Olen kuullut vaikka mimmosta juttua ja olen ihan sekaisin, että mitä on se suuteleminen todella...voiko sanoa suutelemiseksi vasta kun työntää kielen suuhun? ja pusuko on kun vaan työntää huulet vastakkain ja imasee? hm? Tuntuu vastenmieliseltä ajatella että joku työntäisi haisevan epähygienisen bakteeripesäkielensä suuhuni ja pitäisi hörppiä limoja x'P
Vastaukset 2
- Habbabaa
"Tuntuu vastenmieliseltä ajatella että joku työntäisi haisevan epähygienisen bakteeripesäkielensä suuhuni ja pitäisi hörppiä limoja x'P"
Itselläni oli samanlainen ajatus suutelemisesta aluksi, mutta sitten kun sen teki, niin se oli ihanaa. :) - koira
elä työnnä sitä kieltäsi joka paikkaan,jos se sinun mielestäsi on epähygieenistä.ehkä sitten kun joku nuolee sut orgasmiin,ja sä koet että se on ookoo.niin sä et hirveästi koe pettymykseksisi jos kumppanisi nuolee/ja harrastaa eri leikkejä sinun vuoksesi.kaikki uusi ei välttämättä rajoita nautintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391548
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5391372Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1581204Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "172822Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va245799- 58776
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26665- 52655
- 49647
- 74583