Moi!Onko joku kyllästynyt jo poke korttien keräilyyn. Jos ootte niin voin ottaa ilmaisella tai maksaa vähän jos annatte pokemon kortteja. Voin ostaa vain halvan hinta luokan poke kortteja eli 0e-5e. PS. vastatkaa kysymykseeni koska kortti keräilystäni puuttu joitakin kortteja.
kuka lopetti pokemon korttien keräilyn
18
1299
Vastaukset
- animefangirl84
vielä.......kerään vielä.....tykkän keräillä mitä vain hulluina animen tavaroita ja mangan kirjoja....hauluan lisää hauluan lisää.......jeeeeeee
- Snorlaxin-Unimyssy
montas korttia ?
Ostan ne 0 € lol
AsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAs
- vanha keräilijä
myyn pokemon kortteja halvalla, et jos kiinnostut nii mailaa
- Pokemon!!!
No hei vanha keräilijä!
Saattaisin olla kiinnostunut mainitsemistasi korteista. Montako ja millä hinnalla saisi? Olen12v jaten ilmottakaa jos tää ei oo mailausta XD
Palataan asiaan, moido! - Pokemon Keräilijä
Myyn pokemon kortteja (N.200-300) pokemon perheitä on 31 ja kaksi jottai arvo kortteja niis on tähti nimen perässä ja muut on ihan normei
- jalle45
mä myyn poke kortteja on vaikka mitä
- Pokemonkeräiliä
olen tosi kiinostunut poke korteista saisinko jos et keräile enempää?
- Tatu Partanen
Pokemonkeräiliä kirjoitti:
olen tosi kiinostunut poke korteista saisinko jos et keräile enempää?
Saat multa paljo. kerro nimesi niin tiedät enemmän
- eetsi01
moi mulla oli 180 poke korttia ku viimeks laskin.ja keräilen vieläkin
- nterval
Myyn pokemon kortteja.
http://pokekorttitilaus.suntuubi.com/?cat=9- TAtu Pa
onko hyvii
- h v
paljo
- PokéMaster
Minulla on useampi sata korttia. Mites haluaisit tämän myynti jutun tehdä? Pistätkö viestiä [email protected]
- Paulenska
Mulla löytyisi 19 legendaarista pokemon korttia, ja ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa.
- Tatu partanen
Haluisin niitä mitä legendoi jos on EX:sei niin maksan enemmän
- Tatu partanen
onko sinulla giradina, dialga ja palkia kortin ala osaa. JA muita kortteja Kerro nimes niin tiedät enemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184311Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032370Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421921- 771515
- 1591483
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.101367- 10831
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106757
- 27721