Juuri äsken katsomani ohjelma, jossa David Pawson käsitteli uskoon tuloa ja uudestisyntymistä oli parasta antia, mitä TV 7 on toistaiseksi esille tuonut. Pawson jakaa uudestusyntymisprosessin neljään osaan, katumukseen, uskomiseen, kasteeseen ja Pyhän Hengen vastaanottamiseen ja korostaa sitä, että kyse on prosessista eikä yhtäkkisestä tapahtumasta.
Kehuja TV 7:lle
5
965
Vastaukset
todella hyvin. Satuin katsomaan saman ohjelman. Yleensä en ehdi paljon Pawsonia näkemään, mutta onneksi näitä ohjemia voi ostaa levykkeinä TV7:lta...
Uudestisyntyminen ja kääntyminen sekä KUKSA eli Kääntyminen, Uskominen, Kaste ja SAada Pyhä Henki - näitä et opi HY:n teologisesta tiedekunnasta...- minä vaan
Minäkin pidän Pawsonin luennoista, mutta ihan kaikkea en häneltäkään niele.
- kuitenkin...
perustella asiansa maltillisesti, analyyttisesti eikä aina vaadi kuulijaltaan että hänen opettamansa asia olisi "viimeinen sana" ko. asiasta... David Pawson on mies, joka tuntee hyvin Raamatun ja hänen opetuksesta kyllä ammentaa aina jotain uutta...
- rohkaistunu
haluan kiittää tv 7 ohjelman tekijöitä david pawsonin opetus ohjelmasta.sain hänen kirjottamansa kirjan -raamattu avautuu- lahjaksi,ja sitä lukemalla olen saanut jonkunlaista ymmärrystä raamatun historiasta ja ymmärrystä kaikkeen mitä en tajua.ja mikä ihmeellistä rohkasevaa on minulle se että kun sitä luen niin olen saanu kokea pyhän hengen läsnäolon samanaikaisesti.ja kiitos myös one way mission ohjelmasta tapani suonto osaa puhua sydämeen.kiitos nimim.maria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
