oinas on pahin vihollinen, nii se vaa on. Molemmat vanhemmat oinaita , huh.
pahin vihollinen
4
1254
Vastaukset
- MET
Miten tää vihollisuus ilmenee?
Olen usein pettynyt oinaisiin... puhuvat/lupaavat yhtä mutta toimivat toisin. Näen vain heidän lävitseen, mutta luulin sen johtuvat siitä että äiti ja sisko ovat oinaita eli olisin oppinut tuntemaan heidät niin hyvin. - Tasty*
Vai että pahin vihollinen..? Siinä tapauksessa mulla on vihollinen sängyssäni:)
On kyllä totta, että oinaat lupailevat ja lupailevat, turhia lupauksiaan, siinä saa skorpioni pettyä aina pahimman kerran.
Kyllähän mä ymmärrän, ettei tästä mitään tule, mutta en vaan voi vastustaa sitä tunnelatausta, mikä joka kerta syntyy kun näemme. En silti haluais loppuelämääni viettää hänen kanssa. Eikä siinä kauan mennyt kuin sen tajusin. valitettavsti:)- ---------------------------...
itseäni äryttävät eniten itseään täynnä olevat kaksoset.Isosiskoni on oinas, eikä minulla hänen kanssaan juuri mitään ongelmia ole ollut.
- oijoi
---------------------------... kirjoitti:
itseäni äryttävät eniten itseään täynnä olevat kaksoset.Isosiskoni on oinas, eikä minulla hänen kanssaan juuri mitään ongelmia ole ollut.
skorpparinaisena koen pahimmiksi vesimiehet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694941Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893424- 423328
- 502609
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141359
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027