eli, mietin tässä oisko samanlaisia rapunaisia kute miä, joten keksinpä tänne tulla kyselemään. Jos vähänki vastaat tätä kuvausta, laitappa tänne kommenttia ;) liittyi se sitte hiuksiin tai mihi tahansa.
eli tällainen olen
"Olen n. 165cm pitkä 20 vuotias naisenpuolikas.
Omistan siniset sekapituiset hiukset ja vihreät silmät. Käytän piilolinssejä ja olen aivan hulluna shokkihiusväreihin. haaveilen rastoista ja ajattelin hankkai tekokuiturastat tässä lähiaikoina. Lävistyksiä on korvissa ja alahuulessa sivulla. Ja vähän muuallakii.
Jalankoko on siinä 37 lähistöllä.
Rakastan musiikkia, taidetta ja itsepuolustuslajeja ihan hitosti.
Kiroilen lievästi ja olen aikamoisesti sanottuna POIKAMAINEN! käyän pelkästään poikien vaatteita ja puhun kuin pojat. En kuitenkaan ole transuu..
Rakastan myös horoskooppeja ja kaikkea miekkoja jne. Kuuntelen juuri suurimmaksi osaksi heviä ja kansanmusiikkia sekä kamarimusiikkia. Jumputustakii tulee välillä kuunneltua :D"
Muokkasin vähän noita ulkonäkökuvailuja mut ne on suht.koht. oikeat :)
Siitä vaa vastailemaan ^^
kiittooos
Samanlaisia rapunaisia?
Rebel_kandination
3
932
Vastaukset
- Rapu__Nainen^^
No me ei ainakaa olla samanlaisia..
- on ainoa
mitä keksin yhteistä.../rapunainen
- Chiro
Mä en kyllä löytänyt meistä muuta yhteistä kuin pituus... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 498120
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1326778Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka593889Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu933864- 1033660
- 553253
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod743235Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint372613IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2392501- 531744