meinaan se muistomerkki on pystytetty Juicen haudalle. Minkä säkeen toivoisit liitettävän muistomerkkiin, kyseltiin Aamulehdessä. Olisko oma suosikkini:
"Ei tärkeää oo se, mä miksi lähden
vain tärkeää on se, mä miksen jää"
nysse tuli!
6
419
Vastaukset
- Afroditen_poika
Itsekin ajattelin samaa säettä kuin volans. Toinen mielestäni hieno sitaatti olisi:
"On tähän saakka minun jalat jaksaneet
On aika nousta lentämään"- juusoko
"jonakin aamuna ennen sarastusta/huomaat että musta aurinko nousee"
- pusseitta sopivin
Minusta juuri näin on hyvä. Ei siinä mitään säkeitä tarvita. Juicen runous on ja pysyy suomalaisten mielissä yhtä kauan kuin tuo muistomerkki kestää paikallaan. Se, joka haudalla käy, ja jolle asia jotain merkitsee, saa mieleensä Juicen säkeitä ilman, että niitä tarvitsee mistään lukea. Onkin ihan kiva olla vain ja antaa säkeiden virrata ja Juicen puhua ihan kulloisenkin mielialani mukaan. Sitä paitsi olisi erittäin vaikeata nostaa pientä palaa Juicen tuotannosta ylitse muiden. Väärinkin se olisi.
- whith yoy
Niitä kielikuvia, sitä taituruutta ei korvata pitkään aikaan.
Olen yrittänyt kaapia itselleni koneelle kaikki mahdolliset Juicen tekstit, mutta olen samaa mieltä kanssasi siitä, että ei ole yhtä ylitse muiden. Ne kaikki ovat mestariteoksia ja siksi olisi väärin valita niistä yksi. Mieluiten ilman tekstejä. Juice muistoissamme!
- kiillijfddfh
Ei elämästä selviä, mutta kaikki paitsi elämä on turhaa.
- siinä on kaikki
Tämän Juice itsekin halusin. Se on kauneista, sointuvinta ja täydellisintä Juicea:
"Juhani Juice Leskinen"
Eli olen minäkin tuon pusseitta paras / kasseitta kaunein -tyypin kanssa samaa mieltä, ettei mitään muuta tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818