvelu soittaa minulle päin. Tosin pitkä pinna pitää olla, mikään ei hoidu samantien.

        Ja sitten vikapalvelu on ihan oma lukunsa puhelimella soittaessa....siellä häärii vianrajaus-robotti. Yhden kerran siihen erehdyin soittamaan ja poltin päreeni aivan täysin, se on kyllä ihmisten pitämistä pilkkanaan että siellä joku umpitollohuuhaa-robotti toistelee: En saanut selvää, ole hyvä ja toista....

        Ja vielä tästä puhelinmyynnistä... Minusta on täyttä huijausta myydä 18kk sopimuksia luvaten suurempaa nopeutta, minun tapauksessani 8M entisen 540K tilalle, kun se ei teksinsesti ole mahdollista. Puhelinmyyjä ei missään vaiheessa kertonut ettei kauppaa pysty purkamaan mitenkään, hän puhui vain siitä että että liittymän hinta ei ainakaan nouse seuraavan 18kk:n aikana. Minun tapauksessani yhteys alkoi pätkiä ja oli poikki tuntikausia kun 8M yhteys kytkettiin. Asiakaspalvelu tarjosi minulle vaihtoehtoa että maksa kaikki 18kk maksut pois kerralla niin sopimus raukeaa tai nopeuden lasku takaisin hintaan 29,90e. No sanomattakin on selvää että hermostuin ja tämä tosi ystävällinen asiakasneuvoja otti sitten asiakseen tutkituttaa meidän liittymän sieltä Soneralta käsin ja lopputulos oli että 8M ei ollut mahdollista toimittaa. Sopimusta ei sanottu irti mutta nopeus pudotettiin 2M joka oli teknisesti mahdollista ja netti ei enää pätkinyt. En kyllä ymmärrä että tälläistä puhelinmyyntiä tehdään kun myytävä nopeus ei kerran edes toimi, Tämänkin asian selvittelyyn kului 3 päivää jona aikana ei netti toiminut ja v***tus-käyrä oli todella korkealla!

        Päivitän tämän tänne, josta tossa aijemmin kerroin. Netti ollut tänään 2viikkoa paskana. Kerran ne sai sen toimimaan taas jotenkin 2megasena ja sanottiinkin, että jättäkää se silleen. Tämä huuma kesti 1 illan jonka jälkeen seuraavana päivänä ne meni taas muuttamaan jotain ja taas paskana. 14päivää tämä kestäny maanantaina asentaja on jotain tehnyt, mutta ei ole auttanut. Sen jälkeen tälle asialle ei ole mitään tehty.Väittää KÄSITTELYSSÄ ON ,mutta mitään ei tapahdu.

        Tämä on todistettua faktaa. Pyydät soitto pyynnön vikaa tutkivalta "asiantuntialta" 4-5 asiakaspalveliaa on sanonut, että ei onnistu 2 on välittänyt pyynnön ja olen saanut soiton. Siellä ihan suoraan valehtelee asiakaspalveliat, että ei pysty välittämään soittopyyntöä.

        Tää o nyt huippu maanantaina asialle tehty viimeks oikeesti jotain koko loppuviikon asia vaan ollu vaikka olen joka päivä sinne soittanut kerran tai kaks. Aina sama virsi käsittelyssä paikallisella isp:llä. Ja siitäkin kumma homma kun olen pyytänyt sieltä asiaa käsittelevältä soitto pyynnön kaikkia kieltää järkästi että ei onnistu!!!

        EI HEL...TI Kyllä huomaa, että on valtion omistama firma. Mihin teet tälläisesti valitetuksen. Kuluttajasuoja asiamiehelle. Joka on valtion alainen paja kanssa. Tämmönen paska ottaa niin päähän kun ainoo paikka johon voisit valituksen tehdä asiasta on EU tuomio istuin. Taitaa vaan olla yksityisen ihmisen aika turha tällästä alkaa tekee.


      • vittuuntunut
        GJ Sonera kirjoitti:

        Päivitän tämän tänne, josta tossa aijemmin kerroin. Netti ollut tänään 2viikkoa paskana. Kerran ne sai sen toimimaan taas jotenkin 2megasena ja sanottiinkin, että jättäkää se silleen. Tämä huuma kesti 1 illan jonka jälkeen seuraavana päivänä ne meni taas muuttamaan jotain ja taas paskana. 14päivää tämä kestäny maanantaina asentaja on jotain tehnyt, mutta ei ole auttanut. Sen jälkeen tälle asialle ei ole mitään tehty.Väittää KÄSITTELYSSÄ ON ,mutta mitään ei tapahdu.

        Tämä on todistettua faktaa. Pyydät soitto pyynnön vikaa tutkivalta "asiantuntialta" 4-5 asiakaspalveliaa on sanonut, että ei onnistu 2 on välittänyt pyynnön ja olen saanut soiton. Siellä ihan suoraan valehtelee asiakaspalveliat, että ei pysty välittämään soittopyyntöä.

        Tää o nyt huippu maanantaina asialle tehty viimeks oikeesti jotain koko loppuviikon asia vaan ollu vaikka olen joka päivä sinne soittanut kerran tai kaks. Aina sama virsi käsittelyssä paikallisella isp:llä. Ja siitäkin kumma homma kun olen pyytänyt sieltä asiaa käsittelevältä soitto pyynnön kaikkia kieltää järkästi että ei onnistu!!!

        EI HEL...TI Kyllä huomaa, että on valtion omistama firma. Mihin teet tälläisesti valitetuksen. Kuluttajasuoja asiamiehelle. Joka on valtion alainen paja kanssa. Tämmönen paska ottaa niin päähän kun ainoo paikka johon voisit valituksen tehdä asiasta on EU tuomio istuin. Taitaa vaan olla yksityisen ihmisen aika turha tällästä alkaa tekee.

        soneralta ei myöskään pääse pois. Olen yrittänyt useita päiviä irtisanoa nettiäni joka on vajaatehoinen ja kallis. Puhelin ei vastaa ja liikkeessä sanottiin ettei olla asiakaspalvelupiste, vaikka kyllä sieltä saa ne netit ja liittymät. Ei todellakaan mikään asiakasPALVELUpiste.


      • vittuuntunut
        vittuuntunut kirjoitti:

        soneralta ei myöskään pääse pois. Olen yrittänyt useita päiviä irtisanoa nettiäni joka on vajaatehoinen ja kallis. Puhelin ei vastaa ja liikkeessä sanottiin ettei olla asiakaspalvelupiste, vaikka kyllä sieltä saa ne netit ja liittymät. Ei todellakaan mikään asiakasPALVELUpiste.

        Kiitos paljon Soneralle että löi oven kiinni nokan edestä. Näin niitä asiakkaita luovutetaan toisille. Yhtään maksua ei rästissä ja olin hommaamassa tietokonetta sieltä niin eipä enää onnistunut vaikka olohuoneessa Soneran televisio muuta. Voin vain sanoa kiitos ja näkemiin.


      • Ellu Elisa
        vittuuntunut kirjoitti:

        Kiitos paljon Soneralle että löi oven kiinni nokan edestä. Näin niitä asiakkaita luovutetaan toisille. Yhtään maksua ei rästissä ja olin hommaamassa tietokonetta sieltä niin eipä enää onnistunut vaikka olohuoneessa Soneran televisio muuta. Voin vain sanoa kiitos ja näkemiin.

        Samanlaisia kokemuksia minulla.

        Tajusin irtisanoa Soneran liittymän ja siirtyä Elisalle.

        Ei todellakaan minkäänlaista palvelua.


      • Ex-asiakas
        Ellu Elisa kirjoitti:

        Samanlaisia kokemuksia minulla.

        Tajusin irtisanoa Soneran liittymän ja siirtyä Elisalle.

        Ei todellakaan minkäänlaista palvelua.

        Sanoin liittymäni irti 12.2.2010 alkaen. Sonera on sitä mieltä, että on maksettava 3.3. asti. Syy: olen ollut niin härski, että olen ihan itse mennyt ja irtisanonut liittymän. Tällä periaatteella minullakin on sitten oikeus koko kuukauden liksaan vaikka viimeinen työpäivä sattuisi olemaan 1. päivä.
        Asiakaspalvelussa henkilö ei suostunut selvittämään míksi laskuttavat, hoki vain, että laskurivi ilmestyy tiettynä päivänä ja se siitä. Ja sitten se, että oma vikani kun sanoin lopetin liittymäni. Lopuksi jannu iski luurin korvaan..... Haloo.......
        Täytyy kyllä sanoa etten varmasti ikinä enää omiani enkä firman, jonka kaikista liittymistä vastaan, liittymiä tule Soneralle antamaan. Hävytöntä toimintaa ja ala-arvoista palvelua.


      • ihankuinvaan
        Ex-asiakas kirjoitti:

        Sanoin liittymäni irti 12.2.2010 alkaen. Sonera on sitä mieltä, että on maksettava 3.3. asti. Syy: olen ollut niin härski, että olen ihan itse mennyt ja irtisanonut liittymän. Tällä periaatteella minullakin on sitten oikeus koko kuukauden liksaan vaikka viimeinen työpäivä sattuisi olemaan 1. päivä.
        Asiakaspalvelussa henkilö ei suostunut selvittämään míksi laskuttavat, hoki vain, että laskurivi ilmestyy tiettynä päivänä ja se siitä. Ja sitten se, että oma vikani kun sanoin lopetin liittymäni. Lopuksi jannu iski luurin korvaan..... Haloo.......
        Täytyy kyllä sanoa etten varmasti ikinä enää omiani enkä firman, jonka kaikista liittymistä vastaan, liittymiä tule Soneralle antamaan. Hävytöntä toimintaa ja ala-arvoista palvelua.

        nää on niin säälittäviä nää (kilpailijoiden?) trollaukset, jossa keksitään aivan utopistisia ongelmia... Soneralla on käytössä päiväntasalaskutus, ja kahden viikon irtisanomisaika, ja that's it. Eli 12.2. irtisanottu laajakaistaliittymä katkeaa laskutuksineen kaikkineen 26.2. eikä siinä ole nokan koputtamista.

        Vai olikos sulla kenties joku määräaikainen siinä, joka päättyy 3.3.? Silloinhan asia on selvä. Luuria siellä ei paiskata korvaan, niitä puheluita kuunnellaan, ja sellaiseen tartutaan heti.

        Vai ettet nyt puhu jostain mokkula tms. matkapuhelinliittymästä? Nehän ei tänne laajakaistapuolelle kuulu ollenkaan.


      • Suurasiakas
        ihankuinvaan kirjoitti:

        nää on niin säälittäviä nää (kilpailijoiden?) trollaukset, jossa keksitään aivan utopistisia ongelmia... Soneralla on käytössä päiväntasalaskutus, ja kahden viikon irtisanomisaika, ja that's it. Eli 12.2. irtisanottu laajakaistaliittymä katkeaa laskutuksineen kaikkineen 26.2. eikä siinä ole nokan koputtamista.

        Vai olikos sulla kenties joku määräaikainen siinä, joka päättyy 3.3.? Silloinhan asia on selvä. Luuria siellä ei paiskata korvaan, niitä puheluita kuunnellaan, ja sellaiseen tartutaan heti.

        Vai ettet nyt puhu jostain mokkula tms. matkapuhelinliittymästä? Nehän ei tänne laajakaistapuolelle kuulu ollenkaan.

        Soneran asiakaspalvelu myös suurasiakkaille on niin ala-arvoista ettei toista voi olla. Minulle on tulossa nettiliittymä kotiin, jonka firma maksaa. He itse kirjoittivat, että kun saavat seuraavat tiedot niin ”silloin yhteys pystyttäisiin kytkemään mahdollisimman lyhyin katkoksin”. Tarvittavat tiedot saivat kuukausi sitten.

        Entinen operaattori sulki luonnollisesti sovittuna ajankohtana liittymän. Mutta Sonera ei ole saanut aikaiseksi kytkeä uutta. Olen laittanut sähköpostiviestiä suurasiakaspalveluun ja soittanut, mutta kun liittymä on tulossa kotiini niin joudun pistämään sihteerini asialle, joka on merkittynä yhteyshenkilöksi Soneraan päin. Näin informoi tuo herra suurasiakaspalvelun numerosta. Soittaessa hyvä ettei iskenyt luuria korvaani.

        Voivat olla varmoja että teen kirjallisen perinteisen paperisen valituksen heidän toiminnastaan. Tämäkö on sitä paljon puhuttua ASIAKASPALVELUA?

        Niin ja tämä heidän mainostama "mahdollisimman lyhyt katkos" on nyt tarkoittanut kolmea päivää eikä loppua näy.


      • ketä syytät?
        vittuuntunut kirjoitti:

        Kiitos paljon Soneralle että löi oven kiinni nokan edestä. Näin niitä asiakkaita luovutetaan toisille. Yhtään maksua ei rästissä ja olin hommaamassa tietokonetta sieltä niin eipä enää onnistunut vaikka olohuoneessa Soneran televisio muuta. Voin vain sanoa kiitos ja näkemiin.

        miksei tietokoneen tilaus onnistunut? verkkokaupan puolestahan menee se luottotietotarkistus ja siinä ei vaikuta pelkästään soneran laskujen täsmällisyys vaan kaikki luottotietomerkintäsi, joten jos niissä on jotain sotkua, ei myöskään tietokoneen tilaus onnistu. muutenhan sen koneen voi vaikka itse tilata sieltä verkkokaupasta.


      • Suurasiaskas
        Suurasiakas kirjoitti:

        Soneran asiakaspalvelu myös suurasiakkaille on niin ala-arvoista ettei toista voi olla. Minulle on tulossa nettiliittymä kotiin, jonka firma maksaa. He itse kirjoittivat, että kun saavat seuraavat tiedot niin ”silloin yhteys pystyttäisiin kytkemään mahdollisimman lyhyin katkoksin”. Tarvittavat tiedot saivat kuukausi sitten.

        Entinen operaattori sulki luonnollisesti sovittuna ajankohtana liittymän. Mutta Sonera ei ole saanut aikaiseksi kytkeä uutta. Olen laittanut sähköpostiviestiä suurasiakaspalveluun ja soittanut, mutta kun liittymä on tulossa kotiini niin joudun pistämään sihteerini asialle, joka on merkittynä yhteyshenkilöksi Soneraan päin. Näin informoi tuo herra suurasiakaspalvelun numerosta. Soittaessa hyvä ettei iskenyt luuria korvaani.

        Voivat olla varmoja että teen kirjallisen perinteisen paperisen valituksen heidän toiminnastaan. Tämäkö on sitä paljon puhuttua ASIAKASPALVELUA?

        Niin ja tämä heidän mainostama "mahdollisimman lyhyt katkos" on nyt tarkoittanut kolmea päivää eikä loppua näy.

        Meni ainoastaan 10 päivää, tilauksesta 8 viikkoa kun toimitus hoidettiin. Sähköpostia piti lähettää 5 kertaa ja soittaa kolmesti. Loistavaa toimintaa.


    • kuluttajansuojaa?

      Soneran asiakaspalvelu häviää 6-1 asiakaspalvelulle jossa pieraistaan puhelimeen ja lyödään luuri korvaan. Maailmanhistorian paskinta asiakaspalvelua jossa asiakkaan väsyttäminen on ongelmien ratkaisu.

      Olen meinannut monesti tappaa itseni kun olen joutunut sinne soittamaan. Ovat saatananmoisia korruptoituneita roistoja.

      Itselläni ongelmat alkoivat kun joku teki tarjouksen 10 megasesta netistä kun ei tee enää megasia yhteyksiä. Pisti samantein useiksi viikoiksi netin poikki.

      Nettiyhteys nyt toimii mutta megasena ja laskuttaa kymppimegasen hinnalla eikä saa ongelmaa useista yrityksistä huolimatta toimimaan. Sinne saa yhteyttä ehkä 10% yrityksistä ja siinäkin tapauksessa robotti ohjaa sellaiselle henkilölle joka ei osaa vastata kysymykseen ja antaa numeron joka johtaa oikealle henkilölle joka on kas, taas se sama robottilooppi jolle pitää puhua mutta ei ymmärrä suomen kieltä. Ihmisellä ei riitä voimat eikä aika eikä rahat taistella mekanisoitua byrokratiaa vastaan. Jos tekee virheilmoituksen sellaisesta syystä joka ei ole sonerasta johtuvaa niin perivät 90 euron maksua.

      Itselläni soitto vaikka menisi kaikki kerralla oikein kestää keskimäärin 3 tuntia joka on mahdotonta työssäkäyvälle ihmiselle toimistoaikoina.

      Joku soitti sieltä ja koitti tehä tarjousta niin kerroin mikä on ongelmana niin luvattiin soittaa takaisin mutta saatana eivät ole tietenkään soittaneet. Sinne saa yhteyden vain kuluttajansuojalautakunnan kautta ja epäilen etteivät nekään saa.

      • kuluttajansuojaa?

