neliö nastalla saadaan aikaan hyviä testituloksia mutta käytännossä------
(neliö nastan yli purevuus tiepintaan aiheuttaa rikkoutumaa renkaan kumi pintaan. nastan ympäriltä alkaa kumi repeillä ja loppujenlopuksi nasta pulpahtaa pois. tätä on yritetty korjata vahvistamalla kudosta nastan ympäriltä mutta järkihän sen jo sanoo että eihän se mitään auta kun on sama nasta kyseessä. nyt enemmän painetta kohdistuu siihen väliin missä kumi kudos muuttuu taa normaaliksi pehmeämmäksi. ja silti nastan ympäriltä kumi halkeilee.
miksi ihmisiä huijjataan muka suomalaisella laatupyörällä joka on vain testimenestystä hakeva musta ja pyöreä rahastus.
suomen nokian tehdas valmistaa nimittäin bridgestonen noranzaa ja blizzak nordicia. siinä on suomalaisia renkaita :)
nokian hakkapeliitta 5
8
6871
Vastaukset
- eh heh
Tuokin "ongelma" on syntynyt ainoastaan sinun korviesi väliin.
Ainut vika Hakkapeliitoissa on ollut viime vuosina eräs nastaerä, jonka nastat katkeilivat karkaisuvirheen vuoksi. Koski mallisarjaa 4 ja tehdas vaihtoi renkaat takuuseen uusiin, mikäli ongelmasta ilmoitettiin kolmen vuoden sisällä.- gummiman
olen itse rengasliikkeessä töissä joten tuleepa noita vastaan..
olen myös tietoinen tuosta nastaerästä mutta se nasta on silti liian raju suomen oloihin. kun tuon ihanaisen suolan ansioista kaikki pää tiet on lähes sulia ymmärräthän mitä tarkoitan. nokian 5 ei kestä kuin 3 vuotta. - rengasasiantuntija
gummiman kirjoitti:
olen myös tietoinen tuosta nastaerästä mutta se nasta on silti liian raju suomen oloihin. kun tuon ihanaisen suolan ansioista kaikki pää tiet on lähes sulia ymmärräthän mitä tarkoitan. nokian 5 ei kestä kuin 3 vuotta.Taidat olla pelkkä joojoo-tyyppi. Kaikista hauskin on tuo sinun "ei kestä kuin kolme vuotta". Miksi juuri kolme vuotta? Eihän Hakkapeliitta 5 ole ollut myynnissäkään kuin vuoden. Jos niitä on kerran hajonnut, niin eihän ne kestä edes vuottakaan.
Jos Nokian renkaiden tuote hajoaa kolmessa vuodessa, niin se myös vaihdetaa takuuseen. Taitaa olla ainoita renkaita, joidenka takuu myös toimii käytännössä.
Luin tuon avausviestisi uudelleen. Eihän tuossa ole järjenhiventäkään. Lisäksi kirjoitustaidostasi päätellen et ole vielä suorittanut oppivelvollisuuttasi loppuun.
Miksi olet valinnut juuri Nokian perättömien väitteidesi kohteeksi? Onko isälläsi kenties muun merkkiset renkaat? - suolaa
gummiman kirjoitti:
olen myös tietoinen tuosta nastaerästä mutta se nasta on silti liian raju suomen oloihin. kun tuon ihanaisen suolan ansioista kaikki pää tiet on lähes sulia ymmärräthän mitä tarkoitan. nokian 5 ei kestä kuin 3 vuotta.Kaikkia ei kiinnostakkaan ajaa siinä suolapaskassa. Itse valitsen aina jäisen tien jos on mahdollista valita suolatun päätien ohella toinen reitti
- gummiman
rengasasiantuntija kirjoitti:
Taidat olla pelkkä joojoo-tyyppi. Kaikista hauskin on tuo sinun "ei kestä kuin kolme vuotta". Miksi juuri kolme vuotta? Eihän Hakkapeliitta 5 ole ollut myynnissäkään kuin vuoden. Jos niitä on kerran hajonnut, niin eihän ne kestä edes vuottakaan.
Jos Nokian renkaiden tuote hajoaa kolmessa vuodessa, niin se myös vaihdetaa takuuseen. Taitaa olla ainoita renkaita, joidenka takuu myös toimii käytännössä.
Luin tuon avausviestisi uudelleen. Eihän tuossa ole järjenhiventäkään. Lisäksi kirjoitustaidostasi päätellen et ole vielä suorittanut oppivelvollisuuttasi loppuun.
Miksi olet valinnut juuri Nokian perättömien väitteidesi kohteeksi? Onko isälläsi kenties muun merkkiset renkaat?itselläni oli hakkapeliitta 4. eihän se huono ollut mutta ei tosiaan kestänyt kuin 3 vuotta siitä se :D. älkää nyt noin tosissanne tuota ottako oli vain vähän tylsää niin kirjottelin ajatuksiani.varmasti hyvä rengas tuo 5 mutta kerroin myös nuo haittapuolet mitä joka renkaassa on. nyt testaan uutta noranza 2 joka muuten tehdään nokian tehtaalla :)
- gummiman
suolaa kirjoitti:
Kaikkia ei kiinnostakkaan ajaa siinä suolapaskassa. Itse valitsen aina jäisen tien jos on mahdollista valita suolatun päätien ohella toinen reitti
silloin kannattaa valita hakkapeliitta 5. mutta kaupunki liikenteessä ei.
- vaikka heti
gummiman kirjoitti:
itselläni oli hakkapeliitta 4. eihän se huono ollut mutta ei tosiaan kestänyt kuin 3 vuotta siitä se :D. älkää nyt noin tosissanne tuota ottako oli vain vähän tylsää niin kirjottelin ajatuksiani.varmasti hyvä rengas tuo 5 mutta kerroin myös nuo haittapuolet mitä joka renkaassa on. nyt testaan uutta noranza 2 joka muuten tehdään nokian tehtaalla :)
Säädätä aurauskulmat
- gummiman
eli anteeksi tuosta virheellisestä tiedosta otimpa asiasta enempi selvää ja sain selville että tuo nastan lähteminen ennen kulutuspinan rajan löytymistä on renkaan sisään ajo eli tuo hakkapeliitta 5 vaatii hyvän sisäänajon. muuten käy tuollalailla miten kirjoitin :D noh aina päivä päivältä viisaampi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741