nysse tuli!

volans

meinaan se muistomerkki on pystytetty Juicen haudalle. Minkä säkeen toivoisit liitettävän muistomerkkiin, kyseltiin Aamulehdessä. Olisko oma suosikkini:

"Ei tärkeää oo se, mä miksi lähden
vain tärkeää on se, mä miksen jää"

6

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Afroditen_poika

Itsekin ajattelin samaa säettä kuin volans. Toinen mielestäni hieno sitaatti olisi:

"On tähän saakka minun jalat jaksaneet
      On aika nousta lentämään"

• juusoko

"jonakin aamuna ennen sarastusta/huomaat että musta aurinko nousee"

• pusseitta sopivin

Minusta juuri näin on hyvä. Ei siinä mitään säkeitä tarvita. Juicen runous on ja pysyy suomalaisten mielissä yhtä kauan kuin tuo muistomerkki kestää paikallaan. Se, joka haudalla käy, ja jolle asia jotain merkitsee, saa mieleensä Juicen säkeitä ilman, että niitä tarvitsee mistään lukea. Onkin ihan kiva olla vain ja antaa säkeiden virrata ja Juicen puhua ihan kulloisenkin mielialani mukaan. Sitä paitsi olisi erittäin vaikeata nostaa pientä palaa Juicen tuotannosta ylitse muiden. Väärinkin se olisi.

• whith yoy

Niitä kielikuvia, sitä taituruutta ei korvata pitkään aikaan.

Olen yrittänyt kaapia itselleni koneelle kaikki mahdolliset Juicen tekstit, mutta olen samaa mieltä kanssasi siitä, että ei ole yhtä ylitse muiden. Ne kaikki ovat mestariteoksia ja siksi olisi väärin valita niistä yksi. Mieluiten ilman tekstejä. Juice muistoissamme!

• kiillijfddfh

Ei elämästä selviä, mutta kaikki paitsi elämä on turhaa.

• siinä on kaikki

Tämän Juice itsekin halusin. Se on kauneista, sointuvinta ja täydellisintä Juicea:

"Juhani Juice Leskinen"

Eli olen minäkin tuon pusseitta paras / kasseitta kaunein -tyypin kanssa samaa mieltä, ettei mitään muuta tarvita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe