Ei tiedä itkisikö vai nauraisi.
Eronneet miehet etsivät järjestään itseään 5-20v nuorempia naisia. Profiilissa kuva, jonka mukaan mies on "tavallisen" = ikäisensä näköinen. Profiilin tekstissä vaatimuslista naisen ominaisuuksista(ulkonäkö ja hoikkuus nro 1) on loputon..
Ikisinkku poikamies saapuu treffeille lippis päässä ja rahtaritakki päällä. Rahtareille tyypilliseen? tapaan omaa aikamoisen pallomahan. Ei harrasta liikuntaa, mutta pitää kohtalaisen tiukan ristikuulustelun naisen liikuntaharrastuksista. Puhuu lähes koko treffien ajan työstään. Ei katso silmiin. Etsii hoikkaa ja nättiä naista.
Valtaosa miehistä kirjoittaa profiiliinsa "etsivänsä elämänsä sulostuttajaa". Niinpä, sehän on naisen elämäntehtävä,ja nuo miehet tiivistävät nykyisen epärealistisen ulkonäköön ja miestä viihdyttävään rooliin perustuvan naiskäsityksen yhteen lauseeseen. Kun suomalainen LÄNSIMAINEN nainen ei tähän suostu, haukutaan ja haetaan "sulostuttaja" idästä.
Keski-ikäistynyt, eronnut, vatsakas mies etsii kodinhengetärtä. Profiilissaan kertoo harrastavansa aktiivisesti liikuntaa. Totuus paljastuu, eli mies valmentaa futisjoukkuetta. Treffit ovat ristikuulustelu, täyttääkö nainen miehen laatuvaatimukset. Nainen nauraa hiljaa mielessään, että edes 80% pulleistakaan "lähes epätoivoisista" yksinhuoltajista ei huoli häntä.... mutta mies silti luulee olevansa Alfa.
Mistä johtuu, että monet keski-ikäiset miehet LUULEVAT olevansa urheilullisia sen perusteella että he pelaavat lätkää/jalista aikamiesjoukkueessa kerran kuukaudessa? Ovat joskus nuorena pelanneet aktiivisesti, ja sen perusteella kuvittelevat YHÄKIN olevansa urheilullisia.Mitään muuta liikuntaa he eivät harrasta. Tai sitten käydään "salilla" silloin tällöin, eikä muuta. Juuri tämäntyyppisille miehille on ominaista elää muiltakin osin nuoruudessa; vaatteet ovat 10v vanhoja, tyyli on 10v vanha, nauretaan 10v vanhoille jutuille, ja katsellaan 10v nuorempia naisia..?
Mies kertoo profiilissaan olevansa normaalivartaloinen NALLE, ja etsivänsä "tasoistaan" naista. Treffeille saapuu BMI yli 25, vatsakas äijä, josta näkee heti ettei kyseinen BMI ole lihaskudoksen vuoksi korkea. Asenne on rehvakas, ylimielinen ja sovinistinen.
Akateeminen, eronnut, "täydellinen"? mies etsii vertaistaan. Profiili on itsekehua täynnä, mm. sanoo siinä olevansa komea. Kuvasta voi päätellä, että komeus on kyseisen herran omissa silmissä. Saapuu treffeille jo valmiiksi sillä asenteella ettei voi löytää ketään, joka ylittäisi hänen rimansa. On hillityn kohtelias, mutta silti hieman koppava. Juodaan kahvit ja todetaan ettei synkkaa yhteen.
Saunaillassa huomaan, että kaikki siellä olevat synnyttäneet keski-ikäiset naiset (painoindeksistä riippumatta), ovat ainakin jossain määrin "rupsahtaneita". Selluliittia, riippuvia rintoja, löystyneitä vatsanahkoja, jenkkakahvoja, raskausarpia. Silti jokainen on omalla tavallaan kaunis, viehättävä. Jollakin on kurveja, toisella hoikkus tallella, kolmannella pitkät sääret, neljäs on säästynyt roikkuvalta vatsanahalta, ja omistaa kauniin "kiinteän pömpön". Osan naisista tunnen sen verran, että heistä löytyy fiksuja, hyväluonteisia AIKUISIA perheenäitejä. Lähes kaikki harrastavat aktiivisesti liikuntaa "kauneusvirheistään" huolimatta.
Miksi siis keski-ikäiset miehet eivät hyväksy sitä, että hekin ovat jo "hiukan rupsahtaneita", vaan elävät menneiden vuosikymmenten kehoissaan? Ja ennen kaikkea, MIKSI keski-ikäisiltä, jopa useita lapsia synnyttäneeltä/imettäneeltä naiselta vaaditaan samanikäistenkin miesten silmissä lähes täydellistä, kiinteää kroppaa? Sekö se on naisen ainoa arvo? Niinhän eräs superturha julkkiskin juuri sanoi, eli "naisen elämäntehtävä on kropastaan huolehtiminen". (ja miehestä) On kai se jo uskottava.
keski-ikäisten miesten vaatimukset
133
8961
Vastaukset
- ...ja säälittävää
Olen todennut saman. Uskomatonta, miten monella deittipalstalla miehet etsivät "hoikkaa, itsestään huoltapitävää, kaunista, jne. jne." naista. Paljon harvinaisempaa on naisten ilmoituksissa hakukriteereissä "komea, hyvännäköinen, hyväkroppainen, seksikäs,...." .
Naiset taitavat olla vaikkapa 40v ikään mennessä oppineet, että pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pärjätä ja kemia on muutakin kuin ulkonäköjuttu.
Itse olen törmännyt erääseenkin yleisen mielipiteen mukaan (ja omien sanojensa mukaan) "komeaan" mieheen. Ehkä hän jonkun mielestä onkin komea, mutta koska hänestä puuttuu SE JOKIN, en ole suostunut alkamaan seurustelusuhdetta kanssaan. Kun ei sytytä, niin ei sytytä. Luonteessaan ja käyttäytymisessään kun ei ole sitä, mitä toivon kumppaniltani.
Naurattaa todella, että ne monet "komeat" miehet etsivät ja etsivät. Kokevat varmasti elämänsä aikana kymmeniä "romansseja". Mutta eivät silti kelpaa kenellekään. Näin kai voisi päätellä. Naiset kun haluavat muutakin kuin ulkokuoren... - SEIS!!
Hyvä kuvaus naisten saunaillasta. Noihan se on, kaikissa on jotain kaunista.
Mutta kyllä miehetkin ajattelee samalla tavalla. "Jussilla on vielä komeasti hiuksia päässä", "Makelle ei ole pahemmin outokumpua kertynyt", "Rikulla vähän on, mutta on raamikas mies muutenkin" jne.
Ehkä omasta sukupuolesta on helpompi nähdä kauneutta kuin toisesta, koska oma sukupuoli on itseä lähellä.
Ihmissuhteet onnistuisi helpommin, jos suostuisi katsomaan vastakkaista sukupuolta samalla lempeällä silmällä kuin omaansa.- edellisiin
Saman asian olen huomannut minäkin.
Joillain miehillä on ilmeisesti kyky valehdella myös itselleen koska uskovat olevansa suurinpiirtein lahja naiselle.
Ja ne käytöstavat!!!
Kehutaan ittee, saavutuksia, tuttavuuksia, kaikkee siltä väliltä ja retostellaan miten on varallisuutta.
Kuitenkin jostain syystä mies ei yleensä kutsu omaan kotiinsa välttämättä koko suhteen aikana. Mielellään kyllä tulee naisen luo ja ittestään selvänä pitää että ruokaa ja kahvia tulee seksin lisäksi, itse tyyppi ei tuo koskaan mitään.
Mies lupailee kaikkea mahdollista pienessä sievässä tai muuten sopivassa tilanteessa vaan aina tulee joku este kun pitäs toteuttaa (yleensä miehen ehdottamat) matkat ym. Eikö olekin kummaa?
Ei tartte kauaa olla sellasen äijän kans kun huomaa että puheet sillä on täyttä palturia. Kävin kerran yllättäen kutsumatta sellasen "luksustalossa" Oli paskanen pieni yksiö rivarissa. Öljyiset haalarit naulakon alle potkaistuna ja se haju. Oli herra jännän näkönen kun avas oven.
Kuulkaas äijät miksi valehtelette? Jäätte kumminkin kiinni. Miksi käytätte hyväksenne kilttejä kunnon naisia? Eikö teillä ole mitään muita elämänarvoja kuin seksi? Teidänlaiset ei kai osaa edes hävetä.
Tässä puhun siis vapaista miehistä ja itsekin vapaana naisena haluaisin löytää sen tosi miehen - kiltin ja kunnollisen, arvot kohdallaan, vaan ei.
- tuollainen omakohtainen
kokemus 5kymppisestä yh-isästä, jolla on murrosikäiset lapset huollossaan. Kaveri on tavallinen toimihenkilö, hiukan ylipainoinen ja vaimon jättämä sekä muutama kaatunut suhdeyritelmä eron jälkeen takana. Ei siis mikään varsinainen löytö. Silti etsii jotain ihmeotusta. On laatinut oikein listan naisen ominaisuuksista, jotka pitäisi täyttää. Minun kohdallani kaikki muut ruksit löytyi hyvää koulutusta, hyvää palkkaa, mukavaa luonnetta ja hyvää seksiä myöten, mutta vyötäröllä oli kuulemma epäseksikkäät makkarat. Sanoi vielä, että en varsinaisesti ole pullukka, niin kuin en olekaan, mutta hänen makuunsa... Kysyinkin siltä, että onko miettinyt ensinkään sitä mitä annettavaa hänellä on yhdellekään naiselle. Niin paljon sieppasi moisen valopään jutut.
- suominaiset
Menenhän tyttö lukemaan Suomi24:sta naisten vaatimuksia miehelle!
-185cm
-80kg
-tumma
(mielellään varakas)
Kukaan mies ei esitä noin pinnallisia vaatimuksia. Paskapuhetta miesten liiat vaatimukset.
Mitä te suominaiset kuvittelette, maailman lihavimpina kuvittelette voivanne vaatia miesmalleja itsellenne?? Livavuuden lisäksi olette tyhmiäkin. - molmolmollaamaija
suominaiset kirjoitti:
-185cm
-80kg
-tumma
(mielellään varakas)
Kukaan mies ei esitä noin pinnallisia vaatimuksia. Paskapuhetta miesten liiat vaatimukset.
Mitä te suominaiset kuvittelette, maailman lihavimpina kuvittelette voivanne vaatia miesmalleja itsellenne?? Livavuuden lisäksi olette tyhmiäkin.Käy tarkemmin katsomassa, KETKÄ NAISET hakevat miestä kriteerillä, jotka perustuvat ulkonäköön(pituuteen) ja varallisuuteen/koulutukseen. Ne ovat joko venäläisiä, tai erittäin kauniita akateemisia suomalaisia. Mielestäni korkeasti koulutettu, erittäin kaunis nainen saa etsiä itselleen "tasoistaan" miestä, ja itänaisten motiivit kyllä tunnetaan. Tavalliset "kunnolliset" kohtuullisen normaalinnäköiset suomalaiset naiset harvemmin asettavat mainitsemiasi kriteereitä miehille. Ja kuka hel..tti on sanonut, että kaikki naiset pitävät tummista miehistä!!?? On kuules paljon meitä, jotka haaveilevat sellaisesta vaaleasta "Jukolan Jussista".
Miehillä taasen näyttää järjestään olevan naiselle vaatimuksena paino max 65kg ja ikä vähintään 5v naista nuorempi, VAIKKA miehellä olisi kuvaton, mitäänsanomaton profiili ! - kerron
Mä pidän sellasesta naisesta, että on vähän lanteilla jotain,nainen ei saa olla liian laiha.Ihana rakastella pyöreä peppuisen naisen kanssa, pitää olla pikkasen jenkkaa,mistä ottaa kiinni..
- NormiMias
Onneksi naiset ovatkin täydellisiä ja juuri sitä mitä kertovat ja luulevat olevansa. Ikäänkuin tasoittaa tilannetta.
- Vähän jo nauratti
Olen myös samaa mieltä näistä netin keski ikäisitä miehistä eli 40 vuotiaista. Kukaan ei ole ollut kuvauksen mukainen ja odotukset hipoo pilviä.Itsellä voi olla lapsia ,mutta hakevat kai lapsetonta. Itsekin saan yhteydenottoja erittäin paljon itseäni yli 10 vuotta vanhemmilta miehiltä. Tosi vähäistä on kiinnostus sen jälkeen kun ilmoittaa että seksiin en ole valmis ekoilla treffeillä vaikka en mikään kylmä nainen olekaan ja kotiini en kyllä heti ketään pyydä. Olisipa kiva löytää se aito 40 vuotias joka mahdollisesti pyörittäisi vain yhtä yhdellä kertaa ja pitäisi tavallisista 39 vuotiaista työssä käyvistä naisesta muutamalla makkaralla. Lapsia on mutta heillä on jo omakin isä. Voi olla ettei kyllä enään jaksa kun on aika epätodennäköistä että se sopiva normaalijärkinen täältä löytyy.
- pettää
Aina kun on kyse objektiivisestä arviosta niin yksilö luulee että hän on muuta kuin vastapuolen silmissä.
Itse olen 40-kymppinen 186/82 urheilija joka ikäisekseen on vähintään 5 vuotta nuoremman näköinen - muiden arvio. Ei tuo ulkonäkö/kroppa mitään parisuhde menestystä takaa. Itse kuitenkin huomaan että alle 30-kymppisiä en edes katso sillä he ovat silmissäni "lapsia" olkoon heillä kuinka hyvä kroppa tahansa.
Olen mielestäni poikamainen ja siksi minua ihmetyttää suuresti kun minua vanhemmat naiset ovat erityisen kiinostuneita minusta - mitä hakevat/näkevät. Itseäni 10 vuotta nuoremmat tulevat livenä juttelemaan mutta numeroiden perusteella kiertävät netissä kaukaa.
Itseäni kiinnostaa ainoastaan henkilö jolla omia lapsia - korvienväli tärkein. Ymmärän toki että ihon kimmoisuus on vähenyt eihän tarvitse kuin katsoa itseään peilistä ja minulla on itsellä lapsia joten äiti/nainen on tuttu juttu. - PINNALLISIN
Vertaileppa vaatimuksia! Jokainen nainen vaatii mieheltä:
-Min. 180cm/80kg
-Tumma
-Mielellään varakas ja akateeminen
Paskapuhetta miesten nirsous. Kyllä suomalaine nainen on pinnallisempi kuin kukaan muu!- PunainenParoni
Ja kyllähän se välillä aina kiukuttaa :)
Nim. vaaleatukkainen 179cm 74kg ammattikorkeakoulutettu :) - Nainen 36v
PunainenParoni kirjoitti:
Ja kyllähän se välillä aina kiukuttaa :)
Nim. vaaleatukkainen 179cm 74kg ammattikorkeakoulutettu :)Kyllä sä mulle kelpaisit! Mut olet vaan liian nuori!
Vaikka itsellä onkin yliopistotasoinen koulutus, niin kyllä amk kelpaa hyvin!
- Saman kokenut
Kyllä se valitettavasti juuri näin menee!
Itselläni oli myös aikaisemmin profiili tuolla treffeillä ja huomasin saman, että vaatimukset näillä miehillä on todella taivaita hipovat.
Yksi juttu minkä myös huomasin oli se, että kun olen itse aika lyhyt niin suostuin myös tapaamaan näitä lyhyempiä miehiä. Vaikkakin täytyy myöntää, että pidän pitkistä miehistä! Joka tapauksessa, POIKKEUKSETTA näillä 170 senttisillä miehillä oli hirveä Napoleon kompleksi. Käytös todella rehvakasta ja täynnä itsensä kehumista. Toisaalta kertoo tietenkin huonosta itsetunnosta. Varmaankin siksi kun naiset yleensä haluaisivat miehen olevan yli 180 cm niin kaipa siinä sitten kompleksoituu:=)
Omalta kohdaltani tulin siihen tulokseen, että olen mieluummin yksin kun katselen näitä "nettimiehiä" joilla usein käytöstavatkin aika hakusessa.- kans
raivostuttaa nämä 170 cm miehet. Vaikka profiiliin laittaa ihannemiehen pituuden ja oman pituuden niin eiköhän monta senttiä lyhyemmät ota yhteyttä. Toinen esiintullut asia on se, että kertoo eroneensa esim. 8 vuotta sitten, mutta jättää kertomatta sen jälkeiset 5-6 seurusteluyritystä tai avoliittoa.
- HeilinHenki
-185cm
-80kg
-tumma
(mielellään varakas)
Mitä te suominaiset kuvittelette, maailman lihavimpina kuvittelette voivanne vaatia miesmalleja itsellenne?? Livavuuden lisäksi olette tyhmiäkin.
- palstalla
Kirjoitit hyvin, joten kaiketi sinun luulisi osaavan lukevan rivinvälit profiileista ja jättävän näkyvimmät huijarit väliin.
Minulla sattuu olemaan tuollainen hyvin säilynyt, hoikka ja kiinteä nainen, joten ymmärrän miksi miehet ovat sellaisen perään. Itse innostun pelkästä naiseni näkemisestä, pullukat eivät herätä samanlaista himoa. Mielestäni naiseni on paremmin säilynyt kuin moni 20 vuotta nuorempi, joten ei tarvitse haikailla nuorempaa kuin sellainen on, vanhemman naisen älyllä ja kokemuksella varustettuna kotona.
Aina sitä muutkin voi toivoa sellaista naista:D- voih!!!!!!
entäs sitten kun alkaa rypyt ja repsotukset..meneekö naisesi kiertoon ;) ;)
Kylläpä olet pintaliitoinen "POJU" - paksukaisista?
voih!!!!!! kirjoitti:
entäs sitten kun alkaa rypyt ja repsotukset..meneekö naisesi kiertoon ;) ;)
Kylläpä olet pintaliitoinen "POJU"Jos kotona on hyvin säilynyt nainen, on pintaliitäjä? VOIH!!!
- naiseen?
paksukaisista? kirjoitti:
Jos kotona on hyvin säilynyt nainen, on pintaliitäjä? VOIH!!!
Pintaliidäntäatamoonia ; /
- on kotona semmoinen
paksukaisista? kirjoitti:
Jos kotona on hyvin säilynyt nainen, on pintaliitäjä? VOIH!!!
niin mitä sitten enää netistä uutta etsit? Ja: onko siis vain kaksi vaihtoehtoa a) upea ja hoikka tai b) paksukainen? Eiköhän suuri osa maailman naisista asetu tuohon keskivälille. Tilastojen mukaan Suomessakin on suhteellisesti enemmän ylipainoisia miehiä kuin ylipainoisia naisia. Niin, että ehkä pieni tuokio itsekritiikille ennen nettiprofiilin luomista olisi paikallaan miehelle kuin miehelle - varsinkin eronneelle, keski-ikäiselee, parhaat päivänsä ja kuntonsa ohittaneelle elatusvelvolliselle miehelle. Neuvoisin, että kannattaa lähteä liikkeelle siitä minkälaista naista oikeastaan etsii ja mitä itsellä on sellaista erinomaista, jota pystyy tälle haaveidensa naiselle tarjoamaan. Näillä eväillä olis edes pieni sauma löytää pysyvä vastavuoroinen ihmissuhde elämäänsä.
- vain huvia
on kotona semmoinen kirjoitti:
niin mitä sitten enää netistä uutta etsit? Ja: onko siis vain kaksi vaihtoehtoa a) upea ja hoikka tai b) paksukainen? Eiköhän suuri osa maailman naisista asetu tuohon keskivälille. Tilastojen mukaan Suomessakin on suhteellisesti enemmän ylipainoisia miehiä kuin ylipainoisia naisia. Niin, että ehkä pieni tuokio itsekritiikille ennen nettiprofiilin luomista olisi paikallaan miehelle kuin miehelle - varsinkin eronneelle, keski-ikäiselee, parhaat päivänsä ja kuntonsa ohittaneelle elatusvelvolliselle miehelle. Neuvoisin, että kannattaa lähteä liikkeelle siitä minkälaista naista oikeastaan etsii ja mitä itsellä on sellaista erinomaista, jota pystyy tälle haaveidensa naiselle tarjoamaan. Näillä eväillä olis edes pieni sauma löytää pysyvä vastavuoroinen ihmissuhde elämäänsä.
En etsi naista netistä eikä minulla ole profiilia missään. Huvikseen luen näitä palstoja, hieman breikkiä muun tekemisen lomassa. En usko nettitreffeihin ollenkaan, aivan ajanhukkaa livekohtaamisen verrattuna.
Turha vetää hernettä nenään faktasta, että hoikat naiset kiinostavat miehiä enemmän. Otatte pulttia siitä samalla tavalla kuin joku ilmoittaa olevansa akateeminen. Mitä ei itsellä ole, sitä ei saisi näköjään toisillakaan olla. - hernettä nenään?
vain huvia kirjoitti:
En etsi naista netistä eikä minulla ole profiilia missään. Huvikseen luen näitä palstoja, hieman breikkiä muun tekemisen lomassa. En usko nettitreffeihin ollenkaan, aivan ajanhukkaa livekohtaamisen verrattuna.
Turha vetää hernettä nenään faktasta, että hoikat naiset kiinostavat miehiä enemmän. Otatte pulttia siitä samalla tavalla kuin joku ilmoittaa olevansa akateeminen. Mitä ei itsellä ole, sitä ei saisi näköjään toisillakaan olla.Ja mistä tiedät minkälainen laiheliini taikka kurvikaunotar täällä päässä istuu? Ties vaikka olisin mies - sellainen realiteetit tajuava järkikundi. Niin, että on hakuammuntaa vetää mitään johtopäätöksiä tuntemattomista taikka määritellä muita ihmisiä. Varsinkaan henkilön, jolla ei ole mitään omakohtaista antia tähän keskustelunaiheeseen. Kuten totesit, et etsi mitään, koska hyvä on jo löytynyt. Hieno asia sinänsä.
- viestiin
hernettä nenään? kirjoitti:
Ja mistä tiedät minkälainen laiheliini taikka kurvikaunotar täällä päässä istuu? Ties vaikka olisin mies - sellainen realiteetit tajuava järkikundi. Niin, että on hakuammuntaa vetää mitään johtopäätöksiä tuntemattomista taikka määritellä muita ihmisiä. Varsinkaan henkilön, jolla ei ole mitään omakohtaista antia tähän keskustelunaiheeseen. Kuten totesit, et etsi mitään, koska hyvä on jo löytynyt. Hieno asia sinänsä.
jossa valitettiin, että miehet haluavat hoikkia naisia ja minulla on, joten toin omakohtaista antia keskusteluun.
Jos et ole huomannut, niin keskustelupalstoilla määritellään ihmisiä, luokitellaan ja vedetään johtopäätöksiä, kun ei täällä voi yksilöistä puhua. Näin nämä palstat toimivat.
En tosiaan voi tietää millainen transsu siellä on:) - kaikenlaista sitä on
viestiin kirjoitti:
jossa valitettiin, että miehet haluavat hoikkia naisia ja minulla on, joten toin omakohtaista antia keskusteluun.
Jos et ole huomannut, niin keskustelupalstoilla määritellään ihmisiä, luokitellaan ja vedetään johtopäätöksiä, kun ei täällä voi yksilöistä puhua. Näin nämä palstat toimivat.
En tosiaan voi tietää millainen transsu siellä on:)Olet varmaan niitä miehiä, joiden pitää saada sanoa viimeinen sana, vaikkei itse asiasta ole omakohtaista kokemusta. Besserwisser, sano saksalainen.
Enpä rupee umpiseinän kanssa vänkäämään :) - sana kuuluu
kaikenlaista sitä on kirjoitti:
Olet varmaan niitä miehiä, joiden pitää saada sanoa viimeinen sana, vaikkei itse asiasta ole omakohtaista kokemusta. Besserwisser, sano saksalainen.
Enpä rupee umpiseinän kanssa vänkäämään :)minulle:) Pusi, pusi transsuseni.
- mutta et
sana kuuluu kirjoitti:
minulle:) Pusi, pusi transsuseni.
silti ole vastannut "entäs kun alkaa rypyt ja repsotukset"
"meneekö naisesi kiertoon..?"
Ethän toki vanhaa , repsua, velttoa halua, kiihoitu....vai ;)
Eikös sulle ole kiinteä, hoikka nainen namia ;)
Ohitit niiiiiiiiiin sujuvasti itse asian kysymyksessäni :=) - ryppy rakkaudessa
mutta et kirjoitti:
Ohitit niiiiiiiiiin sujuvasti itse asian kysymyksessäni :=)Kyllä se niin on, että harva vanhus on enää kiinteä ja rypytön. Jos naisen arvo ja viehätysvoima perustuu lähes vain ulkonäön virheettömyyteen, niin miten käy sitten kun takuulla se ulkonäkö ei enää iän vuoksi voi olla virheetön..?
Alkuperäinen pointti oli sitäpaitsi se, että minkä takia kaljamahaisetkin ällömiehet OLETTAVAT SAAVANSA luksustason kauniin naisen? Ja kohtelevat siksi tavallisia naisia ylimielisesti!? No, saavathan he - venäjältä ; D - .................
ryppy rakkaudessa kirjoitti:
Kyllä se niin on, että harva vanhus on enää kiinteä ja rypytön. Jos naisen arvo ja viehätysvoima perustuu lähes vain ulkonäön virheettömyyteen, niin miten käy sitten kun takuulla se ulkonäkö ei enää iän vuoksi voi olla virheetön..?
Alkuperäinen pointti oli sitäpaitsi se, että minkä takia kaljamahaisetkin ällömiehet OLETTAVAT SAAVANSA luksustason kauniin naisen? Ja kohtelevat siksi tavallisia naisia ylimielisesti!? No, saavathan he - venäjältä ; D...maksullisia..rahalla..mist vaan saa naisen kuin naisen ja todella sorjan, kiinteän ja "kiihoittuneen".
Mies tuntee olevansa hetken haluttu ja hetkistähän elämä koostuu, mut nämä naiset ei kostu miehestä vaan siitä kulukorvauksesta ja kaupan liukasteesta.
- kahden kauppa - - ne kaikki
vain huvia kirjoitti:
Turha vetää hernettä nenään faktasta, että hoikat naiset kiinostavat miehiä enemmän. Otatte pulttia siitä samalla tavalla kuin joku ilmoittaa olevansa akateeminen. Mitä ei itsellä ole, sitä ei saisi näköjään toisillakaan olla.muutkin miehet sanoo, jotka omaavat jo naisen kotona ja surffailevat suomi 24:lla.
"en mä mitään etsi...vain huvia"
Et ois paremmin osannut asiaa kiteyttää, ihan tosi, fiksu poika ;) - on joukkio
ryppy rakkaudessa kirjoitti:
Kyllä se niin on, että harva vanhus on enää kiinteä ja rypytön. Jos naisen arvo ja viehätysvoima perustuu lähes vain ulkonäön virheettömyyteen, niin miten käy sitten kun takuulla se ulkonäkö ei enää iän vuoksi voi olla virheetön..?
Alkuperäinen pointti oli sitäpaitsi se, että minkä takia kaljamahaisetkin ällömiehet OLETTAVAT SAAVANSA luksustason kauniin naisen? Ja kohtelevat siksi tavallisia naisia ylimielisesti!? No, saavathan he - venäjältä ; Djoilla on alkanut tapahtua tajunnan välähdyksiä. Ovat naimisissa kauniiden ja hoikkien rypyttömien (tai ainakin ovat olleet hankittaessa). Herrat itse ovat ihan ulkonäöllisesti kärkipäätä ja saaneet aikoinaan valkattua ne parhaimman näköiset naiset.
Sitten hakeutuvat tämmöisen läskin elämää ymmärtäväisen naisen seuraan (tieto kulkee juoruten, että harvinaisen hyvä tapaus) suurimmassa osassa tapauksia. Näkevät minut erityisen kauniina ja haluttavana luovat oikeasti ihastuneita katseita ja yrittävät valehdella olevansa vapaalla markkinoillta ( olen ilmoittanut, että katselen vain vapaita)
Ei siinä ovathan nämä niitä parhaan profiilin omistavia miehiä, yli 180cm, laihoja, menestyneitä ja pirun komeita ja varakkaitakin kaiken lisäksi.
Joo sitten he alkavat avautumaan "ex-naisistaan" kuinka ymmärtämättömiä ja itsekkäitä he ovatkaan. Eräskin exmissukka oli pahoinpidellyt miestään jolla on musta vyö karatessa. Nykyinen ikääntynyt vaimo yrittää vetää poskiaan klommolle saadakseen pidetyksi kasvonsa kapeempina ja nuoremman näköisinä, ettei mies katselisi nuorempia.... katselee silti...
Mutta siis hei haloo vaikka ovat alkaneet tajuamaan, että tulipa valittua itselleen täysblondi kumppani, niin voisihan sitä ensin erota ja käydä lävitse erotyö, mutta ei: kaikki palvelijat tänne ja heti...
Kutsun heitä: osasto ikuiset naistenmiehet - viisas tyttö
ne kaikki kirjoitti:
muutkin miehet sanoo, jotka omaavat jo naisen kotona ja surffailevat suomi 24:lla.
"en mä mitään etsi...vain huvia"
Et ois paremmin osannut asiaa kiteyttää, ihan tosi, fiksu poika ;)Ei palstalle kirjoittaminen sentään ole pettämistä, sanoo fiksu poika;) tämähän on loistava paikka tutkailla millaisia ihmiset oikeastaan ovat, miehet ja naiset.
- lenkille 24h
mutta et kirjoitti:
Ohitit niiiiiiiiiin sujuvasti itse asian kysymyksessäni :=)niin pysyy peppu tiukkana ja rinnat topakasti törröllään;) tarvittaessa fiksataan hiukka paikkoja, niin eiköhän se kestä tarvittavat kilometrit ennen paalauksen viemistä;) itse tietenkin sen kuin vain komistun;)
onhan kiinteä ja hoikka minulle naminamia, kaikilla meillä on herkkunsa, jota ei voi vastustaa..... - mitäs olet
viisas tyttö kirjoitti:
Ei palstalle kirjoittaminen sentään ole pettämistä, sanoo fiksu poika;) tämähän on loistava paikka tutkailla millaisia ihmiset oikeastaan ovat, miehet ja naiset.
huomannut, löytänyt todellisesta ihmislajista ?
- mikä mies
lenkille 24h kirjoitti:
niin pysyy peppu tiukkana ja rinnat topakasti törröllään;) tarvittaessa fiksataan hiukka paikkoja, niin eiköhän se kestä tarvittavat kilometrit ennen paalauksen viemistä;) itse tietenkin sen kuin vain komistun;)
onhan kiinteä ja hoikka minulle naminamia, kaikilla meillä on herkkunsa, jota ei voi vastustaa.....antaa tost noin vaan naisensa suomi 24:lle lenkille.
HYVÄ MIES OLET, harmi jos jäät yssin, ku täääääl on niiin namuja miehiä jotka tykkää sporttailla kaikenlaisten neitojen kanssa, ettei vaan mammasi juokse liian kauas:) - ilmaisua
mitäs olet kirjoitti:
huomannut, löytänyt todellisesta ihmislajista ?
Ihmiset pitävät itseään kiinnostavampina kuin ehkä ovat, sekä miehet että naiset. Se on tietty itsetunnon kannalta hyvä juttu, mutta jos sitä ovatkin, niin se ei välity esim. profiileista. Suurimmalla osalla ei ole edellytyksiä tuoda itseään esiin netissä.
Korkeintaan yksi kymmenestä tai kahdestakymmenestä osaa ilmaista itseään persoonallisesti. Esim. miksi yleensä innostuin kommentoimaan ketjua, johtui tuosta molmolmollan hyvästä tekstistä. Se muija osaa ilmaista itseään, joten ihmettelen jos hän hukkaisi aikaa toivottomiin tyyppeihin.
Johtopäätös: fiksuille parin etsiminen netistä on helppoa, hyvät tapaukset erottuvat massasta. Muiden kohtalona on valittaa kuinka vaikeata on löytää ketään. Se on vaikeaa, jos itse hajuttomalla ja mauttomalla profiilillaan kuuluu siihen samaan massaan. Sitä saa mitä antaa:)
Profiilin teko pitäisi antaa mainostoimiston tehtäväksi... - molmolmolla
ilmaisua kirjoitti:
Ihmiset pitävät itseään kiinnostavampina kuin ehkä ovat, sekä miehet että naiset. Se on tietty itsetunnon kannalta hyvä juttu, mutta jos sitä ovatkin, niin se ei välity esim. profiileista. Suurimmalla osalla ei ole edellytyksiä tuoda itseään esiin netissä.
Korkeintaan yksi kymmenestä tai kahdestakymmenestä osaa ilmaista itseään persoonallisesti. Esim. miksi yleensä innostuin kommentoimaan ketjua, johtui tuosta molmolmollan hyvästä tekstistä. Se muija osaa ilmaista itseään, joten ihmettelen jos hän hukkaisi aikaa toivottomiin tyyppeihin.
Johtopäätös: fiksuille parin etsiminen netistä on helppoa, hyvät tapaukset erottuvat massasta. Muiden kohtalona on valittaa kuinka vaikeata on löytää ketään. Se on vaikeaa, jos itse hajuttomalla ja mauttomalla profiilillaan kuuluu siihen samaan massaan. Sitä saa mitä antaa:)
Profiilin teko pitäisi antaa mainostoimiston tehtäväksi...Vai hyvää tekstiä minulla ; ) Olenko sitten naispuoleinen ruuneperi ; D
Kirjoitinkin tuonne alemmas (taitaa mennä syysloma täällä netissä...) siitä, että kirjoitustaito ei takaa "hyvää saalista", koska syystä tai toisesta netissä liikkuvat hyvän kirjoitustaidon omaavat miehet ovat joko: 1. pelimiehiä 2. akateemisia täydellistä prinsessaa etsiviä 3. hyviä kirjoittamaan, mutta live-elämässä syystä tai toisesta vailla sosiaalisia taitoja
Aikaisemmin ajattelin, että jos minulla ja miehellä synkkaa kirjoitellessa, omaamme "samanlaisen aivotoiminnan", niin meillä olisi mahdollisuuksia myös parisuhteeseen. Nykyisin kavahdan jos mies tuottaa hyvää, persoonallista tekstiä... Ja MINÄ en ole naispuoleinen peluri, vaikka osaankin kirjoittaa ; D
(käynyt about 100 sokkotreffeillä, joten kokemusta on) - väitän vastaan
ilmaisua kirjoitti:
Profiilin teko pitäisi antaa mainostoimiston tehtäväksi...Kumppanin löytää ketä tahansa jos oikeasti halua siihen on. Eri asia on yleensä, he ovat miehiä jotka odottavat, että nainen hoitelisi suhdepuolen asiat kuntoon. (tai toista puolta totuudesta en voikkaan nähdä) Missä sitten menee naisella raja hoitaa miehen osuudet on tietysti henkilökohtainen.
Mutta itse on haluttava löytää oikeasti kumppani ja tehtävä asian eteen oikeasti jotain, huomioitava treffeillä kumppania, ei suinkaan laskelmoida omia saamisia, että onko sopivan näköinen tai ikäinen, omaisuutta yms vaan haluttava tutustua oikeasti juuri siihen ihmiseen, eikä odottaa tekemättä mitään toisen hoitavan asian ja jos tämä ei hoida, niin miesten suusta kuuluu ainakin heti: emme olleet samalla aaltopituudella. Ei aaltopituudet löydy jos vain toinen yrittää oikeasti. Onnistumiseen tarvitaan kaksi.
itse en tästä syystä edes treffaile netistä, saisihan sitä ilmaisia kahvituksia miehiltä, mutta kuluttavaa on tuhlata omaa positiivista mieltä palvelijaa odottaviin pessimisteihin jotka eivät halua tehdä asioiden eteen juuri mitään. Tämän ikäiset miehet valitettavan harvoin ovat kanssani samalla aaltopituudella. Löytyy niitä jotka "kokeilisivat" mutta kyllä tunteen täytyy olla niin, että sitä joko ihastuu ja haluaa juuri tämän ihmisen, ei sitä viitsi näitä naistenmiehiä katsella jotka eivät osaa päättää mitä tai kenet monista haluaisivat ei rinnalleen vaan kokeiltavaksi josko löytyisi parempaa "palvelua" kun edellisiltä kokelailta.
Elämäni on nyt, eikä silloin kun jahkailijoille sopii.
Nämä naistenmiehet valitettavasti imevät energian naisilta jotka ihan oikeasti haluavat oman kullan josta huomaa, että tämän ajatukset ovat suuntautuneet kokonaan naiseen.
Vievät energian, luottamuksen onnistumiseen ja itseensäkin pahimmassa tapauksessa. Jahkailevat ja päättämättömät miehet ovat aina väärässä paikassa tukahduttamassa toivoa sielä missä sitä olisi tarjolla oikeasti. Paljon helpompi kohdata mahdollisia kumppaneita muualla kuin netissä. Hyvän avoimen luonteen huomaa hetkessä. - tyyppi:)
molmolmolla kirjoitti:
Vai hyvää tekstiä minulla ; ) Olenko sitten naispuoleinen ruuneperi ; D
Kirjoitinkin tuonne alemmas (taitaa mennä syysloma täällä netissä...) siitä, että kirjoitustaito ei takaa "hyvää saalista", koska syystä tai toisesta netissä liikkuvat hyvän kirjoitustaidon omaavat miehet ovat joko: 1. pelimiehiä 2. akateemisia täydellistä prinsessaa etsiviä 3. hyviä kirjoittamaan, mutta live-elämässä syystä tai toisesta vailla sosiaalisia taitoja
Aikaisemmin ajattelin, että jos minulla ja miehellä synkkaa kirjoitellessa, omaamme "samanlaisen aivotoiminnan", niin meillä olisi mahdollisuuksia myös parisuhteeseen. Nykyisin kavahdan jos mies tuottaa hyvää, persoonallista tekstiä... Ja MINÄ en ole naispuoleinen peluri, vaikka osaankin kirjoittaa ; D
(käynyt about 100 sokkotreffeillä, joten kokemusta on)sieltä Seinäjoelta, kun kerran kirjoitustaidotonta kaipaat:) 100 sokkotreffiä, apua!!!!!!! ihan menee coolit väreet.
Nyt epäilen ettet tiedä itsekään mitä etsit, tuo on täydellistä hakuammuntaa. Jos minulla olisi profiili, en välittäisi tavata noin ahkeraa naista. Luulisi 10-20 kerrasta ymmärtävän, ettei sitä oikeaa voi täältä löytää. - ihastumiselta
väitän vastaan kirjoitti:
Kumppanin löytää ketä tahansa jos oikeasti halua siihen on. Eri asia on yleensä, he ovat miehiä jotka odottavat, että nainen hoitelisi suhdepuolen asiat kuntoon. (tai toista puolta totuudesta en voikkaan nähdä) Missä sitten menee naisella raja hoitaa miehen osuudet on tietysti henkilökohtainen.
Mutta itse on haluttava löytää oikeasti kumppani ja tehtävä asian eteen oikeasti jotain, huomioitava treffeillä kumppania, ei suinkaan laskelmoida omia saamisia, että onko sopivan näköinen tai ikäinen, omaisuutta yms vaan haluttava tutustua oikeasti juuri siihen ihmiseen, eikä odottaa tekemättä mitään toisen hoitavan asian ja jos tämä ei hoida, niin miesten suusta kuuluu ainakin heti: emme olleet samalla aaltopituudella. Ei aaltopituudet löydy jos vain toinen yrittää oikeasti. Onnistumiseen tarvitaan kaksi.
itse en tästä syystä edes treffaile netistä, saisihan sitä ilmaisia kahvituksia miehiltä, mutta kuluttavaa on tuhlata omaa positiivista mieltä palvelijaa odottaviin pessimisteihin jotka eivät halua tehdä asioiden eteen juuri mitään. Tämän ikäiset miehet valitettavan harvoin ovat kanssani samalla aaltopituudella. Löytyy niitä jotka "kokeilisivat" mutta kyllä tunteen täytyy olla niin, että sitä joko ihastuu ja haluaa juuri tämän ihmisen, ei sitä viitsi näitä naistenmiehiä katsella jotka eivät osaa päättää mitä tai kenet monista haluaisivat ei rinnalleen vaan kokeiltavaksi josko löytyisi parempaa "palvelua" kun edellisiltä kokelailta.
Elämäni on nyt, eikä silloin kun jahkailijoille sopii.
Nämä naistenmiehet valitettavasti imevät energian naisilta jotka ihan oikeasti haluavat oman kullan josta huomaa, että tämän ajatukset ovat suuntautuneet kokonaan naiseen.
Vievät energian, luottamuksen onnistumiseen ja itseensäkin pahimmassa tapauksessa. Jahkailevat ja päättämättömät miehet ovat aina väärässä paikassa tukahduttamassa toivoa sielä missä sitä olisi tarjolla oikeasti. Paljon helpompi kohdata mahdollisia kumppaneita muualla kuin netissä. Hyvän avoimen luonteen huomaa hetkessä.Toivot löytäväsi miehen joka retkahtaisi sinuun heti. En usko että keski-ikäinen mies toimii niin, jos ei ole itse jotenkin epätoivoinen. Itse ainakin haluaisin tutustua ensin paremmin.
- molmolmollaamaija
tyyppi:) kirjoitti:
sieltä Seinäjoelta, kun kerran kirjoitustaidotonta kaipaat:) 100 sokkotreffiä, apua!!!!!!! ihan menee coolit väreet.
Nyt epäilen ettet tiedä itsekään mitä etsit, tuo on täydellistä hakuammuntaa. Jos minulla olisi profiili, en välittäisi tavata noin ahkeraa naista. Luulisi 10-20 kerrasta ymmärtävän, ettei sitä oikeaa voi täältä löytää.Tiedän tasan tarkkaan mitä haluan, ja tiedän myös minkälaisen/luonteisen miehen kanssa kestävä suhde olisi mahdollinen. Ennemminkin sanoisin niin, että miehet eivät tiedä mitä haluavat.
Elämäntilanteeni ei salli baareissa juoksemista, enkä siellä välitä juostakaan. Työ/opiskelu/harrastus/ystäväpiiristä ei löydy miestä. Bussipysäkillä on vain parikymppisiä opiskelijapoikia, joille vosin olla äiti. Mistä muualta voi miestä etsiä, kuin netistä? - tiedät?
molmolmollaamaija kirjoitti:
Tiedän tasan tarkkaan mitä haluan, ja tiedän myös minkälaisen/luonteisen miehen kanssa kestävä suhde olisi mahdollinen. Ennemminkin sanoisin niin, että miehet eivät tiedä mitä haluavat.
Elämäntilanteeni ei salli baareissa juoksemista, enkä siellä välitä juostakaan. Työ/opiskelu/harrastus/ystäväpiiristä ei löydy miestä. Bussipysäkillä on vain parikymppisiä opiskelijapoikia, joille vosin olla äiti. Mistä muualta voi miestä etsiä, kuin netistä?Ja silti olet treffannut sujuvakynäisiä pelimiehiä ja bensanhajuisia mörököllejä? Minusta haarukkasi on aika lavea. Voisit parantaa hakuammuntasi osumatarkkuutta.
Ja onko se miehen tietämättömyys, sitä ettei ne ensitreffeillä oe ihan lääpällään, vaan haluavat miettiä asiaa? - eri rotua
ihastumiselta kirjoitti:
Toivot löytäväsi miehen joka retkahtaisi sinuun heti. En usko että keski-ikäinen mies toimii niin, jos ei ole itse jotenkin epätoivoinen. Itse ainakin haluaisin tutustua ensin paremmin.
kokeilijat ja tosissaan olevat. Ihminen ketä haluaa löytää tosissaan ihmisen tai ihastuu todellisesti ja ehdottomasti, niin ei hän laske toisen vikoja vaan etsii hyviä puolia sen sijaan. Tässä iässä jo monet ovat ymmärtäneet, että ihminen ei ole kauhean täydellinen, eikä tarvitsekaan. Avoimuus ja luottamus on sellaisessa suhteessa päivän sana. Ilman niitä vain valkkaa ja on kronkeli ;D
Kyllä he ovat olleet ihan kaukana epätoivoisista tapauksista joihin olen tutustunut, päinvastoin minä en yllä kenties heidän tasolleen. - molmolmollaamaija
tiedät? kirjoitti:
Ja silti olet treffannut sujuvakynäisiä pelimiehiä ja bensanhajuisia mörököllejä? Minusta haarukkasi on aika lavea. Voisit parantaa hakuammuntasi osumatarkkuutta.
Ja onko se miehen tietämättömyys, sitä ettei ne ensitreffeillä oe ihan lääpällään, vaan haluavat miettiä asiaa?Viitaten aiempaan kirjoitukseeni,toistan, että en alussa tunnistanut pelimiehiä, koska olin täysin vihreä nettideittailussa. Ja se, että mies haisee treffeillä bensalle, ei tule ilmi profiilista. Siisteyttä ei todellakaan voi lukea rivien välistä! Epäsiistejä ihmisiä löytyy jokaisesta yhteiskuntaluokista, ja se on täysin riippumatonta kirjoitustaidosta, puhumattakaan harrastuksista tms. Ikävä kyllä profiiliin ei voi sisällyttää hajuaan... Ja nämäkin bensanhajuiset miehet tapasin jo aikaa sitten. Nyttemmin olen hyvin ronkeli lähtemään enää treffeille kenenkään kanssa.
Syy siihen, että olen lähtenyt treffeille niiden(kin) miesten kanssa, jotka eivät ole sujuvasanaisia kirjoittajia tai selvästikään koulutustasoltaan korkealla, on se että sellaisellakin ihmisellä voi olla suuri ja lämmin sydän ja kyky rakastaa aidosti. Yllättäen voi jopa löytyä yhteisiä kiinnostuksenkohteita, sama taajuus livessä, ja jopa samanlainen huumorintaju. Kemiaa. Aarteita/helmiä voi löytyä mistä tahansa. Minulla on ystäviä(akateemisia/AMK-taustaisia pääosin), jotka ovat älykkäitä, ja osaavat halutessaan kirjoittaa sujuvasti, mutta eivät halua kirjoittaa, vaan puhua. Tällaiset ihmiset eivät esim. lähetä tekstareita, vaan aina soittavat. Eli sekään, että ihminen ei "kirjoita" ei ole aina sen merkki että he olisivat kirjoitustaidottomia, saati tyhmiä.
Sotket nyt minut johonkin muuhun kirjoittajaan, tai yleistät vaan, sanomalla että "miehet eivät ole heti lääpällään". Harmiksesi tapaamani miehet ovat lähes aina halunneet tavata minut uudestaan. Olen saanut vain harvoin pakit. Minä olen ollut se osapuoli, joka on halunnut vetäytyä miettimään. En siis kuulu siihen narisijaryhmään, joka pakit saatuaan alkaa haukkua tuntematonta peluriksi. - sinulle.....
ilmaisua kirjoitti:
Profiilin teko pitäisi antaa mainostoimiston tehtäväksi..."fiksu poika"
enempää tartte ei selitellä - ja pahaksi
tiedät? kirjoitti:
Ja silti olet treffannut sujuvakynäisiä pelimiehiä ja bensanhajuisia mörököllejä? Minusta haarukkasi on aika lavea. Voisit parantaa hakuammuntasi osumatarkkuutta.
Ja onko se miehen tietämättömyys, sitä ettei ne ensitreffeillä oe ihan lääpällään, vaan haluavat miettiä asiaa?väärinymmärrykseksi. Tahallisestiko? Ei ole kysymys mistään "ensitreffeillä lääpällään olosta", vaan ihan silkasta asiallisesta, herrasmiesmäisestä ja kohteliaasta käyttäytymisestä. Harva aikuinen järkinainen odottaa mitään miestä lääpällään edessään ensitreffeillä kahvilassa. Eikä edes toisella eikä kolmannella kerralla. Semmoiset sadut on taakse jääneitä teiniunelmia, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden tajuisen fiksun naisen kanssa. Mutta, jos mies alkaa ensitreffeillä mittailla ja tenttailla kaikenmaailman asioista kuten liikuntaharrastuksista, painosta, pituudesta, työstä, palkasta liian tarkoitushakuisesti, jää juttu omasta puolestani siihen. En minäkään sellaisia mieheltä utele ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että ne eivät ensinnäkään kuulu minulle tuntemattomalle ja toiseksi ne eivät ole kiinnostuksen kohteinani päällimmäisenä. Jos sitten suhteella alkaa olla jatkomahdollisuuksia, näihin asioihin palataan myöhemmin. Miehen olemuksesta ja käytöksestä pystyy tarkkasilmäinen nainen päättelemään jo aika paljon.
- sinne
sinulle..... kirjoitti:
"fiksu poika"
enempää tartte ei selitellähalihali ja naminami;)
- ymmärsin
Viitaten aiempaan kirjoitukseeni,toistan, että en alussa tunnistanut pelimiehiä, koska olin täysin vihreä nettideittailussa. Ja se, että mies haisee treffeillä bensalle, ei tule ilmi profiilista. Siisteyttä ei todellakaan voi lukea rivien välistä! Epäsiistejä ihmisiä löytyy jokaisesta yhteiskuntaluokista, ja se on täysin riippumatonta kirjoitustaidosta, puhumattakaan harrastuksista tms. Ikävä kyllä profiiliin ei voi sisällyttää hajuaan... Ja nämäkin bensanhajuiset miehet tapasin jo aikaa sitten. Nyttemmin olen hyvin ronkeli lähtemään enää treffeille kenenkään kanssa.
Syy siihen, että olen lähtenyt treffeille niiden(kin) miesten kanssa, jotka eivät ole sujuvasanaisia kirjoittajia tai selvästikään koulutustasoltaan korkealla, on se että sellaisellakin ihmisellä voi olla suuri ja lämmin sydän ja kyky rakastaa aidosti. Yllättäen voi jopa löytyä yhteisiä kiinnostuksenkohteita, sama taajuus livessä, ja jopa samanlainen huumorintaju. Kemiaa. Aarteita/helmiä voi löytyä mistä tahansa. Minulla on ystäviä(akateemisia/AMK-taustaisia pääosin), jotka ovat älykkäitä, ja osaavat halutessaan kirjoittaa sujuvasti, mutta eivät halua kirjoittaa, vaan puhua. Tällaiset ihmiset eivät esim. lähetä tekstareita, vaan aina soittavat. Eli sekään, että ihminen ei "kirjoita" ei ole aina sen merkki että he olisivat kirjoitustaidottomia, saati tyhmiä.
Sotket nyt minut johonkin muuhun kirjoittajaan, tai yleistät vaan, sanomalla että "miehet eivät ole heti lääpällään". Harmiksesi tapaamani miehet ovat lähes aina halunneet tavata minut uudestaan. Olen saanut vain harvoin pakit. Minä olen ollut se osapuoli, joka on halunnut vetäytyä miettimään. En siis kuulu siihen narisijaryhmään, joka pakit saatuaan alkaa haukkua tuntematonta peluriksi.kuten sujuvasta ilmaisusta aluksi päättelin, olet fiksu nainen. Mutta yhä olen sitä mieltä, että jos ennen treffejä vaihtelee viestejä ahkeraan, niin varmaan se bensa alkaa viesteissä haista.
Olet oikeassa, että suuri sydän voi olla kellä vaan, taidat vaan olla aika joviaali, kun olet antanut mahdollisuuden niin monen tutustua mainioon persoonaasi. Moni kun luottaa hyvin paljon esim. koulutukseen tms. tehdässään ennakkokarsintaa.
Itselläni ei olisi kanttia "kuulustella" naista vaikka pidänkin itseäni aika haluttavana:) Minusta sellainen kertoo huonosta kasvatuksesta tai sivistystasosta. Mutta ehkä näin vain tapahtuu. Paha sanoa, ei ole kokemusta treffeistä.
Ei epäilystä ettetkö löytäisi omaasi. - hattuun!
eri rotua kirjoitti:
kokeilijat ja tosissaan olevat. Ihminen ketä haluaa löytää tosissaan ihmisen tai ihastuu todellisesti ja ehdottomasti, niin ei hän laske toisen vikoja vaan etsii hyviä puolia sen sijaan. Tässä iässä jo monet ovat ymmärtäneet, että ihminen ei ole kauhean täydellinen, eikä tarvitsekaan. Avoimuus ja luottamus on sellaisessa suhteessa päivän sana. Ilman niitä vain valkkaa ja on kronkeli ;D
Kyllä he ovat olleet ihan kaukana epätoivoisista tapauksista joihin olen tutustunut, päinvastoin minä en yllä kenties heidän tasolleen.Kai keski-ikäisen kuuluu ensin katsoa kenen kanssa aikoo loppuelämänsä viettää. En ymmärrä nelikymppisiä, jotka ovat heti ensimetreillä ihan pää sekaisin toisesta:) etenkään jos ei ole tarkoitus lisää lapsia hankkia. Ei se silti tarkoita että olisi kronkeli. Jäitä hattuun!
- molmolmolla
ymmärsin kirjoitti:
kuten sujuvasta ilmaisusta aluksi päättelin, olet fiksu nainen. Mutta yhä olen sitä mieltä, että jos ennen treffejä vaihtelee viestejä ahkeraan, niin varmaan se bensa alkaa viesteissä haista.
Olet oikeassa, että suuri sydän voi olla kellä vaan, taidat vaan olla aika joviaali, kun olet antanut mahdollisuuden niin monen tutustua mainioon persoonaasi. Moni kun luottaa hyvin paljon esim. koulutukseen tms. tehdässään ennakkokarsintaa.
Itselläni ei olisi kanttia "kuulustella" naista vaikka pidänkin itseäni aika haluttavana:) Minusta sellainen kertoo huonosta kasvatuksesta tai sivistystasosta. Mutta ehkä näin vain tapahtuu. Paha sanoa, ei ole kokemusta treffeistä.
Ei epäilystä ettetkö löytäisi omaasi.Myönnän olevani malttamaton, kun menen treffeille "liian" aikaisin. On vain siitäkin puolesta kokemusta alkuaikojen deittailusta, että kirjoiteltiin viikkokausia, ja sitä oli jo lähes ihastunut, mutta kun tapaamisen aika tuli, oli toinen livessä niin suuri pettymys. ettei juttu luistanut laisinkaan. Se surullisenkuuluisa kemia puuttui täysin. Kyllä sitä fyysistä vetovoimaa täytyy olla, sen henkisen lisäksi, että suhde onnistuisi. Ja ennenkuin joku taas kohahtaa että olen muka ulkonäkökeskeinen, niin vakuutan että se kemia ei ole siitä kiinni!
"Koulutus" ei ole aina tae "sivistyksestä". Itse olen kouluttautunut vasta aikuisena, ja voisi jopa sanoa, että se "vähensi" yleissivistystäni, koska opiskeluaikanani ei ollut aikaa lukea muuta kuin opintoihin liittyvää kirjallisuutta. Normaaliolosuhteissa olisin ehtinyt ahmia valtavan määrän tietoa tietoa laidasta laitaan tuona aikana. Uskoisin osaavani myös hyödyntää tuota tietoa, enkä vain luehaukionkalahaukionkala...
Läheisin ystäväni on "vain" lukion käynyt, eikä mitään muuta sen lisäksi. Hän on sekä käytökseltään, että ajattelutavaltaan/kyvyiltään sivistyneempi kuin valtaosa ihmisistä, etenkin kuin moni tapaamani maisteri.
En löydä ; ( - takuuvarmasti
molmolmolla kirjoitti:
Myönnän olevani malttamaton, kun menen treffeille "liian" aikaisin. On vain siitäkin puolesta kokemusta alkuaikojen deittailusta, että kirjoiteltiin viikkokausia, ja sitä oli jo lähes ihastunut, mutta kun tapaamisen aika tuli, oli toinen livessä niin suuri pettymys. ettei juttu luistanut laisinkaan. Se surullisenkuuluisa kemia puuttui täysin. Kyllä sitä fyysistä vetovoimaa täytyy olla, sen henkisen lisäksi, että suhde onnistuisi. Ja ennenkuin joku taas kohahtaa että olen muka ulkonäkökeskeinen, niin vakuutan että se kemia ei ole siitä kiinni!
"Koulutus" ei ole aina tae "sivistyksestä". Itse olen kouluttautunut vasta aikuisena, ja voisi jopa sanoa, että se "vähensi" yleissivistystäni, koska opiskeluaikanani ei ollut aikaa lukea muuta kuin opintoihin liittyvää kirjallisuutta. Normaaliolosuhteissa olisin ehtinyt ahmia valtavan määrän tietoa tietoa laidasta laitaan tuona aikana. Uskoisin osaavani myös hyödyntää tuota tietoa, enkä vain luehaukionkalahaukionkala...
Läheisin ystäväni on "vain" lukion käynyt, eikä mitään muuta sen lisäksi. Hän on sekä käytökseltään, että ajattelutavaltaan/kyvyiltään sivistyneempi kuin valtaosa ihmisistä, etenkin kuin moni tapaamani maisteri.
En löydä ; (Tulen aivan uteliaaksi;) millainen ihminen siellä on. Oletko yhtä kova puhumaan kuin kirjoittamaan? Noin perusteellisia perusteluja ei ole kenellään:)
Kumma ettei kukaan ole tänne vielä ilmoittautunut sinua poimimaan.... - hiileen
hattuun! kirjoitti:
Kai keski-ikäisen kuuluu ensin katsoa kenen kanssa aikoo loppuelämänsä viettää. En ymmärrä nelikymppisiä, jotka ovat heti ensimetreillä ihan pää sekaisin toisesta:) etenkään jos ei ole tarkoitus lisää lapsia hankkia. Ei se silti tarkoita että olisi kronkeli. Jäitä hattuun!
Ja lämpö tarttuu. Minä taas en ymmärrä viilipyttyjä, täydellisyyden tavoittelua, pilkkujen sijoittelua, ehtoopuolen odottelua. Elämäni on niin lyhyt, en halua valkata ominaisuuksien mukaan ihmistä itselleni, voisin toki tehdä niin mutta en vain halua. Vaan ihastua tulisesti jos joku tuntuu hyvältä ajattelevalta ihmiseltä niin huolin hänet karvoineen päivineen. Olen löytänyt uutta energiaa itsessäni, en halua hukata sitä. Tunnetta joko on tai sitten etsii vain ystävää seurakseen vanhoille päiville jöllöttämään rinnalleen ;D
Kai sitten on vielä lastenteko vuosia jäljellä, kun kaipaan kuumaa seksiäkin, enkä mitään rutiinijuttua ;D - ..........................
sinne kirjoitti:
halihali ja naminami;)
JÄK...olet kuvo...tiedät sen itsekkin....
Saman asian olen huomannut, nimenomaan keski-ikäisissä miehissä. Kumma kyllä, itseäni nuoremmat(n.30v) miehet tuntuvat hyväksyvän paremmin naisen juuri sellaisena kuin on, kaikkine pikkuvikoineen. Ja käytöstavatkin ovat usein nuoremmilla miehillä huomattavasti paremmat, osaavat ottaa vastaan myös pakit,ilman mitään ihmeellisiä raivokohtauksia. Mutta ilmoitapa tällaiselle 40 miehelle, että nyt ei oikein nappaa, niin saat kuulla olevasi mikä lie hutsu/lutka/läski, jolla ei ole toivoakaan löytää miestä ikinä. Nooh, karkea yleistys tämäkin, onhan niitä kunnollisiakin joukossa, jopa täällä netissä, mutta sääntö tämä tuntuu enemmän olevan , kuin poikkeus.
- toisinpäin
Ei ikääntyvä nainenkaan kestä kritiikkiä. Se on katsos se ikä mikä tekee kärttyisäksi, peli on ikään kuin menetetty. Nuorempi ei välitä, koska miehiä/naisia menee ja tulee. Vanhana ottaa kaiken niin vakavasti, toista kytätään ja kuulustellaan, että onko tuo nyt se oikea vai ei. Vanhana ei oikein ole aikaa ja halua virhearviointeihin. Nuoruuteen taas töppäilyt kuuluvat.
toisinpäin kirjoitti:
Ei ikääntyvä nainenkaan kestä kritiikkiä. Se on katsos se ikä mikä tekee kärttyisäksi, peli on ikään kuin menetetty. Nuorempi ei välitä, koska miehiä/naisia menee ja tulee. Vanhana ottaa kaiken niin vakavasti, toista kytätään ja kuulustellaan, että onko tuo nyt se oikea vai ei. Vanhana ei oikein ole aikaa ja halua virhearviointeihin. Nuoruuteen taas töppäilyt kuuluvat.
sekin ole ihan yksilökohtaista, kuinka ne kritiikit vastaanotetaan, kuten myös se, kuinka ne esitetään..
Asiat kun voi esittää niin monin tavoin =)- ei profiilia
Bristol_Cream kirjoitti:
sekin ole ihan yksilökohtaista, kuinka ne kritiikit vastaanotetaan, kuten myös se, kuinka ne esitetään..
Asiat kun voi esittää niin monin tavoin =)Kun laittaa profiilin, ottaa riskin läskikritiikistä. Kuuluu pelin henkeen:) Myös punaisen tukan yhdistää herkästi punaisiin lyhtyihin..
ei profiilia kirjoitti:
Kun laittaa profiilin, ottaa riskin läskikritiikistä. Kuuluu pelin henkeen:) Myös punaisen tukan yhdistää herkästi punaisiin lyhtyihin..
onneksi kestän sitä kritiikkiä =)
On myöskin niin, ettei kaikkien piirteistä vain voi pitää. Yhden mielestä olen läski, toisen mielestä normaali, ei kaikkia voi miellyttää, enkä sitä edes halua..- riittää
Bristol_Cream kirjoitti:
onneksi kestän sitä kritiikkiä =)
On myöskin niin, ettei kaikkien piirteistä vain voi pitää. Yhden mielestä olen läski, toisen mielestä normaali, ei kaikkia voi miellyttää, enkä sitä edes halua..tuolla ulkonäöllä, joten yksi helmi pulpahtaa paskan seasta pintaan jossain vaiheessa.
- ero mielestäni selvä
ei profiilia kirjoitti:
Kun laittaa profiilin, ottaa riskin läskikritiikistä. Kuuluu pelin henkeen:) Myös punaisen tukan yhdistää herkästi punaisiin lyhtyihin..
Eikö sinun mielestäsi läskikritiikki = moukkamaisuus. En voi kuvitella kenenkään tuntemani ja tietämäni herrasmiehen koskaan mainitsevan moisesta asiasta suoraan naiselle - puhumattakaan tuntemattomalle. Ei oikeastaan missään tilanteessa. Ehkä olen sen ajan ja kulttuurin kasvatti, jossa opetettiin tytöille ja pojille hienotunteisuutta ja käytöstapoja. En minäkään menisi koskaan töksäyttelemään miehelle hänen henkilökohtaisista ominaisuuksistaan. On olemassa muitakin keinoja häipyä vähin äänin paikalta.
- moukille
ero mielestäni selvä kirjoitti:
Eikö sinun mielestäsi läskikritiikki = moukkamaisuus. En voi kuvitella kenenkään tuntemani ja tietämäni herrasmiehen koskaan mainitsevan moisesta asiasta suoraan naiselle - puhumattakaan tuntemattomalle. Ei oikeastaan missään tilanteessa. Ehkä olen sen ajan ja kulttuurin kasvatti, jossa opetettiin tytöille ja pojille hienotunteisuutta ja käytöstapoja. En minäkään menisi koskaan töksäyttelemään miehelle hänen henkilökohtaisista ominaisuuksistaan. On olemassa muitakin keinoja häipyä vähin äänin paikalta.
Niin sen näen, ei täällä kaikkein fiksuimmat herrasmiehet ja hienotunteisimmat naiset viihdy. Kai jokainen myöntää, että tämä on tavisten kohtauspaikka, noin pääsääntöisesti.
- mitään vaatimuksia...??
-185cm
-80kg
-tumma
(mielellään varakas)
Mitä te suominaiset kuvittelette, maailman lihavimpina kuvittelette voivanne vaatia miesmalleja itsellenne?? Livavuuden lisäksi olette tyhmiäkin. mitään vaatimuksia...?? kirjoitti:
-185cm
-80kg
-tumma
(mielellään varakas)
Mitä te suominaiset kuvittelette, maailman lihavimpina kuvittelette voivanne vaatia miesmalleja itsellenne?? Livavuuden lisäksi olette tyhmiäkin.lähinnä kyselisin, mutta taitaa olla aika turhaa joidenkin kohdalla =)
Itse en ole oikeastaan "vaatinut" muuta kuin, että sisältä löytyisi IHMINEN... No, treffiprofiili on poissa, en jaksanut sitä lajia enää. Jos sitten live-elämässä onnistaisi paremmin =0
- ...
Milloinkohan tällaiset naiset ymmärtävät sen, että ihmisten asema parisuhde markkinoilla muuttuu iän mukana. Ne keski-ikäiset miehet joilla on kysyntää voivat valita ja miksi he silloin tyytyisivät johonkin, jota eivät halua? Miksi pitäisi? Tämä on samaa kuin se mitä halutut naiset harrastavat parikymppisinä. Nuorempi nainen vain on tavalliselle miehelle haluttavampi kuin vanhempi. Toki poikkeuksiakin tähän löytyy, mutta he ovat vähemmistössä ja moni on poikkeus myös siksi, että heillä EI oikeasti ole varaa valita ja he ovat epätoivoisia. Laskekoon keski-ikäinen nainen omaa rimaansa sen sijaan, että vollottaa täällä miesten korkeista vaatimuksista.
- molmolomolllla
Kyse oli kuule lähinnä siitä, että sellaiset miehet JOILLA EI OLE VARAA VALITA, esittävät niitä vaatimuksia, ja vieläpä ylimielisinä. Ainakaan tämä molla ei ole saanut pakkeja noilta esimerkkitapauksilta - sorry.
- rimaa laskisi
kun ne keski-ikäiset juoksevat nuorten naisten perässä?
- leidi nelkyt
rimaa laskisi kirjoitti:
kun ne keski-ikäiset juoksevat nuorten naisten perässä?
Jotkut yli 10v suhteessa olleet miehet ovat unohtaneet välillä katsoa peiliin. Mutta eiköhän se totuus lopulta paljastu näillekin reppanoille.
Oletteko muuten naiset huomanneet: sinkkuna pitkään pyörineet eivät ole ollenkaan niin valikoivia?
Myös itseään nuorempia miehiä olisi helppo saada, kun niitä on vapailla markkinoilla enemmän. Vielä olen pyristellyt tätä vaihtoehtoa vastaan, mutta enpä tiedä kauanko jaksan. - ...
molmolomolllla kirjoitti:
Kyse oli kuule lähinnä siitä, että sellaiset miehet JOILLA EI OLE VARAA VALITA, esittävät niitä vaatimuksia, ja vieläpä ylimielisinä. Ainakaan tämä molla ei ole saanut pakkeja noilta esimerkkitapauksilta - sorry.
heillä on varaa valita. He ovat esim. selvästi valinneet, että yksinäisyyskin on parempi vaihtoehto kuin suhde sellaiseen naiseen, joka ei oikeasti kiinnosta. Parempi olla yksin kuin vain suhteessa vain suhteen vuoksi. Tuollaisesta selkärankaisuudesta pitäisi pikemminkin kehua näitä miehiä!
- Rouva40v
leidi nelkyt kirjoitti:
Jotkut yli 10v suhteessa olleet miehet ovat unohtaneet välillä katsoa peiliin. Mutta eiköhän se totuus lopulta paljastu näillekin reppanoille.
Oletteko muuten naiset huomanneet: sinkkuna pitkään pyörineet eivät ole ollenkaan niin valikoivia?
Myös itseään nuorempia miehiä olisi helppo saada, kun niitä on vapailla markkinoilla enemmän. Vielä olen pyristellyt tätä vaihtoehtoa vastaan, mutta enpä tiedä kauanko jaksan.ottaa itseään nuorempi mies!
Oma aviomieheni on minua 5v nuorempi. Ihan hyvä ikäero.
Miehellä "toiminnallisuus" loppuu kuitenkin paljon nuorempana kuin naisella, joten miehen on parempi olla nuorempi. - eräswoman
leidi nelkyt kirjoitti:
Myös itseään nuorempia miehiä olisi helppo saada, kun niitä on vapailla markkinoilla enemmän. Vielä olen pyristellyt tätä vaihtoehtoa vastaan, mutta enpä tiedä kauanko jaksan.Itse matkailen 13 vuotta itseäni nuoremman miehen kanssa ja paremmin ei voi asiat luonnistaa. Kummallakin aikuiset lapset, asunto maksettu ym. Mies ei halua ottaa paineita nuorempien naisten vaatimuksista tai uusioperheestä. Yhden perheen saaminen aikuisiksi on hänelle riittänyt niinkuin itsellenikin. Miksi vanhempaa miestä katselet, ei kannata, kun fiksuja nuorempiakin on tarjolla ; )
- kokeile :)
leidi nelkyt kirjoitti:
Myös itseään nuorempia miehiä olisi helppo saada, kun niitä on vapailla markkinoilla enemmän. Vielä olen pyristellyt tätä vaihtoehtoa vastaan, mutta enpä tiedä kauanko jaksan.Kyllähän tuo peiliin katsominen välillä unohtuu joiltakin naisiltakin.
Itse (40v) olen aina yrittänyt hoitaa itseäni äitini evästyksin: Liiku, harrasta vaikka kotona jumppaa ja hoida ihoasi. Hyvin on toiminut.
Ja kokeile niitä nuorempia miehiä, älä pyristele vastaan :) - eiks vaan?
eräswoman kirjoitti:
Itse matkailen 13 vuotta itseäni nuoremman miehen kanssa ja paremmin ei voi asiat luonnistaa. Kummallakin aikuiset lapset, asunto maksettu ym. Mies ei halua ottaa paineita nuorempien naisten vaatimuksista tai uusioperheestä. Yhden perheen saaminen aikuisiksi on hänelle riittänyt niinkuin itsellenikin. Miksi vanhempaa miestä katselet, ei kannata, kun fiksuja nuorempiakin on tarjolla ; )
Koska olet vanhempi, hän ei kehtaa liikkua julkisesti seurassasi. Ulkomailla kukaan ei ole näkemässä. Olet ehkä ns. piilopano.
Mies ei kehtaa kavereilleen näyttää yli 10 vuotta vanhempaa naista millään, jos tässä ei ole jotain todella luksusta.
Vanhempi nainen on väistämättä ikään kuin äitihahmo, ja miehessä täytyy olla silloin jotain vikaa. Niin se vain valitettavasti on. - eräswoman
eiks vaan? kirjoitti:
Koska olet vanhempi, hän ei kehtaa liikkua julkisesti seurassasi. Ulkomailla kukaan ei ole näkemässä. Olet ehkä ns. piilopano.
Mies ei kehtaa kavereilleen näyttää yli 10 vuotta vanhempaa naista millään, jos tässä ei ole jotain todella luksusta.
Vanhempi nainen on väistämättä ikään kuin äitihahmo, ja miehessä täytyy olla silloin jotain vikaa. Niin se vain valitettavasti on.kirjoittamattomien sääntöjen mukaan, että naisen pitää olla vähintään 10 v miestä nuorempi jne. Toisille se on pakkomielle, onnekseni ei kaikille miehille. Että matkustamme ulkomaille, missä ei tunneta? Olemme tosiaan matkailleet ulkomaillakin, mutta tarkoitin matkustamisella ihan tavallisia arkisia kuvioita, ystävien tapaamisia ja ei avomieheni tarvitse minua hävetä työkavereittensa edessä. Ei todella ikäeroasiat aina tuota häpeää, toisille kyllä. Enemmän häpeisin, jos olisin mies, että rinnalla kulkisi 20 vuotias "ottotytär", joka vannoisi rakkauttaan vanhalle äijän käppärälle, se olisi todella noloa. Nykyajan 50 naiset eivät ole mummeleita, vaan liikuntaa plus muita aktiviteetteja harrastavia, työelämässä täyspäiväisessä työssä olevia. Jokainen taaplatkoon tyylillään, pääasia, että on itse kumppaninsa kanssa tyytyväinen. Ja tyytyväinen ihminen on työyhteisössäkin hyvin toisten kanssa toimeentuleva. Löytyköön onni miten hyvänsä, pääasia, että löytyy : )
- sorry!
eräswoman kirjoitti:
kirjoittamattomien sääntöjen mukaan, että naisen pitää olla vähintään 10 v miestä nuorempi jne. Toisille se on pakkomielle, onnekseni ei kaikille miehille. Että matkustamme ulkomaille, missä ei tunneta? Olemme tosiaan matkailleet ulkomaillakin, mutta tarkoitin matkustamisella ihan tavallisia arkisia kuvioita, ystävien tapaamisia ja ei avomieheni tarvitse minua hävetä työkavereittensa edessä. Ei todella ikäeroasiat aina tuota häpeää, toisille kyllä. Enemmän häpeisin, jos olisin mies, että rinnalla kulkisi 20 vuotias "ottotytär", joka vannoisi rakkauttaan vanhalle äijän käppärälle, se olisi todella noloa. Nykyajan 50 naiset eivät ole mummeleita, vaan liikuntaa plus muita aktiviteetteja harrastavia, työelämässä täyspäiväisessä työssä olevia. Jokainen taaplatkoon tyylillään, pääasia, että on itse kumppaninsa kanssa tyytyväinen. Ja tyytyväinen ihminen on työyhteisössäkin hyvin toisten kanssa toimeentuleva. Löytyköön onni miten hyvänsä, pääasia, että löytyy : )
Ekasta viestistäsi sai käsityksen, että vain matkailette yhdessä, mutta nyt hän onkin aviomies. Siinä tapauksessa anteeksi ja onnea suhteelle.
Eikä sen muijan tarvitse 10 vuotta nuorempi olla, kunhan on jotakuinkin samanikäinen. - vmalli69
Rouva40v kirjoitti:
ottaa itseään nuorempi mies!
Oma aviomieheni on minua 5v nuorempi. Ihan hyvä ikäero.
Miehellä "toiminnallisuus" loppuu kuitenkin paljon nuorempana kuin naisella, joten miehen on parempi olla nuorempi.Niin, missä tulee se "ikäraja" vastaan ? Olen tuolla kulkiessa huomannut, että vanhempien naisten kanssa tulee hyvinkin helposti toimeen. Nuoremmat taas ovat "nirppanokkaisempia" eli onko tässä nyt sitten iän tuoma kokemus ja kypsyys vastaan nuorekkaampi prinssin etsintä ?
Nostetaanpa kissa pöydälle eli jos mennään nuorempiin naisiin, niin siellä 30 vuoden iässä naiset alkavat tietää mitä haluavat. Lähempänä 40:tä tulee viimeistään ero ja päälle 40:en lähempänä 50:tä osataan todella nauttia elämästä. Meneekö pahasti pieleen ? - ...
vmalli69 kirjoitti:
Niin, missä tulee se "ikäraja" vastaan ? Olen tuolla kulkiessa huomannut, että vanhempien naisten kanssa tulee hyvinkin helposti toimeen. Nuoremmat taas ovat "nirppanokkaisempia" eli onko tässä nyt sitten iän tuoma kokemus ja kypsyys vastaan nuorekkaampi prinssin etsintä ?
Nostetaanpa kissa pöydälle eli jos mennään nuorempiin naisiin, niin siellä 30 vuoden iässä naiset alkavat tietää mitä haluavat. Lähempänä 40:tä tulee viimeistään ero ja päälle 40:en lähempänä 50:tä osataan todella nauttia elämästä. Meneekö pahasti pieleen ?voi kyllä aivan hyvin lukea tarkoittamaan, että sinä et vain kelpaa nuoremmille naisille ja se on tämä tekijä, joka ajaa sinua vanhempiin. Ei suinkaan se, että pitäisit vanhempia sinänsä parempina.
- *^*^*^*^*^*^*^*
^voi että.....minä olen yli50v nainen,ja seuraa riittää,ja enemmän noista nuoremmista miehistä,ei roiku läskit,en tarvii oman ikäisistä kaljamahoista seuraa,että näinkin päin.
- 50*^*^*^*
vmalli69 kirjoitti:
Niin, missä tulee se "ikäraja" vastaan ? Olen tuolla kulkiessa huomannut, että vanhempien naisten kanssa tulee hyvinkin helposti toimeen. Nuoremmat taas ovat "nirppanokkaisempia" eli onko tässä nyt sitten iän tuoma kokemus ja kypsyys vastaan nuorekkaampi prinssin etsintä ?
Nostetaanpa kissa pöydälle eli jos mennään nuorempiin naisiin, niin siellä 30 vuoden iässä naiset alkavat tietää mitä haluavat. Lähempänä 40:tä tulee viimeistään ero ja päälle 40:en lähempänä 50:tä osataan todella nauttia elämästä. Meneekö pahasti pieleen ?ÔLET AIVAN OIKEASSA!!!!!!TOTTA ON
- vmalli69
... kirjoitti:
voi kyllä aivan hyvin lukea tarkoittamaan, että sinä et vain kelpaa nuoremmille naisille ja se on tämä tekijä, joka ajaa sinua vanhempiin. Ei suinkaan se, että pitäisit vanhempia sinänsä parempina.
No, sehän on vähän miten sen lukee ja tulkitsee. En ole itseäni suoranaisesti kenellekkään "tyrkyttänyt", koska minulla nyt ei ole sellaista pakonomaista tarvetta kiireellä löytää uutta elämänkumppania, eikä yhden illan jutut kiinnosta... Enkä ala sotkemaan lasten elämää sillä, että täällä olisi aina joku vieraampi "täti" aamukahvilla (olen siis yh-iskä).
"Kulkiessa" tarkoitin tämä meidän paikallista iltaelämää, johon olen ollut viimeksi tutustumassa heinäkuussa (olen oikea baarikärpänen). Kaikki fiksut 33 - 40 v naiset ovat jossain harrastusten parissa, kun vielä vain selviäsi missä...
Mitä muuten ulkonäöllä on merkitystä, jos pää on tyhjä ? En minä ainakaan mitään ulkokuorta ole hakemassa, vaan sitä sisintä tutkimassa (jokohan tässä karkaa aiheesta ?) Omasta ulkonäöstä ne sano mitään, koska minulla ei ole taipumusta siitä elvistellä tai ottaa nokkiini. Toiset tykkää toiset, toiset ei. Olen kuullut molempia mielipiteitä eli "yök, en tykkää" ja "nam, mulle kans".
- että nämä miehet
elävät jossain unimaailmassa. Itsellä ei ole juuri mitään mielenkiintoista, mutta naiselta vaaditaan nimenomaan täydellistä ja hoikkaa kroppaa. Mitä tämmöinen keski-ikäinen kaljuuntuva vatsakas edes sellaisella kaunottarella tekee, kun joka kerta saa hiukan jännittää vörkkiikö se pikkuveli ollenkaan. Ja: jos illalla vörkkii, niin aamulla ei sitten ainakaan enää. Huoh!
Kai sitä naisetkin vois sitten ruveta tölvimään. että oot kyllä ihan kiva ja kelpo mies, mutta sulla toi talouspuoli on hiukan liian kuralla ja kun sulla on noita alaikäisiäkin vielä huollettavana, niin eiköhän jätetä homma tähän kahvikupposeen. Miltä tuntuu arvon tavalliset eronneet ja muutamia suhteita yritelleet ja yksin silti jääneet miehet?- edes........
ottas päähän pikkuveikan toimimattomuus silloin tällöin, enemmän mua ottais päähän perässä kitisevä jälkikasvu. Siksi katselen vain niitä miehiä joilla lapsia ei ole eivätkä niitä halua..kuten en minäkään. Iästä viis!
***n41*** - reppanaa
-185cm
-80kg
-tumma
(mielellään varakas)
Mitä te suominaiset kuvittelette, maailman lihavimpina kuvittelette voivanne vaatia miesmalleja itsellenne?? Livavuuden lisäksi olette tyhmiäkin.
- viisaampi nainen...
Tuo on niin totta, kuin olla voi. Pari esimerkkiä voisin mainita miehistä "Nalle" ja "Akateeminen". Hyi hel**tti, millaisia ilettäviä otuksia oli ainakin nuo kaksi miestä em. "osastoista", toinen fyysisesti, toinen henkisesti.....
- suominaiset?
-185cm
-80kg
-tumma
(mielellään varakas)
Mitä te suominaiset kuvittelette, maailman lihavimpina kuvittelette voivanne vaatia miesmalleja itsellenne?? Lihavuuden lisäksi olette tyhmiäkin. Hyi hitto..... - omaa kieltään
suominaiset? kirjoitti:
-185cm
-80kg
-tumma
(mielellään varakas)
Mitä te suominaiset kuvittelette, maailman lihavimpina kuvittelette voivanne vaatia miesmalleja itsellenne?? Lihavuuden lisäksi olette tyhmiäkin. Hyi hitto.....sinusta ja asenteistasi. Sille me muut emme mitään voi. Mutta omakohtaisesti on todettu sellainen seikka, että nimenomaan keski-ikäinen, eronnut ja fyysisesti jo ehtoopuolella keikkuva mies oikein listaa erilaisia ominaisuuksia, joita "tulevan puolison" pitää täyttää. Tällainen yksin jäänyt miekkonen siis nimen omaan suunnitellen etsii uutta naista parisuhteeseen, mutta vaatimukset on omiin edellytyksiin suhteutettuna täysin epärealistiset. Jos tuollainen nainen tavismiehen eteen pätkähtää, käykin niin, että nainen juoksee tiehensä ja lujaa.
Pitkissä suhteissa eläneet ja eronneet keski-ikäiset naiset taas selviytyvät paremmin yksinelämisestä, eivätkä avioelämässä pitkään eläneinä välttämättä edes enää suunnittele mitään uutta pysyvää parisuhdetta. Se tulee, jos on tullakseen tai sitten ei. Hauskaa voi pitää miesten kanssa muutenkin ja riittää hyvin, kun pesee oman pyykin, siivoa omat jäljet, laittaa omat ruuat ja lopun ajan vapaa nainen tekee mitä itse sattuu haluamaan. - karua kertomaa
omaa kieltään kirjoitti:
sinusta ja asenteistasi. Sille me muut emme mitään voi. Mutta omakohtaisesti on todettu sellainen seikka, että nimenomaan keski-ikäinen, eronnut ja fyysisesti jo ehtoopuolella keikkuva mies oikein listaa erilaisia ominaisuuksia, joita "tulevan puolison" pitää täyttää. Tällainen yksin jäänyt miekkonen siis nimen omaan suunnitellen etsii uutta naista parisuhteeseen, mutta vaatimukset on omiin edellytyksiin suhteutettuna täysin epärealistiset. Jos tuollainen nainen tavismiehen eteen pätkähtää, käykin niin, että nainen juoksee tiehensä ja lujaa.
Pitkissä suhteissa eläneet ja eronneet keski-ikäiset naiset taas selviytyvät paremmin yksinelämisestä, eivätkä avioelämässä pitkään eläneinä välttämättä edes enää suunnittele mitään uutta pysyvää parisuhdetta. Se tulee, jos on tullakseen tai sitten ei. Hauskaa voi pitää miesten kanssa muutenkin ja riittää hyvin, kun pesee oman pyykin, siivoa omat jäljet, laittaa omat ruuat ja lopun ajan vapaa nainen tekee mitä itse sattuu haluamaan.Voi lapsiraukka. Mene suomi24:een ja lue naisten vaatimuksia! Eihän kukaan ja mikään ole niin pinnalinen kuin nainen. Sitten sinunlaisesi täällä lepertelettä aivan puutaheinää, miten te naiset osaattekin vääristellä asioita?? Vai ahdistaako vaihdevuodet..? Miehet komistuvat vanhetessaan ja vaihtavta nuorempaan..? Paniikki iskee..?
Sorry katkerat vanhatpiaat ;)
- tänään niin,
että sain pari viestiä profiiliini joltain todella tylsän näköiseltä tyypiltä, jonka oma profiili ei kiinnostanut minua lainkaan. Vastasin ajankulukseni, koska viestit olivat ihan hauskoja, tuollaista perus rupattelua, ei mitään tapaamisehdotuksia tms. Neljännessä viestissä äijä pyysi minua laittamaan itsestäni isomman kuvan, miel. kokovartalosellaisen, "jottei hän turhaan kirjoittele"!
Kyllä miehet siis ovat pinnallisia, edes paskaa ei voi jauhaa ellei toinen ole hoikka/kurvikas/seksikäs tai mitä nyt nämä vaatimukset sitten ovatkaan. Eikä tyypillä ilmeisesti käynyt mielessäään, ettei joku välttämättä ole hänestä kiinnostunut.- molmolmolla
Juuri tuo on niiiin raivostuttavaa! Siis kun miehet ovat niiiin itseään täynnä, että luulevat jokaisen naisen lankeavan heidän jalkojensa juureen. Että he jakelevat täällä armopaloja "epätoivoisille suomipullukoille". Ja on suuuri kunnia naiselle, jos hän saa lähettää miehelle valokuvan itsestään - hohhoijaa. He eivät todellakaan edes ajattele sitä vaihtoehtoa, että nainen ei olisi kiinnostunut HÄNESTÄ! Varmastikin jokainen netin nainen on niin epätoivoinen, että "ottaa auliisti vastaan miehen armopalat", vaikka mies olisi ikisinkku 35v, autourheilua ja rokkenrollia harrastava pallomahainen, kaljuuntuva, 10v vanhoissa vaatteissa kulkeva autoasentaja, jonka ainoa liikuntaharrastus on mäyräkoiran kantaminen. Ja jos nainen varovaisen asiallisesti ehtii sanoa miehelle ettei ole tästä kiinnostunut, niin mies haukkuu naisen läskiksi hiviä levittäväksi suominartuksi, ja että mies menee venäjälle hakemaan laatunaisen : DD
Ihmettelen myös sitä, miksi miehet laittavat viestejä tyyliin" olen seinäjoelta" tai "mitä kuuluu", etenkin kun he asuvat täysin toisella puolen suomea, ja profiilien mukaan hakukriteerit ja mielenkiinnonkohteen ovat täysin erilaiset. Jos nyt miehellä sattuu siinä profiilissa lukemaan muuta kuin "heippa", ja se sattuu olemaan oikein kirjoitettu.
Ja kirjoitustaidosta; eli mitä se kertoo ihmisestä, jos aivan yksinkertainenkin profiili sisältää vilisemällä kirjoitusvirheitä? En edes tarkoita yhdyssanavirheitä tms, vaan että ei vaivauduta edes korjaamaan profiilin tekstissä olevia suoranaisia karkeita virheitä. Esim. sanoissa on kirjaimet menneet sekaisin, tai teksti on kirjoitettu yhteen pötköön ilman pisteitä lauseiden välillä(etsin naista jolle sydämmeni sykkii harastan jalkapaloa viestiä saa laitaa) - dorislessing
molmolmolla kirjoitti:
Juuri tuo on niiiin raivostuttavaa! Siis kun miehet ovat niiiin itseään täynnä, että luulevat jokaisen naisen lankeavan heidän jalkojensa juureen. Että he jakelevat täällä armopaloja "epätoivoisille suomipullukoille". Ja on suuuri kunnia naiselle, jos hän saa lähettää miehelle valokuvan itsestään - hohhoijaa. He eivät todellakaan edes ajattele sitä vaihtoehtoa, että nainen ei olisi kiinnostunut HÄNESTÄ! Varmastikin jokainen netin nainen on niin epätoivoinen, että "ottaa auliisti vastaan miehen armopalat", vaikka mies olisi ikisinkku 35v, autourheilua ja rokkenrollia harrastava pallomahainen, kaljuuntuva, 10v vanhoissa vaatteissa kulkeva autoasentaja, jonka ainoa liikuntaharrastus on mäyräkoiran kantaminen. Ja jos nainen varovaisen asiallisesti ehtii sanoa miehelle ettei ole tästä kiinnostunut, niin mies haukkuu naisen läskiksi hiviä levittäväksi suominartuksi, ja että mies menee venäjälle hakemaan laatunaisen : DD
Ihmettelen myös sitä, miksi miehet laittavat viestejä tyyliin" olen seinäjoelta" tai "mitä kuuluu", etenkin kun he asuvat täysin toisella puolen suomea, ja profiilien mukaan hakukriteerit ja mielenkiinnonkohteen ovat täysin erilaiset. Jos nyt miehellä sattuu siinä profiilissa lukemaan muuta kuin "heippa", ja se sattuu olemaan oikein kirjoitettu.
Ja kirjoitustaidosta; eli mitä se kertoo ihmisestä, jos aivan yksinkertainenkin profiili sisältää vilisemällä kirjoitusvirheitä? En edes tarkoita yhdyssanavirheitä tms, vaan että ei vaivauduta edes korjaamaan profiilin tekstissä olevia suoranaisia karkeita virheitä. Esim. sanoissa on kirjaimet menneet sekaisin, tai teksti on kirjoitettu yhteen pötköön ilman pisteitä lauseiden välillä(etsin naista jolle sydämmeni sykkii harastan jalkapaloa viestiä saa laitaa)Ei kaikki naisetkaan ole aivan dorislessingejä, mutta sinulle luulisi löytyvän kaltaistasi seuraa, kun osaat ilmaista itseäsi noin napakasti.
Mikäs kymmenen vuotta vanhassa villapaidassa on vikana, jos se on hyvä ja rakas miehelle?;)
Ehkä miehet vain ilmoittavat olevansa Seinäjoelta sen vuoksi, että jos asuisivat lähempänä tulisivat armollisesti heti tyydyttämään tarpeesi:)) - molmolmollaamaija
dorislessing kirjoitti:
Ei kaikki naisetkaan ole aivan dorislessingejä, mutta sinulle luulisi löytyvän kaltaistasi seuraa, kun osaat ilmaista itseäsi noin napakasti.
Mikäs kymmenen vuotta vanhassa villapaidassa on vikana, jos se on hyvä ja rakas miehelle?;)
Ehkä miehet vain ilmoittavat olevansa Seinäjoelta sen vuoksi, että jos asuisivat lähempänä tulisivat armollisesti heti tyydyttämään tarpeesi:))Ei vanhassa villapaidassa ole mitään vikaa, jos se on siisti ja hyvä. Kyllä minullakin on vanhoja hyviä vaatteita tallella : ) Kyse on aivan eri asiasta, kuten varmasti tiedät.. Halunnet vain ärsyttää minua ; )?
Trendipelle ei ole yhtään parempi, kuin ikivanhoissa rötkyissä kulkeva, oli sitten kyse miehestä tai naisesta. Sitäpaitsi trendipellet hakeutuvat toistensa seuraan Sedun baareissa, eivätkä takuulla etsi netistä seuraa : D
Siististi, asian/tilanteenmukaisesti pukeutuva mies on ilo silmälle. Siihen LÄHES riittää hyvä hygienia, vaatehuolto ja vaatevaraston "päivitys" silloin tällöin. Tärkein tekijä on kuitenkin "normaali sosiaalinen älykkyys", millä tarkoitan sitä että ihmisellä on "tilannetajua", ja kyky huomioida toiset ihmiset. Jos mies tulee sokkotreffeille bensan/öljynhajuisissa vaatteissa, eikä selvästikään ole käynyt suihkussa pariin päivään(minulle on käynyt 2 kertaa näin), voiko odottaa, että hänellä olisi sosiaalisia taitoja muuutenkaan?
En ole trendipelle, enkä harrasta vaatteiden shoppailua, mutta pukeudun siististi ja naisellisesti. Menen (sokko)treffeille nätisti meikattuna, hiukset laitettuina, hameessa ja korkokengissä, ja vastassa on 70% tapauksista ollut epäasiallisesti/epäsiististi pukeutunut mies. Tai jos vaatetus on ollut ok, niin mies on saattanut haista hielle parin metrin päähän. Voin vakuuttaa, että pettymys on suuri ja tuntuu siltä, että aikani on mennyt hukkaan : ( Kysyt varmaan nyt, että miksi en "lue" miesten profiileja tarkemmin/lue rivien välistä. Miksi en "valikoi" treffikumppaneitani paremmin. Vastaan siihen, että siksi että olen käynyt treffeillä lähinnä kuvattomien profiilien, ns. täysin "tavisten" kanssa. Onko netin "tavisten" taso sitten noin alhaalla..? Olen jättänyt tietoisesti huomioimatta kuvalliset=komeat/akateemiset/vuosia profiilia pitäneet/prinsessaa etsivät "täydelliset" miehet, koska "lähes tavallisena" naisena he eivät minua huolisikaan. Lopputulos on sitten se, että sokkotreffeillä minua odottaa kuvaamani kaltainen mies, joka usein vielä käyttäytyy siten, että hän luulee olevansa Alfauros, ja naisen osa on ottaa hänen mahdollinen "armopalansa" vastaan. Ei siinä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, kun epäsiististi pukeutunut, amistaustainen, taviksennäköinen(tai pallomahainen) mies pitää itseään naista parempana, kun tapaa itseään korkeammalle koulutetun, ulkonäöltään vähintään keskitasoisen , nätisti ja naisellisesti pukeutuneen naisen. Mies aloittaa "ristikuulustelun" naisen liikuntaharrastuksista, elämäntavoista ym. Hohhoijaa.. Miehillä tuntuu olevan hieman epärealistiset käsitykset itsestään. Vai?
Oletko sitä mieltä, että hyvällä kirjoitustaidolla saa miehen? Minulla on nyt 3 vuoden kokemus nettideittailusta, ja ensimmäiset 1.5 vuotta tapasin miehiä jotka olivat hyviä kirjoittamaan. Niitä joiden kanssa tuli heti tunne, että olemme samalla taajuudella. Kaikki nämä miehet, joiden kuvittelin olevan "minulle sopivia", potentiaalisia kumppaneita, osoittautuivat PELIMIEHIKSI ! Kävin kovan koulun kantapään kautta. Kokemuksesta oppineena siirryin "taviksiin", jotka eivät osaa kirjoittaa (puhua?) kuin ruuneperi.
Kautta aikain kirjoitettu teksti on ollut manipulaation väline - uskomme sitä, vaikka vaisto sanoisi toista.
Yksin olen yhä : ( - tekstisi loppukappaleista
Ei vanhassa villapaidassa ole mitään vikaa, jos se on siisti ja hyvä. Kyllä minullakin on vanhoja hyviä vaatteita tallella : ) Kyse on aivan eri asiasta, kuten varmasti tiedät.. Halunnet vain ärsyttää minua ; )?
Trendipelle ei ole yhtään parempi, kuin ikivanhoissa rötkyissä kulkeva, oli sitten kyse miehestä tai naisesta. Sitäpaitsi trendipellet hakeutuvat toistensa seuraan Sedun baareissa, eivätkä takuulla etsi netistä seuraa : D
Siististi, asian/tilanteenmukaisesti pukeutuva mies on ilo silmälle. Siihen LÄHES riittää hyvä hygienia, vaatehuolto ja vaatevaraston "päivitys" silloin tällöin. Tärkein tekijä on kuitenkin "normaali sosiaalinen älykkyys", millä tarkoitan sitä että ihmisellä on "tilannetajua", ja kyky huomioida toiset ihmiset. Jos mies tulee sokkotreffeille bensan/öljynhajuisissa vaatteissa, eikä selvästikään ole käynyt suihkussa pariin päivään(minulle on käynyt 2 kertaa näin), voiko odottaa, että hänellä olisi sosiaalisia taitoja muuutenkaan?
En ole trendipelle, enkä harrasta vaatteiden shoppailua, mutta pukeudun siististi ja naisellisesti. Menen (sokko)treffeille nätisti meikattuna, hiukset laitettuina, hameessa ja korkokengissä, ja vastassa on 70% tapauksista ollut epäasiallisesti/epäsiististi pukeutunut mies. Tai jos vaatetus on ollut ok, niin mies on saattanut haista hielle parin metrin päähän. Voin vakuuttaa, että pettymys on suuri ja tuntuu siltä, että aikani on mennyt hukkaan : ( Kysyt varmaan nyt, että miksi en "lue" miesten profiileja tarkemmin/lue rivien välistä. Miksi en "valikoi" treffikumppaneitani paremmin. Vastaan siihen, että siksi että olen käynyt treffeillä lähinnä kuvattomien profiilien, ns. täysin "tavisten" kanssa. Onko netin "tavisten" taso sitten noin alhaalla..? Olen jättänyt tietoisesti huomioimatta kuvalliset=komeat/akateemiset/vuosia profiilia pitäneet/prinsessaa etsivät "täydelliset" miehet, koska "lähes tavallisena" naisena he eivät minua huolisikaan. Lopputulos on sitten se, että sokkotreffeillä minua odottaa kuvaamani kaltainen mies, joka usein vielä käyttäytyy siten, että hän luulee olevansa Alfauros, ja naisen osa on ottaa hänen mahdollinen "armopalansa" vastaan. Ei siinä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, kun epäsiististi pukeutunut, amistaustainen, taviksennäköinen(tai pallomahainen) mies pitää itseään naista parempana, kun tapaa itseään korkeammalle koulutetun, ulkonäöltään vähintään keskitasoisen , nätisti ja naisellisesti pukeutuneen naisen. Mies aloittaa "ristikuulustelun" naisen liikuntaharrastuksista, elämäntavoista ym. Hohhoijaa.. Miehillä tuntuu olevan hieman epärealistiset käsitykset itsestään. Vai?
Oletko sitä mieltä, että hyvällä kirjoitustaidolla saa miehen? Minulla on nyt 3 vuoden kokemus nettideittailusta, ja ensimmäiset 1.5 vuotta tapasin miehiä jotka olivat hyviä kirjoittamaan. Niitä joiden kanssa tuli heti tunne, että olemme samalla taajuudella. Kaikki nämä miehet, joiden kuvittelin olevan "minulle sopivia", potentiaalisia kumppaneita, osoittautuivat PELIMIEHIKSI ! Kävin kovan koulun kantapään kautta. Kokemuksesta oppineena siirryin "taviksiin", jotka eivät osaa kirjoittaa (puhua?) kuin ruuneperi.
Kautta aikain kirjoitettu teksti on ollut manipulaation väline - uskomme sitä, vaikka vaisto sanoisi toista.
Yksin olen yhä : (Ylenmääräisesti ja taitavan oloisesti puhuvat ja kirjoittavat miehet herättävät epäilyni. Paljon puhetta, vähän villoja tapaa vanha kansa viisaasti todeta. Liian taitavassa ja laveassa miehen tekstissä on aina manipuloinnin sävy. Tämän suunnan heput ovat taitavia; noudattavat liikennesääntöjä, käyttäytyvät näennäisen kohteliaasti, luennoivat muille hyvistä tavoista, täyttävät kaikenlaiset ulkoapäin annetut mallikriteerit, ovat alussa hauskoja seuramiehiä sekä menestyneitä sosiaalisessa- ja työelämässä. Totuus sieltä sitten kuitenkin muutaman kerran jälkeen alkaa paljastua. Jos ei ole varuillaan, on hyvin äkkiä kiinni tämän taitavan manipuloijan keinoissa. Ensin kaikki on ihanaa, mutta sitten yht'äkkiä kuin puun takaa alkaa tulla ristiriitaista viestiä ja kaiken huipuksi näitä tölväyksiä naisen kelpaamattomuudesta milloin milläkin syyllä. Tehokkain keino on juuri ulkonäön mollaaminen ja vihjailu täydellisen vartalon puuttumisesta. Nainen alkaa miettiä miehen ristiriitaisia viestejä, itsetunto alkaa horjua ja kohta on kiinni tämän manipuloijan metodeissa. Tämmöistä jos havaitsee, on naisen juostava karkuun niin lujaa kuin pääsee. Toisenlaisiakin miehiä on ja kunnollisia, vaikkei heti näitten nettimiesten perusteella uskoisi.
- -m76-
Ei vanhassa villapaidassa ole mitään vikaa, jos se on siisti ja hyvä. Kyllä minullakin on vanhoja hyviä vaatteita tallella : ) Kyse on aivan eri asiasta, kuten varmasti tiedät.. Halunnet vain ärsyttää minua ; )?
Yksin olen yhä : (Mitä sinä tarkoitat pelimiehellä? Tai mitä nainen yleensä tarkoitaa pelimiehellä? Minusta usein vaikuttaa siltä, että naiset iskevät pelimiehen leiman mieheen, joka lopulta totesi, että nainen ei vastannutkaan sitä mitä hän halusi ja torjui naisen. Ts. jos mies torjuu myöhemmin kuin ensimmäisten treffien jälkeen, hän on pelimies. Toisen sopivuutta elämänkumppaniksi ei useinkaan tiedä heti tavatessa vaan sen ymmärtämiseen menee jonkin aikaa.
- ongelmia
Yksin olen yhä : (Voisitko ottaa niistä kuvallisista jonkun vähemmän komean? Ei kai alfoja ole kaikki? Tai sitten kuvaton kirjoitustaitoinen:)
Tuota menoa et löydä ketään. Kuten ylhäällä totesin, mahdatko itsekään tietää mitä etsit? Et vaikuta naiselta, jolla olisi pallo hukassa. Tai sitten pelimies on mielestäsi mies, joka ei rakastu sinuun ensisilmäyksellä. Eikö sitä voi tavata vähän useammin ilman seksiä ja katsoa miltä kummastikin tuntuu? - kapistelija
Yksin olen yhä : ("Oletko sitä mieltä, että hyvällä kirjoitustaidolla saa miehen?"
Se tietenkin riippuu siitä mitä hakee, mutta minulle hyvällä kirjoitustaidolla on merkitystä. Loppujen lopuksi kirjoitustaito ja kyky ilmaista itseään kuitenkin kertoo paljon ihmisestä ja siitä, miten hänen kanssaan mahdollisesti voi henkisesti tulla toimeen. Minulle tämä on tärkeää. Tietenkin kemioidenkin pitää matsata, mutta sanoisin karkeasti yleistäen, että jos haet fiksua kumppania, on kirjoitustaidolla merkitystä. Enkä usko olevani pahasti väärässä.
Kun kerran et enää tapaile miehiä, jotka osaavat kirjoittaa ja joiden kanssa tunsit itse olevasi samalla taajuudella, niin pitäisikö minun ymmärtää, että käyt treffeillä vain sellaisten miesten kanssa, joiden kirjoituksista näet tai saat sen tunteen, etteivät he välttämättä ole samalla taajuudella kanssasi? Jos näin on, niin mitä voit odottaa? Että he maagisesti muuntuisivat sammakosta prinssiksi kun tapaat heidät kahvin ääressä?
Vaikutat fiksulta ja koulutetulta ja, ihme kyllä, jossain määrin jopa jalat maassa olevalta ja selkeästi vaikutat sellaiselta tytöltä, joka haluaa fiksun miehen - tai joku näistä kauheista kokemuksistasi olisi jossain vaiheessa kelvannut. Jos kuitenkin rajaat hakusi liian tarkkaan tai kyynisyydeltäsi et uskalla uskoa enää "kunnollisten" fiksujen miesten olemassaoloon, niin voipi sellaisen löytäminen olla hiukan hankalaa.
Eivät kaikki jotka osaavat kirjoittaa ole pelimiehiä. Joillain meistä on muita ongelmia joiden takia naiset eivät kovin kauaa ympärillä viihdy. ;) - molmolmolla
ongelmia kirjoitti:
Voisitko ottaa niistä kuvallisista jonkun vähemmän komean? Ei kai alfoja ole kaikki? Tai sitten kuvaton kirjoitustaitoinen:)
Tuota menoa et löydä ketään. Kuten ylhäällä totesin, mahdatko itsekään tietää mitä etsit? Et vaikuta naiselta, jolla olisi pallo hukassa. Tai sitten pelimies on mielestäsi mies, joka ei rakastu sinuun ensisilmäyksellä. Eikö sitä voi tavata vähän useammin ilman seksiä ja katsoa miltä kummastikin tuntuu?Asuinalueellani on peräti 6 kuvallista profiilia, jotka sopivat hakukriteereihini. He kaikki ovat tavallisen näköisiä. 4 heistä on ollut s24:ssä yhtä kauan kuin minä. Heistä yhden kanssa olen kirjoitellut, ja osoittautui pervoksi. Yksi on jo profiilinsa perusteella "hiukan" omalaatuinen tapaus. Yhdelle olen lähettänyt flirtin, eikä ole vielä vastannut siihen. Jollakin on naisen maksimipainoksi laitettu niin alhainen lukema, että minun on turha yrittääkään mitään, vaikka en varsinaisesti lihava olekaan. JA miksi minun pitäisi tehdä se aloite? Osa miehistä on käynyt sivullani, eikä ole laittanut viestiä, joten en ilm. ole heistä kiinnostava. Luulisi että mies joka on pitää treffeillä profiilia monta vuotta, haluaa ottaa yhteyttä uusien naisten profiileihin? Ovatko he siis laisinkaan tosissaan liikenteessä, kun eivät ota yhteyttä?
Ne kirjoitustaitoiset, jotka ovat paljastuneet pelimiehiksi OVAT OLLEET KUVATTOMIA PROFIILEITA!
ns. pelimiehet ovat usein olleet juuri niitä, jotka ovat liimaantuneet minuun heti kuin takiaiset, ja osoittaneet kiinnostuksensa heti. Tapailemista on jatkunut jopa kymmeniä kertoja ILMAN seksiä, kunnes miehestä alkaa paljastua piirteitä joista tajuaa ettei hän kykene parisuhteeseen. Kaksikin tällaista tapausta on yhä profiileineen treffeillä. Ovat olleet jo ennen minua, ja ovat yhä. Eivätkä seurustele, tiedän sen. Parisuhteeseen kykenemättömiä. Toinen pelimieslahko on sellainen mieslaji, joka pyörittää useaa naista yhtäaikaa, ja antaa naisen ymmärtää että heillä on suhde. Rehellinen ihminen puhuu asiat suoraan, ja jos esim on epävarma tunteistaan, niin myös sanoo sen. Olen myös tavannut eksiään rakastavia miehiä, jotka etsivät laastarisuhdetta, ja valehtelevat kirkkain silmin päässeensä yli entisestä. Hekin pyörittävät usein montaa naista, koska yrittävät täyttää eksän jättämän tyhjiön sisällään. Välillä käyvät vonkumassa eksäänsä takaisin.. Hohoijaa taas.
Mistäs sinä tiedät minun seksielämästäni? Tiedät kai sitten senkin, kuinka moni mies on lopettanut viestittelyn siihen, kun olen ystävällisesti sanonut etten ole kiinnostunut seikkailuista, eikä tapanani ole mennä ensi tai toisillakaan treffeillä sänkyyn. Vihreänä nettideittailijana siihen sorruin, mutta nyt olen pää viileänä, mutta en sydän kylmänä.
Ja tiedän todellakin mitä etsin, ja minkälainen parisuhde on minulle sopiva. Eri asia on sitten löytää nettiviidakosta samoja asioita haluava mies, etenkin kun niin liian moni siellä valehtelee : ( Olenko muka väärässä, kun olen käynyt about 100 treffeillä? Minähän nimenomaan etsin sitä Sopivaa, ja sen löytäminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Jos en tietäisi mitä haluan, olisin jo kauan sitten ottanut toisiksi sopivimman. Tarjokkaita siihen osaan on ollut. - molmolmolla
-m76- kirjoitti:
Mitä sinä tarkoitat pelimiehellä? Tai mitä nainen yleensä tarkoitaa pelimiehellä? Minusta usein vaikuttaa siltä, että naiset iskevät pelimiehen leiman mieheen, joka lopulta totesi, että nainen ei vastannutkaan sitä mitä hän halusi ja torjui naisen. Ts. jos mies torjuu myöhemmin kuin ensimmäisten treffien jälkeen, hän on pelimies. Toisen sopivuutta elämänkumppaniksi ei useinkaan tiedä heti tavatessa vaan sen ymmärtämiseen menee jonkin aikaa.
Vastasin tähän jo osittain äsken, joten lue muut vastaukseni.
Olen alunperinkin kirjoittanut keski-ikäisistä miehistä, enkä katso sinun ikäisesi olevan vielä keski-ikäinen. Kun sinun ikäisesi mies etsii elämänkumppania, jonka kanssa haluaa perustaa perheen, on ymmärrettävää että hän haluaa tehdä päätöksensä harkiten. En tiedä mitä nuoret/sinun ikäluokkasi naiset ovat sanoneet pelimiehen kriteereiksi, mutta minä, keski-ikäinen en ole enää niin naivi, että haukkuisin miehen heti peluriksi jos hän ei huoli minua. Peluri on ihminen joka laskelmoiden, vailla empatiakykyä käyttää muita ihmisiä hyväkseen. Täyttämään fyysisiä, henkisiä tai taloudellisia tarpeitaan.. Yleisenä esimerkkinä mies, joka pyörittää useaa naista yhtäaikaa ilman aikomustakaan vakiintua kenenkään kanssa, ja antaa tieten tahtoen naisen ymmärtää että suhteella olisi muka toivoa. Tässä tilanteessa naisen pitäisi vain vaistojensa varaisesto osata laittaa peli poikki, koska mies joko valehtelee päin näköä, tai kiertelee ja kaartelee jos nainen haluaa puhua asioista suoraan. Kyllä jokainen tietää, mitä on reilu peli!? - molmolmolla
kapistelija kirjoitti:
"Oletko sitä mieltä, että hyvällä kirjoitustaidolla saa miehen?"
Se tietenkin riippuu siitä mitä hakee, mutta minulle hyvällä kirjoitustaidolla on merkitystä. Loppujen lopuksi kirjoitustaito ja kyky ilmaista itseään kuitenkin kertoo paljon ihmisestä ja siitä, miten hänen kanssaan mahdollisesti voi henkisesti tulla toimeen. Minulle tämä on tärkeää. Tietenkin kemioidenkin pitää matsata, mutta sanoisin karkeasti yleistäen, että jos haet fiksua kumppania, on kirjoitustaidolla merkitystä. Enkä usko olevani pahasti väärässä.
Kun kerran et enää tapaile miehiä, jotka osaavat kirjoittaa ja joiden kanssa tunsit itse olevasi samalla taajuudella, niin pitäisikö minun ymmärtää, että käyt treffeillä vain sellaisten miesten kanssa, joiden kirjoituksista näet tai saat sen tunteen, etteivät he välttämättä ole samalla taajuudella kanssasi? Jos näin on, niin mitä voit odottaa? Että he maagisesti muuntuisivat sammakosta prinssiksi kun tapaat heidät kahvin ääressä?
Vaikutat fiksulta ja koulutetulta ja, ihme kyllä, jossain määrin jopa jalat maassa olevalta ja selkeästi vaikutat sellaiselta tytöltä, joka haluaa fiksun miehen - tai joku näistä kauheista kokemuksistasi olisi jossain vaiheessa kelvannut. Jos kuitenkin rajaat hakusi liian tarkkaan tai kyynisyydeltäsi et uskalla uskoa enää "kunnollisten" fiksujen miesten olemassaoloon, niin voipi sellaisen löytäminen olla hiukan hankalaa.
Eivät kaikki jotka osaavat kirjoittaa ole pelimiehiä. Joillain meistä on muita ongelmia joiden takia naiset eivät kovin kauaa ympärillä viihdy. ;)Moi vaan iso ego : )
Niin kuin tuonne jo kirjoitinkin, ovat minun kohdalle osuneet kirjoitustaitoiset miehet osoittautuneet epäkelvoiksi. En tiedä miksi.. Ehkä siksi, että netti on heille helpoin paikka löytää "uhreja". Usein he eivät pärjää livessä. He tietävät olevansa kirjallisesti lahjakkaita, ja ovat huomanneet että tekstin avulla voi manipuloida. Mikäpä on sopivampi uhri, kuin rakkautta etsivä nainen..
En minä kaikkia kirjoitustaitoisia haluaisi teilata, mutta ajattelin antaa niillekin miehille mahdollisuuden, jotka eivät syystä tai toisesta kirjoita kuin ruuneberi. Näilläkin palstoilla miehet valittavat, että naiset laittavat liikaa painoarvoa kirjoitetulle tekstille, ja koska tuttavapiirissäni on sellaisiakin ihmisiä joiden tiedän OSAAVAN kirjoittaa, mutta he puhuvat mieluummin, niin ajattelin ettei ehkä kannata nostaa tuota kirjoitustaitoa ykköskriteeriksi. Se on kyllä totta, että se sama taajuus täytyy löytyä, ja usein se löytyy kirjoittamalla. On kuitenkin käynyt niinkin, että vaikka kirjoittelun perusteella on lähes ihastunut toiseen, on livetapaaminen ollut pettymys, eikä juttu olekaan luistanut.
Olen ollut jo jonkin aikaa vaiheessa etten juuri tapaile minkäänlaisia miehiä; en kirjoitustaitoisia, enkä taidottomia : D Ja sammakko muuttuu prinssiksi vain jos prinsessa sitä suutelee, enkä ole prinsessa ; DD turha toivo siis.. Jalat on maassa ja pää selvästi pilvien alapuolella. Kyyninen olen jo, mutta (itse)ironisen positiivisella tavalla : ) En usko enää miestä löytäväni, en, se on totta. Minulle jaetuista korteista puuttuu se prinssi ; ( Täytynee pelata näillä mitkä sain. - pulputtaja:)
molmolmolla kirjoitti:
Asuinalueellani on peräti 6 kuvallista profiilia, jotka sopivat hakukriteereihini. He kaikki ovat tavallisen näköisiä. 4 heistä on ollut s24:ssä yhtä kauan kuin minä. Heistä yhden kanssa olen kirjoitellut, ja osoittautui pervoksi. Yksi on jo profiilinsa perusteella "hiukan" omalaatuinen tapaus. Yhdelle olen lähettänyt flirtin, eikä ole vielä vastannut siihen. Jollakin on naisen maksimipainoksi laitettu niin alhainen lukema, että minun on turha yrittääkään mitään, vaikka en varsinaisesti lihava olekaan. JA miksi minun pitäisi tehdä se aloite? Osa miehistä on käynyt sivullani, eikä ole laittanut viestiä, joten en ilm. ole heistä kiinnostava. Luulisi että mies joka on pitää treffeillä profiilia monta vuotta, haluaa ottaa yhteyttä uusien naisten profiileihin? Ovatko he siis laisinkaan tosissaan liikenteessä, kun eivät ota yhteyttä?
Ne kirjoitustaitoiset, jotka ovat paljastuneet pelimiehiksi OVAT OLLEET KUVATTOMIA PROFIILEITA!
ns. pelimiehet ovat usein olleet juuri niitä, jotka ovat liimaantuneet minuun heti kuin takiaiset, ja osoittaneet kiinnostuksensa heti. Tapailemista on jatkunut jopa kymmeniä kertoja ILMAN seksiä, kunnes miehestä alkaa paljastua piirteitä joista tajuaa ettei hän kykene parisuhteeseen. Kaksikin tällaista tapausta on yhä profiileineen treffeillä. Ovat olleet jo ennen minua, ja ovat yhä. Eivätkä seurustele, tiedän sen. Parisuhteeseen kykenemättömiä. Toinen pelimieslahko on sellainen mieslaji, joka pyörittää useaa naista yhtäaikaa, ja antaa naisen ymmärtää että heillä on suhde. Rehellinen ihminen puhuu asiat suoraan, ja jos esim on epävarma tunteistaan, niin myös sanoo sen. Olen myös tavannut eksiään rakastavia miehiä, jotka etsivät laastarisuhdetta, ja valehtelevat kirkkain silmin päässeensä yli entisestä. Hekin pyörittävät usein montaa naista, koska yrittävät täyttää eksän jättämän tyhjiön sisällään. Välillä käyvät vonkumassa eksäänsä takaisin.. Hohoijaa taas.
Mistäs sinä tiedät minun seksielämästäni? Tiedät kai sitten senkin, kuinka moni mies on lopettanut viestittelyn siihen, kun olen ystävällisesti sanonut etten ole kiinnostunut seikkailuista, eikä tapanani ole mennä ensi tai toisillakaan treffeillä sänkyyn. Vihreänä nettideittailijana siihen sorruin, mutta nyt olen pää viileänä, mutta en sydän kylmänä.
Ja tiedän todellakin mitä etsin, ja minkälainen parisuhde on minulle sopiva. Eri asia on sitten löytää nettiviidakosta samoja asioita haluava mies, etenkin kun niin liian moni siellä valehtelee : ( Olenko muka väärässä, kun olen käynyt about 100 treffeillä? Minähän nimenomaan etsin sitä Sopivaa, ja sen löytäminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Jos en tietäisi mitä haluan, olisin jo kauan sitten ottanut toisiksi sopivimman. Tarjokkaita siihen osaan on ollut.laastarisuhde:
- Oletko varma, että haikailevat eksää? Esim. jos on yhteisiä lapsia, koetko eksän uhaksi?
pelimies:
- Jos tapaa kymmeniä kertoja eikä halua seksiä, ei täytä pelimiehen määritelmää. Pelimies haluaa aina seksiä.
kyvytön suhteeseen:
- Outo hiippari, joka kannattaa unohtaa. Tuskin entistä perhettä, siitä voi päätellä ettei kelpaa kenellekään.
kirjoitustaitoinen:
- manipuloitsija?
Sopiva:
- olisi kiva tietää millainen mies se on. - kapistelija
molmolmolla kirjoitti:
Moi vaan iso ego : )
Niin kuin tuonne jo kirjoitinkin, ovat minun kohdalle osuneet kirjoitustaitoiset miehet osoittautuneet epäkelvoiksi. En tiedä miksi.. Ehkä siksi, että netti on heille helpoin paikka löytää "uhreja". Usein he eivät pärjää livessä. He tietävät olevansa kirjallisesti lahjakkaita, ja ovat huomanneet että tekstin avulla voi manipuloida. Mikäpä on sopivampi uhri, kuin rakkautta etsivä nainen..
En minä kaikkia kirjoitustaitoisia haluaisi teilata, mutta ajattelin antaa niillekin miehille mahdollisuuden, jotka eivät syystä tai toisesta kirjoita kuin ruuneberi. Näilläkin palstoilla miehet valittavat, että naiset laittavat liikaa painoarvoa kirjoitetulle tekstille, ja koska tuttavapiirissäni on sellaisiakin ihmisiä joiden tiedän OSAAVAN kirjoittaa, mutta he puhuvat mieluummin, niin ajattelin ettei ehkä kannata nostaa tuota kirjoitustaitoa ykköskriteeriksi. Se on kyllä totta, että se sama taajuus täytyy löytyä, ja usein se löytyy kirjoittamalla. On kuitenkin käynyt niinkin, että vaikka kirjoittelun perusteella on lähes ihastunut toiseen, on livetapaaminen ollut pettymys, eikä juttu olekaan luistanut.
Olen ollut jo jonkin aikaa vaiheessa etten juuri tapaile minkäänlaisia miehiä; en kirjoitustaitoisia, enkä taidottomia : D Ja sammakko muuttuu prinssiksi vain jos prinsessa sitä suutelee, enkä ole prinsessa ; DD turha toivo siis.. Jalat on maassa ja pää selvästi pilvien alapuolella. Kyyninen olen jo, mutta (itse)ironisen positiivisella tavalla : ) En usko enää miestä löytäväni, en, se on totta. Minulle jaetuista korteista puuttuu se prinssi ; ( Täytynee pelata näillä mitkä sain.Hah, joku on lukenut muutakin kirjallista ulosantiani...tai sitten egoni alkaa tulla ulos jo kirjoituksistanikin. :P
Et ole ainut, joka on maininnut minulle siitä, kuinka on ihastunut siihen kuvaan henkilöstä, jonka on itse luonut mielessään kirjoitusten perusteella ja sitten loppujen lopuksi kun reaalihenkilö ei ole vastannut kuvaa, on pettymys ollut suuri. Toisaalta ymmärrän kyllä hyvin, sillä olen itsekin tehnyt sitä, kun toisen kirjoitus on ollut inspiroivaa ja tunteita nostattavaa. Silloin on helppo tuuduttautua hyvän olon tunteeseen ja antaa toivolle kipinä. Nykyään olen vähän kovempi.
Mutta, sellaista on nettideittailu välillä.
Vaikuttaa kyllä siltä, että korttisi ovat melko vahvat...se vaan saattaa olla, ettei kovin monella ole yhtä vahvaa kättä, jolla lähteä leikkiin mukaan. :) - molmolmolla
pulputtaja:) kirjoitti:
laastarisuhde:
- Oletko varma, että haikailevat eksää? Esim. jos on yhteisiä lapsia, koetko eksän uhaksi?
pelimies:
- Jos tapaa kymmeniä kertoja eikä halua seksiä, ei täytä pelimiehen määritelmää. Pelimies haluaa aina seksiä.
kyvytön suhteeseen:
- Outo hiippari, joka kannattaa unohtaa. Tuskin entistä perhettä, siitä voi päätellä ettei kelpaa kenellekään.
kirjoitustaitoinen:
- manipuloitsija?
Sopiva:
- olisi kiva tietää millainen mies se on.Tapaamani laastaria etsineet miehet ovat aivan selvästi olleet vielä kiinni eksässään. Eräskin itki lopulta kännissä ja lääkehumalassa miten rakastaa "maijaa". Alko-ongelma tuli yllätyksenä minulle, koska mies oli yrittäjä, ja kohtalaisen hyvinsäilynyt. Ulkonäöstä ei voinut päätellä alkon suurkulutusta. Lääkkeitä alkoi kuulemma syödä eron jälkeen, koska ei voinut edes nukkua tuskaltaan, kun oli niin ikävä eksää. Kyseinen herra etsi tositark kumppania ja puolet puheistaan paljastui valheiksi. Salasi mm. alle vuoden ikäisen vauvan eksänsä kanssa!
Kyllä miehestä näkee jos hän on vielä eksässään kiinni. Usein tuollaiset miehet puhuvat "liian paljon" eksästään ja edellisen liittonsa ongelmista. Haukkuvat. Tosiasiassa ovat katkeria ja kaipaavat entiseen.
Pidän lapsista, enkä todellakaan koe heidän olemassaoloaan uhkana eksän suhteen. Mielestäni lapset menevät uuden parisuhteen edelle. Uusi suhde tulee rakentaa niin, että lapset eivät koe jääneensä toiselle sijalle!
Mietipä käsitettä "hyväksikäyttö". Se voi olla fyysistä, taloudellista tai emotionaalista. Perinteinen pelimies haluaa seksiä, mutta on myös olemassa pelimiehiä joille itse tarkoitus on PELAAMINEN SUHTEILLA. Olen tavannut yhden tosi vaikean tapauksen. Lähentelee kai psyykkistä sairautta jo moinen käytös, vaikka mies on hyvässä työssä, on laaja kaveripiiri ja asiat näennäisesti ok. Tiedä sitten minkälaisen diagnoosin saisi.. Tällainen hyväksikäyttäjä haluaa tapailla naista pitkäänkin, eikä kuitenkaan harrasteta seksiä, vaikka nainen sitä jo haluaisi. Kun nainen ottaa suhteen laadun puheeksi, mies sanoo "katsotaan ja odotellaan", ja että kyllä hän naisesta pitää. Lopulta naiselle valkenee, että mies joko ei pysty/halua sitoutua, tai/ja etsii vain hengailukaveria. Yhdessä vietetty aika on kuitenkin niin tiivistä, ettei sitä voi enää sanoa "tutustumisvaiheeksi". Ja jos nainen haluaa seksiä, onhan tavattukin jo kymmeniä kertoja, niin miksi mies "vedättää" suhdetta niin, että nainen ei saa seksiä, ei selvyyttä onko suhteella toivoa/jatkoa, mutta ei myöskään ehdi tavata ketään muutakaan miestä, koska kaikki vapaa-aika menee tämän "vedättäjän" seurassa!? Tämäkin herrasmies hakee yhä seuraa s24:stä, kuten edellinenkin.. Alanko laittamaan nikkejä varoitukseksi muille..; (
Henkistä hyväksikäyttöä on myös se, että mies kärsii hirveästä halipulasta, ja suhde näyttää perustuvan vain sille, että mies tulee naisen luo paijattavaksi ja huomiota hakemaan ilman tarkoitustakaan jatkaa suhdetta. Ollaan yhdessä kaikki vapaa-aika, kokkaillaan yhdessä, juodaan punkkua ja syödään herkkuja, halitaan. Pikkuhiljaa nainen tajuaa, että hän onkin aina se joka hellii ja paijaa toista, ja mies on vain ottava osapuoli. Jonkin ajan kuluttua mies katoaa etsimään uutta paijaajaa, eikä edes keskustele siitä, miksi katosi yllättäen. Mies ei ole vonkaamalla vongannut seksiä, ja alussa sitä ei harrastetakaan. Tapaamisten edetessä siihen ehkä päädytään - toivottavasti ei. Taas nainen huomaa että hänen aikansa on kulunut hukkaan, ja olisi pitänyt luottaa vaistoihinsa.
Pelimies tietää alun perinkin, että kyseinen nainen ei ole hänen tuleva kumppaninsa, eikä mies ole ihastunut naiseen. Hän pitää naista vain varalla, tyydyttämässä miehen fyysisiä, henkisiä, tai jopa taloudellisia tarpeita(mies käy naisen luona syömässä, juomassa ja iltaa viettämässä, eikä koskaan osallistu kustannuksiin).
Oletko todellakin sitä mieltä, että kaikki ne miehet jotka ovat ns. ikisinkkuja, ovat epäkelpoja hiippareita eivätkä " kelpaa kenellekään" ? Aika julmaa : ( Tämä netti on täynnä miespoloja, jotka kirjoittavat siitä kuinka naiset eivät edes huomaa heitä, koska ovat "taviksia". Jopa kolmekymppiset miehet ovat vapaana, ja etsivät rakkautta. En voi uskoa, että "ikisinkkuus" olisi aina merkki siitä että ihminen olisi joku outo hiippari! Kommenttisi vie lopunkin toivon tällaisilta ihmisiltä! Ja esim erittäin ujot ihmiset eivät löydä helposti seuraa! Tavallisen näköinen, sosiaalisesti lahjakaskin ihminen voi olla kyvytön parisuhteeseen!
En toki tarkoita sitä, että jokainen kirjoitustaitoinen olisi manipuloitsija, vaan sitä että kynä on miekka, ja taitava kirjoittaja voi ohjailla lukijan ajattelua ja mielipiteitä, mikäli lukija ei hallitse kriittistä lukutapaa.. ; ) Kaikki mainonta ja propagandahan perustuu juuri tähän - vai?
Minulle Sopiva mies on juuri minulle Sopiva. Ja minä olen Hänelle Sopiva : ) En ole aivan tavallinen ihminen, ja siksipä oman Sopivani löytäminen on vielä vaikeampaa kuin "tavallisille" ihmisille ; ( - köyhä tyttö
molmolmolla kirjoitti:
Tapaamani laastaria etsineet miehet ovat aivan selvästi olleet vielä kiinni eksässään. Eräskin itki lopulta kännissä ja lääkehumalassa miten rakastaa "maijaa". Alko-ongelma tuli yllätyksenä minulle, koska mies oli yrittäjä, ja kohtalaisen hyvinsäilynyt. Ulkonäöstä ei voinut päätellä alkon suurkulutusta. Lääkkeitä alkoi kuulemma syödä eron jälkeen, koska ei voinut edes nukkua tuskaltaan, kun oli niin ikävä eksää. Kyseinen herra etsi tositark kumppania ja puolet puheistaan paljastui valheiksi. Salasi mm. alle vuoden ikäisen vauvan eksänsä kanssa!
Kyllä miehestä näkee jos hän on vielä eksässään kiinni. Usein tuollaiset miehet puhuvat "liian paljon" eksästään ja edellisen liittonsa ongelmista. Haukkuvat. Tosiasiassa ovat katkeria ja kaipaavat entiseen.
Pidän lapsista, enkä todellakaan koe heidän olemassaoloaan uhkana eksän suhteen. Mielestäni lapset menevät uuden parisuhteen edelle. Uusi suhde tulee rakentaa niin, että lapset eivät koe jääneensä toiselle sijalle!
Mietipä käsitettä "hyväksikäyttö". Se voi olla fyysistä, taloudellista tai emotionaalista. Perinteinen pelimies haluaa seksiä, mutta on myös olemassa pelimiehiä joille itse tarkoitus on PELAAMINEN SUHTEILLA. Olen tavannut yhden tosi vaikean tapauksen. Lähentelee kai psyykkistä sairautta jo moinen käytös, vaikka mies on hyvässä työssä, on laaja kaveripiiri ja asiat näennäisesti ok. Tiedä sitten minkälaisen diagnoosin saisi.. Tällainen hyväksikäyttäjä haluaa tapailla naista pitkäänkin, eikä kuitenkaan harrasteta seksiä, vaikka nainen sitä jo haluaisi. Kun nainen ottaa suhteen laadun puheeksi, mies sanoo "katsotaan ja odotellaan", ja että kyllä hän naisesta pitää. Lopulta naiselle valkenee, että mies joko ei pysty/halua sitoutua, tai/ja etsii vain hengailukaveria. Yhdessä vietetty aika on kuitenkin niin tiivistä, ettei sitä voi enää sanoa "tutustumisvaiheeksi". Ja jos nainen haluaa seksiä, onhan tavattukin jo kymmeniä kertoja, niin miksi mies "vedättää" suhdetta niin, että nainen ei saa seksiä, ei selvyyttä onko suhteella toivoa/jatkoa, mutta ei myöskään ehdi tavata ketään muutakaan miestä, koska kaikki vapaa-aika menee tämän "vedättäjän" seurassa!? Tämäkin herrasmies hakee yhä seuraa s24:stä, kuten edellinenkin.. Alanko laittamaan nikkejä varoitukseksi muille..; (
Henkistä hyväksikäyttöä on myös se, että mies kärsii hirveästä halipulasta, ja suhde näyttää perustuvan vain sille, että mies tulee naisen luo paijattavaksi ja huomiota hakemaan ilman tarkoitustakaan jatkaa suhdetta. Ollaan yhdessä kaikki vapaa-aika, kokkaillaan yhdessä, juodaan punkkua ja syödään herkkuja, halitaan. Pikkuhiljaa nainen tajuaa, että hän onkin aina se joka hellii ja paijaa toista, ja mies on vain ottava osapuoli. Jonkin ajan kuluttua mies katoaa etsimään uutta paijaajaa, eikä edes keskustele siitä, miksi katosi yllättäen. Mies ei ole vonkaamalla vongannut seksiä, ja alussa sitä ei harrastetakaan. Tapaamisten edetessä siihen ehkä päädytään - toivottavasti ei. Taas nainen huomaa että hänen aikansa on kulunut hukkaan, ja olisi pitänyt luottaa vaistoihinsa.
Pelimies tietää alun perinkin, että kyseinen nainen ei ole hänen tuleva kumppaninsa, eikä mies ole ihastunut naiseen. Hän pitää naista vain varalla, tyydyttämässä miehen fyysisiä, henkisiä, tai jopa taloudellisia tarpeita(mies käy naisen luona syömässä, juomassa ja iltaa viettämässä, eikä koskaan osallistu kustannuksiin).
Oletko todellakin sitä mieltä, että kaikki ne miehet jotka ovat ns. ikisinkkuja, ovat epäkelpoja hiippareita eivätkä " kelpaa kenellekään" ? Aika julmaa : ( Tämä netti on täynnä miespoloja, jotka kirjoittavat siitä kuinka naiset eivät edes huomaa heitä, koska ovat "taviksia". Jopa kolmekymppiset miehet ovat vapaana, ja etsivät rakkautta. En voi uskoa, että "ikisinkkuus" olisi aina merkki siitä että ihminen olisi joku outo hiippari! Kommenttisi vie lopunkin toivon tällaisilta ihmisiltä! Ja esim erittäin ujot ihmiset eivät löydä helposti seuraa! Tavallisen näköinen, sosiaalisesti lahjakaskin ihminen voi olla kyvytön parisuhteeseen!
En toki tarkoita sitä, että jokainen kirjoitustaitoinen olisi manipuloitsija, vaan sitä että kynä on miekka, ja taitava kirjoittaja voi ohjailla lukijan ajattelua ja mielipiteitä, mikäli lukija ei hallitse kriittistä lukutapaa.. ; ) Kaikki mainonta ja propagandahan perustuu juuri tähän - vai?
Minulle Sopiva mies on juuri minulle Sopiva. Ja minä olen Hänelle Sopiva : ) En ole aivan tavallinen ihminen, ja siksipä oman Sopivani löytäminen on vielä vaikeampaa kuin "tavallisille" ihmisille ; (Kyllä tähän väliin sinulta kysyä, että oletko koskaan listannut itseäsi paperille? Huonot hyvät puolet sun muut jutut? Mitä oikeasti on tarjolla miehille? Siis odotuksiasi ja vaatimuksiasi? Olet kenties listannut itsesi taivaisiin ja epähuomiossa et ole sitä huomannu, että kaikki me ollaan erehtyväisiä eikä niin kovin täydellisiä. Minusta tälläinen listaus olisi järkevää itsellesi nyt, eikö? On tosi tylsää olla ja jäädä yksin. Ihminen kaipaa seuraa. Tai ei tietty ihan kaikki. Kirjoita itsellesi lista siitä minkälainen olet ja katsele listaasi miehen silmin, että kiinostaisiko sellainen ja paljonko olet antantamassa?
Itsekin listasin aikoinani itseni liian korkealle, en hyväksynyt inhimillisiä piirteitä miehissä enkä myös itsessäni. Itselleen on harvinaisen helppoo selitellä erinomaisuuttaan ja uskoakin siihen. Minun kohdalleni on vain tullut miehiä jotka ovat osanneet tiputtaa minut pilvilinnoistani tajuamaan, ettei kukaan voi olla valmiiksi sellainen samanmoinen kun omat tarpeeni vaan riittää, että toinen on kiinnostunut minusta omanlaatuisena ihmisenä ja haluaa olla onnellinen kanssani.
Ihmisten "valheet" muuttuvat tietämyksen myötä, syyt niihin voi selvitä jos on halua kuunnella häntä ja tutustua oikeasti jos ei, ei oikeasti halunnut tutustua kyseiseen ihmiseen. Eikä niinpäin, että heidän tulee tutustua sinuun kuten nyt ehkä olet tehnyt päätellen treffejesi suuresta lukumäärästä.
On helppoa olla vedättäjänä tarkoittamatta löytää todellisesti mitään(huomaamatta sitä itsekään), mutta totuus on sellainen, että meissä jokaisesta löytyy virheitä ja paljon, kenellä se on alko-ongelma toisella pelko luottaa ihmiseen. Syitä voisi toisista listata lukemattomia siten esille, että kukaan ei ole kyllin hyvä. Tai sitten hyväksyä ihminen sellaisena kun hän on vikoineen päivineen ja kuunnella hänen syynsä niihin. Ja ihailla häntä sellaisena kun hän on ja huomata kuinka toinen ajan myötä haluaakin muuttua sellaiseen päin kun alussa haaveili.
Alko-ongelma on hyvä esimerkki minulle, sillä olen alkoholistiäidin lapsi kamppailin pitkään aiheen vuoksi kunnes tajusin, että eihän sellainen ole minun ongelma, eikä ole enää tämän äidinkään koska annoin syyn miksi hänellä ei ole enää tarvetta juoda vaan on olemassa muita arvoja elämässä.
Eli kohtasin miehen joka ehdoitta ihastui minuun, alkoholistimiehen. Hänelle oli tärkeää kyetä näyttämään ensisijaisesti minulle miten tahtoisi todistaa kykenevänsä suhteeseen ihmisen kanssa joka sellaisesta ei välitä. Hän ihastui minuun siksi että suvaitsin hänet ja pidin häntä komeana ja kiinnostavana. Hän halusi näyttää ja tulla treffeille selvinpäin, silloin tajusin, että hän on mielettömän ujo ihminen, mutta erittäin kultainen ja lämmin sydän. Eli kun antaa tilaisuuden toiselle, saattaa saada sellaisen itsekin. Moni mies näyttää siltä, että painii alkoholiongelmien kera, he hakevat naista joka ei juo vain siksi, etteivät niin kauheasti arvosta omaa juomistakaan. He ovat oppineet juomisen ihmisten seurassa, ehkä naisen joka ei ole kyennyt arvostamaan häntä ja hänen hyviä puoliaan.
Kumpaa mahdat nyt arvostaa eniten, sitä mitä olet saamassa vaiko sitä mitä sinulla on annettavana? - kommentti
molmolmolla kirjoitti:
Tapaamani laastaria etsineet miehet ovat aivan selvästi olleet vielä kiinni eksässään. Eräskin itki lopulta kännissä ja lääkehumalassa miten rakastaa "maijaa". Alko-ongelma tuli yllätyksenä minulle, koska mies oli yrittäjä, ja kohtalaisen hyvinsäilynyt. Ulkonäöstä ei voinut päätellä alkon suurkulutusta. Lääkkeitä alkoi kuulemma syödä eron jälkeen, koska ei voinut edes nukkua tuskaltaan, kun oli niin ikävä eksää. Kyseinen herra etsi tositark kumppania ja puolet puheistaan paljastui valheiksi. Salasi mm. alle vuoden ikäisen vauvan eksänsä kanssa!
Minulle Sopiva mies on juuri minulle Sopiva. Ja minä olen Hänelle Sopiva : ) En ole aivan tavallinen ihminen, ja siksipä oman Sopivani löytäminen on vielä vaikeampaa kuin "tavallisille" ihmisille ; (Jesus, että sinulta pukkaa analyysiä;)
Laastarit: Tosiaan, on noita jätettyjä ja petettyjä miehiä. Ei niitä voi muuten välttää kuin selvittämällä kauanko erosta on. Ja senkin voi aina valehdella. Posiitiivisena puolena voin todeta, että tuo ryhmä ainakin on aito tunteissaan...
Pelaaminen suhteilla: Tuntuu todella oudolta. Mies voi olla homo, joka etsii kulissia tai sitten hän on aikamiespoika, jolla ei ole kunnollista kokemusta seksistä eikä uskalla tunnustaa sitä. Tunnen itsekin muutaman muuten kelpo tyypin, jotka ovat naisten seurassa pulassa. Sitten on vielä niitä, joille seksi ei oikeasti merkitse mitään eivätkä he sitä halua, vaan puuhaavat mielellään muita asioita.
Halipula: Minusta yksipuolinen helliminen on aika mahdotonta;) Tuon ruokapuolen ymmärrän. Jos et saa pusuja, laita pihalle:)
Ikisinkku: Oikeastaan tähän ryhmään kuuluu jo osa noista edellisistä. Jos nelikymppisellä miehellä ei ole koskaan ollut kunnollista pitkää ihmisuhdetta, niin jotain psyykkisesti outoa, ei välttämättä sairasta, hänessä silloin on. Tai sitten hän on fyysisesti sellainen, ettei ole kelvannut kenellekään. Esim. ujous taas niin pahana, ettei keski-ikään mennessä ole saanut suhdetta aikaiseksi, voi puolestaan viitata psyykkisiin ongelmiin ja ne ovat oma lukunsa.
Kirjoitustaitonen: olet oikeassa, joku voi nauttia teknisestä ylivoimastaan. Todennäköisesti hän menestyy muutenkin elämässään, siis ulkoisesti.
Sinä: olisi mukava tietää miten epätavallinen olet, mutta parempi jättää salaisuudeksi. Tuolla kapasiteetilla varustettu nainen löytää miehen, kun vain käytät psykologista silmääsi täsmäiskuihin;) - molmolmolla
köyhä tyttö kirjoitti:
Kyllä tähän väliin sinulta kysyä, että oletko koskaan listannut itseäsi paperille? Huonot hyvät puolet sun muut jutut? Mitä oikeasti on tarjolla miehille? Siis odotuksiasi ja vaatimuksiasi? Olet kenties listannut itsesi taivaisiin ja epähuomiossa et ole sitä huomannu, että kaikki me ollaan erehtyväisiä eikä niin kovin täydellisiä. Minusta tälläinen listaus olisi järkevää itsellesi nyt, eikö? On tosi tylsää olla ja jäädä yksin. Ihminen kaipaa seuraa. Tai ei tietty ihan kaikki. Kirjoita itsellesi lista siitä minkälainen olet ja katsele listaasi miehen silmin, että kiinostaisiko sellainen ja paljonko olet antantamassa?
Itsekin listasin aikoinani itseni liian korkealle, en hyväksynyt inhimillisiä piirteitä miehissä enkä myös itsessäni. Itselleen on harvinaisen helppoo selitellä erinomaisuuttaan ja uskoakin siihen. Minun kohdalleni on vain tullut miehiä jotka ovat osanneet tiputtaa minut pilvilinnoistani tajuamaan, ettei kukaan voi olla valmiiksi sellainen samanmoinen kun omat tarpeeni vaan riittää, että toinen on kiinnostunut minusta omanlaatuisena ihmisenä ja haluaa olla onnellinen kanssani.
Ihmisten "valheet" muuttuvat tietämyksen myötä, syyt niihin voi selvitä jos on halua kuunnella häntä ja tutustua oikeasti jos ei, ei oikeasti halunnut tutustua kyseiseen ihmiseen. Eikä niinpäin, että heidän tulee tutustua sinuun kuten nyt ehkä olet tehnyt päätellen treffejesi suuresta lukumäärästä.
On helppoa olla vedättäjänä tarkoittamatta löytää todellisesti mitään(huomaamatta sitä itsekään), mutta totuus on sellainen, että meissä jokaisesta löytyy virheitä ja paljon, kenellä se on alko-ongelma toisella pelko luottaa ihmiseen. Syitä voisi toisista listata lukemattomia siten esille, että kukaan ei ole kyllin hyvä. Tai sitten hyväksyä ihminen sellaisena kun hän on vikoineen päivineen ja kuunnella hänen syynsä niihin. Ja ihailla häntä sellaisena kun hän on ja huomata kuinka toinen ajan myötä haluaakin muuttua sellaiseen päin kun alussa haaveili.
Alko-ongelma on hyvä esimerkki minulle, sillä olen alkoholistiäidin lapsi kamppailin pitkään aiheen vuoksi kunnes tajusin, että eihän sellainen ole minun ongelma, eikä ole enää tämän äidinkään koska annoin syyn miksi hänellä ei ole enää tarvetta juoda vaan on olemassa muita arvoja elämässä.
Eli kohtasin miehen joka ehdoitta ihastui minuun, alkoholistimiehen. Hänelle oli tärkeää kyetä näyttämään ensisijaisesti minulle miten tahtoisi todistaa kykenevänsä suhteeseen ihmisen kanssa joka sellaisesta ei välitä. Hän ihastui minuun siksi että suvaitsin hänet ja pidin häntä komeana ja kiinnostavana. Hän halusi näyttää ja tulla treffeille selvinpäin, silloin tajusin, että hän on mielettömän ujo ihminen, mutta erittäin kultainen ja lämmin sydän. Eli kun antaa tilaisuuden toiselle, saattaa saada sellaisen itsekin. Moni mies näyttää siltä, että painii alkoholiongelmien kera, he hakevat naista joka ei juo vain siksi, etteivät niin kauheasti arvosta omaa juomistakaan. He ovat oppineet juomisen ihmisten seurassa, ehkä naisen joka ei ole kyennyt arvostamaan häntä ja hänen hyviä puoliaan.
Kumpaa mahdat nyt arvostaa eniten, sitä mitä olet saamassa vaiko sitä mitä sinulla on annettavana?Tekstisi on sen verran hajanainen, etten valitettavasti ymmärrä mihin pyrit.
Tähän ikään mennessä olen todellakin listannut itseni, toiveeni ja tavoitteeni moneen kertaan. Olen hyvin (liiankin) looginen ja analyyttinen luonne, ankara, enkä säästele itseäni, kuten en muitakaan analyyseiltani. En elä pilvissä, vaan täydessä reaalimaailmassa, ja juuri sen takia en ryhdy suhteeseen miehen kanssa, jos heti alkumetreillä tiedän ettemme sovi yhteen. Tunteilla leikkiminen vain suhteen saadakseen on itsekästä.
Itsearvioni(miesmarkkinoilla) olen paljolti perustanut "vientiini" ja minut tuntevien ihmisten (myös miesten) mielipiteisiin "arvostani" markkinoilla. Ikävä totuushan on se, että parisuhdemarkkinatkin noudattavat nykyisin markkinatalouden sääntöjä ; ( Mitä enemmän sinulla on vientiä, sitä arvokkaampi olet. Kauneus, älykkyys, sosiaaliset taidot, sosioekonominen asema, luonne ja harrastukset/elämänpiiri ovat ne tekijät joista "arvosi" rakentuu. Kukaan ei ole täydellinen, mutta on asioita(negatiivisia) jotka voivat yksittäisenä kumota lähes kaikki "hyvät puolesi". Omalla kohdallani tuo "kumoava" tekijä on eronneen naisen status, ja ei-niin kiinteä kroppa. Siinä ei auta muutoin kohtalainen ulkonäkö, ei mukava luonne, kyky käyttää aivojakaan, jos eronnutta keski-ikäistä naista ei pidetä lähes minkään arvoisena koska tarjolla on nuoria, vapaita naisia. Tuttavapiirini ihmiset eivät ymmärrä miksi en löydä miestä, koska he ovat sitä mieltä, että olen ihanteellinen kumppani monelle miehelle. Ex-aviomieheni sukulaiset sanoivat eromme jälkeen, että "olin parasta mitä kyseiselle miehelle oli koskaan tapahtunut". Minulla on myös vientiä sekä ulkonäköni, että luonteeni puolesta. Eksät ovat tulleet vuosien päästä sanomaan, että surevat/katuvat eroamme, eivätkä ole olleet tyytyväisiä muihin naisiin. Luonteeltaan minulle kumppaniksi sopivaa miestä en silti löydä. Voi olla että olen liian "erikoinen", ja siksi minun on turhaa etsiäkään. Tiedän, että minulla on miehelle paljon annettavaa. Sekä henkisesti, fyysisesti, että ystävänä ja kumppanina. Aikaisemmat parisuhteeni ovat olleet sellaisia, joissa minä olen ollut se antaja kaikin puolin, eikä mies ole osannut tai halunnut antaa mitään minulle. Sananmukaisesti imivät minut kuiviin, kunnes ymmärsin lähteä. Olen ns. liian kiltti ihminen. Asettanut toisten tarpeet omieni edelle. Enää en suostu sellaiseen. Minulla on oikeus etsiä kumppania, joka osaa sekä antaa, että ottaa vastaan, ja jonka kanssa tulemme oikeasti toimeen, eikä suhde perustu vain alkuihastukselle, joka lopahtaa kemiallisen tasapainon palattua aivoihin.
Mikään parisuhde ei toimi, jos toinen osapuoli valehtelee koko ajan, ja koko suhde on alkanutkin valheellisesti. Kun kerroin esimerkissäni valehtelevasta miehestä, hän todellakin VALEHTELI röyhkeästi monessa asiassa, eikä sitä voi puolustella. Hän peruutti sovittuja tapaamisia ja viikonlopunviettoja, koska hänellä "oli paha mieli" eksänsä takia, ja aikoi lähteä baariin juomaan suruunsa. Alussa yritin tukea häntä, ja esim. kysyin muutaman kerran, josko voisin piristää häntä lähtemällä mukaan, mutta seurani ei kelvannut. Jälkeenpäin kuulin, että hän oli tapaillut muitakin naisia. Ehkä juuri noilla baarireissuillaan..? Ainakaan minä en halua ystäväpiiriini ihmisiä, joiden perusluonne on aivan epärehellinen. Puhumattakaan että haluaisin kumppanikseni valehtelevan ihmisen!
Asenteesi alkoholiin on mielenkiintoinen, ja täysin vastakohtainen kaikille aiheesta tehdyille tutkimuksille. Alkoholismista parantuu vain jos itse haluaa parantua, ei siksi että joku ULKOPUOLINEN haluaa, ja antaisi, saati olisi VELVOLLINEN antamaan alkoholistille syyn parantua! On jokaisen oma asia haluaako kumppanikseen alkoholin suurkuluttajan/alkoholistin, mutta minulla ainakin on kokemusta aiheesta sekä lähipiiristäni, että erään avomieheni kautta, ja elämä alko-ongelmaisen kanssa oli/on helvettiä. Jokainen päivä oli pelkoa alkaako mies juoda. Yöllä ei saanut nukuttua, kun odotti humalaista kotiin, tai soittavatko poliisilaitokselta että mies on siellä. Kun mies oli juonut omat rahansa, varasti minulta. JNE. Minulla on jälkikasvua, enkä missään olosuhteissa rupea ottamaan riskiä, toipuuko joku alko-omgelmainen minun pyyteettömän rakkauteni avulla, ja saata lapsiani tilanteeseen, missä heidän täytyy elää jatkuvassa pelossa. Itse en käytä alkoholia kotioloissa kuin juhlaruokapöydässä, enkä halua että siitä(humalajuomisesta) miehen myötä tulee jokaviikkoinen vieras koti-idylliimme.
Kirjoitit, että tapasit miehen, joka ehdoitta ihastui sinuun, mutta kyseenalaistat minun oikeuteni etsiä ja löytää mies joka ihastuisi minuun omana itsenäni?
Olen aina ollut ennakkoluuloton, ja omannut laajan tuttavapiirin jossa on ihmisiä kaikista yhteiskuntaluokista. En ole koskaan(jotain teini-ihastusta lukuunottamatta) seurustellut ns. komean miehen kanssa, vaan olen aina valinnut kumppanin luonteenpiirteiden perusteella, ja pyrkinyt löytämään hänestä positiivisia piirteitä. Lopputulos on ollut se, että olen katsonut niitä negatiivisia piirteitä niin paljon läpi sormien, että parisuhde on ollut täysin epätyydyttävä ja epäoikeudenmukainen minua kohtaan. Avioeron jälkeen päätin, että en enää suostu tallottavaksi. Haukut siis aivan väärää puuta, kun ajattelet että olen joku pilvilinnoissa elelevä prinsessa, joka on nostanut itsensä arvoon epärealistiseen. - leikittäiskö prinsessaa...
molmolmolla kirjoitti:
Tekstisi on sen verran hajanainen, etten valitettavasti ymmärrä mihin pyrit.
Tähän ikään mennessä olen todellakin listannut itseni, toiveeni ja tavoitteeni moneen kertaan. Olen hyvin (liiankin) looginen ja analyyttinen luonne, ankara, enkä säästele itseäni, kuten en muitakaan analyyseiltani. En elä pilvissä, vaan täydessä reaalimaailmassa, ja juuri sen takia en ryhdy suhteeseen miehen kanssa, jos heti alkumetreillä tiedän ettemme sovi yhteen. Tunteilla leikkiminen vain suhteen saadakseen on itsekästä.
Itsearvioni(miesmarkkinoilla) olen paljolti perustanut "vientiini" ja minut tuntevien ihmisten (myös miesten) mielipiteisiin "arvostani" markkinoilla. Ikävä totuushan on se, että parisuhdemarkkinatkin noudattavat nykyisin markkinatalouden sääntöjä ; ( Mitä enemmän sinulla on vientiä, sitä arvokkaampi olet. Kauneus, älykkyys, sosiaaliset taidot, sosioekonominen asema, luonne ja harrastukset/elämänpiiri ovat ne tekijät joista "arvosi" rakentuu. Kukaan ei ole täydellinen, mutta on asioita(negatiivisia) jotka voivat yksittäisenä kumota lähes kaikki "hyvät puolesi". Omalla kohdallani tuo "kumoava" tekijä on eronneen naisen status, ja ei-niin kiinteä kroppa. Siinä ei auta muutoin kohtalainen ulkonäkö, ei mukava luonne, kyky käyttää aivojakaan, jos eronnutta keski-ikäistä naista ei pidetä lähes minkään arvoisena koska tarjolla on nuoria, vapaita naisia. Tuttavapiirini ihmiset eivät ymmärrä miksi en löydä miestä, koska he ovat sitä mieltä, että olen ihanteellinen kumppani monelle miehelle. Ex-aviomieheni sukulaiset sanoivat eromme jälkeen, että "olin parasta mitä kyseiselle miehelle oli koskaan tapahtunut". Minulla on myös vientiä sekä ulkonäköni, että luonteeni puolesta. Eksät ovat tulleet vuosien päästä sanomaan, että surevat/katuvat eroamme, eivätkä ole olleet tyytyväisiä muihin naisiin. Luonteeltaan minulle kumppaniksi sopivaa miestä en silti löydä. Voi olla että olen liian "erikoinen", ja siksi minun on turhaa etsiäkään. Tiedän, että minulla on miehelle paljon annettavaa. Sekä henkisesti, fyysisesti, että ystävänä ja kumppanina. Aikaisemmat parisuhteeni ovat olleet sellaisia, joissa minä olen ollut se antaja kaikin puolin, eikä mies ole osannut tai halunnut antaa mitään minulle. Sananmukaisesti imivät minut kuiviin, kunnes ymmärsin lähteä. Olen ns. liian kiltti ihminen. Asettanut toisten tarpeet omieni edelle. Enää en suostu sellaiseen. Minulla on oikeus etsiä kumppania, joka osaa sekä antaa, että ottaa vastaan, ja jonka kanssa tulemme oikeasti toimeen, eikä suhde perustu vain alkuihastukselle, joka lopahtaa kemiallisen tasapainon palattua aivoihin.
Mikään parisuhde ei toimi, jos toinen osapuoli valehtelee koko ajan, ja koko suhde on alkanutkin valheellisesti. Kun kerroin esimerkissäni valehtelevasta miehestä, hän todellakin VALEHTELI röyhkeästi monessa asiassa, eikä sitä voi puolustella. Hän peruutti sovittuja tapaamisia ja viikonlopunviettoja, koska hänellä "oli paha mieli" eksänsä takia, ja aikoi lähteä baariin juomaan suruunsa. Alussa yritin tukea häntä, ja esim. kysyin muutaman kerran, josko voisin piristää häntä lähtemällä mukaan, mutta seurani ei kelvannut. Jälkeenpäin kuulin, että hän oli tapaillut muitakin naisia. Ehkä juuri noilla baarireissuillaan..? Ainakaan minä en halua ystäväpiiriini ihmisiä, joiden perusluonne on aivan epärehellinen. Puhumattakaan että haluaisin kumppanikseni valehtelevan ihmisen!
Asenteesi alkoholiin on mielenkiintoinen, ja täysin vastakohtainen kaikille aiheesta tehdyille tutkimuksille. Alkoholismista parantuu vain jos itse haluaa parantua, ei siksi että joku ULKOPUOLINEN haluaa, ja antaisi, saati olisi VELVOLLINEN antamaan alkoholistille syyn parantua! On jokaisen oma asia haluaako kumppanikseen alkoholin suurkuluttajan/alkoholistin, mutta minulla ainakin on kokemusta aiheesta sekä lähipiiristäni, että erään avomieheni kautta, ja elämä alko-ongelmaisen kanssa oli/on helvettiä. Jokainen päivä oli pelkoa alkaako mies juoda. Yöllä ei saanut nukuttua, kun odotti humalaista kotiin, tai soittavatko poliisilaitokselta että mies on siellä. Kun mies oli juonut omat rahansa, varasti minulta. JNE. Minulla on jälkikasvua, enkä missään olosuhteissa rupea ottamaan riskiä, toipuuko joku alko-omgelmainen minun pyyteettömän rakkauteni avulla, ja saata lapsiani tilanteeseen, missä heidän täytyy elää jatkuvassa pelossa. Itse en käytä alkoholia kotioloissa kuin juhlaruokapöydässä, enkä halua että siitä(humalajuomisesta) miehen myötä tulee jokaviikkoinen vieras koti-idylliimme.
Kirjoitit, että tapasit miehen, joka ehdoitta ihastui sinuun, mutta kyseenalaistat minun oikeuteni etsiä ja löytää mies joka ihastuisi minuun omana itsenäni?
Olen aina ollut ennakkoluuloton, ja omannut laajan tuttavapiirin jossa on ihmisiä kaikista yhteiskuntaluokista. En ole koskaan(jotain teini-ihastusta lukuunottamatta) seurustellut ns. komean miehen kanssa, vaan olen aina valinnut kumppanin luonteenpiirteiden perusteella, ja pyrkinyt löytämään hänestä positiivisia piirteitä. Lopputulos on ollut se, että olen katsonut niitä negatiivisia piirteitä niin paljon läpi sormien, että parisuhde on ollut täysin epätyydyttävä ja epäoikeudenmukainen minua kohtaan. Avioeron jälkeen päätin, että en enää suostu tallottavaksi. Haukut siis aivan väärää puuta, kun ajattelet että olen joku pilvilinnoissa elelevä prinsessa, joka on nostanut itsensä arvoon epärealistiseen.Oon huono selittämään kai sitten mitä tarkoitan, ennen puusta tipahtamista tiesin kaiken kaikista, nyt opttelen toisenlaisia menetelmiä tehokkaampia. Ja haluun sanoa, että tottakai teet oikeita ratkaisuja näinkin se on varma.
**Aikaisemmat parisuhteeni ovat olleet sellaisia, joissa minä olen ollut se antaja kaikin puolin, eikä mies ole osannut tai halunnut antaa mitään minulle. Sananmukaisesti imivät minut kuiviin, kunnes ymmärsin lähteä. Olen ns. liian kiltti ihminen.**
Naisille on kait syntymästä annettu palveluvietti toisia kohtaan, itseään ja omia tarpeita väheksyten. Mutta asia on kaksipiippuinen sillä tavoin nainen myös tekee hallaa kun ei pyri kommunikoimaan siten, että itsekin tulisi autetuksi. Eli suosittelisin ohjasten päästämistä löysemmälle, ei sun tarvitse toisia vetää ja ohjelmoida. On paljon paljon kivempaa kun mieskin saa tilaisuuden antaa ja näyttää mihin hän pystyy. Tilaisuuden kertoa mitä hän tarkoittaa niillä jutuilla mitkä oudoksuttaa ja karkoittaa sinut. Ehkä on vain käynyt niin, että olit liian kiireinen huomioimaan totuuden huonommin ulosantiaan käyttävän ihmisen suusta.
Minä en noita markkinoita kannata jossa pelataan arvoilla tai ulkonäöllä. Minulla on omat markkinointi tapani ja ne purevat paljon paremmin. Kun en vaadi mahdottomia, niin silloin mulle tarjotaan paljon enemmän kun odotin. Mitä vaatimattomammin (se ei ole teennäistä vaan ihan osa minua) käyttäydyn, sitä kiinnostavammat tyypit minua lähestyy.
Silloin kun en vielä ollut tipahtanut tähdistäni pyrki seuraani älyttömän komea mies kuin parhain tähti amerikkalaisista sarjoista. Juttelimme hetkisen ja hän poistui luotani loukkaantuneenakin, että hänen itsetuntonsa ei riittänyt sinulle vaikka hänellä on enemmän koulutustasoa ja mammonaa. Eli joo olin etukäteen aliarvioinut hänen ulkonäkönsä "tyylin blondi" Mutta siis minun markkinoilla on juuri kuvailemiasi miehiä, syytä en tiedä siihenkään miksi juuri vähävaraisemmat jättävät tutustumisen minuun vähemmälle ja miehet jotka oikeastikin minua kiinnostavat, ei asemansa tähden vaan nokkeluutensa tähden haluavat tutustumaan. Saattaa olla, etten ennen huomannut heitä kun killuin niin korkeella puussa ja kaukonäkö liian heikkoa.
Mut siirtyisin vielä täydellisyyden tavoitteluun, ennen olin sellainenkin, kaikki piti olla täydellistä viimeisen pilkun päälle. Jos esim työpaikkalla tein ihan mitättömän virheen kiukuttelin sitäkin itsekseni. Sama päti kaikkeen elämiseen.
Kunnes huomasin, että eivät sodat yhtä naista kaipaa ja mitä enemmän päästin irti sitä enemmän pyyteetöntä apuaan toiset minulle tarjosivat. Opin, että vähäisimpääkään ei parane arvostaa väärin vaan saattaa olla, että hän on hetken päästä uskollisin ystäväsi. En nyt osaa enää kertoa mitä sain, pääasiallisesti huomiota.
Tajusin kun luotin jonkun toisen osaavan tehdä jonkun asian ihan yhtä hienosti. Olin otettu huomiosta, etten olekkaan korvaamaton vaan muutkin osaavat. Ihastuin kerta toisen jälkeen pikkuasioissa huomattuani kuinka paljon muut haluavat tehdä edestäni varsinkin huomatessaan kuinka onnelliseksi heidän huomionsa minut teki.
Sitemmin päästelen yhä enemmän irti ja luotan ihmisiin niihinkin jotka voisivat treffatessa kertoa jotain ufotarinaa, en usko tarinaa vaan alan tenttaamaan, että kerrohan enemmän siihen johtaneista syistä. Siitä pääsemme siihen, että päästin irti ennakkoasenteistanikin millä jo etukäteen tuomitsin ihmiset. Sillä kerta toisen jälkeen opin tuntemaan ihmisen lähemmin juuri siitä syystä, että puhumme tärkeimmistä asioista kuin pinnalisista jutuista.
Näin jälkeenpäin kun tutkailen itseäni menneisyyteen, en silti kutsuisi itseäni itsekkääksi vaan se todellinen kommunikaatiotaito oli kyllä olemassa silloinkin, mutta ulosanti oli äärimmäisen heikkoa. Niin on jokaisella ihmisellä, aina ei voi toimia mitenkään toisen ajatustentarpeen tyydyttämiseksi jos siitä ei ole mitään tietoa eikä hajua mitä toinen todellisuudessa haluaa saada ja kokea ja kohtaako sellainen myös omat tarpeet.
En väitä tietenkään mitään tälläistä enkä edes yritä kyseenalaistaa sinua, mutta mitäs jos hiukkasen päästäisit ohjaksista löydemmälle kokelumielessä ja luottaisit vaikka niihin kakkosluokan miehiin ja antaisit heidän näyttää mihin kykenevät itsekseen.
Olet aivan oikeassa alkoholistin tarvitseekin itse haluta parantua, mutta riittää siihen sekin, että poistaa ihmiseltä syyn juomiseen. Minä tein sen, pyysin äidiltäni anteeksi, että vaadin häneltä aivan liikaa äitinä, tiedän, että en saanut paljoa, mutta miksi en antaisi vanhan sairaan äitini olla edes viimeiset vuodet onnellinen elämässään ja tuntea tunteen, että hän on sittenkin onnistunut. Syy anteeksipyytööni lähti siksi, että toinen äiti kertoi aikusen tyttärensä käytöksestä kuinka tämä syytteli äitiään kaikesta nuoruudessa tapahtuneesta silloinkin kun äitinsä yksi lapsista kuoli hän tuli sanomaan, että et edes ruokkinut poikaasi kunnolla lapsena.
Menin vain itseeni ja tajusin, että niinhän minäkin olen äitiäni syytellyt ja tunsin itseni vähintäänkin idiootiksi kuullessani toisen äidin tuskaa. Eli minulla oli syytäkin pyytää äidiltäni anteeksi olin tuominnut hänet olemaan onneton sellainen ei ole minun vallassani. Sen päivän jälkeen kun pyysin anteeksi äitini alkoi muuttumaan, tänä päivänä häntä on vaikea uskoa sellaiseksi minkälaisena sain hänet pidettyä pelkästään syyttelemällä. Ihmisen vastuulla on niin paljon mutta pahin on toisten ihmisten syyttäminen syistä joista itsellä ei ole ihan oikeasti parempaa tietoa.
En missään nimessä siis pyydä sinua muuttamaan tapojasi, höllää vaan ihan pikkaisen ja luota enemmän muidenkin onnistumiseen ;D
Ja missään nimessä ei kuulu joutua kenenkään tallottavaksi, ei edes pelätä sellaista, sillä niin kauan sinua ei tallota kun luotat ja rakastat itseäsi ja kuuntelet läheisiäsi.
Jos joku pikkaisen talloo, niin muistathan heti ärähtää, että pahalta tämä tuntuu, alkuvaiheessa, eikä sitten vasta kun koko sielu räjähtää pahasta mielestä ja tunteita on keräilty pitkiä aikoja? Itse olen kuulu tempperamentistani jos joku talloo, niin huuto tulee heti: vitun idiootti etkö kuule etkä nää, no ei ihan noin, mutta tärkeää on puolustaa omia rajojaan ja tarpeitaan.
Eikä kukaan ole mikään prinsessa ketä on itseään nostanut minnekkään, luota ihmeessä edelleenkin arvoihisi ja parantelekin niitä, mutta kuuntele ja luota enemmän äläkä tee itse vaan anna toistenkin tehdä. Luovuta muillekin osuutensa. ja nauti esityksistä ;D - Nainen 36v
molmolmolla kirjoitti:
Tekstisi on sen verran hajanainen, etten valitettavasti ymmärrä mihin pyrit.
Olen aina ollut ennakkoluuloton, ja omannut laajan tuttavapiirin jossa on ihmisiä kaikista yhteiskuntaluokista. En ole koskaan(jotain teini-ihastusta lukuunottamatta) seurustellut ns. komean miehen kanssa, vaan olen aina valinnut kumppanin luonteenpiirteiden perusteella, ja pyrkinyt löytämään hänestä positiivisia piirteitä. Lopputulos on ollut se, että olen katsonut niitä negatiivisia piirteitä niin paljon läpi sormien, että parisuhde on ollut täysin epätyydyttävä ja epäoikeudenmukainen minua kohtaan. Avioeron jälkeen päätin, että en enää suostu tallottavaksi. Haukut siis aivan väärää puuta, kun ajattelet että olen joku pilvilinnoissa elelevä prinsessa, joka on nostanut itsensä arvoon epärealistiseen.miehestä, joka ei halunnut seksiä, vaikka olitte tapailleet jo kauan.
Epäilen, että mies oli aseksuaali tai muuten kyvytön harrastamaan seksiä.
Aseksuaalimiehet yleensä haluavat naimisiin. Itse en ymmärrä, että miksi? Kulissien takia? Sitten valehdellaan kaikille, että ei me haluta lapsia, vaikka tosiasiassa mies on täysin kyvytön niitä tekemään.
Melkein jokainen tällainen liitto päättyy eroon ennemmin tai myöhemmin.
- vastauksen
Asiahan on niin, että nämä "ristikuulustelijat" ovat ennen olleet niin huonoissa suhteissa jotta kärsivät vieläkin huonosta kohtelusta. Heidän on tärkeää selvittää itselleen, että osaako uusi nainen "palvella" häntä paremmin kun entiset.
Joo kuulit oikein PALVELLA. Näin väittävät tapoihinsa jymähtäneet, ei niin paljoa henkisesti kasvaneet heput. Äitiä he etsivät palvelemaan, ei todellista naista rinnalleen, onko se sitten ihme jos eivät kykene kommunikoimaan ikäistensä kanssa. Ainoa vaihtoehto on siirtyä nuorempiin, kuin tuo henkinen kehitystaso on sielä suunnilleen samaa luokkaa. Mut sitä he eivät ole tajunneet, että se nuori nainenkin kerran kasvaa eteenpäin ja jos ei herra vieläkään ole huomannut kasvaa hän jää vieläkin vanhempana ja ruttuisempana yksikseen taas visertämään virttään. Mutta nyt onkin mentävä kuntoilemaan ihan tosissaan, muuten ei enää kelpaa vieläkin nuoremmille. Se siinä on surullista, että juuri herra ei saa ikinä mitään henkistä itselleen ja on aina tyytymätön palveluihin.
Ja me haluaisimme aikuista miestä rinnallemme, siksi emme löydä. Silloin harvoin kun kunnon yksilö vapautuu hänestä käydään melkoinen kamppailu... Ei ole muuta mahdollisuutta kun ryhtyä äidiksi ja kasvattaa poika mieluisaksi ;D- asian ytimessä!
Tästä juuri eronneen miehen kenkä puristaa. Ne ei ole selvittäneet itselleen mennyttä liittoaan ja mahdollisia sen jälkeen kaatuneita naissuhteitaan. Ovat aivan hukassa eivätkä tiedä mitä oikeastaan edes etsivät. Hyvä keino on laittaa itselle täysin epärealistisia vaatimuksia naisesta, koska tällä mies varmistaa ettei mitään todellista ja läheistä suhdetta naiseen ole mahdollista edes syntyä. Sellainen pelottaa sielunsa satuttanutta ja yksinäistä miestä niin h*tisti - mitä, jos oikeasti rakastuu naiseen ja tämä sitten hylkää. Kestämätön ajatus ja se täytyy torjua kaikin mahdollisin tavoin. Mieluiten mollaamalla tavallisten naisten ulkonäköä, jotta tulisi kostettua entisten suhteitten traumat tuntemattomalle.
Mutta äidiksi ja olkapääksi miehelle ei kenenkään järkinaisen tule ryhtyä, siitä vain naisen rypyt ja vyötärömakkarat lisääntyvät. Tervepäinen ja tasapainoinen mies on jokaisen naisen unelma, vaikkei tämä nyt ihan tuuheatukkainen, pyykkilautavatsainen, 180/80/18 -olisikaan. - laskit rimaa
asian ytimessä! kirjoitti:
Tästä juuri eronneen miehen kenkä puristaa. Ne ei ole selvittäneet itselleen mennyttä liittoaan ja mahdollisia sen jälkeen kaatuneita naissuhteitaan. Ovat aivan hukassa eivätkä tiedä mitä oikeastaan edes etsivät. Hyvä keino on laittaa itselle täysin epärealistisia vaatimuksia naisesta, koska tällä mies varmistaa ettei mitään todellista ja läheistä suhdetta naiseen ole mahdollista edes syntyä. Sellainen pelottaa sielunsa satuttanutta ja yksinäistä miestä niin h*tisti - mitä, jos oikeasti rakastuu naiseen ja tämä sitten hylkää. Kestämätön ajatus ja se täytyy torjua kaikin mahdollisin tavoin. Mieluiten mollaamalla tavallisten naisten ulkonäköä, jotta tulisi kostettua entisten suhteitten traumat tuntemattomalle.
Mutta äidiksi ja olkapääksi miehelle ei kenenkään järkinaisen tule ryhtyä, siitä vain naisen rypyt ja vyötärömakkarat lisääntyvät. Tervepäinen ja tasapainoinen mies on jokaisen naisen unelma, vaikkei tämä nyt ihan tuuheatukkainen, pyykkilautavatsainen, 180/80/18 -olisikaan.heh, no en itse kyllä ole nettitreffailut paljoakaan vaikka profiili onkin katselemista varten ollut jo pitkään kuvattomana. Kuvaprofiileiden perässä juoksevat ihmiset vastailevat mielellään vain niille "parhaimman näköisille" joilla on sitten niin paljon varaa valkkailla, että käyvät ylpiäksi ja kohtelevat varmaan aika tylysti ajanpuutteenkin vuoksi heitä jotka eivät ole kärkipäässä ajatuksiaan.
Minä kierrän mielellään nämä komeat (ja varakkaat) kaukaa ihan livessäkin, mutta jostain syystä juuri he ovat minun kimpussani ja perässäni. Mulle kelpaa vain kultainen mies ja näille komeille valkkaaville naistenmiehille tulee tarve muuttua sellaisiksi keinoja kaihtamatta. En vain ole ollut kovin otettu niistä keinoista, valheet ja manipulointi sun muut jutut eivät tunnu minun elämääni sopivilta. En jaksa pelailla ihmissuhteissani tehdä mitään vaikeita vääntöjä ja kuvioita. Haluan olla juuri niin yksinkertainen kun olen luonteeltani ja samanmoisen miehen seurassa. En ees yritä tehdä vaikutusta enemmällä kun olen.
Niih ja itse olen sellainen ihan tavallinen liiankin pullukka nettikuvassa minua ei noteerattaisi millään tasolla, mutta ulkoilessani välillä käy melkoinen kuhina. Joskus jos juttukaveri lähtee vaikka veskiin käymään, niin heti on haukkana joku paikalla tekemässä tuttavuutta.
Ja kyllä kohtaan ihan lutuisia miehiä missä kuljenkin, omaan avoimen mielen, en ole kronkeli vaan suon toiselle mahdollisuuden olla oma itsensä. En innostuisi jos mies yrittäisi olla jotain enemmän kun on. Mutta en jaksa niitä vaatimuksia joita eivät edes vaivaudu esittämään ääneen, että voisitko ja olisiko mahdollista että sinä ja me... sellaista ymmärtäisin kanssakäymistä, mutta en vaatimuksia ilman sanoja.
Jos en saa miestä joka haluaa rinnalleen Naisen siksi, että joka solullaan haluaa hänet itselleen, niin en kyllä ala kanssa kenenkään palvelijattareksi miellyttääkseni. Ronkeli (toisaalta pidän urheilevista miehistä siksi koska arvostan liikuntaa itsekin hyvin korkealle) en ole laisinkaan vain itsekkäimmät tyypit heivaan pois. Ja heillekkään jotka eivät tunnu minun hemmoltani en sano rumasti vaan kiitän heidän kohteliaisuuksistaan kun se vain tuntuu hyvältä kun huomioidaan tulee se sitten vaikka naisten tai lasten suusta. Ja saattaahan se olla, että tarkemmin ajateltuna joku sellainen josta et ajatellut itsellesi tärkeää muuttuu sellaiseksi ajan myötä joskus uudelleen kohdatessa.
Oli kiva kun vedit aiheen esille, sillä ainakin itsestäni tuntuu, että kertaus on opintojen äiti omia toiveita ja tarpeita miettiessä. Ja aika tärkeää on jättää vähemmälle huomiolle miehet jotka eivät ole minun arvoisiani luonteiltaan. - -m76-
asian ytimessä! kirjoitti:
Mutta äidiksi ja olkapääksi miehelle ei kenenkään järkinaisen tule ryhtyä, siitä vain naisen rypyt ja vyötärömakkarat lisääntyvät. Tervepäinen ja tasapainoinen mies on jokaisen naisen unelma, vaikkei tämä nyt ihan tuuheatukkainen, pyykkilautavatsainen, 180/80/18 -olisikaan.nyt taas yleistetä. Sellaiseen tyhmään ristikuulusteluun syyllistyy varmasti aivan yhtä helposti mies jolla ei ole traumoja edellisestä suhteesta. Se mitä siihen vaaditaan on vain typerän epäsosiaalinen luonne. Itse olen eronnut ja minulla ei ole traumoja edellisestä suhteesta. Olen edelleen hyvissä väleissä exäni kanssa. Suurempi ongelma kuin omat traumani ovat olleet naisten traumat ja kyvyttömyys hyväksyä, että ovat oikeasti törmänneet mieheen, joka ei haikaile takaisin vanhaan sen enempää kuin koe tarvetta sitä mustamaalatakaan. Sen voin tosin sanoa, että rima on siinä mielessä korkealla, että huonompaan suhteeseen kuin se mikä päättyi eroon en enää suostu. Yksinkin on parempi. Jos nyt haluatte, sen väkisin analysoida sen johtuvan edellisestä suhteesta, "hukassa olemiseksi", "pelkäämiseksi" yms. niin siitä vain, jos se helpottaa. Tosi asiassa se kyllä omalla kohdallani johtuu vain siitä, että en rakastu kyseiseen naiseen. Toiset natsaa ja toiset ei.
- vihdoin
-m76- kirjoitti:
nyt taas yleistetä. Sellaiseen tyhmään ristikuulusteluun syyllistyy varmasti aivan yhtä helposti mies jolla ei ole traumoja edellisestä suhteesta. Se mitä siihen vaaditaan on vain typerän epäsosiaalinen luonne. Itse olen eronnut ja minulla ei ole traumoja edellisestä suhteesta. Olen edelleen hyvissä väleissä exäni kanssa. Suurempi ongelma kuin omat traumani ovat olleet naisten traumat ja kyvyttömyys hyväksyä, että ovat oikeasti törmänneet mieheen, joka ei haikaile takaisin vanhaan sen enempää kuin koe tarvetta sitä mustamaalatakaan. Sen voin tosin sanoa, että rima on siinä mielessä korkealla, että huonompaan suhteeseen kuin se mikä päättyi eroon en enää suostu. Yksinkin on parempi. Jos nyt haluatte, sen väkisin analysoida sen johtuvan edellisestä suhteesta, "hukassa olemiseksi", "pelkäämiseksi" yms. niin siitä vain, jos se helpottaa. Tosi asiassa se kyllä omalla kohdallani johtuu vain siitä, että en rakastu kyseiseen naiseen. Toiset natsaa ja toiset ei.
Olet oikeassa. Mitä enemmän tätä keskustelua käydään, huomaan että kysymys onkin naisten tarpeesta löytää mies joka sitoutuu heihin heti ennen kuin ensimmäinen kuppi kahvia on juotu. Jos ei sitoudu on pelimies tai ongelmia vanhassa suhteessa. Naiset eivät näköjään millään ymmärrä sitä ettei ketään voi pakolla saada heistä kiinnostumaan eikä sitä ettei mies yleensä hurahda naiseen ihan tuosta vain.
Mielestäni jos mies ei ole pyrkinyt viekkaudella ja vääryydellä saamaan seksiä eikä muutenkaan valehdellut, hän ei ole tehnyt mitään väärin jos kuukauden päästä sanoo, että tätä on turha jatkaa. - ytimessä, vaan asian vieressä
vihdoin kirjoitti:
Olet oikeassa. Mitä enemmän tätä keskustelua käydään, huomaan että kysymys onkin naisten tarpeesta löytää mies joka sitoutuu heihin heti ennen kuin ensimmäinen kuppi kahvia on juotu. Jos ei sitoudu on pelimies tai ongelmia vanhassa suhteessa. Naiset eivät näköjään millään ymmärrä sitä ettei ketään voi pakolla saada heistä kiinnostumaan eikä sitä ettei mies yleensä hurahda naiseen ihan tuosta vain.
Mielestäni jos mies ei ole pyrkinyt viekkaudella ja vääryydellä saamaan seksiä eikä muutenkaan valehdellut, hän ei ole tehnyt mitään väärin jos kuukauden päästä sanoo, että tätä on turha jatkaa.Lukaisepa uudestaan ketjun aloitus. Kyse on siis keski-ikäisistä, parhaat päivänsä ohittaneista, eronneista miehistä, jotka esittävät profiilissaan täysin itsensä kanssa epätasapainossa olevia vaatimuksia naisille. Naisilta vaaditaan sitä ja tätä, mutta itse ollaan - niin, ei mitään varsinaisia löytöjä.
Ette ilmeisesti kumpikaan kuulu tähän ap:n joukkoon, joten huolenne naisten omasta ongemasta ovat turhia. Teille entiset suhteenne selvittäneille tervepäisille miehille riittää aina kysyntää vaikka minkälaisten naisten keskuudessa. Mutta se, että mies sanoo selvittäneensä vanhan suhteen haavat alta pois, ei suinkaan tarkoita sitä, että ne tosiasiassa olisi pois päiväjärjestyksestä. Näitä vakuuttelijoita on nähty ihan riittämiin, että voidaan todeta ettei asia ole ihan noin yksinkertainen. - siis on
vihdoin kirjoitti:
Mielestäni jos mies ei ole pyrkinyt viekkaudella ja vääryydellä saamaan seksiä eikä muutenkaan valehdellut, hän ei ole tehnyt mitään väärin jos kuukauden päästä sanoo, että tätä on turha jatkaa.mies joka on viekkaudella ja vääryydellä vonkunut seksiä ja jättää sen saatuaan, no niinhän hän on jos ei kyennyt muuta antamaan.
Mutta ongelman ydin näkyy mielummin siinä, että sitä joko on uskallusta sitoutua ja luottaa uuteen ihmiseen tai sitten on ikuinen pelaaja ja pelkääjä ja jää ronkeliksi valkkaajaksi. Ensisilmäys tarkoittaa kutakuinkin sitä, että nyt ovat kaksi uuteen yritykseen luottavaa ihmistä löytäneet toisensa ja on halua yhdessä yrittää. Jos kuitenkin toinen näistä poistuu kuukauden päästä selittelemättä järkevää syytä, niin hän oli vain pelaaja joka osasi näytellä hyvin luotettavaa tai perääntyjä jolla haasteen eteen sattuessa menee pupu pöksyyn.
parisuhteet onnistuvat tosi huonosti jos niihin eivät molemmat panosta. Tai jos täytyy etsimällä etsiä toisesta sukupuolesta vikoja voidakseen perääntyä. - kirjoittamistasi asioista
siis on kirjoitti:
mies joka on viekkaudella ja vääryydellä vonkunut seksiä ja jättää sen saatuaan, no niinhän hän on jos ei kyennyt muuta antamaan.
Mutta ongelman ydin näkyy mielummin siinä, että sitä joko on uskallusta sitoutua ja luottaa uuteen ihmiseen tai sitten on ikuinen pelaaja ja pelkääjä ja jää ronkeliksi valkkaajaksi. Ensisilmäys tarkoittaa kutakuinkin sitä, että nyt ovat kaksi uuteen yritykseen luottavaa ihmistä löytäneet toisensa ja on halua yhdessä yrittää. Jos kuitenkin toinen näistä poistuu kuukauden päästä selittelemättä järkevää syytä, niin hän oli vain pelaaja joka osasi näytellä hyvin luotettavaa tai perääntyjä jolla haasteen eteen sattuessa menee pupu pöksyyn.
parisuhteet onnistuvat tosi huonosti jos niihin eivät molemmat panosta. Tai jos täytyy etsimällä etsiä toisesta sukupuolesta vikoja voidakseen perääntyä.ja nettitreffimiehistä samaa mieltä kanssasi. Omista kokemuksistani. Olen toki paljon kokemattomampi näissä piireissä, mutta ne kokemukset jotka minun eteeni ovat tulleet, ovat pitkälti yhteneväiset omiesi kanssa. Miksi sitten etsin netistä miestä? Sitä en oikein itsekään enää ymmärrä. Maksullinen profiilini poistuu sunnuntaina enkä aio niihin piireihin enää palata. Tekisi mieleni pyytää rahat takaisin kuluttajansuojan nimissä :). No, onhan tässä omaakin riskiä ja lopulta kai leikkinä tätä hommaa on pidettävä.
Nettireffit on siksikin itselleni turhaa, että tulen hyvin juttuun ihmisten kanssa ihan livenä. Käyn tanssimassa ja ihan kivasti haetaan. Käyn baareissa silloin tällöin eikä yksin tarvitse istuskella. Ehkä nettitreffit tuli kuvaan silloin, kun erosin enkä jaksanut ja oikein osannutkaan näitä uudistuneita ravintolaelämän kuvioita. Nyt on käynyt kuitenkin niin, että se mies jonka kanssa natsasi heti, löytyi ihan livenä. Samaa ei yhdenkään tapaaani nettitreffin kanssa syntynyt ja minulle jäi heistä outo kuva. Pahin oli juuri hyvän kirjoitustaidon omaava mies, jonka kanssa luulin synkkaavan. Kirjoittelimme suht pitkään ennen tapaamista, tapailimme 4 kertaa, jossa ajassa todellisuus paljastui aika ikävällä tavalla. Manipuloija paljastui ja hälytyskellot sisälläni pirahtivat täysillä. Onneksi loppui alkuunsa. - ytimessä:)
ytimessä, vaan asian vieressä kirjoitti:
Lukaisepa uudestaan ketjun aloitus. Kyse on siis keski-ikäisistä, parhaat päivänsä ohittaneista, eronneista miehistä, jotka esittävät profiilissaan täysin itsensä kanssa epätasapainossa olevia vaatimuksia naisille. Naisilta vaaditaan sitä ja tätä, mutta itse ollaan - niin, ei mitään varsinaisia löytöjä.
Ette ilmeisesti kumpikaan kuulu tähän ap:n joukkoon, joten huolenne naisten omasta ongemasta ovat turhia. Teille entiset suhteenne selvittäneille tervepäisille miehille riittää aina kysyntää vaikka minkälaisten naisten keskuudessa. Mutta se, että mies sanoo selvittäneensä vanhan suhteen haavat alta pois, ei suinkaan tarkoita sitä, että ne tosiasiassa olisi pois päiväjärjestyksestä. Näitä vakuuttelijoita on nähty ihan riittämiin, että voidaan todeta ettei asia ole ihan noin yksinkertainen.Enkä viittaa aloitusviestiin, vaan ylempänä ja nyt myös alempana olevaan perusajatukseen: naiset valittavat miehen kykyä olla sitoutumatta. Minusta se tosi kohtuutonta vaatia sitoutumista muutaman nettitreffin perusteella. Eikä se voi olla huijaamista, jos mies ei ole vongannut vääryllä seksiä ja sitten häippässyt kuvioista.
Ainakin minusta olisi ärsyttävää, jos heti aletaan valittaa miehen kyvyttömyydestä sitoutua ihmissuhteeseen. Se on miehestä erittäin ahdistavaa. - on jännä juttu
kirjoittamistasi asioista kirjoitti:
ja nettitreffimiehistä samaa mieltä kanssasi. Omista kokemuksistani. Olen toki paljon kokemattomampi näissä piireissä, mutta ne kokemukset jotka minun eteeni ovat tulleet, ovat pitkälti yhteneväiset omiesi kanssa. Miksi sitten etsin netistä miestä? Sitä en oikein itsekään enää ymmärrä. Maksullinen profiilini poistuu sunnuntaina enkä aio niihin piireihin enää palata. Tekisi mieleni pyytää rahat takaisin kuluttajansuojan nimissä :). No, onhan tässä omaakin riskiä ja lopulta kai leikkinä tätä hommaa on pidettävä.
Nettireffit on siksikin itselleni turhaa, että tulen hyvin juttuun ihmisten kanssa ihan livenä. Käyn tanssimassa ja ihan kivasti haetaan. Käyn baareissa silloin tällöin eikä yksin tarvitse istuskella. Ehkä nettitreffit tuli kuvaan silloin, kun erosin enkä jaksanut ja oikein osannutkaan näitä uudistuneita ravintolaelämän kuvioita. Nyt on käynyt kuitenkin niin, että se mies jonka kanssa natsasi heti, löytyi ihan livenä. Samaa ei yhdenkään tapaaani nettitreffin kanssa syntynyt ja minulle jäi heistä outo kuva. Pahin oli juuri hyvän kirjoitustaidon omaava mies, jonka kanssa luulin synkkaavan. Kirjoittelimme suht pitkään ennen tapaamista, tapailimme 4 kertaa, jossa ajassa todellisuus paljastui aika ikävällä tavalla. Manipuloija paljastui ja hälytyskellot sisälläni pirahtivat täysillä. Onneksi loppui alkuunsa.Meitä on kahdenlaisia ihmisiä onneksi me kaksi olemme tällä "paremmalla puolella"
Jaa miksikö, no siksi, että juuri olen pitkään pohtinut syntyjä syviä. Seuraani pyrki ihan ok miehiä manipuloimalla ja valehdellen silti paljastuivat aina valheistaan ja huomasin heidän tuntevan edellisen yrittäjän. Sitten seuraani tuli myös vajaa pari vuotta sitten nainen netistä kertoen, että ollaan samanmoisia, hän on polittisella uralla eli manipuloinnin ammattilainen myös. Siis ennen heitä olin iloinen aurinkoinen ja positiivinen. yli vuoden meni kunnes huomasin, etten ollut seurassa josta oikeasti pitäisin (olinhan luottavainen)
Nettiystävättäreni selitti, että hän ei manipuloi pahalla vaan hyvällä.
Mietin sitä hetken ja ymmärsin: ei ole olemassa hyväntahtoista manipulointia (toki on jos se on epäitsekästä) mutta normaali manipulointi on AIna itsekästä. Yrittää muuttaa toinen ihminen sellaiseksi kun itse haluaisi alistamalla ja pyörittämällä toista ihmistä. Pahinta siinä on se, että manipuloija ei ikinä todellisuudessa tutustu tähän ihmiseen, eikä myöskään anna hänen olla sellainen kun hän on. on muuten perustarpeista yksi tärkeimmistä tulla hyväksytyksi sellaisena kun on.
Eli ystävättäreni käytti minua astiana jonne ammensi ongelmansa parhaimmillaan kuuntelin tunnin parikin hänen mieshuoliaan, imien minusta energiaa ja antamatta tai haluamatta molemminpuoliseen vuorovaikutukseen. Koskaan hän ei kysynyt, että mitenkä sinun miesjuttusi sujuvat, no tosin ei ollut haluakaan puhua kun ei ollut mitä kertoa. Pari päivää sitten olin aivan puhki kun en tiennyt miksi on niin paha olla, nyt kun tiedän ei minulle käy enää näin. Vaan vuorovaikutustaitojen on syytä olla olemassa jokaisella joka haluaa tutustua minuun. Miten sellaiseen pyöritykseen lähdinkin. "ystävä" loppusitaateiksi sanoi ystävällisesti: Sinun kannattaisi nyt päästä miesongelmistasi vetäytyä ja miettiä asioita rauhassa.
Ai niin sen unohdin sanoa, että hänen edellinen ystävänsä muutti kauemmas ja on kuulemma masentunut.
Onneksi tajusin ajoissa. Se oli tyhmintä, että siinä pyörityksessä jäivät vanhemmat ystävät sivuun. Mutta kun pinnani loppui oli ensimmäiseksi selvää, että heiltä juuri pyydän tukea pahaan olooni. Ja sitä myös sain. Nyt en enää unohda toistamiseen ystävien tärkeää merkitystä. Mietin lävitse kaikki ystäväni ja tajusin, että jokaisella oli jotain myönteistä annettavaa ja jokaisen kanssa saan olla oma itseni, tunnemme huonot puoletkin toisistamme, pyydämme tukea puolin ja toisin. En olisi vahva ilman heitä ja vuorovaikutusta.
Eli enää en halua tutustua manipuloiviin miehiinkään, mielummin jöröjukkaan tai totiseen torvensoittajaan. Vaan mieheen joka haluaa tutustua minuun sellaisena kun olen ja itse haluaa olla oma itsensä myös seurassani.
Mutta niistä treffaamisista sen verran, että saattaapa tuo olla sellainen netti addiktoitumisen haarake tulokseton nettitreffailu.(syy miksi minä en tee niin, ei ole minun lajini) Nyt sun täytyy vaan sielä livessä alkaa ajattelemaan niitä tapaamiasi miehiä hiukan eri silmällä vastaisuudessa, että tajuavat mitä haluaisit löytää. Vai onko tämä löytämäsi pysynyt leikissä mukana? Sitten ei enää tarvitse mitään muuta kun toivottaa onnea matkaan. Mukavimmat miehet minäkin kohtaan livenä ja silloin kun olen hyvällä mielellä.
Mutta nettitreffailussa on toki tosi tylsää se, että sen ruuneperin kanssa kirjoittelet pitkään ja turhaan. Ja tiesitkö, että ruunperit saattavat säilyttää parhaat tekstinsä ja lähettelevät niitä monille eri naisille. ex-ystävä kokeili kerran yhtä toisella nimimerkillä ja sai samat kirjoitukset. Vanhemmalla nimimerkillä sitten kysyi, että miksi et enää kirjoittele niin kauniisti, niin mies vastasi, että taitaa olla kaikki asiat jo puhuttu Ja juttusuoni tyrehtyi. Mut silti oon sitä mieltä, ettei meidän naisten tarvitse tämmöisiä yksityiskohtia tietää, kun ei tiedä, niin ei tuu paha mielikään vaan pitää miestä vähän dorkana vaan ja jatkaa matkaansa. - Kun nyt olisi aluksi
ytimessä:) kirjoitti:
Enkä viittaa aloitusviestiin, vaan ylempänä ja nyt myös alempana olevaan perusajatukseen: naiset valittavat miehen kykyä olla sitoutumatta. Minusta se tosi kohtuutonta vaatia sitoutumista muutaman nettitreffin perusteella. Eikä se voi olla huijaamista, jos mies ei ole vongannut vääryllä seksiä ja sitten häippässyt kuvioista.
Ainakin minusta olisi ärsyttävää, jos heti aletaan valittaa miehen kyvyttömyydestä sitoutua ihmissuhteeseen. Se on miehestä erittäin ahdistavaa.miehellä edes normaalit ja inhimillisen kohteliaat käytöstavat uuden naistuttavuuden kohdatessaan. Mietitään niitä sitoutumisasioita sitten hamassa tulevaisuudessa. Mistä tulee sellainen käsitys, että pitkässä parisuhteessa elänyt ja eronnut nainen hakisi uudesta miehestä heti jotain elämänmittaista sitoutumista? En minä ainakaan. Suhtaudun avoimen uteliaasti mielenkiintoiseen mieheen, mutta en herran tähden suunnittele yhteisasumista, avioliitosta puhumattakaan, sen paremmin ensi- kuin edes kymmenensillä treffeillä. Ja, kun paremmin tutustutaan, niin mahdollisesti en koskaan.
- nääs
Kun nyt olisi aluksi kirjoitti:
miehellä edes normaalit ja inhimillisen kohteliaat käytöstavat uuden naistuttavuuden kohdatessaan. Mietitään niitä sitoutumisasioita sitten hamassa tulevaisuudessa. Mistä tulee sellainen käsitys, että pitkässä parisuhteessa elänyt ja eronnut nainen hakisi uudesta miehestä heti jotain elämänmittaista sitoutumista? En minä ainakaan. Suhtaudun avoimen uteliaasti mielenkiintoiseen mieheen, mutta en herran tähden suunnittele yhteisasumista, avioliitosta puhumattakaan, sen paremmin ensi- kuin edes kymmenensillä treffeillä. Ja, kun paremmin tutustutaan, niin mahdollisesti en koskaan.
Et ehkä sinä, mutta moni nainen näkee miehet niin, että mies on peluri jos ei ala kohta sitoutua naisen pompoteltavaksi.
Just tuo sitoutuminen ja sen aste, on se iso kysymys näiden kaiken valivalivalitusten ja muiden pohdintojen taustalla. Se on asian ydin! - exrouva
nääs kirjoitti:
Et ehkä sinä, mutta moni nainen näkee miehet niin, että mies on peluri jos ei ala kohta sitoutua naisen pompoteltavaksi.
Just tuo sitoutuminen ja sen aste, on se iso kysymys näiden kaiken valivalivalitusten ja muiden pohdintojen taustalla. Se on asian ydin!luulet, että kaikki naiset haluavat sitoutua?
Kyllä naisetkin hakevat väliaikaista seuraa.
Ainakaan eronneilla ei ole kiire sitoutua, sehän on jo nähty, se elämä..... - Kun olis nyt aluksi...
nääs kirjoitti:
Just tuo sitoutuminen ja sen aste, on se iso kysymys näiden kaiken valivalivalitusten ja muiden pohdintojen taustalla. Se on asian ydin!Sulla on ollut todella huono tuuri, jos näet naiset vain miehen pompottelua harrastaviksi tyypeiksi. Ei ole ihme, että suhtaudut asioihin noin. Et sitten varmaan ole tavannut sellaisia naisia, joilla on yhtä ja toista opittuna elämästä ja joilla ei ole mitää tarvetta pompotella miestä eikä sen paremmin antaa miehen pompotella itseään. Naisia, jotka kokevat nalkuttamisen ja miehen käskyttämisen alentavina itselleen eivätkä sen vuoksi harrasta sellaista, vaan odottavat myös miehen olevan itsenäisen, rehellisen, oma-aloitteisen ja käyttäytyvän samalla tavalla hienotunteisesti naista kohtaan. Tällaiset naiset eivät yleensä ole tyrkyttämässä itseään yhdellekään miehelle eivätkä näin ollen vaadi erityistä sitoutumista, ennen kuin sellainen yhteisellä sopimuksella otetaan suhteen agendalle.
- perusasiasta
Kun olis nyt aluksi... kirjoitti:
Sulla on ollut todella huono tuuri, jos näet naiset vain miehen pompottelua harrastaviksi tyypeiksi. Ei ole ihme, että suhtaudut asioihin noin. Et sitten varmaan ole tavannut sellaisia naisia, joilla on yhtä ja toista opittuna elämästä ja joilla ei ole mitää tarvetta pompotella miestä eikä sen paremmin antaa miehen pompotella itseään. Naisia, jotka kokevat nalkuttamisen ja miehen käskyttämisen alentavina itselleen eivätkä sen vuoksi harrasta sellaista, vaan odottavat myös miehen olevan itsenäisen, rehellisen, oma-aloitteisen ja käyttäytyvän samalla tavalla hienotunteisesti naista kohtaan. Tällaiset naiset eivät yleensä ole tyrkyttämässä itseään yhdellekään miehelle eivätkä näin ollen vaadi erityistä sitoutumista, ennen kuin sellainen yhteisellä sopimuksella otetaan suhteen agendalle.
"Tällaiset naiset eivät yleensä ole tyrkyttämässä itseään yhdellekään miehelle eivätkä näin ollen vaadi erityistä sitoutumista, ennen kuin sellainen yhteisellä sopimuksella otetaan suhteen agendalle."
Just, joo. Jos mies ei ota pian asiaa puheeksi, nainen saa lähes raivarin ja vie asian sinne "suhteen agendalle" (mikä naurettava virkamiesmäinen ilmaus).
Tästä on turha inttää, netti on pullollaan naisten valitusta miehen haluttomuudesta sitoutua. - lopetan turhan väittämisen
perusasiasta kirjoitti:
"Tällaiset naiset eivät yleensä ole tyrkyttämässä itseään yhdellekään miehelle eivätkä näin ollen vaadi erityistä sitoutumista, ennen kuin sellainen yhteisellä sopimuksella otetaan suhteen agendalle."
Just, joo. Jos mies ei ota pian asiaa puheeksi, nainen saa lähes raivarin ja vie asian sinne "suhteen agendalle" (mikä naurettava virkamiesmäinen ilmaus).
Tästä on turha inttää, netti on pullollaan naisten valitusta miehen haluttomuudesta sitoutua.Sinä siis tiedät paremmin toisten ajatukset ja elämän kuin asianomaiset itse. Teikäläisiä kohtaa aina silloin tällöin. Mitäpä tässä umpiseinän kanssa väittelemään. Olethan rotusi edustava esimerkki. Onneksi kuitenkin pidätän itselläni oikeuden omiin ajatuksiini ja elämisen tapaani, enkä anna kaiken maailman ulkopuolisten määritellä itseäni suuntaan enkä toiseen.
Tästä nimenomaisesta asiastako teillä keski-ikäisillä nettimiehillä sitten kenkä puristaakin? Jankutatte, että kaikki naiset haluaa väkisin sitoutua juuri teihin. Tämmöinen osoittaa mielestäni lievää pahempaa itsekritiikin ja realismin tajun puutetta. Tätä taisi ap:kin aloituskirjoituksessaan tarkoittaa. MOT - exrouva
perusasiasta kirjoitti:
Tästä on turha inttää, netti on pullollaan naisten valitusta miehen haluttomuudesta sitoutua.läheskään aina nainen, jolla on kiireempi sitoutua.
Meidän suhteessa juuri mies oli se joka halusi pian naimisiin. Itse olisin voinut odottaa.
Ja minä se olin joka erota halusin, pois siitä sitoutumisesta.
Eräs ystävättäreni on ollut jo kauan avoliitossa ja mies on jo vuosia inttänyt naimisiin, mutta avokki ei suostu.
Kyllä se on usein mies, joka haluaa renkaat sormiin. Ja muuttaa yhteen. - kova paikka kenelle tahansa
exrouva kirjoitti:
läheskään aina nainen, jolla on kiireempi sitoutua.
Meidän suhteessa juuri mies oli se joka halusi pian naimisiin. Itse olisin voinut odottaa.
Ja minä se olin joka erota halusin, pois siitä sitoutumisesta.
Eräs ystävättäreni on ollut jo kauan avoliitossa ja mies on jo vuosia inttänyt naimisiin, mutta avokki ei suostu.
Kyllä se on usein mies, joka haluaa renkaat sormiin. Ja muuttaa yhteen.huomata, että ikää tulee ja elämä kuljettaa - miehillekin, vaikkei ne sitä tahdo itse uskoa. On karvas kalkki huomata, ettei olekaan enää nuoruusvuosiensa "Tuupovaaran tavoitelluin poikamies", jonka kimpussa naiset järjestään hääri ja kärtti avioliittoa. Sen illuusion varassa kuitenkin eletään edelleen ja syytetään jokaista naista sitoutumisvimmasta.
- tavoitelluin
kova paikka kenelle tahansa kirjoitti:
huomata, että ikää tulee ja elämä kuljettaa - miehillekin, vaikkei ne sitä tahdo itse uskoa. On karvas kalkki huomata, ettei olekaan enää nuoruusvuosiensa "Tuupovaaran tavoitelluin poikamies", jonka kimpussa naiset järjestään hääri ja kärtti avioliittoa. Sen illuusion varassa kuitenkin eletään edelleen ja syytetään jokaista naista sitoutumisvimmasta.
poikamies, sillä täällä ei ole muita. Naiset ne vaan jaksavat väittää, että miehet haluavat sitoutua enemmän kuin naiset. Että jaksatte valehdella jopa itsellenne.
- kannattaa hankkia
se mies nuorena ollessaan kun miehiä on tarjolla ja pitää siitä sitten kiinni. Niin ei tarvi itkeskellä täällä...
Tiedän yhden naisen joka nuorena olisi saanut melkein kenet vaan miehen olisi halunnut. Mutta kun ei vaan oikein kukaan kelvannut ja lopulta valitsi mr. täydellisen. Mies vaihtoi tämän naisen myöhemmin lennossa toiseen naiseen.
Nyt se nainen luulee vieläkin saavansa haluamansa miehen vaikka on jo sen verran rupsahtanut ettei enää oikeastaan kelpaa oikein kenellekään miehelle muuta kun nyt korkeintaan panoksi.- molmolmolla
Ja nyt sitten yleistät, että kaikki miestä etsivät keski-ikäiset naiset ovat olleet nuorena suosittuja, ja siksi ovat yhäkin nirppanokkia joille ei kelpaa mikään, kun ei kelvannut nuorenakaan?
Ikävä kyllä asia on päin vastoin. Monet eronneet ovat menneet NUORENA yhteen. Nuorena ja kokemattomana menneet naimisiin sellaisen ihmisen kanssa, joka ei sitten lopulta ollutkaan LUONTEELTAAN sopiva kumppani. Kun alkuhuuma menee ohi, on pari-kolme lasta ja asuntovelka, huomataan että pariskunnalla ei olekaan mitään yhteistä, ja luonteet ovat lopulta niin erilaiset ettei suhteella ole perustaa. Harva nuori, parisuhteissa kokematon ihminen osaa ajatella niin loogisesti ja pitkällä tahtäimellä, että osaa "valita" sellaisen kumppanin, joka on oikeasti Sopiva, eikä vain "tunnu Oikealta".
Nykyajan nuoret naiset ovat ottaneet opikseen vanhempien ikäluokkien virheistä, ja ovat hyvin kriittisiä kumppania etsiessään. Ovathan he seuranneet sivusta, miten naisella ei ole enää mitään arvoa kun kroppa läsähtää synnytysten ja imetysten jäljiltä, ja se kumppani katoaa etsimään nuorta ja kiinteää. Tai hyvässä lykyssä tulee muuten vain ero. Nuoret naiset Eivät halua jäädä kolmevitosina yksin kakaralauman kanssa, ja etsiä sitten täältä netistä miestä ja todeta etteivät eronneina naisina enää kelpaa kenellekään.
Lopputulos on sitten se, että nuoret miehet haukkuvat nuoria naisia nirppanokkaprinsessoiksi, kun nämä naiset eivät (USKALLA) huolia ketä tahansa miestä! Kumppaninvalinta on naiselle VALTAVA RISKI ! - niin on paras
molmolmolla kirjoitti:
Ja nyt sitten yleistät, että kaikki miestä etsivät keski-ikäiset naiset ovat olleet nuorena suosittuja, ja siksi ovat yhäkin nirppanokkia joille ei kelpaa mikään, kun ei kelvannut nuorenakaan?
Ikävä kyllä asia on päin vastoin. Monet eronneet ovat menneet NUORENA yhteen. Nuorena ja kokemattomana menneet naimisiin sellaisen ihmisen kanssa, joka ei sitten lopulta ollutkaan LUONTEELTAAN sopiva kumppani. Kun alkuhuuma menee ohi, on pari-kolme lasta ja asuntovelka, huomataan että pariskunnalla ei olekaan mitään yhteistä, ja luonteet ovat lopulta niin erilaiset ettei suhteella ole perustaa. Harva nuori, parisuhteissa kokematon ihminen osaa ajatella niin loogisesti ja pitkällä tahtäimellä, että osaa "valita" sellaisen kumppanin, joka on oikeasti Sopiva, eikä vain "tunnu Oikealta".
Nykyajan nuoret naiset ovat ottaneet opikseen vanhempien ikäluokkien virheistä, ja ovat hyvin kriittisiä kumppania etsiessään. Ovathan he seuranneet sivusta, miten naisella ei ole enää mitään arvoa kun kroppa läsähtää synnytysten ja imetysten jäljiltä, ja se kumppani katoaa etsimään nuorta ja kiinteää. Tai hyvässä lykyssä tulee muuten vain ero. Nuoret naiset Eivät halua jäädä kolmevitosina yksin kakaralauman kanssa, ja etsiä sitten täältä netistä miestä ja todeta etteivät eronneina naisina enää kelpaa kenellekään.
Lopputulos on sitten se, että nuoret miehet haukkuvat nuoria naisia nirppanokkaprinsessoiksi, kun nämä naiset eivät (USKALLA) huolia ketä tahansa miestä! Kumppaninvalinta on naiselle VALTAVA RISKI !Se nyt vain on taivaan tosi, että 2000-luvulla ne suhteet eivät pysy yhtä tukevasti kasassa kuin ennen, valitsi sen parin ihan millä perusteella - vaikka elämänhallintavalmentajan kanssa - tahansa. Jos kaksi eroaa, ei siinä paljon toisen hyvä tahto ja viisas ajattelukaan auta.
Nykyään kaikki vaatii heti ja paljon - sekä miehet että naiset - ja hyvin moni jo tajuaa, että on parempi OLLA YKSIN KUIN HUONOSSA SUHTEESSA. Ikävä vain toiselle ei anneta edes tilaisuutta, kun uskotaan heti huonoksi. Siloin sopiikin pohtia, miksi edes hakee mitään kun kuitenkaan ei uskalla olla mahdollisuuksille avoin??
Nettitreffeillä kohtaavat myös nämä ylikriittiset ja toisaalta ne joita on selvästi pahasti kolautettu ja ovat aika tavalla hukassa, ellei jopa mielenterveytensä menettäneitä (esim. tässäkin viestiketjussa on joitakin vähän "outoja" kirjoitelmia). - keskustelu
niin on paras kirjoitti:
Se nyt vain on taivaan tosi, että 2000-luvulla ne suhteet eivät pysy yhtä tukevasti kasassa kuin ennen, valitsi sen parin ihan millä perusteella - vaikka elämänhallintavalmentajan kanssa - tahansa. Jos kaksi eroaa, ei siinä paljon toisen hyvä tahto ja viisas ajattelukaan auta.
Nykyään kaikki vaatii heti ja paljon - sekä miehet että naiset - ja hyvin moni jo tajuaa, että on parempi OLLA YKSIN KUIN HUONOSSA SUHTEESSA. Ikävä vain toiselle ei anneta edes tilaisuutta, kun uskotaan heti huonoksi. Siloin sopiikin pohtia, miksi edes hakee mitään kun kuitenkaan ei uskalla olla mahdollisuuksille avoin??
Nettitreffeillä kohtaavat myös nämä ylikriittiset ja toisaalta ne joita on selvästi pahasti kolautettu ja ovat aika tavalla hukassa, ellei jopa mielenterveytensä menettäneitä (esim. tässäkin viestiketjussa on joitakin vähän "outoja" kirjoitelmia).että paljon ei ole lisättävää. Muutama outo kuuluu Suomi-kuvaan.
- tuo ollut noin
molmolmolla kirjoitti:
Lopputulos on sitten se, että nuoret miehet haukkuvat nuoria naisia nirppanokkaprinsessoiksi, kun nämä naiset eivät (USKALLA) huolia ketä tahansa miestä! Kumppaninvalinta on naiselle VALTAVA RISKI !Ei mikään yleistys eikä vielä noin. Nuorena naisella
on ottajia. Rupsahtaneena sitä ämmää harva mies taas enää huolii. Naisen kannattaa ottaa mies silloin kun on itsellä kysyntää ja näin myös tarjontaa tai sitten olla ilman ja itkeä rupsiksena näillä palstoilla.
- ja isä
Kuinkahan moni keski-ikäinen mies lopulta kelpaisi nuorelle, lahjakkaalle tytölle?
Olen 2 kauniin tyttären äiti. Minusta keski-ikäisten miesten on syytä pysyä poissa tyttärieni läheltä. Samaa mieltä on isäkin. Kumpikin meistä haluaa tytöille kunnon koulutuksen ja täydet mahdollisuudet omiin onnistumisiin ja virheisiin. Keski-ikäinen mies maksattaisi pahimmassa tapauksessa heillä virheensä ja epäonnistumisensa.
Keski-ikäinen mies ei siis ole unelmavävyni. Jos sellainen vävyehdokas eteeni tuotaisiin, soittaisin isän paikalle. En todellakaan nielisi sovinnolla sitä, että joku itsevarma herrasmies riiustelisi tytärtäni. Aion pitää tytöt myös niin hyvissä rahoissa ja kulkuvälineissä, ettei heidän tarvitse etsiä onnea rahan tai omaisuuden kautta.
Panokeikkaahan herrat tietysti toivovat, mutta vielä toistaiseksi tyttöjä kyllä kiehtoo ikäisensä seura. Nuorta tyttöä ei yleensä viehätä isänsä ikäinen seksintarjoaja.
En siis mieti omaa pariutumistani, vaan tyttöjeni elämää. Nuorilla naisilla on oikeus elää oma elämänsä. Keski-ikäisellä miehellä voi olla toiveensa ja tarpeensa, mutta minusta nuoremman naiset tarpeet, tunteet ja oikeudet ovat tärkeämpiä kuin ehkä jo moneen kertaan eronneen miehen.
Käsi sydämelle keski-ikäiset miehet. Antaisitko tyttäresi itsesi ikäiselle miehelle?- .....................
hyvä kirjoitus
....mutta moni nuori tyttö lähtee vanhemman miehen mukaan tänä päivänä....surullista... tai mikä minä olen arvostelemaan...
Mikä lie kotona ahdistaa.... - Nainen 36v
Kiitos hyvästä kirjoituksestasi!
Vaikka itselläni ei ole lapsia, niin osaan kuvitella, että ajattelisin juuri noin, jos olisin sinun asemassasi.
Minulla on kuitenkin pikkusisko, joka on 22v, ja en todellakaan sivusta katselisi, jos joku keski-ikäinen äijänkäppyrä tekisi itseään tykö pikkusiskolleni! Kyllä sais äijä häipyy ja lujaa!
Taannoisella laivareissulla teki pahaa, kun yli 40v mies yritti iskeä n.14v tyttöjä. Ei ollut kaukana, että olisin mennyt ilmoittamaan laivan henkilökunnalle, mikä lie pedofiili. - vierestä
Ei tuo ollut aloitusviestin sisältö, vaikka miehet katsovatkin VÄHÄN nuorempia. Sinä puhut jo yli 20v-nuoremmista, kun puhut tyttäristäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212286
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242163Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?14974- 44794
Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15764Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32689