jaa miksi?
no raumalaiset äidit katsokaas synnyttää kaikki lapsensa porin satakunnankeskus sairaalassa kun ei omalla pikkuisella paikkakunnalla ole edes kunnollista neuvolaa.
Raumalaiset muuttaa poriin keskelle sivistystä.
Raumalaiset on oikeesti porilaisia.
3
163
Vastaukset
- tulee s...
Niin ja kaikista tulee SUIPPOKORVIA
- varmastikin
hauskaa.Täällä päätettiin kahden tärkeän asian välillä jotka ovat synnytys ja dialyysihoito.
Molemmat ovat vaikeita.Ennen käytiin dialyysissä porissa mutta hoito on raskas ja matkustaminen kotiin hankalaa,yhtään vähättelemättä synnyttämistä jollaisessa olen ollut vaimon tukena mukana.
Tämän aloittajalle sanoisin:Ajattele mistä alat vitsailemaan.
Joko ajatus kulki?
Nyt on aikasi hävetä. - Taliomena
varmastikin kirjoitti:
hauskaa.Täällä päätettiin kahden tärkeän asian välillä jotka ovat synnytys ja dialyysihoito.
Molemmat ovat vaikeita.Ennen käytiin dialyysissä porissa mutta hoito on raskas ja matkustaminen kotiin hankalaa,yhtään vähättelemättä synnyttämistä jollaisessa olen ollut vaimon tukena mukana.
Tämän aloittajalle sanoisin:Ajattele mistä alat vitsailemaan.
Joko ajatus kulki?
Nyt on aikasi hävetä.näin se on. Raumalaiset koettaa vain purkaa pahaa oloaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076