Jouduin puolivanhingossa sivustolle, jossa näytettiin miten miehiä piiskataan. Huomasin kostuvani kun katsoin näytepätkiä ja se kyllä hämmensi. Nyt kuvittelen, että saisin olla paikalla katsomassa kun jotain miestä piiskataan niin, että oikeasti sattuu ja hän ulvoo kivusta. En tiedä haluaisinko itsekin olla piiskaamassa mutta ainakin katsoa läheltä sekä piiskaniskuja että tuskaisia ilmeitä kun toinen nainen piiskaa. En kuitenkaan halua ajatella olevani sadisti.
piiskaus
8
2848
Vastaukset
- larios
Laittapas posti [email protected]. Saisit ainakin tietää monista tavoista nauttia siitä :)Alkuperäistä tietoa.. Ja kukas tiedä voi olla olisit tykännyt jostakin?
- qwertype
sukupuolisidonnainen luonteenpiirre!
Ilmeisesti sinä olet luonteeltasi ainakin jonkin verran sadisti koska miesten piiskaaminen kiihottaa sinua. So what, minkäs kukaan perusluonteelleen voi.
Veikkaisin, että vaikka valtaosa kaikkein rajuimpien femdom-sivustojen maksavista asiakkaista (eli jäsenistä) on masokistisia miehiä, on joukossa myös enemmän tai vähemmän sadistisia naisia, joita piiskaus- yms videot ja kuvat kiihottavat hyvinkin paljon.
Toisaalta netissä myös paljon sivustoja, joilla miehet "kiduttavat" naisia, lesbot toisia lesboja, homot homoja jne. Bi-seksuaaleillekin on varmaan omat vastaavanlaiset sivustonsa. - HALUISTA TEKOIHIN
Minulla on vähän samantapaisia kokemuksia.
Mieheni toi videon, jossa nainen alisti miestä eri tavoin. Pääosin piiskaamalla.
Sovin mieheni kanssa pelisäännöt, joiden mukaan toimitaan ja hän antoi sitoa itsensä ja piiskata.
Täytyy myömtää, että joskus tuli piiskattua kovemmin, kuin oli sovittu. Olemme kokeilleet mieheni kansa piiskausjuttua muutamia kertoja ja kokemukset ovat todella kiihottavia.
Olisi tietysti mahdollista, että tulisit joskus seuraamaan piiskaussessiota ja voisit vaikka osallistua.
Terv. Miia.- muuten kiltti
Ajatus toisen satuttamisesta inhottaa ja kiihottaa yhtaikaa. Mutta se että itsessä voisi olla tällainen sadismiin taipuvainen piirre tuntuu oudolta.
Olet rohkea kun olet mennyt haluista tekoihin ja ilmeisesti miehesikin nauttii siitä. Fantasiat ovat yksi asia ja toteuttaminen jotain muuta. En tiedä olisiko minusta siihen. Voi olla että piiska kädessä menisikin pupu pöksyyn. Mutta täytyy samalla tunnusta että ajatus kyllä kiehtoo.
- orja
Jospa antaisit mulle kevyesti piiskaa, se varmasti kiihottaa sinua. Vastaanko sinulle?
- selkäsaunalapsi
Minä haluan saada kovasti piiskaa reisien joka puolella ja pakarat,on kiihottava makaa selällä ja saada piiskaa reisien sisäpuolella lähellä kullia.
Kyllä minäkin antaisin ilomielin piiskaa tuhmalle naiselle... Sitoisin ensin tiukasti kiinni, sitosin silmäsi ja tukkisin suusi, ja sitten hiukan ensin kutittelisin piiskan kärjellä... välillä voisi ihan sattumanvaraisesti aliksi räpsäyttää piiskan kärjellä reisiesi sisäpintaan.
- anelenpiiskaa
Sinä muuten kiltti ota yhteys minulle!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809