        Systeemi on kestänyt nyt useita kuukausia.


    • Jarppu45

      Soneran asiakaspalvelu on todella surkeaa. Ensin joutuu puhumaan automaatille,
      vaikka soittaa asiakaspalveluun juuri sen takia että saa henkilökohtaista palvelua. Sitten siellä ei vastaa kukaan. Odotin melkein puoli tuntia turhaan.
      Varmaan tuli myös kalliiksi. Päätin vaihtaa soneran sellaiseen firmaan, jossa saa palvelua. Tämä on nimittäin ollut ihan joka kerta, kun olen sinne soittanut. Eli en ihan kevyin perustein mollaa.

    • Sonera-asiakas

      Olen vaihtamassa Soneraan. Sain tekstiviestivahvistuksen, että vaihto 15.6. Entinen operaattori katkaisi yhteyden kuun vaihteessa. Nyt olen ilman laajakaistaa. Soneran palvelussa vain sanotaan, että liittymämyyjä on vahingossa kirjannut johonkin tietokantaan vaihtopäivän 1.8 kun olisi pitänyt olla kai 1.7. Tai sitten tuo 15.6, joka oli tekstiviestissä. Siellä ei tuota heidän omaa virhettään voida kuitenkaan korjata mitenkään. Jännittää, saanko liittymän toimintaan 1.8 jos milloinkaan. Kuitukaapeli olisi kyllä jo taloyhtiön kellarissa lattian alla.

      • sonerahater

        Teitkö onneton määräaikaisen sopimuksen vuodelle 2015?? sitä et sitten saa millään ennenaikaisesti irtisanottua ilman, että maksat koko ajalta kertasuorituksena summan. Selitykseksi ei kelpaa mikään..


    • Pahus86

      ihankuinvaan totta turiset. Yleensä tänne kirjoittelee ihmiset jotka on toisessa firmassa töissä. Tai sitten asioista ei viitsitä ottaa selvää ja sit huudetaan riehutaan eikä haluta edes ymmärtää. :D Itsellä soneran kiinteä yhteys on toiminut asiallisesti ja asiakaspalveluun on saanut yhteyttä. Jopa palveluakin on saanut kun on osannut selittää asiansa ja jaksanut kuunnella mitä sieltä vastataan.

      • sonerahater

        Sinulla toimii hyvin, tarkoittaako se sitä, että kaikilla muillakin toimii? Jos sinä olet tyytyväinen Soneraan, ole rauhassa, MUTTA sille et voi mitään, että moni on tyytymätön ko. paskafirmaan.


    • eljii

      https://www4.sonera.fi/OmatSivut/

      monenlaista löytyy kun etsii ... löytyy ehkä yllättävistä paikoista

      (nettitikun liittymänumero ja Soneralta pyydetty salasana tarvitaan)

      • eljii

        salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €). Voit myös halutessasi saman tien määritellä uuden salasanan. Lähetä esim. viesti SALASANA Hiirenkolo123 numeroon 15400. Tällöin Hiirenkolo123 toimisi hetken kuluttua Omien Sivujen salasananasi.

        eli nettitikun Mobile Partner'ista tuon tekstarin lähetin ja siihen liittymään se salasanakin saapui



    • SONERAORJA

      SONERAN ASIAKASPALVELU ON IHAN P....STÄ. KAKS TUNTIA SINNE JONOTTANUT. LIEKKÖHÄN JONOTUSAIKA ILMAINEN. 020-ALKUINEN NUMERO OLI. MIKS VITUSSA TUOLLAISIA NS. ASIAKASPALVELUNUMEROITA ON JOS NIIHIN EI KUKAAN VASTAA

    • Ei enää soneraa

      Täyttä paskaa koko soneran asiakaspalvelu,robotti vastaa joka ei osaa suomea..pakko marssia sinne puljuun paikan päälle irtisanomaan liittymä.

    • vöppä

      Olen yrittänyt yhteyttä asiakaspalveluun parina päivänä, ei mitään järkeä tommoisessa palvelussa. Kolme yhteysyritystä kaikki osotukset yli keskimääräisen ajan. Olen uusi asiakas, vaihdan heti operaatoria, kun saa tämän pelaamaan. Ei Ikinä soneraa

    • Masi8mg

      Olen lähestynyt kolmesti "Omien Sivujen" kautta Soneran asiakaspalveluun, siis sähköpostitse. Viidesti jonottanut samasta asiasta puhelimella 020-alkuiseen, maksullinen palvelu. Jonostusta oleb kestäbyt 5-12min, loppu kärsivällisyys.

      Tein heinäkuun alussa laajakaista nopeuden muutoksen ja otin nettitikun samalla. Lasku on tullut, mutta nettitikkua ei ole 7.9. mennessä tullut.
      Lasku jälleen kerran tuli.

      Mitään yhteyttä ei ole Sonerasta minuun otettu, ei mitään.
      Paras lääke on irtisanoa liittymä, sanon minä!

      Tuntuu siltä, ettei soneralla ole edes sitä "asiakaspalvelua", kun eivät vaivaudu edes ottamaan yhteyttä.
      Onko tämä normaalia?
      Jätän laskun maksamatta..no kirje tulee 5 euron maskumuistuksella-sitä se asiakaspalvelu on!

