Oli ainakin kiinalaisen ravintolan avajaisissa viime sunnuntaina väkeä runsaasti. Mentiin perheen kanssa ja jouduttiin jonottamaan jonkun aikaa, mutta ruoka oli kyllä hyvää ja yleensä niin nirsot lapsetkin pitivät. Minusta on ainakin positiivista, että Voikkaalle tulee uusia yrityksiä.
Voikkaan kiinalainen
13
2703
Vastaukset
- Katkadu
Me kävimme myös perheen kanssa ja oli varsin positiivinen kokemus. Porukkaa oli ja vähän joutui odottelemaan/jonottamaan, mutta pääasia - ruoka oli oikein hyvää. Toivottavasti paikka menestyy!
- safkaa siellä
oli listoilla? Entä hinta-laatu ?
- annokset
olivat isoja ja tuli ainakin maha täyteen. Arkisin taitaa olla lounas buffet, eikä ne lista-annoksien hinnatkaan mitään pahoja olleet. Minusta hinta-laatu on kohdillaan.
- täällä
sellanen on?? ei oo silmään osunut.
- ravintola
On siinä Voikkaan linja-autoasemalla. Viime viikolla oli avajaiset.
kyllä oli hyvää ruokaa. keitto ja kolmea sorttia kiinteää. oli kanaa, possua ja vielä härästä valmistettua. aivan mahtavaa. ja tuo valikoima on mielestäni edullinen. ystävällinen henkilökunta , kiitos heille. se on totta että avajaispäivänä myökin saatiin pieni hetki oottaa mutta minne sitä sunnuntaina on kiire. heti kun pöytä jossain vapautui tuli henkilökunta ystävällisesti sen siivoamaan ja kattoi seuraaville. tekivät minkä kerkesivät. mielelläni kehun hyvää palvelua
- juttu_
Saakohan sieltä kotiinkuljetuksella/mukaan sapuskaa? onko hintaluokka samaa kun kouvolan kiinalaisessa? ymmärsivätkö/puhuivatko suomea kuinka?
- sai
ainakin, kotiinkuljetusta ei kai ole. Hinnat olivat aika samat kuin kouvolan kiinalaisessa tai ehkä halvemmat. Kielitaitoinen oli ainakin avajaisissa, mutta olen kyllä saanut haluamani ruuat myös myöhemmin.
- lölö
täytyy kyllä sanoa, että henkilökunta oli ystävällistä.
Ruoka.. no, annos oli suuri. En häikäistynyt.
Kulmakunnan paras "kiinalainen" on mielestäni Kouvolan MeiLok.
Onpa kuulemma tunnettu kauempanakin. : ))- varmaan on onon
jopa KIINASSA asti kaukaa on on uskot sie eikö ookkii tunnettu on on
- oli hyvää ja
Melkein samaa mitä kiinassa sain. Yleensä kaikki kiinalaiset ovat etelästä, missä maut ovat makeaa, eli hapan imelää. Itse pidän vähän suolaisemmasta, mutta makunsa kullakin. Ja mitä olen saanut selville, tää kokki on ollut kokkina 15v Kiinassa. Yleensä vain avataan ravintola ilman mitään kokemusta tai tutkintoa, vaikka eihän se mitään vaikuta.
Makuasioita.... Jos haluat kiinalaista, mene kiinaan. Omasta mielestä tää oli aika lähellä. - lölö
oli hyvää ja kirjoitti:
Melkein samaa mitä kiinassa sain. Yleensä kaikki kiinalaiset ovat etelästä, missä maut ovat makeaa, eli hapan imelää. Itse pidän vähän suolaisemmasta, mutta makunsa kullakin. Ja mitä olen saanut selville, tää kokki on ollut kokkina 15v Kiinassa. Yleensä vain avataan ravintola ilman mitään kokemusta tai tutkintoa, vaikka eihän se mitään vaikuta.
Makuasioita.... Jos haluat kiinalaista, mene kiinaan. Omasta mielestä tää oli aika lähellä.Tämähän olikin vain mun mielipide.
Sitäpaitsi jos menee kiinalaiseen ravintolaan, niin olettaisitarjolla olevan KIINALAISTA.
Ettei Kiinaan asti tartte lähtä.
Joku tykkää, minä en. Yksinkertaista. - Sitten
lölö kirjoitti:
Tämähän olikin vain mun mielipide.
Sitäpaitsi jos menee kiinalaiseen ravintolaan, niin olettaisitarjolla olevan KIINALAISTA.
Ettei Kiinaan asti tartte lähtä.
Joku tykkää, minä en. Yksinkertaista.On kiinalaista ruokaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192198Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021207- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632