hankin viime maanantaina DNA kaapelin ja zyxelin modeemin. liikkeessä sanottiin että netti on auki samantien, menin kotiin, avasin koneen ja nettiin ei päässyt, modeemissa ei palanut kaapeli valoa. soitin DNA:le ja kysyin että mikäs nyt on kun ei toimi. vikapalvelussa vastattiin että onko operaattori kytkenyt liitännäiset oikein???? mistäs helv.minä tiedän vastasin. tulipa tehtyä vikailmoitus ja keskiviikkona tuli roope katsomaan kotiini että miksi kaapeli ei toimi. hän vaihtoi zyxelin purkin thomsoniin ja heti alkoi toimia.
DNA ongelma (kaapeli)
pyhä_päivä
2
528
Vastaukset
- veijalainen
taisit hankkia elämäsi ensimmäisen laajakaistan, kun kerrat et tiennyt zyxelin olevan paska.
DNA antoi aikoinaan zyxelin ADSL laajakaistan tilaajalle, mutta nyt näköjään annetaan jo kaapelikaistankin mukana zyxelin modeemi.- rankasti_
Pöytäkone ja läppäri(wlan) surraa lähes yötäpäivää zyxelin palvelemana. Ei vikoja.
Jos joku maanantaikappale löytyy, miksi yleistetään kaikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876