Mul on ollu jo yli pitkän vuoden vasemman korvan takana kova patti. (sijaitsee korvaluun keskellä) Patti on kova, pyöreä, eikä liiku mihinkään. Kuitenkin silloin kun huomasin sen, olin juuri suihkuttanut kovan määrän hajustetta kylppäriin ja silloin huomasin patin, koska sitä aristi. Samalla sen alla oli toinen patti joka oli kiinni kyseisessä patissa. 8-muodossa, mutta viistosti.
Tämä alapuolella oleva patti hävisi jonkun ajan päästä, mutta sen 'päällä' oleva ei. Se kylläkin pieneni, mutta jäi herneen kokoiseksi.
Patin alempi osa turposi taas vähän aikaa sitten suureksi ja on nyt taas pienentynyt.
Kuitenkin eilen illalla huomasin oikean korvan alapuolella pienen patin. Huomasin sen, koska sitä aristi hieman...Nuhaa ei ole, mitä nyt vähän olen aivastellut ja keuhkoissa rahissut, mutta lääkäriin olen menossa ensi viikolla ihan muista syistä JA aion kysyä asiasta.
Kysymykseni kuitenkin on, että jos nämä imusolmukkeet pienenee ja suurenee itsekseen, niin onko se hyvä asia? (Ps: pelottelijat...Älkää vaivautuko)
Patti korvan takana
2
899
Vastaukset
- mööki
oli jokin aika sitten tulehdus korvalehdessä, seuraavana päivänä korvan alapuolella kipeä turvonnut patti.Imusolmuke.Reagoi näin.Sain antibiootikuurin.Nyt kuuri ohi,korva aika hyvä eikä imusolmukekaan enää kipeä, joskin pieni pahkura vielä tuntuu.Joku sanoi, että imusolmukkeiden palautuminen voi kestää kuukausia ja imusolmukkeet turpoilevat niin monista syistä.Soliskuoppien patteihin syytä suhtautua vakavasti.Ja kaulallehan voi nousta myös rasvapatteja ja kystia.Rauhallisin mielin lääkärille, saat mielenrauhan.
- mirja vastaa
Mene lääkäriin, jos on korvasylkirauhasen kasvain, se hoidetaan kiireellisyysluokassa alle 30vrk, oli hyvän- tai pahanlaatuinen, joka varmistuukin lopullisesti vasta leikkauksessa.Itse olen menossa juuri sellaiseen leikkaukseen.Toivotaan parasta. Mirja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884