Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Skorpparimiehistä

lisää

Otantani on sangen pieni. olen tavannut yhden skorpparin joka vei jalat alta.Totta maar hän on salaperäinen, huolehtivainen ja tulinen. Pikkasen epäilen että myös hiukka huikentelevainen...tarkoittaa siis myös uskoton. Noo eipä olla mitään toisillemme luvattukaan...kertokaapa muut kokemuksistanne...itse olen muuten kala ja kiinalaisessa horoskoopissa kukko, siis kalakukko savosta

9

3120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat-nainen

      Minun skorpioni-miesystävä sanoo, että naista voi surutta pettää, jos tunteet eivät ole pelissä, mutta itselläni ei ole tullut tunnetta, että hän minua pettäisi eli luotan häneen, vaikka asumme kaukana toisistamme.

      • ??????????????

        ...ollenkaan jos tunteet ei ole pelissä. Mitäs varten se seurustelu olikaan?


      • pillu varmaan
        ?????????????? kirjoitti:

        ...ollenkaan jos tunteet ei ole pelissä. Mitäs varten se seurustelu olikaan?

        on sen verran seksuaalinen, että tarvis on.


    • Kokenut

      Pidä vaan hauskaa aikasi jos sitä haluat, vaikka hyvä seksi silloin tällöin. Mutta jos sydänsurutonta seurustelua haet, niin käänny muualle. Skorpionista ei ole yhden naisen mieheksi. Tv. Monta skorpionia kokeillut, nyt onnellisesti kihloissa muussa merkissä

    • been there

      Oma kokemukseni skorpionimiehestä on seuraavanlainen. Viime talvena tutustuttiin baarissa ja hän kävi todella innokkaasti kimppuuni ja otti yhteyttä seuraavalla viikolla joka päivä puhelimitse. Siitä sitten alkoi suhteemme, joka oli seuraavanlainen: Tavattiin kerran viikossa; yleensä perjantaisin. Arkipäivät hän teki niin myöhään töitä, että silloin tapaaminen ei onnistunut. Lauantaisin hänellä oli aina suunniteltuna jotain menoja kavereiden kanssa, joten silloin ei tapaaminen hänelle sopinut. Päivittäin kuitenkin olimme puhelimitse yhteydessä toisiimme. Hän oli huomaavainen ja ylisti aina kauneuttani yms. Alusta asti kuitenkin hälytyskelloni soivat hänen kohdallaan. Esim. miksi hän ei halunnut koskaan tavata lauantaisin? Muutaman kerran menin ystävieni kanssa baariin lauantaina ja törmäsin häneen. Hän oli yleensä aluksi hieman hämmentynyt ja ihmetteli ääneen, että mitä minä teen ulkona lauantai-iltana. Ilta jatkui kuitenkin yleensä niin, että hän siirtyi välittömästi seuraani ja jatkoimme mukavaa iltaa yhdessä. Noin kuukausi sitten häneltä alkoi tulla erikoisia kommentteja. Kun sanoin meneväni ystävieni kanssa baariin viikonloppuna, niin hän saattoi sanoa: ”Ai jaa, tulet sitten pitämään minua silmällä, vai mitä?” Tällaisiin kommentteihin vastasin, että en todellakaan, vaan menen viettämään hauskaa iltaa tyttöjen kesken. Meneehän hänkin jatkuvasti omien ystäviensä kanssa. No, häneltä alkoi viikkojen kuluessa tulla yhä enemmän pisteliäitä kommentteja ja päätin, että antaa skorpparin mennä omia menojaan. En ottanut häneen enää mitään yhteyttä ja ajattelin, että suhde varmaan kuivuu itsestään kasaan lähiaikoina. Hän kuitenkin muistutteli itsestään noin kerran viikossa tekstiviestillä, jossa hän pyyteli anteeksi, jos oli loukannut minua ja ettei ollut tarkoittanut mitään kommenteillaan. Samoin hän viesteissään sanoi toivovansa, että tapaisimme pian yms. Tässä vaiheessa pysyttelin itse viikonloput poissa baareista ja tiesin, että kyseinen skorpparimies todellakin kävi joka viikonloppu perjantaina ja lauantaina baareissa. Viime torstaina hän taas muistutteli tekstarin muodossa itsestään jauhaen samaa vanhaa sanoen olevansa kaikesta pahoillaan, toivovansa, että näkisimme pian jne… No, en mennyt viime perjantaina ulos. Skorppari tietää, että minä ja ystäväni menemme yleensä perjantaisin ulos emmekä yleensä lauantaina. Mutta tällä kertaa päätimmekin mennä lauantaina. Joten viime lauantaina menin vakiobaariimme ja kuinkas ollakaan, skorpparimies astui samaisena iltana sisään baariin käsi kädessä uuden naisen kanssa. No, minä en siitä kovasti hämmästynyt, enkä suoraan sanottuna edes pahemmin mieltäni pahoittanut. Totesin vain mielessäni, että ahaa, nyt on tyyppi löytänyt itselleen uuden tyttöystävän. Oikein hyvältä parilta näyttivät. Nainen oli hyvännäköinen ja mielestäni vaikutti siltä, että he olivat erittäin rakastuneen oloisia suudellessaan siellä baarin hämyssä. Koska en mielelläni halua lopettaa mitään tuttavuuksia vihanpitoon, niin laitoin tälle skorpparimiehelle nyt maanantaina tekstarin, jossa toivottelin hänelle kaikkea hyvää jatkossa ja sanoin toivovani, että voisimme pysyä ystävinä, vaikka hänellä nyt onkin uusi tyttöystävä. Laitoin tämän viestin siksikin, että tiedän törmääväni häneen jatkuvasti tulevaisuudessa kotipaikkakuntani baareissa, joten on mukavampaa, ettei tarvitse vihaisena pälyillä toisiamme. Yllätyksekseni mies vastasi saman tien tekstarilla sanoen, että oli ollut todella mukavaa nähdä minut siellä baarissa ja että näytin hänen mielestään todella upealta, kuten aina. Lisäksi hän sanoi, että se toinen nainen ei ollut hänen tyttöystävänsä, vaan hyvä ystävä, sellainen kuin minäkin olen hänelle. Sitten hän vielä jatkoi vanhaan tapaansa toivovansa, että voitaisiin pian taas tavata jne… En voinut siinä vaiheessa kuin nauraa. Tajusin siinä samassa, että hän pyörittää varmasti useampaakin naista samaan aikaan. Mahtaa olla rankkaa sovittaa kaikki menonsa niin, ettei tällaisia yhteentörmäyksiä satu, kuin nyt viime viikonloppuna kun menin poikkeuksellisesti lauantaina baariin. En jaksa olla hänelle edes vihainen. Sisimmässäni olen koko ajan tiennyt hänen touhunsa. Mielenkiinnolla odotan sitä kertaa, kun seuraavaksi tapaan hänet kasvotusten. Ja se kerta tulee takuulla hyvin pian…

    • Ei hjyvä

      Itse skopu nainen ja olin 2vuotta skopumiehen kanssa yhdessä. Joo olihan se intohimon loistoa, siihen se sitten jääkin..Meille tuli lapsi ja sen myötä ero. Eikä vieläkään tulla toimeen vaikka siitä on jo 4vuotta aikaa ja hänellä uusi vaimoke ja lapsi.

    • kalat(n))

      Olen tavannut skorppari(m):n muutamia viikkoja sitten. Olemme tutustuneet toisiimme suhteellisen rauhallisesti. Muutaman kerran tapaamiset ovat osoittaneet, että kemiaa ja juttua tuntuu löytyvän kovasti! Harrastukset ja yleiset kiinnostuksenkohteet ovat samanlaisia :)
      Kuitenkin lukiessani näitä kirjoituksia skorppareista nostavat karvat pystyyn... Jokainen ihminen on toki yksilö, mutta tunnistan hänestä monia em. piirteitä. Onkohan kalat skopu hyvä pari... Itselläni olisi toki vientiä muuallekin, mutta se jokin juuri tässä kyseisessä herrassa vain vetää puoleensa:)

    • Meri3000

      Skorpionimiehen tapasin kerran, enkä vieläkään ole toipunut siitä. Veti puoleensa mustan aukon lailla, ja vuosien jälkeenkin on sama reaktio. Ei siitä pääse yli eikä ympäri.

      MUTTA! Tämä ja muut tuntemani skorpioni-miehet eivät osaa olla uskollisia! Mustasukkaisia he kyllä ovat naisistaan ja pitävätkin ne tiukassa otteessaan. Heille on mitä suurin loukkaus jos nainen pettää, mutta he eivät koe tekeväsä niinkään vääryyttä pettäessään itse.

      Eli huono kuva jäänyt skorppari-miehistä....en rehtiä ja luotettavaa tälläista ole edes tavannutkaan...

      • vaakanainen

        Aivan, juuri niin, olen kokenut samoin skorpparin suhteen... onks ne oikesti kaikki samanlaisia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe