Kuka on mitä mieltä sairaanhoitajien palkoista,juuta tai jaata.Muistakaa et kaikki me duuis olevat muut maksetaa niiden palkka vaatimukset,eli kaunungin verot nousee.KIITTI VIT..TI. HOITSUT
Saikkujen palkat!!!!!
10
552
Vastaukset
- haistappas
huilu... mekin niitä veroja maksetaan yhtälailla ja vielä saadaan sunkin paskanen persees joskus pyyhkiä
- nimessä enää
yhtään korotusta, ei ainakaan tuon suuruista!
Riittää jo mässäily veronmaksajien varoilla. Joka kerta ovat uhanneet lakolla ja aina ovat palkat nousseet vaatimusten mukaan.
Menkööt lakkoon! Ja olkoot lopunelämänsä lakossa!
Joku raja sentään.
Työvoimaa lisää vaikka ulkomailta mieluummin, jotta hommat pelaisi edes joskus. - maistu..
niin sitten saikut perustelee yksityisiä laitoksia jossa voivat itse määrätä niin korkean palkan kuin kehtaavat, ja sinähän sitten maksat kun sairastut tahi vanhenet.
- moniko on
uskaltanut jäädä tuon varaan :)
Eipä ole saikuissa yrittäjähenkeä. Omassa lafkassa kun pitää mennä todella selkä vääränä paikasta toiseen kelloa tuijottamatta.
- varmasti
samaa mieltä kaikista muistakin "verorahoilla" elävistä, kuten poliiseista, opettajista, katujen kunnostajista, liikuntasalien hoitajista, ym. ym?
- Apassi73
Kukaan noista sun mainetsemistas porukoista EI uhkaile lakoilla.Minä kyllä maksan veroni ja oon mukana hommassa,mut en perkele tajuu et joku eri jenggi pitäs saada enemmän kun muiden
- taitavat olla
Apassi73 kirjoitti:
Kukaan noista sun mainetsemistas porukoista EI uhkaile lakoilla.Minä kyllä maksan veroni ja oon mukana hommassa,mut en perkele tajuu et joku eri jenggi pitäs saada enemmän kun muiden
nämä saikut vähän sellasii hienohelmasii. Haluaisivat olla niin Florens Nightingalesia mutta todellisuudessa eivät tiedä pätkääkään mitä se leidi teki.
Nykypäivän saikku ei paskaan koske, se on varma se. Kyllä ne hommat hoidatetaan alemmalla palkalla olevilla appareilla. - oikein,,,,
Apassi73 kirjoitti:
Kukaan noista sun mainetsemistas porukoista EI uhkaile lakoilla.Minä kyllä maksan veroni ja oon mukana hommassa,mut en perkele tajuu et joku eri jenggi pitäs saada enemmän kun muiden
kaikkille sama palkka, pudotetaan kunnanjohtajasta lähtien, kaikkien palkat kunnan siivoojien palkkojen tasalle.
- -X-X-x-X-X-
palaa turhempiinkin asioihin, kun hoitajien palkat.
Armeijan hankinnat:
--DDRstä romutettavia panssareita
--kiinasta rynkkyjä, joita on nyt liikaa
--ilmatyyny taistelualus …Siis mikä?
--ja viimeisenä helikoptereita, joita ei ole edes olemassa
.
.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602