Kuka on mitä mieltä sairaanhoitajien palkoista,juuta tai jaata.Muistakaa et kaikki me duuis olevat muut maksetaa niiden palkka vaatimukset,eli kaunungin verot nousee.KIITTI VIT..TI. HOITSUT
Saikkujen palkat!!!!!
10
533
Vastaukset
- haistappas
huilu... mekin niitä veroja maksetaan yhtälailla ja vielä saadaan sunkin paskanen persees joskus pyyhkiä
- nimessä enää
yhtään korotusta, ei ainakaan tuon suuruista!
Riittää jo mässäily veronmaksajien varoilla. Joka kerta ovat uhanneet lakolla ja aina ovat palkat nousseet vaatimusten mukaan.
Menkööt lakkoon! Ja olkoot lopunelämänsä lakossa!
Joku raja sentään.
Työvoimaa lisää vaikka ulkomailta mieluummin, jotta hommat pelaisi edes joskus. - maistu..
niin sitten saikut perustelee yksityisiä laitoksia jossa voivat itse määrätä niin korkean palkan kuin kehtaavat, ja sinähän sitten maksat kun sairastut tahi vanhenet.
- moniko on
uskaltanut jäädä tuon varaan :)
Eipä ole saikuissa yrittäjähenkeä. Omassa lafkassa kun pitää mennä todella selkä vääränä paikasta toiseen kelloa tuijottamatta.
- varmasti
samaa mieltä kaikista muistakin "verorahoilla" elävistä, kuten poliiseista, opettajista, katujen kunnostajista, liikuntasalien hoitajista, ym. ym?
- Apassi73
Kukaan noista sun mainetsemistas porukoista EI uhkaile lakoilla.Minä kyllä maksan veroni ja oon mukana hommassa,mut en perkele tajuu et joku eri jenggi pitäs saada enemmän kun muiden
- taitavat olla
Apassi73 kirjoitti:
Kukaan noista sun mainetsemistas porukoista EI uhkaile lakoilla.Minä kyllä maksan veroni ja oon mukana hommassa,mut en perkele tajuu et joku eri jenggi pitäs saada enemmän kun muiden
nämä saikut vähän sellasii hienohelmasii. Haluaisivat olla niin Florens Nightingalesia mutta todellisuudessa eivät tiedä pätkääkään mitä se leidi teki.
Nykypäivän saikku ei paskaan koske, se on varma se. Kyllä ne hommat hoidatetaan alemmalla palkalla olevilla appareilla. - oikein,,,,
Apassi73 kirjoitti:
kaikkille sama palkka, pudotetaan kunnanjohtajasta lähtien, kaikkien palkat kunnan siivoojien palkkojen tasalle.
- -X-X-x-X-X-
palaa turhempiinkin asioihin, kun hoitajien palkat.
Armeijan hankinnat:
--DDRstä romutettavia panssareita
--kiinasta rynkkyjä, joita on nyt liikaa
--ilmatyyny taistelualus …Siis mikä?
--ja viimeisenä helikoptereita, joita ei ole edes olemassa
.
.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111