oinas on pahin vihollinen, nii se vaa on. Molemmat vanhemmat oinaita , huh.
pahin vihollinen
4
1230
Vastaukset
- MET
Miten tää vihollisuus ilmenee?
Olen usein pettynyt oinaisiin... puhuvat/lupaavat yhtä mutta toimivat toisin. Näen vain heidän lävitseen, mutta luulin sen johtuvat siitä että äiti ja sisko ovat oinaita eli olisin oppinut tuntemaan heidät niin hyvin. - Tasty*
Vai että pahin vihollinen..? Siinä tapauksessa mulla on vihollinen sängyssäni:)
On kyllä totta, että oinaat lupailevat ja lupailevat, turhia lupauksiaan, siinä saa skorpioni pettyä aina pahimman kerran.
Kyllähän mä ymmärrän, ettei tästä mitään tule, mutta en vaan voi vastustaa sitä tunnelatausta, mikä joka kerta syntyy kun näemme. En silti haluais loppuelämääni viettää hänen kanssa. Eikä siinä kauan mennyt kuin sen tajusin. valitettavsti:)- ---------------------------...
itseäni äryttävät eniten itseään täynnä olevat kaksoset.Isosiskoni on oinas, eikä minulla hänen kanssaan juuri mitään ongelmia ole ollut.
- oijoi
---------------------------... kirjoitti:
itseäni äryttävät eniten itseään täynnä olevat kaksoset.Isosiskoni on oinas, eikä minulla hänen kanssaan juuri mitään ongelmia ole ollut.
skorpparinaisena koen pahimmiksi vesimiehet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802230- 1751851
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701702Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261494- 1091230
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1661102Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää148946Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58945