      • > Olen lähestynyt kolmesti "Omien Sivujen" kautta
        > Soneran asiakaspalveluun, siis sähköpostitse

        sähköpostitse? Mitäs nyt sekoilet ... OmatSivut -palvelussa voi varata ajan jolloin Soneralta soitetaan sinulle

        (Voi siellä yrittää hoitaa muitakin asioita. Vain yrittää. 50 päivän viiveellä ottivat yhteyttä ja kysyivät, onko asia yhä ajankohtainen. Paremmin toimii sitkeä valittaminen Soneran keskustelupalstoilla)


      • Ei hitto mikä firma
        as77 kirjoitti:

        > Olen lähestynyt kolmesti "Omien Sivujen" kautta
        > Soneran asiakaspalveluun, siis sähköpostitse

        sähköpostitse? Mitäs nyt sekoilet ... OmatSivut -palvelussa voi varata ajan jolloin Soneralta soitetaan sinulle

        (Voi siellä yrittää hoitaa muitakin asioita. Vain yrittää. 50 päivän viiveellä ottivat yhteyttä ja kysyivät, onko asia yhä ajankohtainen. Paremmin toimii sitkeä valittaminen Soneran keskustelupalstoilla)

        Yritin irtisanoa turhan ja hyödyttömän mokkulasopimuksen. Jonotus kesti yli 20 min, jonka aikana en saanut mitään palvelua. Jonotushan on Soneralla maksullista. Nyt joudun matkustelemaan kivijalkaliikkeeseen, että yleensäkään saisin asiani hoidettua. Itse ainakin vältän Soneran tuotteita tästä lähtien, kuten myös yritykseni. Vaihtoon menee siis. Mokkulan toimivuudesta en viitsi sen enempää edes sanoa. Mietinpä vain mihin tällaista Soneraa yleensäkään tarvitaan???


      • fakeri
        Ei hitto mikä firma kirjoitti:

        Yritin irtisanoa turhan ja hyödyttömän mokkulasopimuksen. Jonotus kesti yli 20 min, jonka aikana en saanut mitään palvelua. Jonotushan on Soneralla maksullista. Nyt joudun matkustelemaan kivijalkaliikkeeseen, että yleensäkään saisin asiani hoidettua. Itse ainakin vältän Soneran tuotteita tästä lähtien, kuten myös yritykseni. Vaihtoon menee siis. Mokkulan toimivuudesta en viitsi sen enempää edes sanoa. Mietinpä vain mihin tällaista Soneraa yleensäkään tarvitaan???

        Itse lankesin tuohon soneraan. On PERKELE viimeinen kerta. Mikään ei pidä paikkaansa. Jopa yhteyden kytkennän kanssa vitkutellaan.

        HYI saatana VAROKAA SONERAA


    • Sonera mörkö

      Soitin soneran asiakaspalveluun kerran laajakaistan laskutus asiasta.
      Odottelin linjalla 10 minuttia ja vähän väliä kuulutettiin, että odottakaa pieni hetki.
      Suljin puhelimen ja soitin heti uudelleen samaan numeroon ja kas kummaa
      puhelimeen vastattiin alle minuutin sisällä.
      Sain melkein shokin, kun oletin, että taas vastaaja sanoo, että olette jonossa, odottakaa pieni hetki.
      Jopas on ihme hommaa, jos olisin odottanut siinä jonossa, kuten tuo vastaaja puhelimeen ilmoitti, niin varmaan olis vähintään 30 minuuttia joutunut odottamaan.
      Eikä ole varmaan ilmaista tuo jonottaminen.
      Sonera osaa vaan yhden asian eli rahastaa asiakkaita.

      Harjoittaakohan sonera tällaista rahastusta, että asiakas laitetaan vaan jonottamaan ja vastaaja vastailee välillä, että odottakaa pieni hetki.
      Sitten saatetaan vastata joskus 30 minuutin päästä puhelimeen.

    • PeeJii

      Niinpä, aikomus oli irtisanoa, ADSL, liittymä, no noin kuukauden kuluttua tuli siis. eilen, 19.12, soitttoja kolmeenkin kertaan, viimeisessä tuli tekstiviestinä, emme voi käsitellä ko. asiaa, koska tietosi ovat puutteelliset, no soitin ko. firmaan kolmeen kerataan, musiikkia 30-40min, liitymän olisi voinut säilyttääkkin, jos hinta olisi kohtuullunen,, nyk. 42e, koska tämän hintaisen liittymän, normi hinta 29,90...siis tosi outoa, operaattori vaihtuu..!

    • tehotiedotusta

      omistan vanhan Nokian puhelimen.Jossain vaiheessa alkoi olla ongemana ns kaiku eli oma puheeni kuului kaikuna puhuessani puhelimeeen.Tietysti sitä heti ajatteli että vanha puhelin on tullut tiensä päähän ja ostin uuden puhelimen. Mutta yllätys yllätys sama ongelma uudessa puhelimessa ennekuin oivalsin että soittaessani toisen operaattorin puhelimeen ongelmaa ei ollut.Vikaa etsittiin Sonerakaupan työntekijän kanssa ihan turhaan ja olisin purkanut kaupan jos en olisi oivaltanut että vika oili soneran verkossa.Eikö työntekijöitä informoida silloin kun operaattorilla on ongelmia.Turhaa työtä ja harmia molemmilla osapuolilla .Ja minulla kaksi toimivaa puhelinta.

    • huoh -.-

      sonera on VITUN PASKA

      • FAKERI

        SONERA ON SUURTA SKEIDAA JA MYYNTIUKOT JA AKAT VALEHTELEVAT ASENNUKSISTA, NOPEUKSISTA JA KÄYTTÖMUKAVUUDESTA MINKÄ KERKIÄVÄT. SEURAAVA LAITE TULEE PARTELILTÄ!!!!!!!


      • FAGERI
        FAKERI kirjoitti:

        SONERA ON SUURTA SKEIDAA JA MYYNTIUKOT JA AKAT VALEHTELEVAT ASENNUKSISTA, NOPEUKSISTA JA KÄYTTÖMUKAVUUDESTA MINKÄ KERKIÄVÄT. SEURAAVA LAITE TULEE PARTELILTÄ!!!!!!!

        8 megan nopeus on todellisuudessa suurimmalla osalla 2-3 megaa. Thats the fact. TOSIN SONERAN MYYNTIPELLET VÄITTÄVÄT JOTAIN AIVAN MUUTA. SAATANAN MULKQVISTIT


    • ns.kultaasikas

      Aika tautisen tuntuista kehuvat että kultaasaisakasta palvellaan pian onko 1t38min odotus pian eikä palvelua kuulunut jolloin petti hermot ja suljin puhelimen että tämmöistä 12.1.2112 soneralla tänä päivänä

    • Älä soita

      Aika kallista , Helpson (1,99 €/min pvm)

      • Soneralla haloo

        Laitoin viestin soneralle, valitettavasti asiakaspalvelussamme on ruuhkaa,
        palvelemme viikon kuluessa. On tämä palvelua, jos tämäkin viestiketju
        on vuosia vanha, onko palvelu asenne muuttunut. Kyllä kyrsii, kun ei saa sim korttia auki. Kuuhun tälläiset firmat palvelemaan.


      • fakeri
        Soneralla haloo kirjoitti:

        Laitoin viestin soneralle, valitettavasti asiakaspalvelussamme on ruuhkaa,
        palvelemme viikon kuluessa. On tämä palvelua, jos tämäkin viestiketju
        on vuosia vanha, onko palvelu asenne muuttunut. Kyllä kyrsii, kun ei saa sim korttia auki. Kuuhun tälläiset firmat palvelemaan.

        SONERA ON TÄYTTÄ SKEIDAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Älkää ihmeessä haksahtako siihen!!!!


      • FAKERI
        Soneralla haloo kirjoitti:

        Laitoin viestin soneralle, valitettavasti asiakaspalvelussamme on ruuhkaa,
        palvelemme viikon kuluessa. On tämä palvelua, jos tämäkin viestiketju
        on vuosia vanha, onko palvelu asenne muuttunut. Kyllä kyrsii, kun ei saa sim korttia auki. Kuuhun tälläiset firmat palvelemaan.

        SONERALLA ON RUUHKAA KAIKKIALLA. KOKO PORUKKA ISTUSKELEE ILMEISESTI KAHVIPÖYDÄSSÄ TAI ESSON BAARISSA IKKUNAPÖYDÄSSÄ KUTEN TURHAPURO AIKOINAAN.
        ÄÄNESTÄKÄÄ RAHOILLANNE! ÄLKÄÄ OSTAKO SONERAN PALVELUJA. ITSE KIIKUTAN TÄNÄÄN KAIKKI LÄHETETYT ADSL, MOKKULAT YM POSTIIN JA ILMOITAN SANOVANI IRTI SOPIMUKSEN. EIVÄT TOIMITTANEET TUOTETTA SOPIMUKSEN MUKAISESTI, JOTEN KYSE ON SOPIMUSRIKKOMUKSESTA. EI SIINÄ MUUTA TARVITSE TEHDÄ JA KORVAUSVAATIMUS PERÄÄN KOSKA KYSE ON YRITYKSEN LAAJAKAISTASTA!!!


      • fakeria

        Sinne saanee kuitenkin yhteyden helposti kun kerran maksaa! ;)


    • fageri

      Älä vaan sitten päästä ärräpäitä. Ne sulkevat kaikki siitä numerosta tulevat puhelut joksikin aikaa. Todella hyvää asiakaspalvelkua ja jälkimarkkinointia. Missähän Siperian pohjoispuolella nuokin on koulutettu.

      Voi olla, että ovat savolaisia. Näin ollen vastuu siirtyy kuulijalle. No ei sentään savolaisetkaan evät voi olla noin kusipäitä kuin SONERALAISET. Mahdetaanko siellä taas puuhata uutta YT-neuvottelua kun kaikki vittuilevat asiakkaille?

    • hyväsonera

      minäkin olen nyt maksanut 3 edellistä laskuani soneralle 2 kertaan minulla on pankkitiedoissa maksuista kuitit ja olen ne soittanut/lähetellyt lappuja jo moneen otteeseen mutta silti vaativat vielä maksamaan kolmanteen kertaan.nyt perkele tuli kipukynnys vastaan ja soitto kulutusasiainmiehelle jospa nyt alkaa tapahtumaan.soneran netit ja puhelin liittymät olen jo poistanut itseltäni,lapsiltani ja firmastani.en suosittele kenellekkään tämmöistä huijari firmaa.joku raja sentään.

      • Kaiken huippu Sonera

        Voitteko uskoa....
        Soneran sähköpostilasku oli unohtunut tulostaa ja luonnollisesti
        myös maksaa. Kaksi laskua tämän jälkeen oli maksettu ihan eräpäivään
        mennesä. Sonera sulkee yrityksen 11 liittymää ilmoittamatta mitään eikä ainuttakaan maksumuistutusta ole tullut.

        No liittymät avattiin pikaisesti, kiitos siitä. Seuraavassa laskussa oli velvoitettu
        liittymän pika-avauksesta. Sitä en enää sulattanut.

        Selvitettiin miksi maksumuistutuksia ei ole tullut.
        Sonera lähettää maksumuistutukset ERI OSOITTEESEEN mitä heille on ilmoitettu ja
        laskuissa lukee. Siis ERI osoitteeseen mihin alkuperäinen on osoitettu!!!!!!!!!
        Meidän tapauksessa yrityksen hallinoimalle tontille missä ei ole rakennuksia eikä edes postilaatikkoa. No nyt sama juttu laajakaistan kanssa. Alkuperäinen lasku ties
        missä ja karhut menneet tyhjälle tontille ja laajakaista toista päivää pois pelistä.
        Syyhän on tietysti minun kun laskut on maksamatta inhimillisten erehdyksien
        takia. Kiitos ja näkemiin Sonera


      • MAIKKI 6

        Näin on minullekin tapahtunut,,Kaksi kertaa ovat laskuttanut sama lasku,viimeksi vielä aivan väärä summa hurjan iso..Ei heille voi mitään,on turha kirjoittaa,turha on soittaa,valehtelevat.Viimeksi joku nainen soitti ja tarjosi sitä ja tätä,seuraavana päivänä soitti toinen nainen samasta asiasta,,mutta tarjoukset olivat molemmalla naisilla valheita..Lupasivat soittaa sitten taas,,Eivät kukaan soittanut..Enkä ikinä tee naisten kanssa mitään sopimuksia,aina mennyt pieleen ja tulee kallista..Tänäänkin soitin sinne,odotin 10 min,laitoin puhelin kiinni ja se siitä,yritin minäkin netin kautta, en edes päässyt silläkään...Voi SURKU...


    • ei soneraa
    • en vaihda

      Tulin lukemaan näitä kun harkitsin vaihtoa DNA:lta Soneralle, ihan hinnan takia... kiitos kun jaoit kokemuksia. Nyt tiedän etten vaihda sittenkään.

    • saunalahteeeeeeeeen.

      joo, meinasin kanssa aukaista soneralle adsl än ,mutta näitä lueskellessa tulin toisiin aatoksiin ja huomasin että yksi sopimus soneran kanssa oli loppunut 11/2011 niin hinta oli noussut 7,90 lisää kuukaudessa vaikka ei olleet ilmoittanut kun että sopimus jatkuu toistaiseksi ja saan kiitokseksi uuden nettitikun. :)

      • saunalahteeeeeen

        siis vuosi oli 2012 edellisessä. :)


    • mää3

      Juu, kitaransoittoa on tullut kuunneltua ihan loppuiän tarpeiksi Soneran "asiakaspalvelusta". Kun ei vastata, niin ei.

      Vinkkinä: soittakaa niiden myyntipalveluun 0800 133133, käsittääkseni vieläpä maksuton numero. Sieltä vastaa ihminen vain n 10 min jonotuksen jälkeen ja saattaa saada asian hoidettua. Ovat satsanneet enempi resursseja uusien asiakkaiden hankkimiseen, kuin vanhojen palvelemiseen.

      • mää3

        Niinjuu, kun soitatte tuohon myyntipalvelun numeroon, niin muistakaa sanoa sille robotille aluksi sana "ostaa" esim "haluan ostaa laajakaistan" ilman ostaa-sanaa robotti ohjaa puhelun sille puolen asiakaspalvelua, jossa soitellaan kitaraa aamusta iltaan.

        Testattu on....


      • mää3 kirjoitti:

        Niinjuu, kun soitatte tuohon myyntipalvelun numeroon, niin muistakaa sanoa sille robotille aluksi sana "ostaa" esim "haluan ostaa laajakaistan" ilman ostaa-sanaa robotti ohjaa puhelun sille puolen asiakaspalvelua, jossa soitellaan kitaraa aamusta iltaan.

        Testattu on....

        Morjesta,
        nyt täytyy myöntää, että pienoista ruuhkaa on ollut ainakin laajakaista-puolella viime viikkona. Tällä hetkellä tilanne on hyvinkin rauhallinen ja läpi pääsee näpsäkästi palveltavaksi :) Soittoa tulemaan vain, p.0200 17000.
        Kurkatkaahan meijän Sonera.fi -sivuja. Sieltä löytyy osalle aihealueista ajanvarauskalenteri (http://bit.ly/WvdSDf) , joista kannattaa tarkistaa onko vapaita takaisinsoittoaikoja tarjolla. Apuja ja keskusteluja löytyy myös meijän Sonera keskustelupalstalta (http://bit.ly/RDPWdY) ja Sonera -Facebook -sivuilta sekä Twitterissäkin olemme aktiivisesti mukana menossa. Haluamme olla saatavilla ja apuna monessa kanavassa! Tulkeehan morjestamaan meitä :)

        Lauren@SoneraPartio


      • mää3
        sonerapartio kirjoitti:

        Morjesta,
        nyt täytyy myöntää, että pienoista ruuhkaa on ollut ainakin laajakaista-puolella viime viikkona. Tällä hetkellä tilanne on hyvinkin rauhallinen ja läpi pääsee näpsäkästi palveltavaksi :) Soittoa tulemaan vain, p.0200 17000.
        Kurkatkaahan meijän Sonera.fi -sivuja. Sieltä löytyy osalle aihealueista ajanvarauskalenteri (http://bit.ly/WvdSDf) , joista kannattaa tarkistaa onko vapaita takaisinsoittoaikoja tarjolla. Apuja ja keskusteluja löytyy myös meijän Sonera keskustelupalstalta (http://bit.ly/RDPWdY) ja Sonera -Facebook -sivuilta sekä Twitterissäkin olemme aktiivisesti mukana menossa. Haluamme olla saatavilla ja apuna monessa kanavassa! Tulkeehan morjestamaan meitä :)

        Lauren@SoneraPartio

        Soneralla on näköjään käytössä ihan oma kalenteri. "viime viikkoina.." buhahaa. Tämäkin ketju on valittanut vastaamattomuutta jo vuodesta 2007.


        Sinänsä postiivista, että Lauren on malttanut jättää kitaran näppäilyn edes ylläolevan postauksen ajaksi.


      • jonvonrox
        mää3 kirjoitti:

        Niinjuu, kun soitatte tuohon myyntipalvelun numeroon, niin muistakaa sanoa sille robotille aluksi sana "ostaa" esim "haluan ostaa laajakaistan" ilman ostaa-sanaa robotti ohjaa puhelun sille puolen asiakaspalvelua, jossa soitellaan kitaraa aamusta iltaan.

        Testattu on....

        no ei toiminu tänään, oisin ostanut tuon 100megasen netin 19,90 tarjouksella : S


      • 15+15
        sonerapartio kirjoitti:

        Morjesta,
        nyt täytyy myöntää, että pienoista ruuhkaa on ollut ainakin laajakaista-puolella viime viikkona. Tällä hetkellä tilanne on hyvinkin rauhallinen ja läpi pääsee näpsäkästi palveltavaksi :) Soittoa tulemaan vain, p.0200 17000.
        Kurkatkaahan meijän Sonera.fi -sivuja. Sieltä löytyy osalle aihealueista ajanvarauskalenteri (http://bit.ly/WvdSDf) , joista kannattaa tarkistaa onko vapaita takaisinsoittoaikoja tarjolla. Apuja ja keskusteluja löytyy myös meijän Sonera keskustelupalstalta (http://bit.ly/RDPWdY) ja Sonera -Facebook -sivuilta sekä Twitterissäkin olemme aktiivisesti mukana menossa. Haluamme olla saatavilla ja apuna monessa kanavassa! Tulkeehan morjestamaan meitä :)

        Lauren@SoneraPartio

        no en tod soita 0200 tai 0800-numeroihin vaikka maailma ois paskana.
        rosvot, häpeäisitte. starttimaksut EURON ja sit raksutellaan maailman ääriin kun itse katkotte nettejänne.

        ainiin se pahoitteluni-hymiö unohtui

        ^____^


    • F U Sonera!!

      Speden rautakauppasketsikin häviää Soneran asiakas"palveluun" verrattuna.

      Sonera on alansa ja koko Suomen häpeäpilkku, liekö edes neuvostoliitossa ja ddr:ssä ollut näin huonoa asiakkaiden kohtelua.

      Mullakin parimegainen taloyhtiölaajakaista (valokuitu) josta download nopeus romahtelee silloin tällöin n. 0,1mb tasolle, upload pysyy yleensä normaalina. Omilla sivuilla liittymän tarkistus väittää kaiken olevan kunnossa eli sen saattaa arvata että vikaa yritetään vierittää pois heidän kontoltaan jos joskus onnistuisi saamaan yhteyden asiakaspalveluun.
      Jopa omien sivujen chatin kautta jonotus kesti kauemmin kuin kärsivällisyyteni.

      Mieleen tulee jopa että huvikseen häiritsevät ihmisten internet-yhteyksiä että saisivat rahastettua mahdollisimman paljon maksulliseen vikapalvelunumeroon soittavia asiakkaita!!

      Kyllä on Sonera erittäin tehokkaasti eristänyt itsensä asiakkaistaan!!

    • syökääparsaa

      Joopajoo.. Työskentelen 7,5h soneran asiakaspalvelussa päivittäin ja joudun kuuntelemaan kaikennäköstä paskaa. Kyllä täytyy sanoa että kyllä te asiakkaatkin oletta väärässä ja yleensä ne ketkä märisee ja ei toimi asiat on selvästi tyhmiä ketkä ei vaan satu tietämään asioista ja sen takia homma ei pelaa.. Nositten kun koitat selittää asiaa ja vääntää rautalangasta aletaan vetää henkilökohtaseks asiaa vaikka koitetaan auttaa ja tehä sitä rahaa tilille että voi leivänpäälle ostaa kinkkua. Vähän vuorovaikutusta myös sieltä suunnalta!? Meettekö kaupankassallekki huutamaan että "voivittu ämmä kurkku makso taas iham helvetisti ja miks viimeks mun munapaketissa oli höyheniä" ja vielä loppuun, jos ostatte ottakaa selvää mitä ostatte ei kukaan teitä pakota ostamaan 24kk määristä vaan se te teette itse. Ja fakta on se että jokin piuha toimii jossain paremmin kun toinen, mulla toimii sonera ja voi olla että seuraavassa osotteessa elisa

    • syökääparsaa

      Niin ja kyllä sielä jokasella on puhelu käynnissä kokoajan tahi asianhoito meneillään. 2 10min kahvitaukoa ja palkaton 30min ruokkis päivässä. Muuten kokoajan päätteellä vastailemassa. Siellä on ihminen myös puhelimenpäässä ja toimii tasan sen mukaan miten on käsketty. Jos olet käynyt intin niin tiedät että paska valuu alaspäin.

    • shabda

      Soneran asiakaspalvelu on surkea,varsinkin itäkeskuksen myymälässä,töykeät ylimieliset ja turhautuneet myyjät.

    • asiakaspalvelua

      Taas Soneran kanssa sovittut asiat eivät toimi, Olin lopettamassa MTV Totalin kun hinta oli nousemassa 29,95 kk ja Fi. Lähetykset näkyy ilmaiseksi kun osaa ne etsiä!
      Kun Soneralta oli tullut ilmoitus 1.5 olisi nousut , kun ilmoitin että lopetan ,niin sieltä ilmoitti nuori mies että saat 6 kksopimuksella vanhaan hintaan 24.95 kk , no sanoin että no Anna tulla sillä sitten , nyt tuli sitten tekstiviesti , tänään että Totalin lopuu ensi viikolla minun laitteesta ? No katsotaan miten käy tuolle totalille jota sain kyllä katsoa 3 kk lähes ilmaiseksi , vain laajakaistamaksukohan velvoitettiin.
      Yhteyttä ei puhelimella 020017000 saa ja samoin chatti ilmoittaa ettei yhteys pelaa , ja joskus kun soitin ylläolevan Puh no.kitara musiikkia sai kuunnella kymmeniä minuutteja ja sitten ropotti ei ymmärrä Suomea ja kun ymärsi kitara taas soi ,se siitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1706
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1216
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1193
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1086
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      1035
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      986
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      884
    Aihe