RAY jatkaa

valitsemallaan linjalla

Uusin automaattiruletti taas äärimmäisen hyvä esimerkki kolikkopelistä joka ei ole millään muotoa satunnainen. Nyt kun joukkokannekin on mahdollinen en ymmärrä miksi RAY mainostaa pelejään satunnaisiksi vaikka ne eivät ole sitä. TÄYTTÄÄ SELVÄSTI HARHAANJOHTAVAN MARKKINOINNIN MERKIT. Kuka pelaisi typeriä koneita jos tietäisi etteivät todellisuudessa ole satunnaisia.

12

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfasdfasdf

      Jos jonkun (idiootin) mielestä koneet eivät ole satunnaisia, ovat he täysin valtuutettuja tekemään tutkintapyynnön (väärä markkinointi).

      En ymmärrä missä ongelmasi? Koneet ovat satunnaisia ja pysyvät. Varianssi on jännä juttu.

      Jos toisin luulet, mene poliisin puheille. Talidomi.

      • Ray:lle taittaa olla jopa määrätty sellainen laki, että pelien on olatava satunnaisa.

        Jos pelit eivät olisi satunnaisia RAY syyllistyisi rikokseen.

        Niin ja satunnaisuudessa on varianssa joskus voittaa paljon ja joskus ei tule voittoa ollenkaan,mutta pitäänjuksuun rahat menee koska palautuprosentti on alle 100%. eli 90%


      • xibjolgski
        Gambler1 kirjoitti:

        Ray:lle taittaa olla jopa määrätty sellainen laki, että pelien on olatava satunnaisa.

        Jos pelit eivät olisi satunnaisia RAY syyllistyisi rikokseen.

        Niin ja satunnaisuudessa on varianssa joskus voittaa paljon ja joskus ei tule voittoa ollenkaan,mutta pitäänjuksuun rahat menee koska palautuprosentti on alle 100%. eli 90%

        tulee, ei sen väitetty puuttuminen ole muuta kuin rahansa hävinneen tapa suojata itsensä henkisesti siltä kolkolta tosiasialta, että itse omaa tyhmyyttään on änkenyt rahaa peliin, jossa palautusprosentti on alle 100.

        Jos varianssi poistettaisiin esim. virtuaalisesta rulettipöydästä siten, että tuloksena voi olla esim. korkeintaan viisi punaista peräjälkeen, alkaisi joku valveutunut pelaaja ennemmin tai myöhemmin ihmetellä, kuinka väitetystä satunnaisuudesta huolimatta ei koskaan tule enempää kuin korkeintaan viisi punaista peräjälkeen.

        Jos peli puolestaan on satunnaista ja tulee vaikkapa 50 punaista peräjälkeen, joku alkaa vastaavasti epäillä tuon paljon puhutun varianssin usein väitettyä puuttumista.

        Niin tai näin, aina väärinpäin.


      • joka uskoo

        typeryydessään koneiden olevan satunnaisia. Niitä kun ne eivät ole , aivan idiootti ainoastaan uskoo noihin satunnaisteorioihin. Kuka uskoo monopolin valvontaan kun RAy ;stä kysymys.


      • ei ole uskon asia.
        joka uskoo kirjoitti:

        typeryydessään koneiden olevan satunnaisia. Niitä kun ne eivät ole , aivan idiootti ainoastaan uskoo noihin satunnaisteorioihin. Kuka uskoo monopolin valvontaan kun RAy ;stä kysymys.

        Olipa kattavat perustelut sinulla...


      • onkin
        xibjolgski kirjoitti:

        tulee, ei sen väitetty puuttuminen ole muuta kuin rahansa hävinneen tapa suojata itsensä henkisesti siltä kolkolta tosiasialta, että itse omaa tyhmyyttään on änkenyt rahaa peliin, jossa palautusprosentti on alle 100.

        Jos varianssi poistettaisiin esim. virtuaalisesta rulettipöydästä siten, että tuloksena voi olla esim. korkeintaan viisi punaista peräjälkeen, alkaisi joku valveutunut pelaaja ennemmin tai myöhemmin ihmetellä, kuinka väitetystä satunnaisuudesta huolimatta ei koskaan tule enempää kuin korkeintaan viisi punaista peräjälkeen.

        Jos peli puolestaan on satunnaista ja tulee vaikkapa 50 punaista peräjälkeen, joku alkaa vastaavasti epäillä tuon paljon puhutun varianssin usein väitettyä puuttumista.

        Niin tai näin, aina väärinpäin.

        GAMBLER1 höpöttää että todennäköisyys tuplatessa kolikoneessa esim 3 kertaa oikein on äärettömän vaikeata, mutta jos tosiasiallisesti lasketaan ettei aikaisempi tulos vaikuta niin miten ihmeessä voi tulla punainen 50 kertaa satunnaisesti peräkkäin , jos jo 3 arvausta on prosentuaalisesti vaikeata. Edelleenkin väitän jos väärin arvauksesta saisi voiton RAY;n koneet olisivat jatkuvasti tyhjinä, ja kuitenkin pelaajan laskennalliset prosentit olisivat samat. Kyllä ne koneet vaan ikävä kyllä ovat säädettyjä-- eivät millän muotoa satunnaisia. Isojen tuplausten onnistumisprosentit aivan eri luokkaa kuin todellisuudessa.


      • xibjolgski
        onkin kirjoitti:

        GAMBLER1 höpöttää että todennäköisyys tuplatessa kolikoneessa esim 3 kertaa oikein on äärettömän vaikeata, mutta jos tosiasiallisesti lasketaan ettei aikaisempi tulos vaikuta niin miten ihmeessä voi tulla punainen 50 kertaa satunnaisesti peräkkäin , jos jo 3 arvausta on prosentuaalisesti vaikeata. Edelleenkin väitän jos väärin arvauksesta saisi voiton RAY;n koneet olisivat jatkuvasti tyhjinä, ja kuitenkin pelaajan laskennalliset prosentit olisivat samat. Kyllä ne koneet vaan ikävä kyllä ovat säädettyjä-- eivät millän muotoa satunnaisia. Isojen tuplausten onnistumisprosentit aivan eri luokkaa kuin todellisuudessa.

        ihan samaa: mitä jos jokainen väärin mennyt tuplaus antaisi voiton ja jokainen oikein mennyt käänteisesti merkitsisi häviötä?

        Satunnaisuuden puolesta saarnaavien vastaus on, ettei moisella käänteisyydellä olisi hävittävien rahojen määrään vaikutusta, koska pankki voittaa seiskoilla. Suhtaudun henkilökohtaisesti jonkinasteisella varauksella tuohon seiska-argumenttiin. Itse olen kautta aikojen tuplannut enemmän väärin kuin oikein, vaikka seiskoja ei olisi tullut kertaakaan.

        Koska kuitenkin on tosiasia, että pankki voittaa seiskan tullessa, ei tuplaaminen pitkällä aikavälillä kannata. Pelaaminen yleensäkään ei kannata, koska pankilla on aina positiivinen odotusarvo. Siihenhän koko kasinotoiminnan taloudellinen kannattavuus perustuu. Rahansa häviää siis siitä riippumatta, ovatko koneet satunnaisia vai ei.

        Rahoillaan tosin haluaisi pelata mahdollisimman kauan ennen kuin ne häviää. Siksi ymmärrän, että rahapelien sattumanvaraisuuden mahdollinen puuttuminen on omiaan v*tuttamaan itse tappiotakin enemmän.


      • Pelinhoitaja
        xibjolgski kirjoitti:

        tulee, ei sen väitetty puuttuminen ole muuta kuin rahansa hävinneen tapa suojata itsensä henkisesti siltä kolkolta tosiasialta, että itse omaa tyhmyyttään on änkenyt rahaa peliin, jossa palautusprosentti on alle 100.

        Jos varianssi poistettaisiin esim. virtuaalisesta rulettipöydästä siten, että tuloksena voi olla esim. korkeintaan viisi punaista peräjälkeen, alkaisi joku valveutunut pelaaja ennemmin tai myöhemmin ihmetellä, kuinka väitetystä satunnaisuudesta huolimatta ei koskaan tule enempää kuin korkeintaan viisi punaista peräjälkeen.

        Jos peli puolestaan on satunnaista ja tulee vaikkapa 50 punaista peräjälkeen, joku alkaa vastaavasti epäillä tuon paljon puhutun varianssin usein väitettyä puuttumista.

        Niin tai näin, aina väärinpäin.

        Erityisesti pidin tuosta "itsensä henkisestä suojelemisesta".

        Juuri näinähn ne heikoluontoiset tekevät.

        Eivät kestä totuutta häviöstään, ja joku teoria on väkisn "luotava" epärehellisestä koneesta.


    • QQQ2

      Mistäköhän sitten johtuu, että enemmistö automaatteja pelaavista uskoo kaikkeen mahdolliseen muuhun kuin todeksi tiedettyyn tietoon satunnaisuudesta?

      Miksi koneiden ääressä seisoo joka päivä tuhansia ihmisiä, jotka hourivat (ilmeisesti vakavissaan) jostain jaksoista ja pelin säädöistä ja antovaiheista?

      Muu kuin satunnainen arvonta ( surkeat voittokertoimet) olisi pelinjärjestäjälle valtava riski. Ei aikaakaan, kun joku hoksaisi "kaavan" ja alkaisi voittaa.

      Jotkut kuvittelevat, että jokin voittoresepti on löydettävissä. Heitä näkee velkaneuvonnassa, sosiaalihuollossa ja leipäjonoissa.

      Todennäköisyyksistä ja voiton mahdollisuuksista jotain ymmärtävät eivät pelaa näitä pelejä lainkaan.

      Olisiko tyhmyydellä ja viisaudella enemmän tekemistä asian kanssa kuin monopolilla?

      • uskokkaan

        voittavansa kolikkokoneista. Täällä on keskusteltu ja väitelty siitä ovatko koneet satunnaisia vai eivät. Olivat tai eivät ei niistä kukaan pitkällä juoksulla voitolle jää. Paljon koneita pelaaneena ja seuranneena voin 100% väittää ja perustuu tietoon että koneet eivät ole satunnaisia siinä mielessä kuin se ymmärretään. Siinä voi olla ray,n väittämän mukaan joitain satunnaisaspekteja, mutta esim tuplauksella ei ole mitään tekemistä satunnaisuuden kanssa. AIvan sama mitä painat jos kone on antopäällä voitat jos ei niin aivan sama kumman valitset niin häviät. Pelaajan valinoilla ei ole mitään tekemistä konetta vastaan pelatessa. Toisin kuin aidoissa satunnaispeleissä kuten pöytäruletissa ja bj;ssä. Ja totuus on että puhtaasti satunnaisesta pelistä mahdollisuudet voittaa ovat aivan toiset kuin pelatessa konetta vastaan joka on puhtaasti säädetty antamaan tietty prosentti ulos voittoina. Eli voitot ovat pääsääntöisesti aivan siinä suhteessa mistä tunket sinne sisään. Ja voittojen jälkeen tuplaukset menevät pieleen pääsääntöisesti, ei olisi noin jos olisi satunnainen. Lisäksi RPO;n laskemat kuvioiden kpl määriin rullissa perustuvat laskenalliset tod.näköisyydet ovat aivan huuhaata, teoreettisesti laskettu jolla eo ole käytännössä mitään funkiota pelissä, ei sitten mitään. KYsykää nyt vaikka joltain entiseltä RAY:laiselta.


      • sdfasdfasdfasdf
        uskokkaan kirjoitti:

        voittavansa kolikkokoneista. Täällä on keskusteltu ja väitelty siitä ovatko koneet satunnaisia vai eivät. Olivat tai eivät ei niistä kukaan pitkällä juoksulla voitolle jää. Paljon koneita pelaaneena ja seuranneena voin 100% väittää ja perustuu tietoon että koneet eivät ole satunnaisia siinä mielessä kuin se ymmärretään. Siinä voi olla ray,n väittämän mukaan joitain satunnaisaspekteja, mutta esim tuplauksella ei ole mitään tekemistä satunnaisuuden kanssa. AIvan sama mitä painat jos kone on antopäällä voitat jos ei niin aivan sama kumman valitset niin häviät. Pelaajan valinoilla ei ole mitään tekemistä konetta vastaan pelatessa. Toisin kuin aidoissa satunnaispeleissä kuten pöytäruletissa ja bj;ssä. Ja totuus on että puhtaasti satunnaisesta pelistä mahdollisuudet voittaa ovat aivan toiset kuin pelatessa konetta vastaan joka on puhtaasti säädetty antamaan tietty prosentti ulos voittoina. Eli voitot ovat pääsääntöisesti aivan siinä suhteessa mistä tunket sinne sisään. Ja voittojen jälkeen tuplaukset menevät pieleen pääsääntöisesti, ei olisi noin jos olisi satunnainen. Lisäksi RPO;n laskemat kuvioiden kpl määriin rullissa perustuvat laskenalliset tod.näköisyydet ovat aivan huuhaata, teoreettisesti laskettu jolla eo ole käytännössä mitään funkiota pelissä, ei sitten mitään. KYsykää nyt vaikka joltain entiseltä RAY:laiselta.

        grand casinolla on yksi automaatti jossa on palautusprosentti yli 100%, muistakseni 100.25% tms.

        Ja jenkeissä on muutama deuces wild, jonka palautus on 100.8%


      • sdfadfasasdfasdfasdf
        uskokkaan kirjoitti:

        voittavansa kolikkokoneista. Täällä on keskusteltu ja väitelty siitä ovatko koneet satunnaisia vai eivät. Olivat tai eivät ei niistä kukaan pitkällä juoksulla voitolle jää. Paljon koneita pelaaneena ja seuranneena voin 100% väittää ja perustuu tietoon että koneet eivät ole satunnaisia siinä mielessä kuin se ymmärretään. Siinä voi olla ray,n väittämän mukaan joitain satunnaisaspekteja, mutta esim tuplauksella ei ole mitään tekemistä satunnaisuuden kanssa. AIvan sama mitä painat jos kone on antopäällä voitat jos ei niin aivan sama kumman valitset niin häviät. Pelaajan valinoilla ei ole mitään tekemistä konetta vastaan pelatessa. Toisin kuin aidoissa satunnaispeleissä kuten pöytäruletissa ja bj;ssä. Ja totuus on että puhtaasti satunnaisesta pelistä mahdollisuudet voittaa ovat aivan toiset kuin pelatessa konetta vastaan joka on puhtaasti säädetty antamaan tietty prosentti ulos voittoina. Eli voitot ovat pääsääntöisesti aivan siinä suhteessa mistä tunket sinne sisään. Ja voittojen jälkeen tuplaukset menevät pieleen pääsääntöisesti, ei olisi noin jos olisi satunnainen. Lisäksi RPO;n laskemat kuvioiden kpl määriin rullissa perustuvat laskenalliset tod.näköisyydet ovat aivan huuhaata, teoreettisesti laskettu jolla eo ole käytännössä mitään funkiota pelissä, ei sitten mitään. KYsykää nyt vaikka joltain entiseltä RAY:laiselta.

        " KYsykää nyt vaikka joltain entiseltä RAY:laiselta."

        Ja mieluiten sellaiselta joka on softat tehnyt koneiseen, eikö? Siis sen satunnaislukugeneraattorin mikä sieltä löytyy, joka pakottaa koneen satunnaisuuteen, niinhän?

        Vittu sä olet tyhmä. Ne koneet on satunnaisia, jos uskot toisin HAASTA RAY VITTU OIKEUTEEN, NE RIKKOO RÄIKEÄSTI LAKIA JOS NÄIN EI OLE.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe