Listataas suomalaisia Hanoi covereita. Tuli mieleen The Kummitusjunan surffiversio Malibu Beachistä. Nettisivulta kuulee: www.kummitusjuna.tk
suomalaisia Hanoi covereita
4
566
Vastaukset
- Taxi driver
Taxi driver:Klamydia
- malibun bitch
hauska versio malibu beachistä! Onkohan andy ja mike kuulleet levyn?
- magliteman
Ihan kiva. Ei noita saa ilman lupia edes tehdä mut ei välttämättä ole Mike ja Andy kuulleet, niiden edustaja tai teosto varmaan hoitaa luvat.
- teoston jäbä
magliteman kirjoitti:
Ihan kiva. Ei noita saa ilman lupia edes tehdä mut ei välttämättä ole Mike ja Andy kuulleet, niiden edustaja tai teosto varmaan hoitaa luvat.
Ei tietenkään saa tehdä ilman lupaa. Mutta jos on levylle asti tehty niin ei kukaan yhtiö julkaise levyjä joiden julkaisuun ei ole teoston lupaa...höh?
Andystä tiedän että jos sen biisejä tekee, niin se haluaa kuulla jos on sovitettu uudelleen. Siis ennenkun antaa lupaa.
Tais olla tässä topicissa kyse hanoi covereista eikä luvista???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026