Canal+ uudistuksesta

antenniverkossa..

Onpa kumma juttu että JÄLLEEN KERRAN kun tulee TAAS kanavauudistus Canal :lle (eikö vasta viime vuonna ollut jo yksi uudistus) niin TAASKAAN ei kerrota antenniverkon asiakkaille että mitkä on ne kanavat jotka tulee antenniverkossa näkymään.

Canal pimittää tätä tietoa, siitä johtuen ei Canal Digitalikaan voi informoida asiakkaitaan sivuillaan. Vai onko niin että Canal :lla toimilupa-asiat sen verran kesken ettei voi kertoa? Miksi asiat hoidetaan aina viime tipassa?

Siis en syytä jälleenmyyjää eli Canal Digitalia vaan nimenomaisesti Canal kanavien tuottajayhtiötä C More Entertainmentia/SBS:ää!

10

1700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietävä85

first ja hits tulee antenniverkkoon ja tietty kaksi urheilukanavaa ja canal69.

• eikä CD:n sivuilla

eikä edes Canal sivuilla mainita mitään noista antenniverkon Canal uusista kanavista. Canal69 on kyllä mainittu mutta ei noita tulevia leffakanavia.

Eli kyllä Canal :n tiedotuksessa mättää jokin ja pahasti. Tosin niinhän kävi viimeksikin viime vuonna kun uudistivat kanaviaan.

SBS taitaa olla oikein jatkuvan mutaation alla kun se ei osaa päättää mitkä kanavat on minkäkin nimisiä ja -tyylisiä vaan niitä muutellaan joka vuosi. Koska esim. kilpailija Viasat on muutellut TV1000-kanaviensa nimiä?

• on muutettu
        eikä CD:n sivuilla kirjoitti:

eikä edes Canal sivuilla mainita mitään noista antenniverkon Canal uusista kanavista. Canal69 on kyllä mainittu mutta ei noita tulevia leffakanavia.

Eli kyllä Canal :n tiedotuksessa mättää jokin ja pahasti. Tosin niinhän kävi viimeksikin viime vuonna kun uudistivat kanaviaan.

SBS taitaa olla oikein jatkuvan mutaation alla kun se ei osaa päättää mitkä kanavat on minkäkin nimisiä ja -tyylisiä vaan niitä muutellaan joka vuosi. Koska esim. kilpailija Viasat on muutellut TV1000-kanaviensa nimiä?

joskus aikoinaan kun TV1000 ja Cinema kanavien tilalle tulivat nykyiset 5 teemakanavaa ja PlusOne

• tiedotusta kaipaa

ilmeisesti tulee myös uudistus...

alkaakohan 69 näkyä sielläkin TOTAALI paketissa

ei minua kiinnosta mutta...

:)

• myöskin..

Satelliittipuolellakin uudistus toteutuu ja siitä tulikin tiedote laskun mukana. Mutta miksiköhän ei antenniverkon kautta katsojia tiedoteta?

• Lasse81
        myöskin.. kirjoitti:

Satelliittipuolellakin uudistus toteutuu ja siitä tulikin tiedote laskun mukana. Mutta miksiköhän ei antenniverkon kautta katsojia tiedoteta?

Tuleeko satelliittipuolelle uudistuksen jälkeen kanava-pakettien hintaan muutoksia?

Olen harkinnut canalin satelliittipaketin hankkimista, mutta missään ei ole ollut tietoa, että muuttuuko pakettien hinta uudistuksen jälkeen?

• tuon uudistuksen takia
        Lasse81 kirjoitti:

Tuleeko satelliittipuolelle uudistuksen jälkeen kanava-pakettien hintaan muutoksia?

Olen harkinnut canalin satelliittipaketin hankkimista, mutta missään ei ole ollut tietoa, että muuttuuko pakettien hinta uudistuksen jälkeen?

Näin kerrottiin ainakin laskun mukana tulleessa tiedotteessa. Siis kyseessä satelliittitilaus. Antenniverkkolaisillehan asiasta ei ole kaiketi tiedotettu.

• ei_satelliitille
      • diipadaapaliibalaaba

se näkyy satelliitissäkin.

• Naattija.

..Canalin asiakas ja vielä kun olen urheilu-hullu niin vielä parempaa on luvassa ja samalla hinnalla ja mulla näkyy nuo kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2140
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      297
      1934
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1761
    4. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      104
      1726
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1617
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1351
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1133
    8. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      25
      1092
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1089
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1057
    Aihe