Yhtään en ole vielä liikenteessä nähnyt vaikka PK seudulla ajan. Onko kukaan ostanut, jos on niin minkälaisia kokemuksia näin aluksi?
Onko Avengereita liikenteessä
14
3099
Vastaukset
- Nimetön
Olen nyt ajanut avengerilla 2 kk eikä kotikaupungissakaan ole tullut. Luulin että pääkaupunkiseudulla niitä jo olisi. Vuodenvaihteessa suomeen taas erä tulee.
Hyvin tyytyväinen olen autooni ollut. Maantiekulutuskin on samaa kun primeralla. Kaupungissa tosin vie vähän enemmän.
Autolla on hyvin tukeva ja vakaa ajaa, mielikseen sillä ajaa. Minkäänlaisia vikoja siinä ei ole ollut.
Joka päivä joudun ihmisille kertoilemaan autostani. Kovasti uteliaisuutta herättää. Väri oranssi/kulta on myös poikkeuksetta ollut ihmisten mielestä hieno väri. - darra
Tässä virallista tietoa ensirekisteröidyistä autoista Suomessa.
http://www.ake.fi/AKE/Tilastot/Ensirekisteröinnit/Henkilöautot merkin ja mallin mukaan/Syyskuu 2007.htm
http://www.ake.fi/AKE/Tilastot/Ensirekisteröinnit/Henkilöautomerkit/Syyskuu 2007.htm- Nimetön
Tuosta tilastosta näkee, että syyskuun loppuun mennessä on rekisteröity 71 avengeria suomessa. Ei niitä vielä pilvin pimein sillä vastaan tule.
- hintahanuri
Ajeli kehä ykkösellä etu- ja takasumarit päällä, kirkkaassa aamusäässä. Mahtaa olla ainakin valokytkimen ergonomiassa huomautettavaa siis ;)
Mutta eipä siinä, Avengeri on varsin jees peli. Nätti ja kohtuullisesti hinnoiteltu, selkeästi vetävämpi kottero kuin uusi rumahko Sebring. Vielä kun saataisi V6-mallit Suomeen. 2.7L on tulossa vuoden vaihteesta alkaen, 3.5L ei valitettavasti koskaan. - ralleissa
pyörii muutama avenger.
- autohan se on
Nythän Avanger on hyvin yksilöllinen päinvastoin kuin tyypilliset premium tai perusmerkit. Niitä kaikkia tungee vastaan joka kadun kulmassa.
- oopppel
itsekin innostuin etukäteen kuvista ja teksinistä tiedoista, ja hintakin tuntui olevan kohdallaan. Totuus on, että ainakin 2,4 automaatti on 10 vuotta eurooppalaisia ja japseja jäljessä. Laiska ja helvetin meluisa. Ei kiinnosta. Olen työsuhdeautoilija joten kulutusella ei ole merkitystä.
- laiskalta
oopppel kirjoitti:
itsekin innostuin etukäteen kuvista ja teksinistä tiedoista, ja hintakin tuntui olevan kohdallaan. Totuus on, että ainakin 2,4 automaatti on 10 vuotta eurooppalaisia ja japseja jäljessä. Laiska ja helvetin meluisa. Ei kiinnosta. Olen työsuhdeautoilija joten kulutusella ei ole merkitystä.
Kyse on Mitsun tekemästä maailmanmoottorista (VVT).
Huomasithan, että Seben nopeusmittari ei heitä yhtään ja että auto ei nosta nokkaa kiihdytyksissä.
Kiinnostaisi kuulla mikä olisi sinusta parempi vaihtoehto samassa hintaluokassa? - Nimetön
oopppel kirjoitti:
Itse taas innostuin juuri avengerin suorituskyvystä ja hiljaisuudesta. Edellinen autoni oli primera ja avenger automaatti on vain n 3000 euroa kalliimpi kun primera samoilla varusteilla. Tai onhan avengerissa lisäksi sellaistakin mitä primeraan ei saa.
Kokeilin tässä muutama päivä sitten primeraa, ja aika mopolta tuntu kun avengeriinn nyt ehtinyt tottua. Ja ainakin minusta primera melusampi on. - Ehkä sebastian
laiskalta kirjoitti:
Kyse on Mitsun tekemästä maailmanmoottorista (VVT).
Huomasithan, että Seben nopeusmittari ei heitä yhtään ja että auto ei nosta nokkaa kiihdytyksissä.
Kiinnostaisi kuulla mikä olisi sinusta parempi vaihtoehto samassa hintaluokassa?"Huomasithan, että Seben nopeusmittari ei heitä yhtään ja että auto ei nosta nokkaa kiihdytyksissä."
Sebestä?? En tiedä mutta Dodge Avenger tarvitsisi ehkä uudemman ja usempilovisen automaatin. - :;:;??
oopppel kirjoitti:
Kivan näköinen auto. Kelpaisi muuten, mutta pieni moottori vie ilon ajamisesta. Jostakin kumman syystä suomen valikoimasta puuttuu rapakon takan saatavilla oleva 3,5 kutoskone. Sellaisella avengerista voisi tulla kaupat !
- avenzö
:;:;?? kirjoitti:
Kivan näköinen auto. Kelpaisi muuten, mutta pieni moottori vie ilon ajamisesta. Jostakin kumman syystä suomen valikoimasta puuttuu rapakon takan saatavilla oleva 3,5 kutoskone. Sellaisella avengerista voisi tulla kaupat !
Tulis aika kalliiks ajella Suomessa 3,5 l koneella näillä polttoainehinnoilla...
Nythän tota Avenger SXT:tä saa Suomesta 2.7 V6:lla.
- PERA
Koejoin Avengerin, sekä 2,4 automaattina että 2,0 manualina. Tukeva peli se on ja komeasti poikkeaa volkkareista&tojotista ym. Tykkäsin!
2-litrainen ei sovi tosiaan auton luonteeseen, mutta eipä nuo kilpailijoidenkaan 2-litran pannut kovin kummoisia ole. - Ta64X
Pari vain käytettynäkin tarjolla
http://www.vaihtoautohaku.com/vaihtoautot.php?cx=017448541706785430875:4vmm5m-sgko&q=DODGE Avenger&sa.x=53&sa.y=33&sa=Search&cof=FORID:11#612
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841