Onko Joensuu hyvä kaupunki? Viittaan toiseen
keskusteluun
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001556&posting=22000000029764563
Rönkönvaara on kuin Tuupovaara, mutta
lähempänä Joensuuta.
Joensuu hyvä - Savonlinna surkea?
4
688
Vastaukset
- On tosiaan
Joensuu on kasvava CITY
- tiia-riina
Joensuu on muuten ok.. töitä vaan on hankala saada osa-aikastakin, vakituisesta puhumattakaan..Tai pitää käydä oikein hyvä tuuri jos saa Joensuusta työtä..monet nuoret joutuu muuttaa pois työn vuoksi muualle vaikka kiva olisi ollut kotiseudulla asua.Täällä on vain enimmäkeen vuokratyönvälitys firmoja,ei hyvä.
- Elisama
Molemmat kaupungit ovat erittäin kauniita. Suomen kärkeä.
- Ent.savonlinnalainen
En menis takas vaikkas mitä saisin(ihmiset hirveen kateellisii ja kieroja kuin korkkiruuvit)...Onhan täällä elämää....ja töitäkin löytynyt toistaseks.Kauneus ei takaa kuitenkaan viihtyvyyttä ja vaikka Savonlinna on kaunis ainakin kesällä niin ei se auta viihtymään jos ihmiset on mätii!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751