S-Pankkiin

ahneella on.....

Lopetin tilini ja siirryin S-pankin asiakkaaksi. Parempi korko, eikä ylimääräisiä maksuja. Bonuksetkin napsahtaa vielä suoraan tilille kasvamaan korkoa.
Jo oli aikakin tulla kunnollinen vaihtoehto.

14

3435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutisia

      Joo, totta turiset. Itse en kovasti S-kauppojen kylmistä eineshalleista pidäkään, niin tuo pankkipuoli näyttää olevan parasta mitä käyttötili visa asiakkaalle on tarjottu moniin vuosiin. PÄIVÄSALDOLLE 2,50% korko MAKSUTON verkkopankki MAKSUTON Visa (vuoden 2008) toimipaikkoja 1500 kpl AUKI melkein aina.

      Tanskalaispankilta lähtee huomenna yksi asiakas.
      Ei jää yhtään ikävä.

    • parempaakin tekemistä

      Kyllä tuntuu olevan kovasti luppoaikaa siellä S-Pankin markkinointiosastolla kun on aikaa kirjotella "hiukka" läpinäkyvää ja teennäistä tekstiä.. hankkikaa parempaa tekemistä.

      • läpinäkyvää...heh

        No, kerro toki parempi vaihtoehto käyttötililleni ja visa-kortilleni, voin samantien unohtaa tuon S-pankin. Mulle on ihan sama minkä niminen se pankki on, kunhan se antaa päiväsaldolle korkoa, eikä mitään maksuja peritä... eli kirjoita tänne se parempi vaihtoehto. Kiitos.


      • näitä
        läpinäkyvää...heh kirjoitti:

        No, kerro toki parempi vaihtoehto käyttötililleni ja visa-kortilleni, voin samantien unohtaa tuon S-pankin. Mulle on ihan sama minkä niminen se pankki on, kunhan se antaa päiväsaldolle korkoa, eikä mitään maksuja peritä... eli kirjoita tänne se parempi vaihtoehto. Kiitos.

        Uusi Glitnir tarjoaa vuoden loppuun asti 5,00 % päiväsadolle. Mitään kk maksuja ei peritä. Sieltä ei voi sitten maksaa laskuja kuitenkin.


      • kerro esimerkki

        "kirjotella "hiukka" läpinäkyvää ja teennäistä tekstiä.."


        kertoisitko esimerkin, ?

        minä en ainakaan tuollaista huomannut,
        olen yleensä 4 pankin asiakas,
        nyt yhden jätin ja S-pankkiin aio siirtyä.


      • wgriei.
        näitä kirjoitti:

        Uusi Glitnir tarjoaa vuoden loppuun asti 5,00 % päiväsadolle. Mitään kk maksuja ei peritä. Sieltä ei voi sitten maksaa laskuja kuitenkin.

        joo aivan hyvä, talletuksille,
        siellä on jo ollut "kauan" talletussuojan määrällinen raha.

        mutta ei saa pankkikortteja ei visaa, ei laskunmaksua.

        se on paras ns. "toinen pankki"


      • ahneella on.....

        Vai keksit mulle työpaikan, eipä silti voisi kiinnostaakin. Saanko suosittelusi?


      • Hyvä korko
        näitä kirjoitti:

        Uusi Glitnir tarjoaa vuoden loppuun asti 5,00 % päiväsadolle. Mitään kk maksuja ei peritä. Sieltä ei voi sitten maksaa laskuja kuitenkin.

        ...sijoitustilille tallettaa varoja useammassa erässä vai vain kertatalletuksena?


      • Vaikka euro päivässä
        Hyvä korko kirjoitti:

        ...sijoitustilille tallettaa varoja useammassa erässä vai vain kertatalletuksena?

        Kyse ei ollut MÄÄRÄAIKAISTALLETUKSESTA vaan talletustilistä. Pistät rahaa sisään ja nostat miten haluat.


    • Omia kokemuksiani

      Jes. Olen ollut vuosia suhteellisen tyytymätön Nordeaan. Tapiolan suuntaan olen tähynnyt useita kertoja. Mutta ei inspannut.

      S-Pankki on juuri sitä mitä olen ollut hakemassa.

      Sijoitukset kun hoidan kuitenkin Nordnetin kautta, niin en tarvitse sijoituspuolta ollenkaan.

      Nordeassa tuntui vielä sen lisäksi siltä että nimenomaan Avainasiakasta kyykytetään. Sama asenne kuin puhelinoperaattoreilla.

      Jos olet vanha asiakas, saat pelkkää skeidaa niskaasi. Jos olet uusi asiakas toivotetaan tervetulleeksi ja tarjotaan kakkukahvit. Mielelläni lähdin pois.

    • Kävin heti maanantaina 15.10.2007 puolen päivän aikaan Prismassa tilaamassa verkkopankkitunnukset. Turvaluvut sain heti mukaani, mutta käyttäjätunnus luvattiin lähettää postitse. Nyt on perjantain posti saatuna eikä käyttäjätunnus ole vielä saapunut. Maanantaina Nordeasta maksamani tilisiirto näkyi S-etutilillä (s-kanava.netin kautta) keskiviikkona, joten siihen suuntaan näyttää systeemi jo toimivan, mutta varsinaiseen verkkopankkiin en ole vielä päässyt kirjautumaan.

      • tänään...

        Olen SOK:lla töissä ja sain tunnukset tänään. Teimme hakemukset pari päivää ennen asiakkaita. Eli kyllä niiden tunnusten pitäisi alkuviikosta tulla. :)


      • Marasetä

        Tampereella sain Prismasta heti pankkitunnukset mukaan, tosin täytyi jonottaa kymmenisen minuuttia asiakaspalvelussa.

        S-Pankin verkkopankki toimii ihan hyvin, ja on kivaa, että parempikorkoisen määräaikaistalletuksen voi tehdä pienellä summalla, jopa vain 500 eurolla - eihän siitä paljon korkoa kerry, mutta periaatteessa. :-)


      • määräaikaiselle
        Marasetä kirjoitti:

        Tampereella sain Prismasta heti pankkitunnukset mukaan, tosin täytyi jonottaa kymmenisen minuuttia asiakaspalvelussa.

        S-Pankin verkkopankki toimii ihan hyvin, ja on kivaa, että parempikorkoisen määräaikaistalletuksen voi tehdä pienellä summalla, jopa vain 500 eurolla - eihän siitä paljon korkoa kerry, mutta periaatteessa. :-)

        teitkö talletuksen, minkälaisen ja paljonko lupasi korkoa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe