-kauhee bändi,joka meni vesittämään CCR:n upean Up Around The Bend-klassikon....-jo siitä syystä ne joutuu todennäköisesti helvettiin..ni!..
Golliwogs
6
697
Vastaukset
- jeppe...
Hanoi teki Up Around The Bendin niin kuin se olisi alunperinkin pitänyt tehdä. Täytyy sanoa, että nyt coveri on alkuperäistä parempi.
Tää kulkee notkeesti.
http://youtube.com/watch?v=Z9U4dKxNAr8- The Bend.
-alkuperäinen CCR piisi on täyttä Rockia,isolla ärrällä....huonojen versio on kaameeta poppipliisua lällätystä...aaarrh!..niitä pellejä!..
- pidän..
The Bend. kirjoitti:
-alkuperäinen CCR piisi on täyttä Rockia,isolla ärrällä....huonojen versio on kaameeta poppipliisua lällätystä...aaarrh!..niitä pellejä!..
molemmista. alkuperäinen on aina paras. tässäkin tapauksessa. mutta hanoin versio on ihan ok.
- on.
pidän.. kirjoitti:
molemmista. alkuperäinen on aina paras. tässäkin tapauksessa. mutta hanoin versio on ihan ok.
PERSEESTÄ.
- XXXXXXX
John Fogerty, tuo nykyisin punaisella tyttökitaralla soittava flanellipaitainen juntti saisi olla Hanoille todella kiitollinen, että hänen jo väsähtäny hittinsä herätettiin uudelleen henkiin. Hanoin versio on nykyisin monelle se ainoa oikea versio.
Hanoi rockaa edelleen täysillä, sensijaan Fogertyn esitykset ovat laimeaa kehäraakin tumpelointia, sen punaisen tyttökitaran kanssa haha!- jep!..
-sinä luupäinen pökiöaivo saat olla todella kiitollinen,et ymmärretään sun tietävän musiikista yhtä paljon ku sika helmistä.. :) -mee jo pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837