Miten saan tyttöystäväni levittämään jalkojenväliä. Se on hirmu arka. Emmä voi mennä sorkkimaan sen jalkojeväliä noin vain. Siis haluan anaaliseksiä.Miten muut saa sitä.
uudet
4
2671
Vastaukset
- MiSu88
monelle tytölle sellainen paikka minne välttämättä
ei ole mitään asiaa :) toiset tykkää,ja kokeilee,
toiset ei ikinä halua.sä voisit rohkaista tyttöäs
ja alottaa vaikka lämmittelemällä ajatukselle.
kokeilla seksin aikana sormella.mutta tosiaan jos
hän on hirmu arka niin kärsivällisyys palkitaan.
ei saa painostaa kuitenkaan!minua piti monta kertaa lämmittää ajatukselle,kunnes sitten itse
ajattelin että noo..kokeillaan :) voisit kysyä häneltä että miltä tuntuisi,jos kokeiltaisiin?
et saa loukkaantua joa hän ei nyökkää,hiljaa
hyvä tulee.tai sitten jos hän ei halua,eikä tule kokeilemaan..kunnioitat hänen päätöstaan :) - joskus silloin aikoja sitten
Hipaisin vahingossa hepillä tyttöystävän salaisia alueita. Hän ilmeisesti luuli, että halusin peppuseksiä, ja innostuikin sitten asiasta.
All in all, oli kivaa. - Määä.
Keskustelemalla asiasta tyttöystäväsi kanssa.Vai meinasitko olla tuppisuuna ja vaan tökätä anaaliin.Puhumalla yllättävän moni asia selviää.
juota se känniin,ja kato mitä se aamulla sanoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli369275"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn313787Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi782390Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1152304Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on201909Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait141568Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.311396- 711247
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.261199Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1721012