Moi!Onko joku kyllästynyt jo poke korttien keräilyyn. Jos ootte niin voin ottaa ilmaisella tai maksaa vähän jos annatte pokemon kortteja. Voin ostaa vain halvan hinta luokan poke kortteja eli 0e-5e. PS. vastatkaa kysymykseeni koska kortti keräilystäni puuttu joitakin kortteja.
kuka lopetti pokemon korttien keräilyn
18
1266
Vastaukset
- animefangirl84
vielä.......kerään vielä.....tykkän keräillä mitä vain hulluina animen tavaroita ja mangan kirjoja....hauluan lisää hauluan lisää.......jeeeeeee
- Snorlaxin-Unimyssy
montas korttia ?
Ostan ne 0 € lol
AsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAs
- vanha keräilijä
myyn pokemon kortteja halvalla, et jos kiinnostut nii mailaa
- Pokemon!!!
No hei vanha keräilijä!
Saattaisin olla kiinnostunut mainitsemistasi korteista. Montako ja millä hinnalla saisi? Olen12v jaten ilmottakaa jos tää ei oo mailausta XD
Palataan asiaan, moido! - Pokemon Keräilijä
Myyn pokemon kortteja (N.200-300) pokemon perheitä on 31 ja kaksi jottai arvo kortteja niis on tähti nimen perässä ja muut on ihan normei
- jalle45
mä myyn poke kortteja on vaikka mitä
- Pokemonkeräiliä
olen tosi kiinostunut poke korteista saisinko jos et keräile enempää?
- Tatu Partanen
Pokemonkeräiliä kirjoitti:
olen tosi kiinostunut poke korteista saisinko jos et keräile enempää?
Saat multa paljo. kerro nimesi niin tiedät enemmän
- eetsi01
moi mulla oli 180 poke korttia ku viimeks laskin.ja keräilen vieläkin
- nterval
Myyn pokemon kortteja.
http://pokekorttitilaus.suntuubi.com/?cat=9- TAtu Pa
onko hyvii
- h v
paljo
- PokéMaster
Minulla on useampi sata korttia. Mites haluaisit tämän myynti jutun tehdä? Pistätkö viestiä [email protected]
- Paulenska
Mulla löytyisi 19 legendaarista pokemon korttia, ja ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa.
- Tatu partanen
Haluisin niitä mitä legendoi jos on EX:sei niin maksan enemmän
- Tatu partanen
onko sinulla giradina, dialga ja palkia kortin ala osaa. JA muita kortteja Kerro nimes niin tiedät enemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776