Värejä ei löytynyt

1943

taaskaan. Paikallinen naisten vaatetusliike ilmoitti loppuunmyynnistä ja käväisin katsastamassa tarjonnan. Mustaa, harmaata ja muuta tummaa tarjolla kuten yleensä. Pidän kirkkaista perusväreistä kuten vihreä ja sininen. Keltainen bleiserini, jonka ostin alennusmyynnistä, on aarteeni. Te kanssasisaret,jotka matkustelette, minne pitäisi mennä, jos haluaa kauniita vaatteita?

12

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähtien

vihreä on kuulunut perusväreihin?

• 1943

varmaan, kun olet minua viisaampi. Onnittelen. Minua ei yhtään harmita, en ole koskaan pyrkinyt täydellisyyteen.

• wiiwidear*

pitäisi, vaatteita ostamaan, vai mitä tarkoitit?
      Tummia vaatteita voi piristää värikkäällä huivilla, tai korulla rintapielessä, helmillä kaulalla, ranteessa jopa erivärinen kellon hihna.
      Keltaiseen bleiseriisi sopii eryisen hyvin musta pusero ja hame, ja siihen nykuisin saatavia värikkäitä helminauhoja tai puserossa kuvioita tms.

Minä hankin vaatteeni aina alennus myynnistä, kun rahat on tiukalla.
      Ostan silloin edullisesti monenlaista, jota voin tilaisuuden tullen yhdistellä.
      Teen siis kauas kantoisia ostoksia, marketeista, halpaliikkeistä, joskus oikein asusteliikkeestäkin. hiljan ostin 10€ pitkähihaisen valkoisen puseron, jonka kaulus oli kauniisti koristeltu. Hinta on aikaisemmin ollut 70€.

Kehtaan myös käyttää kirpputorin tuotteita hyväkseni, sieltä löytyy ihan kauniitakin vaatteita, muutamalla eurolla 2- 5 €.
      Tällä tavoin minä itseäni puen ja olen paljon liikkeellä, harrastusten tähden, silloin on hyvä olla päälle pantavaa.

• oikein paljon

on liikkeellä, vaikkapa harrastuksen vuoksi, niin täytyyhän sitä olla jotain päältä otettavaakin, eikös vaan?

• aureliina

asiakas. Olen pienikokoinen ja uusia vaatteita ei kaupoista tahdo löytyä kuin lasten osastolta. Kirppareilta olen löytänyt montakin sopivaa vaatetta. Täytyy vaan ostaa kun mukava kohdalle sattuu.Yhdet tummat perusvaatteet myös kaapistani löytyvät, muut ovat itselleni sopivia värejä, lilaa, turkoosia jne.

• aureliina kirjoitti:

asiakas. Olen pienikokoinen ja uusia vaatteita ei kaupoista tahdo löytyä kuin lasten osastolta. Kirppareilta olen löytänyt montakin sopivaa vaatetta. Täytyy vaan ostaa kun mukava kohdalle sattuu.Yhdet tummat perusvaatteet myös kaapistani löytyvät, muut ovat itselleni sopivia värejä, lilaa, turkoosia jne.

Olen mallia xxl ja arvakkaa vaan, löytyykö sovinnolla mitään kivaa päälle pantavaa.
        En käsitä ottavatko liikkeet niitä isoja kokoja huonosti varastoon, vai missä vika.
        Kummanko on mukavampi etsiä sopivaa vaatetta pienen vai ison, itselleni se ainakin joskus tuntuu painajaiselta.

Alennusmyynteihin ei kannata ajatella menevänsä, ei varmaan löydy mitään.

Musta hame tai housut ja pleiseri, topilla ja huiveilla vaihtelua, siinä meikäläisen vaatetus.

Kesällä täytyy väkisinkin keksiä jotain muuta, jos on pakko paremmin pukeutua.

• oikein paljon kirjoitti:

on liikkeellä, vaikkapa harrastuksen vuoksi, niin täytyyhän sitä olla jotain päältä otettavaakin, eikös vaan?

hoksasit tämänkin asian!
        Kyyylllläää pitää olla monenlaista, pieni olen joskus myös ollut, silloin oli 38 pienin koko,niitä piti sitten liikkeessä pienentää tai lastenvaate liikkeistä piti ostaa, jos aikoi jotenkuten pukeutua.
        Nyt oon tyytyväinen kokooni 38- 40, kyllä aina vaatetta löytyy, silmäilen ympärille kaupoissa ja tosiaan ostan tulevaisuudenkin varalle!

• kun säikähdin, että sielläkikö iski kaihi. Just luin tuossa kaihista ja värittömyydestä.

• tai teettää matkan hinnalla Suomessa, niin saisit mieleisiäsi.

Pikakierrokset jonkun kauppakeskitys-hirvityksen liikkeissä voisivat myös tuottaa tulosta, jos kulkisit kierrokset vaan sopivia värejä kiikaroiden. Koko Eurooppa tuntuu kulkevan samojen trendien mukaan ja värimaailmat vaihtuvat kausittain.

• 1943

En ole koskaan käynyt Kauko-Idässä. Saa nähdä, ehkä sinnekin voisi matkustaa. Olen havainnut saman kuin Sinäkin: harvat värit ovat valikoimissa. Omat lempivärini ovat vihreä, oranssi, sininen, keltainen ja punainen melko kirkkaina, ei murrettuina. Vielä lukioaikana ompelin itse vaatteeni, eläkepäivien edetessä voisi taas yrittää. Silloin, tällöin käyn kauppakeskusten valikoimat läpi, harvoin löytyy, mutta joskus sentään. Tänään vietän taas osan päivää metsää raivaamassa punaisiin pukeutuneena. Jos käytän sahaa, niin kypärä, liivit ja saappaat piristävät oranssilla värillään.

• 1943 kirjoitti:

En ole koskaan käynyt Kauko-Idässä. Saa nähdä, ehkä sinnekin voisi matkustaa. Olen havainnut saman kuin Sinäkin: harvat värit ovat valikoimissa. Omat lempivärini ovat vihreä, oranssi, sininen, keltainen ja punainen melko kirkkaina, ei murrettuina. Vielä lukioaikana ompelin itse vaatteeni, eläkepäivien edetessä voisi taas yrittää. Silloin, tällöin käyn kauppakeskusten valikoimat läpi, harvoin löytyy, mutta joskus sentään. Tänään vietän taas osan päivää metsää raivaamassa punaisiin pukeutuneena. Jos käytän sahaa, niin kypärä, liivit ja saappaat piristävät oranssilla värillään.

Sinulla ei ole sitten vaaraa tulla ammutuksi hirvenä. ;))

• Hjördis

Madrid on täynnä kauniita vaatteita ja espanjalaiseen tapaan perusväreissäkin löytyy.
      Samalla voi tutustua kulttuuriin suurkaupungin malliin.

Pariisi on myös kuulu vaatetarjonnastaan, kuin myös Lontoo.Niissäkin löytyy kulttuuria lisukkeeksi.

Itse ostan vaatteeni espanjalaiselta kirpputorilta. Sieltä löydän ihanan persoonallisia, mukavasti sisäänajettuja vaatteita.

Jos olet ennakkoluuloton, niin suosittelen kirpputoreja, sekä Suomessa, että ulkomailla.
      Saatat säästää matkanhinnan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      223
      4816
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      51
      2300
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      69
      1946
    4. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      378
      1450
    5. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      95
      1075
    6. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      29
      1043
    7. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      979
    8. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      858
    9. Haapaveen nähtävyys?

Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u
      Haapavesi
      37
      764
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      756
    Aihe