Laitappa ehdotuksesi mitä koota herkkukoriin joululahjaksi pariskunnalle jotka eivät pidä erikoiskahveista eikä teestä.
Ajattelin tehdä "isommaksi jutuksi" kuivakakun ja sen ympärille sitten kaikennäköistä pienempää :)
Tuntuu et koskaa ei ole liian aikasta miettiä jouluhjoja :D
"Herkkukori"
6
7725
Vastaukset
- dfdffdfdfd
keksejä, rusinoita, kuivattuja hedelmiä, hillopurkki, suklaata, viinipullo, kynttilä..
Käy myös kaupan säilykepurkki osastolla, niistä löytyy usein kivoja erikoisuuksia halvalla.- kakkunen--
Kiitos, välillä tosiaan tuntuu ettei tuu mieleen edes yksinkertaisimmat jutut, kuten tässä vaikkapa nuo keksit :)
Ja lisää saapi laittaa ehdotuksia.. - nimimerkitönkin vielä
kakkunen-- kirjoitti:
Kiitos, välillä tosiaan tuntuu ettei tuu mieleen edes yksinkertaisimmat jutut, kuten tässä vaikkapa nuo keksit :)
Ja lisää saapi laittaa ehdotuksia..jouluservettipaketin ym oheistilpehöörit voi laittaa samaan pakettiin.
- joulu on ihanaa aikaa:)
jos he ovat juuston ystäviä. Sellaisia erikoisia ja pieniä juusto pakkauksia. ja itse tehty sinappi ois kans hyvä mut kaupoistakin löytyy hyviä erikoisuuksia.
- Bell..
Hei..
tein viime jouluna herkkukorin lahjaksi poikaystäväni sedälle ja hänen vaimolleen :) sisältö oli seuraava:
-Itse tehtyjä pipareita kauniissa purkissa
-Suklaarasia
-Kynttilä
-Glögiä
-Maustettua Punaviiniä (en muista mitä, alkon myyjä suositteli)
-Viini lasit
-Lajitelma erilaisia juustoja
Lahjan saajat ainakin pitivät lahjasta!! Mielestäni sinne koriin voi laittaa ihan mitä tahansa, mistä tiedät lahjan saajan pitävän!!- MoonBleam
Itse aion isälleni tehdä omanlaisen herkkukorin. Meillä kun ei ole mitään aineksia (tai edes sitä koria) niin aion ostaa ne erikseen:
- kori
- kahvia
- keksiä
- vihreitä mermeladikuulia
- kääretorttu
- itse leivottua pullaa
- mokkapaloja
- kynttilöitä
- kahvikuppi
Siinä olisi meidän herkkukori ehdotus :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181