nokian hakkapeliitta 5

gummiman

neliö nastalla saadaan aikaan hyviä testituloksia mutta käytännossä------

(neliö nastan yli purevuus tiepintaan aiheuttaa rikkoutumaa renkaan kumi pintaan. nastan ympäriltä alkaa kumi repeillä ja loppujenlopuksi nasta pulpahtaa pois. tätä on yritetty korjata vahvistamalla kudosta nastan ympäriltä mutta järkihän sen jo sanoo että eihän se mitään auta kun on sama nasta kyseessä. nyt enemmän painetta kohdistuu siihen väliin missä kumi kudos muuttuu taa normaaliksi pehmeämmäksi. ja silti nastan ympäriltä kumi halkeilee.
miksi ihmisiä huijjataan muka suomalaisella laatupyörällä joka on vain testimenestystä hakeva musta ja pyöreä rahastus.
suomen nokian tehdas valmistaa nimittäin bridgestonen noranzaa ja blizzak nordicia. siinä on suomalaisia renkaita :)

8

6871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eh heh

Tuokin "ongelma" on syntynyt ainoastaan sinun korviesi väliin.

Ainut vika Hakkapeliitoissa on ollut viime vuosina eräs nastaerä, jonka nastat katkeilivat karkaisuvirheen vuoksi. Koski mallisarjaa 4 ja tehdas vaihtoi renkaat takuuseen uusiin, mikäli ongelmasta ilmoitettiin kolmen vuoden sisällä.

• gummiman

olen itse rengasliikkeessä töissä joten tuleepa noita vastaan..

olen myös tietoinen tuosta nastaerästä mutta se nasta on silti liian raju suomen oloihin. kun tuon ihanaisen suolan ansioista kaikki pää tiet on lähes sulia ymmärräthän mitä tarkoitan. nokian 5 ei kestä kuin 3 vuotta.

• rengasasiantuntija
        gummiman kirjoitti:

olen myös tietoinen tuosta nastaerästä mutta se nasta on silti liian raju suomen oloihin. kun tuon ihanaisen suolan ansioista kaikki pää tiet on lähes sulia ymmärräthän mitä tarkoitan. nokian 5 ei kestä kuin 3 vuotta.

Taidat olla pelkkä joojoo-tyyppi. Kaikista hauskin on tuo sinun "ei kestä kuin kolme vuotta". Miksi juuri kolme vuotta? Eihän Hakkapeliitta 5 ole ollut myynnissäkään kuin vuoden. Jos niitä on kerran hajonnut, niin eihän ne kestä edes vuottakaan.

Jos Nokian renkaiden tuote hajoaa kolmessa vuodessa, niin se myös vaihdetaa takuuseen. Taitaa olla ainoita renkaita, joidenka takuu myös toimii käytännössä.

Luin tuon avausviestisi uudelleen. Eihän tuossa ole järjenhiventäkään. Lisäksi kirjoitustaidostasi päätellen et ole vielä suorittanut oppivelvollisuuttasi loppuun.

Miksi olet valinnut juuri Nokian perättömien väitteidesi kohteeksi? Onko isälläsi kenties muun merkkiset renkaat?

• suolaa
        gummiman kirjoitti:

Kaikkia ei kiinnostakkaan ajaa siinä suolapaskassa. Itse valitsen aina jäisen tien jos on mahdollista valita suolatun päätien ohella toinen reitti

• gummiman
        rengasasiantuntija kirjoitti:

Taidat olla pelkkä joojoo-tyyppi. Kaikista hauskin on tuo sinun "ei kestä kuin kolme vuotta". Miksi juuri kolme vuotta? Eihän Hakkapeliitta 5 ole ollut myynnissäkään kuin vuoden. Jos niitä on kerran hajonnut, niin eihän ne kestä edes vuottakaan.

Jos Nokian renkaiden tuote hajoaa kolmessa vuodessa, niin se myös vaihdetaa takuuseen. Taitaa olla ainoita renkaita, joidenka takuu myös toimii käytännössä.

Luin tuon avausviestisi uudelleen. Eihän tuossa ole järjenhiventäkään. Lisäksi kirjoitustaidostasi päätellen et ole vielä suorittanut oppivelvollisuuttasi loppuun.

Miksi olet valinnut juuri Nokian perättömien väitteidesi kohteeksi? Onko isälläsi kenties muun merkkiset renkaat?

itselläni oli hakkapeliitta 4. eihän se huono ollut mutta ei tosiaan kestänyt kuin 3 vuotta siitä se :D. älkää nyt noin tosissanne tuota ottako oli vain vähän tylsää niin kirjottelin ajatuksiani.varmasti hyvä rengas tuo 5 mutta kerroin myös nuo haittapuolet mitä joka renkaassa on. nyt testaan uutta noranza 2 joka muuten tehdään nokian tehtaalla :)

• gummiman
        suolaa kirjoitti:

Kaikkia ei kiinnostakkaan ajaa siinä suolapaskassa. Itse valitsen aina jäisen tien jos on mahdollista valita suolatun päätien ohella toinen reitti

silloin kannattaa valita hakkapeliitta 5. mutta kaupunki liikenteessä ei.

• vaikka heti
        gummiman kirjoitti:

itselläni oli hakkapeliitta 4. eihän se huono ollut mutta ei tosiaan kestänyt kuin 3 vuotta siitä se :D. älkää nyt noin tosissanne tuota ottako oli vain vähän tylsää niin kirjottelin ajatuksiani.varmasti hyvä rengas tuo 5 mutta kerroin myös nuo haittapuolet mitä joka renkaassa on. nyt testaan uutta noranza 2 joka muuten tehdään nokian tehtaalla :)

Säädätä aurauskulmat

• gummiman

eli anteeksi tuosta virheellisestä tiedosta otimpa asiasta enempi selvää ja sain selville että tuo nastan lähteminen ennen kulutuspinan rajan löytymistä on renkaan sisään ajo eli tuo hakkapeliitta 5 vaatii hyvän sisäänajon. muuten käy tuollalailla miten kirjoitin :D noh aina päivä päivältä viisaampi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2228
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1868
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1429
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1297
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1221
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      937
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      903
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      741
    Aihe