Raketin kilven siirtosarja?

R. Kilpi

Kertokaapa joku viisas saako jostakinpäin armasta kotomaata siirtosarjaa Rocketin rekisterikilvelle? Toi orggiskilpi kun peittää takanakin siinä määrin että hatuttaa ajaa kioskille kun ei leveähkö takakleeberi näjy. Eikä viitis ihan ulkomailta saakka tilata.

Kiitos!

5

1477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HD Center Helsinki. Eikä maksa paljon. Tekis mieli tilata pari...

      • moisen

        aivan itse!!!


      • moisen kirjoitti:

        aivan itse!!!

        Ihan varmasti. Suunnitellut itse samaa, paitsi ettei ole moiseen aikaa (eikä välttämättä taitoakaan). Joten etsitään paja tai kaveri, joka semmoisen saa väsättyä. Sitten saa sellaisen kun haluaa. Valmiina ei ole vielä tullut yhtäkään vastaan, mikä toimisi siirrettyjen vilkkujen ja laukkujen kanssa. Laukkuun kiinnitetyn kilven olen kyllä nähnyt, mutta kun pitäisi olla sellainen että saa laukutkin pois välillä...


      • järkäle....
        Järkäle kirjoitti:

        Ihan varmasti. Suunnitellut itse samaa, paitsi ettei ole moiseen aikaa (eikä välttämättä taitoakaan). Joten etsitään paja tai kaveri, joka semmoisen saa väsättyä. Sitten saa sellaisen kun haluaa. Valmiina ei ole vielä tullut yhtäkään vastaan, mikä toimisi siirrettyjen vilkkujen ja laukkujen kanssa. Laukkuun kiinnitetyn kilven olen kyllä nähnyt, mutta kun pitäisi olla sellainen että saa laukutkin pois välillä...

        voihan sen kilven siirtää sivulle siten että laukutkin mahtuvat vielä paikoilleen ja mikäpä estä laittamasta toistakilpeä laukkuun kiinni niin ompa aina tarvittaessa kilpi näkösällä!!!


      • järkäle.... kirjoitti:

        voihan sen kilven siirtää sivulle siten että laukutkin mahtuvat vielä paikoilleen ja mikäpä estä laittamasta toistakilpeä laukkuun kiinni niin ompa aina tarvittaessa kilpi näkösällä!!!

        Klickbagit harkinnassa ja sitten vasta näkee minkälaisilla mitoilla se kilpiteline tehtäis. Laukkuihin kiinteä teline ja sitten kun laukut on pois niin jollain pikalukituksella irrotettava teline sivulle, kyllä 1 vaihtoehto. Kilpitelineen valollekin pitää miettiä "patentti" l. mihin se kiinnitetään. Siihenkin useita vaihtoehtoja...

        Onhan noita katseltu, yksi aika hyvännäköinen teline oli sellainen, että se oli sissybarissa kiinni (sellaista ei ole tulossa) ja laukut näytti mahtuvan/saavan helpohkosti pois. Sitten yksi asia on miettiä vilkkujen paikka, alkuun varmaan jäävät vanhaan telineeseen ylennettyinä tai sitten kylmästi reiät takaloksuun...

        Muuten tuosta kilpiasiasta, ulkonäkö on yksi seikka, mutta esim. itselläni 05 pyörästä murtui teline perän värinöiden johdosta (huomattiin huollossa). Tiedän myös toisen tapauksen, missä teline murtunut ajon aikana ja imaissut takalokarin väliin, jäänyt johdoista kiinni ja lukinnut takapyörän. Tilanne oli kuulemma ollut mielenkiintoinen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe