Moi!Onko joku kyllästynyt jo poke korttien keräilyyn. Jos ootte niin voin ottaa ilmaisella tai maksaa vähän jos annatte pokemon kortteja. Voin ostaa vain halvan hinta luokan poke kortteja eli 0e-5e. PS. vastatkaa kysymykseeni koska kortti keräilystäni puuttu joitakin kortteja.
kuka lopetti pokemon korttien keräilyn
18
1296
Vastaukset
- animefangirl84
vielä.......kerään vielä.....tykkän keräillä mitä vain hulluina animen tavaroita ja mangan kirjoja....hauluan lisää hauluan lisää.......jeeeeeee
- Snorlaxin-Unimyssy
montas korttia ?
Ostan ne 0 € lol
AsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAsdAs
- vanha keräilijä
myyn pokemon kortteja halvalla, et jos kiinnostut nii mailaa
- Pokemon!!!
No hei vanha keräilijä!
Saattaisin olla kiinnostunut mainitsemistasi korteista. Montako ja millä hinnalla saisi? Olen12v jaten ilmottakaa jos tää ei oo mailausta XD
Palataan asiaan, moido! - Pokemon Keräilijä
Myyn pokemon kortteja (N.200-300) pokemon perheitä on 31 ja kaksi jottai arvo kortteja niis on tähti nimen perässä ja muut on ihan normei
- jalle45
mä myyn poke kortteja on vaikka mitä
- Pokemonkeräiliä
olen tosi kiinostunut poke korteista saisinko jos et keräile enempää?
- Tatu Partanen
Pokemonkeräiliä kirjoitti:
olen tosi kiinostunut poke korteista saisinko jos et keräile enempää?
Saat multa paljo. kerro nimesi niin tiedät enemmän
- eetsi01
moi mulla oli 180 poke korttia ku viimeks laskin.ja keräilen vieläkin
- nterval
Myyn pokemon kortteja.
http://pokekorttitilaus.suntuubi.com/?cat=9- TAtu Pa
onko hyvii
- h v
paljo
- PokéMaster
Minulla on useampi sata korttia. Mites haluaisit tämän myynti jutun tehdä? Pistätkö viestiä [email protected]
- Paulenska
Mulla löytyisi 19 legendaarista pokemon korttia, ja ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa.
- Tatu partanen
Haluisin niitä mitä legendoi jos on EX:sei niin maksan enemmän
- Tatu partanen
onko sinulla giradina, dialga ja palkia kortin ala osaa. JA muita kortteja Kerro nimes niin tiedät enemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185040Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332762- 342569
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺292316- 1221615
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191458En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91347Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351143- 891112
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle221055