Saako Suomen Alkosta hyvää premium-rommia? Eli "tummat rommit" joita on ikäännytetty 2v ja ylöspäin.
Mikähän on hintaluokka €/litra?
Premium-rommit
5
5211
Vastaukset
- .....
Ostin itse viime vuonna rommia jota oli muistaakseni 5 vuotta ikäännytetty. Nimeltään se oli jokin Cruzan ja hinta oli alle 25 euroa / pullo. Maku ei ollut mitenkään erityisen hyvä.
- saa mutta
toki siitä joutuu maksamaan.
Kolme viimeisintä ostosta:
- Appleton Estate Extra 12YO, jossa on käytetty 12-18 vuotiaita tisleitä, Jamaican
- Ron Zacapa Centenario 23YO, Guatemala
- Angostura 12YO, Trinidad & Tobago
Eli Alkosta löytyy erittäin hyviä rommeja, aivan kilpailukykyiseen hintaa. Hinnat hyvin rommien osalta ovat 30-40€ välillä.
- Ota Hinnasto
Ilmaiseksi.
Siitä voit lukea mm. seuraavaa:
Cruzan Estate Diamond 5 YO 26,90 €
Appleton Estate Extra Aged 12 Years 28,90 €
Havana Club Añejo 7 Años 33,20 €
Ron Zacapa Centenario 23 años 37,90 €
El Dorado 21 Years Old Rum 69,00 €
Bristol Classic Rum Long Pond 16 Years Old 79,70 €
(pullokoko jokaisen kohdalla 0,70 litraa) - listoista
puuttuvat Alkon tilauslistan tuotteet sekä lippulaivan omat rommit.
Jos asut Helsingissä tai lähellä suosittelen käyntiä Arkadian myymälässä, valikoima aika mukava ja tilaustuotelistat vielä tämän päälle.
Itse en ole valmis maksamaan mistään rommista yli 60€, mutta niin kuin aikaisemmissa viesteissä sanotaan, hyvää rommmia saa jos 30-40€ hinnalla.
Monesta viskistä olen maksanut reilusti enemmän ja tulen maksamaan jatkossakin, rommit ovat minulle vain halpa harrastus, johon ei ainakaan tällä hetkellä riitä riittävästi aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263298
- 751625
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801139Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1461066- 45951
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.46893- 61892
Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe173881- 42846
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139785