Voikkaan kiinalainen

ravintola

Oli ainakin kiinalaisen ravintolan avajaisissa viime sunnuntaina väkeä runsaasti. Mentiin perheen kanssa ja jouduttiin jonottamaan jonkun aikaa, mutta ruoka oli kyllä hyvää ja yleensä niin nirsot lapsetkin pitivät. Minusta on ainakin positiivista, että Voikkaalle tulee uusia yrityksiä.

13

2703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katkadu

Me kävimme myös perheen kanssa ja oli varsin positiivinen kokemus. Porukkaa oli ja vähän joutui odottelemaan/jonottamaan, mutta pääasia - ruoka oli oikein hyvää. Toivottavasti paikka menestyy!

• safkaa siellä

oli listoilla? Entä hinta-laatu ?

• annokset

olivat isoja ja tuli ainakin maha täyteen. Arkisin taitaa olla lounas buffet, eikä ne lista-annoksien hinnatkaan mitään pahoja olleet. Minusta hinta-laatu on kohdillaan.

• täällä

sellanen on?? ei oo silmään osunut.

• ravintola

On siinä Voikkaan linja-autoasemalla. Viime viikolla oli avajaiset.

• kyllä oli hyvää ruokaa. keitto ja kolmea sorttia kiinteää. oli kanaa, possua ja vielä härästä valmistettua. aivan mahtavaa. ja tuo valikoima on mielestäni edullinen. ystävällinen henkilökunta , kiitos heille. se on totta että avajaispäivänä myökin saatiin pieni hetki oottaa mutta minne sitä sunnuntaina on kiire. heti kun pöytä jossain vapautui tuli henkilökunta ystävällisesti sen siivoamaan ja kattoi seuraaville. tekivät minkä kerkesivät. mielelläni kehun hyvää palvelua

• juttu_

Saakohan sieltä kotiinkuljetuksella/mukaan sapuskaa? onko hintaluokka samaa kun kouvolan kiinalaisessa? ymmärsivätkö/puhuivatko suomea kuinka?

• sai

ainakin, kotiinkuljetusta ei kai ole. Hinnat olivat aika samat kuin kouvolan kiinalaisessa tai ehkä halvemmat. Kielitaitoinen oli ainakin avajaisissa, mutta olen kyllä saanut haluamani ruuat myös myöhemmin.

• lölö

täytyy kyllä sanoa, että henkilökunta oli ystävällistä.

Ruoka.. no, annos oli suuri. En häikäistynyt.

Kulmakunnan paras "kiinalainen" on mielestäni Kouvolan MeiLok.
      Onpa kuulemma tunnettu kauempanakin. : ))

• varmaan on onon

jopa KIINASSA asti kaukaa on on uskot sie eikö ookkii tunnettu on on

• oli hyvää ja

Melkein samaa mitä kiinassa sain. Yleensä kaikki kiinalaiset ovat etelästä, missä maut ovat makeaa, eli hapan imelää. Itse pidän vähän suolaisemmasta, mutta makunsa kullakin. Ja mitä olen saanut selville, tää kokki on ollut kokkina 15v Kiinassa. Yleensä vain avataan ravintola ilman mitään kokemusta tai tutkintoa, vaikka eihän se mitään vaikuta.
        Makuasioita.... Jos haluat kiinalaista, mene kiinaan. Omasta mielestä tää oli aika lähellä.

• lölö
        oli hyvää ja kirjoitti:

Melkein samaa mitä kiinassa sain. Yleensä kaikki kiinalaiset ovat etelästä, missä maut ovat makeaa, eli hapan imelää. Itse pidän vähän suolaisemmasta, mutta makunsa kullakin. Ja mitä olen saanut selville, tää kokki on ollut kokkina 15v Kiinassa. Yleensä vain avataan ravintola ilman mitään kokemusta tai tutkintoa, vaikka eihän se mitään vaikuta.
        Makuasioita.... Jos haluat kiinalaista, mene kiinaan. Omasta mielestä tää oli aika lähellä.

Tämähän olikin vain mun mielipide.

Sitäpaitsi jos menee kiinalaiseen ravintolaan, niin olettaisitarjolla olevan KIINALAISTA.
        Ettei Kiinaan asti tartte lähtä.

Joku tykkää, minä en. Yksinkertaista.

• Sitten
        lölö kirjoitti:

Tämähän olikin vain mun mielipide.

Sitäpaitsi jos menee kiinalaiseen ravintolaan, niin olettaisitarjolla olevan KIINALAISTA.
        Ettei Kiinaan asti tartte lähtä.

Joku tykkää, minä en. Yksinkertaista.

On kiinalaista ruokaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2198
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1207
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      706
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe