Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jousimies onko Uskollinen Rakastetulleen?

OinasNainen48

Voiko Jousimieheen luottaa , onko hän Rehellinen ja Uskollinen Rakastetulleen??? Kuka tietää ? Kokemuksia?

17

6184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klorion

      itse en ole ollut uskollinen aina olen pettänyt kai se on jotain ainaista seikkailun hakemista mutta älä lannistu en usko että kaikki jouskarit on pettäjiä

      • OinasNainen48

        Kiitos olit rehellinen , oletko mies?


      • klorion
        OinasNainen48 kirjoitti:

        Kiitos olit rehellinen , oletko mies?

        kyllä olen 25v mies tai oikeastaan poika


    • redblackcat

      todella rakastunu johonkuhun niin en pettäisi,mutta kyllähän sitä tulee oltua aiak vallaton... riippuu niin paljon muistakin vaikutuksista..:>

    • Jousimiesnainen--->

      luottaa.Itse olen ollut uskollinen yli 30 vuotta. Nyt alkaa jo vähän kyllästyttää, ettei tiedä enää jos vaikka petän luottamuksen...rapuun

    • kokemusta on

      Seurustelin jousimiehenM kanssa 1.5 vuotta ja petti mua monet kerrat. Nyt tyyppi on historiaa.

    • vaaka.

      petin kauris-kumppaniani koko seurustelumme ajan "exäni"(jousimies)kanssa.Meillä oli ennemmin ollut ns.vapaa suhde.Jousimies oli kuitenkin ennemmin jo kertonut rakastavansa mua.Mutta kun kauris astui kuvioihin,päätin jättää jousimiehen omille teilleen.Ryhdyin siis suhteeseen kauriin kanssa ihan suinpäin,halusin kokeilla.Mutta tajusin vain,ettei seurustelu sopinut minulle.Ja vajaan 5kk jälkeen jätin tämän.Nyt voin kulkea vapaasti jousimieheni kanssa.Molemmat välitämme toisistamme ja en edes kaipaa kaurista elämääni.Kauriin kanssa oli hauskaa,mutta välillä itsekäästi olin kuin en edes seurustelisi: liehittelin jatkuvasti muita piittaamatta toisen tunteista,tiuskin vain jos yritti estää minua menemästä kavereitteni kanssa jonnekin.Kauris oli jatkuvasti taka-alalla,mutta rakasti mua silti koko ajan,minä en.

      • jouskari-skorppari

        Toivottavasti sinunlaisesi ei osu tielleni. Kuulostat todella itsekkäältä ja kehittymättömältä ihmiseltä.


      • OinasNainen48
        jouskari-skorppari kirjoitti:

        Toivottavasti sinunlaisesi ei osu tielleni. Kuulostat todella itsekkäältä ja kehittymättömältä ihmiseltä.

        Kiitos kommentistasi , kuin myös kaikille muillekkin kommenteista. Nääs olen Rakastunut Jousimieheen joka vanhempi kuin minä. Mutta Rakkaus näkyy olevan molemminpuolista kunniotusta kiintymystä ja vastuuntuntoa. Joten Toivon Sydämmenipohjasta asti että Onnistumme ja voimme olla Onnellisiä , näinkin iäkkäälläiällä löydettyämme toisemme .. Odotan kyllä lisää kommentteja.


      • kaksosnainen
        OinasNainen48 kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi , kuin myös kaikille muillekkin kommenteista. Nääs olen Rakastunut Jousimieheen joka vanhempi kuin minä. Mutta Rakkaus näkyy olevan molemminpuolista kunniotusta kiintymystä ja vastuuntuntoa. Joten Toivon Sydämmenipohjasta asti että Onnistumme ja voimme olla Onnellisiä , näinkin iäkkäälläiällä löydettyämme toisemme .. Odotan kyllä lisää kommentteja.

        Olen vuoden verran seurustellut jousimiehen kanssa. Meillä on tosi hyvä olla yhdessä. Me tarvitsemme kumpikin omaa tilaa, ettemme tuntisi ahdistusta. Meilläkin ikää jo, mies 51v ja minä 56v.Toistemme hemmottelu on meille tärkeää ja rehellisyys. Onnea vaan oinasnainen teidän rakkaus elämällenne.


    • OINAS NAINEN

      Molempia varmaan löytyy kaikista merkeistä jousimies ei poikkeus,isäni jousimies;uskollinen
      olin liitossa jousimiehen kanssa ja aivan sairas pettäjä;vähintään kolme naista koko ajan kaikki suhteensa kariutuneet pettämiseen.
      Ja taas löysin jousimiehen ,uskollinen mulle mutta aivan uskomaton valehtelija muissa asioissa jätin ja tietääkseni vieläkin mulle uskollinen...
      No nyt on taas jousimies kumppanina....yleensä ne kyllä rehellisesti ovat sitä mitä ovat mutta kuten esimerkkini kuvaavat kaikkea löytyy....

    • Ihan aikuisten oikeesti...

      Olen ollut naimisissa 12 vuotta ja absoluuttisen uskollinen. Matkahommiakin teen ja joskus ravintoloissa työmatkojeni aikana käyn, mutta vieraissa ei; tanssia ja pari drinkkiä ja hotelliin nukkumaan - yksin!

    • -irene-

      Jousimiehet ovat yleensä hyvin uskollisia. Vaikka tuntuvat usein huitelevan missä sattuu niin housut pysyy jalassa ja oma kulta mielessä. Ite jousimies enkä koskaan oo pettänyt.

      • OinasNainen48

        On hienoa lukea miten Jousimies on uskollinen jatkan suhdetta Rakkani kanssa


    • muuan mummeli

      Olen jousimiesnainen ja ollut uskollinen koko elämäni yhdelle miehelle, lähes 40 vuotta. Toki pikku flirttiä harrastan, mutta teen selväksi, että pidemmälle en mene. Mottona: tee niin, kuin haluat itsellesi tehtävän, toimii.
      Veljeni on myös jousimies ja ollut yhden naisen mies yli 30 vuotta. Tämä kuitenkin paremminkin luonne- kuin horoskooppijuttu? Eiköhän joka merkistä löydy uskollisia ja pettureita!?

    • Jouzkapimu

      Omien kokemuksieni perusteella jousimies on rehellinen ja uskollinen rakkaussuhteissa niin kauan kun toinen jaksaa olla tarpeeksi kiinnostava. Jousimies ei kestä urautumista, etenkään sängyssä, joten jos alkaa käymään tylsäksi eikä ikuinen flirttailija saa kipinää, voi helposti käydä niin että sitä kipinää haetaan sitten muualta. Se riippuu taas sitten ihan henkilöstä itsestään, kertooko sytykkeen kaipuustaan ennen vai jälkeen. Ystävilleen jousimies on viimeiseen asti uskollinen.

    • jouskariN

      Kyllä jos oikeasti välittää kumppanistaan... Mutta jos jouskari on "katsotaan" asenteella mukana.. Niin en mene lupaamaan. Mutta jos löytää kiinnostavamman ilmoittaa asiasta kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe