Cliooni on vaihdettu huoltokirjan mukaan jakohihna vuosien täyttyessä (4v) vaikka kilometrit eivät olleet täyttyneet. Kuuluuko jakohihnan vaihtoon yleensä myös kiristinrullien ym. härpäkkeiden vaihto (vai onko edes mahdollista vaihtaa pelkkää hihnaa)?
Tyhmä kysymys jakohihnan vaihdosta
3
1792
Vastaukset
- omenanraato
Ainakin vesipumppu kuuluu vaihtaa samalla kun hihnA, rullista en ole varma, mulla lukee huoltokirjassa vaan että "vaihdettu jakohihnasarja vesipumppu". Biliasta kysymällähän tuo selviäisi..
- Etelän-Hetelmä1
Terve.
Suosittelen kyllä vaihtamaan ne härpäkkeet kaikki sinne jakopäähän. Sitä ei ikinä oikeesti tiedä leikkaako kiinni vaiko ei. Ennemmin pikkasen varovaisempi on.
Itse juuri tuossa kesällä vaihdatin jakopään ja kaikki heebelit sinne vesipumppu. 600€ maksoi. Kallistahan lystiä tuo on... - rellunpippana
aika syö hihnan, mutta kiristinrullat ja vesipumput kuluu vain käytössä. eli jos ei kilsat ole täynnä, vaihtaisin vaan hihnan. maksaa muutaman kympin ja nopea vaihtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851