Laitappa ehdotuksesi mitä koota herkkukoriin joululahjaksi pariskunnalle jotka eivät pidä erikoiskahveista eikä teestä.
Ajattelin tehdä "isommaksi jutuksi" kuivakakun ja sen ympärille sitten kaikennäköistä pienempää :)
Tuntuu et koskaa ei ole liian aikasta miettiä jouluhjoja :D
"Herkkukori"
6
7706
Vastaukset
- dfdffdfdfd
keksejä, rusinoita, kuivattuja hedelmiä, hillopurkki, suklaata, viinipullo, kynttilä..
Käy myös kaupan säilykepurkki osastolla, niistä löytyy usein kivoja erikoisuuksia halvalla.- kakkunen--
Kiitos, välillä tosiaan tuntuu ettei tuu mieleen edes yksinkertaisimmat jutut, kuten tässä vaikkapa nuo keksit :)
Ja lisää saapi laittaa ehdotuksia.. - nimimerkitönkin vielä
kakkunen-- kirjoitti:
Kiitos, välillä tosiaan tuntuu ettei tuu mieleen edes yksinkertaisimmat jutut, kuten tässä vaikkapa nuo keksit :)
Ja lisää saapi laittaa ehdotuksia..jouluservettipaketin ym oheistilpehöörit voi laittaa samaan pakettiin.
- joulu on ihanaa aikaa:)
jos he ovat juuston ystäviä. Sellaisia erikoisia ja pieniä juusto pakkauksia. ja itse tehty sinappi ois kans hyvä mut kaupoistakin löytyy hyviä erikoisuuksia.
- Bell..
Hei..
tein viime jouluna herkkukorin lahjaksi poikaystäväni sedälle ja hänen vaimolleen :) sisältö oli seuraava:
-Itse tehtyjä pipareita kauniissa purkissa
-Suklaarasia
-Kynttilä
-Glögiä
-Maustettua Punaviiniä (en muista mitä, alkon myyjä suositteli)
-Viini lasit
-Lajitelma erilaisia juustoja
Lahjan saajat ainakin pitivät lahjasta!! Mielestäni sinne koriin voi laittaa ihan mitä tahansa, mistä tiedät lahjan saajan pitävän!!- MoonBleam
Itse aion isälleni tehdä omanlaisen herkkukorin. Meillä kun ei ole mitään aineksia (tai edes sitä koria) niin aion ostaa ne erikseen:
- kori
- kahvia
- keksiä
- vihreitä mermeladikuulia
- kääretorttu
- itse leivottua pullaa
- mokkapaloja
- kynttilöitä
- kahvikuppi
Siinä olisi meidän herkkukori ehdotus :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819