S-Pankkiin

ahneella on.....

Lopetin tilini ja siirryin S-pankin asiakkaaksi. Parempi korko, eikä ylimääräisiä maksuja. Bonuksetkin napsahtaa vielä suoraan tilille kasvamaan korkoa.
Jo oli aikakin tulla kunnollinen vaihtoehto.

14

3391

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutisia

      Joo, totta turiset. Itse en kovasti S-kauppojen kylmistä eineshalleista pidäkään, niin tuo pankkipuoli näyttää olevan parasta mitä käyttötili visa asiakkaalle on tarjottu moniin vuosiin. PÄIVÄSALDOLLE 2,50% korko MAKSUTON verkkopankki MAKSUTON Visa (vuoden 2008) toimipaikkoja 1500 kpl AUKI melkein aina.

      Tanskalaispankilta lähtee huomenna yksi asiakas.
      Ei jää yhtään ikävä.

    • parempaakin tekemistä

      Kyllä tuntuu olevan kovasti luppoaikaa siellä S-Pankin markkinointiosastolla kun on aikaa kirjotella "hiukka" läpinäkyvää ja teennäistä tekstiä.. hankkikaa parempaa tekemistä.

      • läpinäkyvää...heh

        No, kerro toki parempi vaihtoehto käyttötililleni ja visa-kortilleni, voin samantien unohtaa tuon S-pankin. Mulle on ihan sama minkä niminen se pankki on, kunhan se antaa päiväsaldolle korkoa, eikä mitään maksuja peritä... eli kirjoita tänne se parempi vaihtoehto. Kiitos.


      • näitä
        läpinäkyvää...heh kirjoitti:

        No, kerro toki parempi vaihtoehto käyttötililleni ja visa-kortilleni, voin samantien unohtaa tuon S-pankin. Mulle on ihan sama minkä niminen se pankki on, kunhan se antaa päiväsaldolle korkoa, eikä mitään maksuja peritä... eli kirjoita tänne se parempi vaihtoehto. Kiitos.

        Uusi Glitnir tarjoaa vuoden loppuun asti 5,00 % päiväsadolle. Mitään kk maksuja ei peritä. Sieltä ei voi sitten maksaa laskuja kuitenkin.


      • kerro esimerkki

        "kirjotella "hiukka" läpinäkyvää ja teennäistä tekstiä.."


        kertoisitko esimerkin, ?

        minä en ainakaan tuollaista huomannut,
        olen yleensä 4 pankin asiakas,
        nyt yhden jätin ja S-pankkiin aio siirtyä.


      • wgriei.
        näitä kirjoitti:

        Uusi Glitnir tarjoaa vuoden loppuun asti 5,00 % päiväsadolle. Mitään kk maksuja ei peritä. Sieltä ei voi sitten maksaa laskuja kuitenkin.

        joo aivan hyvä, talletuksille,
        siellä on jo ollut "kauan" talletussuojan määrällinen raha.

        mutta ei saa pankkikortteja ei visaa, ei laskunmaksua.

        se on paras ns. "toinen pankki"


      • ahneella on.....

        Vai keksit mulle työpaikan, eipä silti voisi kiinnostaakin. Saanko suosittelusi?


      • Hyvä korko
        näitä kirjoitti:

        Uusi Glitnir tarjoaa vuoden loppuun asti 5,00 % päiväsadolle. Mitään kk maksuja ei peritä. Sieltä ei voi sitten maksaa laskuja kuitenkin.

        ...sijoitustilille tallettaa varoja useammassa erässä vai vain kertatalletuksena?


      • Vaikka euro päivässä
        Hyvä korko kirjoitti:

        ...sijoitustilille tallettaa varoja useammassa erässä vai vain kertatalletuksena?

        Kyse ei ollut MÄÄRÄAIKAISTALLETUKSESTA vaan talletustilistä. Pistät rahaa sisään ja nostat miten haluat.


    • Omia kokemuksiani

      Jes. Olen ollut vuosia suhteellisen tyytymätön Nordeaan. Tapiolan suuntaan olen tähynnyt useita kertoja. Mutta ei inspannut.

      S-Pankki on juuri sitä mitä olen ollut hakemassa.

      Sijoitukset kun hoidan kuitenkin Nordnetin kautta, niin en tarvitse sijoituspuolta ollenkaan.

      Nordeassa tuntui vielä sen lisäksi siltä että nimenomaan Avainasiakasta kyykytetään. Sama asenne kuin puhelinoperaattoreilla.

      Jos olet vanha asiakas, saat pelkkää skeidaa niskaasi. Jos olet uusi asiakas toivotetaan tervetulleeksi ja tarjotaan kakkukahvit. Mielelläni lähdin pois.

    • Kävin heti maanantaina 15.10.2007 puolen päivän aikaan Prismassa tilaamassa verkkopankkitunnukset. Turvaluvut sain heti mukaani, mutta käyttäjätunnus luvattiin lähettää postitse. Nyt on perjantain posti saatuna eikä käyttäjätunnus ole vielä saapunut. Maanantaina Nordeasta maksamani tilisiirto näkyi S-etutilillä (s-kanava.netin kautta) keskiviikkona, joten siihen suuntaan näyttää systeemi jo toimivan, mutta varsinaiseen verkkopankkiin en ole vielä päässyt kirjautumaan.

      • tänään...

        Olen SOK:lla töissä ja sain tunnukset tänään. Teimme hakemukset pari päivää ennen asiakkaita. Eli kyllä niiden tunnusten pitäisi alkuviikosta tulla. :)


      • Marasetä

        Tampereella sain Prismasta heti pankkitunnukset mukaan, tosin täytyi jonottaa kymmenisen minuuttia asiakaspalvelussa.

        S-Pankin verkkopankki toimii ihan hyvin, ja on kivaa, että parempikorkoisen määräaikaistalletuksen voi tehdä pienellä summalla, jopa vain 500 eurolla - eihän siitä paljon korkoa kerry, mutta periaatteessa. :-)


      • määräaikaiselle
        Marasetä kirjoitti:

        Tampereella sain Prismasta heti pankkitunnukset mukaan, tosin täytyi jonottaa kymmenisen minuuttia asiakaspalvelussa.

        S-Pankin verkkopankki toimii ihan hyvin, ja on kivaa, että parempikorkoisen määräaikaistalletuksen voi tehdä pienellä summalla, jopa vain 500 eurolla - eihän siitä paljon korkoa kerry, mutta periaatteessa. :-)

        teitkö talletuksen, minkälaisen ja paljonko lupasi korkoa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1678
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1295
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1202
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      87
      1110
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      855
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      813
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      758
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      692
    Aihe