Cliooni on vaihdettu huoltokirjan mukaan jakohihna vuosien täyttyessä (4v) vaikka kilometrit eivät olleet täyttyneet. Kuuluuko jakohihnan vaihtoon yleensä myös kiristinrullien ym. härpäkkeiden vaihto (vai onko edes mahdollista vaihtaa pelkkää hihnaa)?
Tyhmä kysymys jakohihnan vaihdosta
3
1825
Vastaukset
- omenanraato
Ainakin vesipumppu kuuluu vaihtaa samalla kun hihnA, rullista en ole varma, mulla lukee huoltokirjassa vaan että "vaihdettu jakohihnasarja vesipumppu". Biliasta kysymällähän tuo selviäisi..
- Etelän-Hetelmä1
Terve.
Suosittelen kyllä vaihtamaan ne härpäkkeet kaikki sinne jakopäähän. Sitä ei ikinä oikeesti tiedä leikkaako kiinni vaiko ei. Ennemmin pikkasen varovaisempi on.
Itse juuri tuossa kesällä vaihdatin jakopään ja kaikki heebelit sinne vesipumppu. 600€ maksoi. Kallistahan lystiä tuo on... - rellunpippana
aika syö hihnan, mutta kiristinrullat ja vesipumput kuluu vain käytössä. eli jos ei kilsat ole täynnä, vaihtaisin vaan hihnan. maksaa muutaman kympin ja nopea vaihtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721625
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91201- 661125
- 35966