eli, mietin tässä oisko samanlaisia rapunaisia kute miä, joten keksinpä tänne tulla kyselemään. Jos vähänki vastaat tätä kuvausta, laitappa tänne kommenttia ;) liittyi se sitte hiuksiin tai mihi tahansa.
eli tällainen olen
"Olen n. 165cm pitkä 20 vuotias naisenpuolikas.
Omistan siniset sekapituiset hiukset ja vihreät silmät. Käytän piilolinssejä ja olen aivan hulluna shokkihiusväreihin. haaveilen rastoista ja ajattelin hankkai tekokuiturastat tässä lähiaikoina. Lävistyksiä on korvissa ja alahuulessa sivulla. Ja vähän muuallakii.
Jalankoko on siinä 37 lähistöllä.
Rakastan musiikkia, taidetta ja itsepuolustuslajeja ihan hitosti.
Kiroilen lievästi ja olen aikamoisesti sanottuna POIKAMAINEN! käyän pelkästään poikien vaatteita ja puhun kuin pojat. En kuitenkaan ole transuu..
Rakastan myös horoskooppeja ja kaikkea miekkoja jne. Kuuntelen juuri suurimmaksi osaksi heviä ja kansanmusiikkia sekä kamarimusiikkia. Jumputustakii tulee välillä kuunneltua :D"
Muokkasin vähän noita ulkonäkökuvailuja mut ne on suht.koht. oikeat :)
Siitä vaa vastailemaan ^^
kiittooos
Samanlaisia rapunaisia?
Rebel_kandination
3
948
Vastaukset
- Rapu__Nainen^^
No me ei ainakaa olla samanlaisia..
- on ainoa
mitä keksin yhteistä.../rapunainen
- Chiro
Mä en kyllä löytänyt meistä muuta yhteistä kuin pituus... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2521188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
- 284880
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10865
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49858